3 raiskaajaa vangittiin Seinäjoella

Anonyymi-ap

59

1488

Vastaukset 59

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eikö noita voi lähettää välittömästi kotimaahansa?

• Anonyymi00002

Pitäisi lähettää.

• Anonyymi00031

Todellisia kulttuurin rikastajia!

• Anonyymi00053
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Todellisia kulttuurin rikastajia!

Juu, oliko taas joku pikkutyttö tyrkyllä ja hinkkaamas ahteriaan.

• Anonyymi00066

Ei koska väestönvaihto vaikka väkisin

• Anonyymi00003

Ei missään nimessä sanovat vihervasemmistolaiset. Heidän pitää saada toteuttaa omaa kulttuuria ja perinteitä sekä meidän sosiaaliavustukset sekä takuueläke yhdenvertaisina kansalaisina.

• Anonyymi00008

Hyvin ja oikein sanottu,!!!

• Anonyymi00019

Öyhöti öyhöti taas kerran peruspellet. Eikö teitä koskaan hävetä tehdä itseänne idiooteiksi? Amisässät leikkii asiantuntijaa 😁😊

• Anonyymi00059

Juuri näin...kauppakeskuksissa väijyvät,juottavat ja raiskaavat!

• Anonyymi00004

Löytyykö nimiä ja kuvia mistään?

• Anonyymi00005

Kannattaa olla firttailematta niille, niin säästyy mololta.
      Sitä saa, mitä tilaa!!

• Anonyymi00006

Tai maasta pois...törkeää!

• Anonyymi00007

Munat valtiolle puutteen vuoksi.

• Anonyymi00009

Ja naamat nettiin on sitten ulko tai kotimaisia miehiä .

• Anonyymi00010

Voiko mikään enää olla pöyristyttävämpää kuin virkaa tekevien päättäjien päättäväisyys tuoda näitä miehiä takapajuisista islamin maista tänne ja pelata tätä "raiskaus rulettia"? Kuka tällä kertaa saa "kunnian" tulla raiskatuksi? 9v pikkutyttö vai juhlista kotiin kävelevän 20v naisen alun jolle vielä elämä hymyilee?

Ei jumalauta kun näistä ei oteta opiksi. Ei niin ei. Aivan väen vängällä lisää raiskailevia maahanmuuttajia pakko saada lisää tänne elätettäväksi. Raiskauksen takia sitten linnaan pikkuhetkeksi ja sieltä pois päästyä sama keppostelu jatkuu uudestaan ja kela + sossu maksaa keppostelut.

Minä ainakin olen ihan surutta muuttunut häikäilemättömäksi rasistiksi. Vittu miten vihaan somaleja, muslimeja, irakilaisia jne muita ihmisjätteitä yli kaiken. Omalle tyttärellekkin olen jo alkanut puhua että vaarallisia ihmisroskia ovat joista pitää pysyä kaukana vaikka aluksi mukavia saattavat ollakkin.

• Anonyymi00012

No kuule ihan samat fiilikset! Ennen oli ymmärrystä mutta se aika on mennyt.. jo aikoja sitten. Helevettihin täältä saisivat lähtee koko lauma, meidän verorahoilla maksetaan noiden varkaiden ja raiskaajien oleminen.. sapettaa aika lujaa! Nämät näkösälle ja Amerikan malli käyttöön, missä pitää käydä ilmoittamassa kaikille naapureille että olen pakolainen, elän yhteiskunnan tuilla ja saatan olla raiskaaja (melko varmasti olen) ja tietty lappuja kadunvarteen että muslimi muuttanut asuinalueelle ja kuvan kera

• Anonyymi00048

Pyykkituvalla touhuava 80 v mummokin kelpaa ,samoin kuin hoivakotien pyörätuoli potilaat

• Anonyymi00011

Noitahan on mm. pääakupunkiseudulla paljon ja raiskauksista suurin on näiden matujen tekemiä.

• Anonyymi00013

Around blacks never relax

• Anonyymi00015
      • Anonyymi00063

Ulkomaalaistaustaisten miesten (mukaan lukien ulkomailla ja Suomessa syntyneet) osuus on noin 9–10 prosenttia kaikista Suomen miehistä. Sillä määrällä kun tehtaillaan tuollainen määrä raiskauksia on se todella hälyttävää!!! Kaikki ei varmasti raiskaa, mutta se taas tarkoittaa että osa aineksesta on luotu vain n*ssimaan kysymättä ja tarvitaan iso banaanilaiva ja menolippu ihan sama minne.

• Anonyymi00016

...

• Anonyymi00017
    • Anonyymi00018

Kyllä se on eka paikallisten saada tehdä tuo. Itse olen rasisti tekoja kohtaan, olen valmis heittämään maasta paikalliset sankarit, jotka tekevät samoja tekoja.

• Anonyymi00021

Johtuuko suomen tila ja meidän "ns oikeiden suomalaisten" paha olo ja surkea elämä, mustista, vai meidän omasta korruptoituneesta valtion johdosta jota on joka tasolla hallintoelimiä?

• Anonyymi00022

Teet vaan hallaa, kun tavallaan olet oikealla asialla... Mutta etsit ongelmat juuri sieltä joilla on vähiten resursseja ongelmia aiheuttaa sekä luoda.. Suurella yhteiskunnallisella asemalla, vallalla ja rahalla, tekee paljon enemmän pahaa, kuin se että jossain stadissa on 10 somalin kaveriporukka jotka on hieman jengiytyneet ja pieksää pari ikätoveria, kunnes hekin aikuistuvat. Ihan samaa tekee "ns oikeat suomalaiset stadilaiset" on aina tehneet. Teinit ja nuoret aikuiset kaveriporukat jengiytyy todella usein, hetkellisesti.

• Ei koske lapuaa

• Anonyymi00064

Jo saatte olla Teresan ja Rainerin kans sielä päinsä

• Anonyymi00024

Valkoiset yhteiskunnat kautta maailman on pulassa näiden kanssa. Itse sallittu ja aiheutettu ongelma josta ei enää pääse pois kuin kääntämällä kelkka täysin toiseen suuntaan PYSYVÄSTI! Ja mehän tiedetään että sitä ei tule tapahtumaan koska vasemmisto + muut terroristit pitää siitä huolen että meno jatkuu tuomiopäivään saakka tällaisena.

Tiedoksi sitten teille homoille jne vihervassareille että toisin kuin me "rasisti persut" niin muslimit ei anna teidän elää rauhassa. Varautukaa lentämään joko talon katolta asfalttiin tai siihen että puolitylsä terä sahaa teidän kurkulla kunnes 5-10 sekunnin kiljuvan tuskan jälkeen olette menettäneet verta tarpeeksi paljon että ihana vapauttava tajuttomuus vie tuskan pois.

Mutta se joka pelaa tyhmiä pelejä voittaa tyhmiä palkintoja. Muistakaa se.

• Anonyymi00025
    • Anonyymi00026
      • Anonyymi00054

Siis, oliko 12 - 14v ???

Kyllä ne oli jo kerran saaneet. Nuo kun nykyään antaa heti, kun poika hiukan itseään hinkaa ja suuhun tukkii. : )

• Anonyymi00027
    • Anonyymi00032
    • Anonyymi00034
      • Anonyymi00035

ihania

• Anonyymi00036

kkkk

• Anonyymi00037

Ikinä en oo raiskannu

• Anonyymi00038

Onko tuomiot jo annettu?

• Anonyymi00039
      • Anonyymi00041

Missä päin Seinäjokea Vantaa sijaitsee?

• Anonyymi00046
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Olipas nerokkaasti sanottu , keksitkö ihan itse vai kopioitko jonkun sanomisia. luulen niin , eihän sulla mitään omia ajatuksia voi olla . . . niin vähäistä tuo ulos antisi on . .!

• Anonyymi00049
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Etelän puolella

• Anonyymi00043
      • Anonyymi00044

Mee nyt jo nukkumaan.

• Anonyymi00061

Sippilä otti kotiinsa?

• Anonyymi00045

Persut hinaajia,hinanneet vahtivuorollaan jo 150 000 muuttajaa Suomeen,tilastokeskus maahanmuutto

• Anonyymi00047

"Ronja Pohjosen ex-puoliso tuomittiin 291 vuodeksi vankeuteen, suomalaisnaisen seuratessa oikeudenkäyntiä eturivistä. Poliisina työskentelevä Pohjonen kokee, että Yhdysvaltoihin verrattuna uhrit jätetään Suomessa enemmän oman onnensa nojaan."

https://www.apu.fi/artikkelit/ronjan-ex-mies-paljastui-sarjaraiskaajaksi

Suomessa on tuomiot ihan lapsellisen lyhyitä kaikessa.

• Anonyymi00050

150 000 tullut lisää tämän hallituksen toimesta,aivan sama jos muutama poistetaan.

• Anonyymi00051

Me tarvitaan näitä "osaajia"

• Anonyymi00055

Koulun WC:ssä nuo ns, alaikäiset jo naida naksuttaa. Yksi ottaa suihin ja toinen perää, kolmas emättimeen ja niin jo osaavat nuo pikkutytöt.
      Ei mitään eilisen Teeren poikia/tyttöjä.

• Anonyymi00056

kohta saavat miljoonia korvauksia

kts. maahanmuutto suomi24

• Anonyymi00057

Sateenkaari väestö aloittaa ilotalojen ylläpidon kulttuurimausteiden käyttöön .

• Anonyymi00060

Ja kansa maksaa...asianajajat, tulkit, ylöspidon, valitukset.. eli kaiken!

• Anonyymi00062

Afrikassa on otettu tosissaan Hard Rock Cafen tunnuslause "love all, serve all"
      Eli rakkautta kaikille tarjolla.

• Anonyymi00067

fvf

• Anonyymi00068

Joko nämä on karkoitettu?

• Anonyymi00069

Pitäis alkaa tehdä hunaja-ansoja noille, ja sitten sopia tapaaminen jonnekin umpikujan päähän, siellä sitten porukalla lesiä ja piiskata.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      181
      1485
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      83
      1306
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1048
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      869
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      763
    6. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      8
      684
    7. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      646
    8. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      101
      594
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      576
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      557
    Aihe