Miksi Seinäjoki on näin epäystävällinen maahanmuuttajille? Eikö naiset olekaan yhteistä omaisuutta?
https://www.ilkkapohjalainen.fi/kolme-vangittiin-epailtyna-torkeista-raiskauksista/13446884
3 raiskaajaa vangittiin Seinäjoella
26
888
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikö noita voi lähettää välittömästi kotimaahansa?
- Anonyymi00002
Pitäisi lähettää.
- Anonyymi00031UUSI
Todellisia kulttuurin rikastajia!
- Anonyymi00003
Ei missään nimessä sanovat vihervasemmistolaiset. Heidän pitää saada toteuttaa omaa kulttuuria ja perinteitä sekä meidän sosiaaliavustukset sekä takuueläke yhdenvertaisina kansalaisina.
- Anonyymi00008
Hyvin ja oikein sanottu,!!!
- Anonyymi00019
Öyhöti öyhöti taas kerran peruspellet. Eikö teitä koskaan hävetä tehdä itseänne idiooteiksi? Amisässät leikkii asiantuntijaa 😁😊
- Anonyymi00004
Löytyykö nimiä ja kuvia mistään?
- Anonyymi00005
Kannattaa olla firttailematta niille, niin säästyy mololta.
Sitä saa, mitä tilaa!! - Anonyymi00006
Tai maasta pois...törkeää!
- Anonyymi00007
Munat valtiolle puutteen vuoksi.
- Anonyymi00009
Ja naamat nettiin on sitten ulko tai kotimaisia miehiä .
- Anonyymi00010
Voiko mikään enää olla pöyristyttävämpää kuin virkaa tekevien päättäjien päättäväisyys tuoda näitä miehiä takapajuisista islamin maista tänne ja pelata tätä "raiskaus rulettia"? Kuka tällä kertaa saa "kunnian" tulla raiskatuksi? 9v pikkutyttö vai juhlista kotiin kävelevän 20v naisen alun jolle vielä elämä hymyilee?
Ei jumalauta kun näistä ei oteta opiksi. Ei niin ei. Aivan väen vängällä lisää raiskailevia maahanmuuttajia pakko saada lisää tänne elätettäväksi. Raiskauksen takia sitten linnaan pikkuhetkeksi ja sieltä pois päästyä sama keppostelu jatkuu uudestaan ja kela + sossu maksaa keppostelut.
Minä ainakin olen ihan surutta muuttunut häikäilemättömäksi rasistiksi. Vittu miten vihaan somaleja, muslimeja, irakilaisia jne muita ihmisjätteitä yli kaiken. Omalle tyttärellekkin olen jo alkanut puhua että vaarallisia ihmisroskia ovat joista pitää pysyä kaukana vaikka aluksi mukavia saattavat ollakkin.- Anonyymi00012
No kuule ihan samat fiilikset! Ennen oli ymmärrystä mutta se aika on mennyt.. jo aikoja sitten. Helevettihin täältä saisivat lähtee koko lauma, meidän verorahoilla maksetaan noiden varkaiden ja raiskaajien oleminen.. sapettaa aika lujaa! Nämät näkösälle ja Amerikan malli käyttöön, missä pitää käydä ilmoittamassa kaikille naapureille että olen pakolainen, elän yhteiskunnan tuilla ja saatan olla raiskaaja (melko varmasti olen) ja tietty lappuja kadunvarteen että muslimi muuttanut asuinalueelle ja kuvan kera
- Anonyymi00011
Noitahan on mm. pääakupunkiseudulla paljon ja raiskauksista suurin on näiden matujen tekemiä.
- Anonyymi00013
Around blacks never relax
- Anonyymi00015
Helsingin yliopiston katsaus: Ulkomaalaistaustaisten osuus raiskausrikoksista on 32 prosenttia
https://www.suomenuutiset.fi/helsingin-yliopiston-katsaus-ulkomaalaistaustaisten-osuus-raiskausrikoksista-on-32-prosenttia/ - Anonyymi00016
...
- Anonyymi00017
8 raiskauskulttuurin edustajaa tuomittiin,uhrina sama lapsi:
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011931097.html - Anonyymi00018
Kyllä se on eka paikallisten saada tehdä tuo. Itse olen rasisti tekoja kohtaan, olen valmis heittämään maasta paikalliset sankarit, jotka tekevät samoja tekoja.
- Anonyymi00021
Johtuuko suomen tila ja meidän "ns oikeiden suomalaisten" paha olo ja surkea elämä, mustista, vai meidän omasta korruptoituneesta valtion johdosta jota on joka tasolla hallintoelimiä?
- Anonyymi00022
Teet vaan hallaa, kun tavallaan olet oikealla asialla... Mutta etsit ongelmat juuri sieltä joilla on vähiten resursseja ongelmia aiheuttaa sekä luoda.. Suurella yhteiskunnallisella asemalla, vallalla ja rahalla, tekee paljon enemmän pahaa, kuin se että jossain stadissa on 10 somalin kaveriporukka jotka on hieman jengiytyneet ja pieksää pari ikätoveria, kunnes hekin aikuistuvat. Ihan samaa tekee "ns oikeat suomalaiset stadilaiset" on aina tehneet. Teinit ja nuoret aikuiset kaveriporukat jengiytyy todella usein, hetkellisesti.
Ei koske lapuaa
- Anonyymi00024
Valkoiset yhteiskunnat kautta maailman on pulassa näiden kanssa. Itse sallittu ja aiheutettu ongelma josta ei enää pääse pois kuin kääntämällä kelkka täysin toiseen suuntaan PYSYVÄSTI! Ja mehän tiedetään että sitä ei tule tapahtumaan koska vasemmisto + muut terroristit pitää siitä huolen että meno jatkuu tuomiopäivään saakka tällaisena.
Tiedoksi sitten teille homoille jne vihervassareille että toisin kuin me "rasisti persut" niin muslimit ei anna teidän elää rauhassa. Varautukaa lentämään joko talon katolta asfalttiin tai siihen että puolitylsä terä sahaa teidän kurkulla kunnes 5-10 sekunnin kiljuvan tuskan jälkeen olette menettäneet verta tarpeeksi paljon että ihana vapauttava tajuttomuus vie tuskan pois.
Mutta se joka pelaa tyhmiä pelejä voittaa tyhmiä palkintoja. Muistakaa se. - Anonyymi00025
Iranilainen Makwan vähän keppostellut?
https://www.hs.fi/urheilu/art-2000011966746.html - Anonyymi00026
Moninkertainen raiskaaja yritti taas raiskata lapsen. Maahanmuuttopoliittisuuden vuoksi hänen nimeään ja kansalaisuuttaan ei voida kertoa:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011962939.html - Anonyymi00027
Lasten puutteessa mokuluille kelpaa miehenkin perä
"Munielilla on pitkä rikoshistoria, ja hänet on aiemmin tuomittu lapsityttöystävänsä raiskauksista.!
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011966416.html
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082834Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672511Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait271952Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768