Juhuuu....

Melina-76

Terve!

Missäs Brune möllötät?


Ja morjens muillekkin :D


o/

44

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai siis möllötin sängyssä.... mut sä herätit mut...:)))

      • Jeee sä oletki tääl :)


        Mä joudun kipasemaan...tuun heti takas ;)


      • Melina-76 kirjoitti:

        Jeee sä oletki tääl :)


        Mä joudun kipasemaan...tuun heti takas ;)

        heti takas.... hei heti meni jo.....:DD


    • tulin :)

      • tullu.... senkin huijari.... mä kuuntelen bad boys blues:sia.... nostalgiaa.....:))))


      • tossa ton naapurin emännän kanssa haastelemassa :D

        Ja sipasin samalla kahvia kuppiin ja leipäpalasta ... lounasta lounasta :) vaikka tosin vähän myöhäinen ajankohta :D


      • BBrunetti kirjoitti:

        tullu.... senkin huijari.... mä kuuntelen bad boys blues:sia.... nostalgiaa.....:))))

        hetki :DDDD


        Siis tänääkö meinasit hurvitella vai vasta huomena? Vai molempina ;)


      • Melina-76 kirjoitti:

        tossa ton naapurin emännän kanssa haastelemassa :D

        Ja sipasin samalla kahvia kuppiin ja leipäpalasta ... lounasta lounasta :) vaikka tosin vähän myöhäinen ajankohta :D

        serkkuki näköjään tuol huutelee.... mut nyt mie en jaksa hään kanssa haastella.... kauhea olen ma......:))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        serkkuki näköjään tuol huutelee.... mut nyt mie en jaksa hään kanssa haastella.... kauhea olen ma......:))))

        samallahan se siinä menee :D .... mullakin aina monta häsää menossa samaan aikaan :) jotta eikun siit vaan :)


      • Melina-76 kirjoitti:

        hetki :DDDD


        Siis tänääkö meinasit hurvitella vai vasta huomena? Vai molempina ;)

        virittelen ihteni iltaa varten kuntoon.....;)))) tänään pääsee naamaaki maalaamaan...... taidan kunnon sotamaalauksen värkätä......:DDDDDD


      • BBrunetti kirjoitti:

        virittelen ihteni iltaa varten kuntoon.....;)))) tänään pääsee naamaaki maalaamaan...... taidan kunnon sotamaalauksen värkätä......:DDDDDD

        meinasit nautiskella? Ihanko sitä ihtiään vai miedompaa? ;)


      • Melina-76 kirjoitti:

        samallahan se siinä menee :D .... mullakin aina monta häsää menossa samaan aikaan :) jotta eikun siit vaan :)

        tuli mieleen että käyppäs laittaa ittes sinne koulukaverit.com :iin


      • Melina-76 kirjoitti:

        meinasit nautiskella? Ihanko sitä ihtiään vai miedompaa? ;)

        leijonan mut viimeks kyl sammuin ku lyhty baarin pöytään... taidan sidua....


      • Melina-76 kirjoitti:

        tuli mieleen että käyppäs laittaa ittes sinne koulukaverit.com :iin

        en mä osaa..... täytyy huomen vaikka ku on krappe... ajan kuluks...:))


      • BBrunetti kirjoitti:

        leijonan mut viimeks kyl sammuin ku lyhty baarin pöytään... taidan sidua....

        valinta :D

        Jottei historia toistais itteensä ;DDDDD


        Minäpä en tänää nauti mitään....vaikkakin vapaa vkl on....töistä....


        Mutta huomena kyllä...:DDDD....ja sitä samaa mitä sinäkin ja saatampa ostaa viel semmosen salmarin meil kaikil yhteiseks snapsu häsäks :)))....


      • BBrunetti kirjoitti:

        en mä osaa..... täytyy huomen vaikka ku on krappe... ajan kuluks...:))

        vaan :) meinaatko että huomena onnistuu paremmin :DDD


      • Melina-76 kirjoitti:

        valinta :D

        Jottei historia toistais itteensä ;DDDDD


        Minäpä en tänää nauti mitään....vaikkakin vapaa vkl on....töistä....


        Mutta huomena kyllä...:DDDD....ja sitä samaa mitä sinäkin ja saatampa ostaa viel semmosen salmarin meil kaikil yhteiseks snapsu häsäks :)))....

        ku oon niin loppasuu.....:)) tuli se pullo alta 2h juotua...... sanoisinko että jopas olen ahne...... ja ku siin oli sitä porukkaa ku oli naapuri ja sit yks toinen tyttö..... :))


      • Melina-76 kirjoitti:

        vaan :) meinaatko että huomena onnistuu paremmin :DDD

        mulla onnistuu kaikki.....;)))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        ku oon niin loppasuu.....:)) tuli se pullo alta 2h juotua...... sanoisinko että jopas olen ahne...... ja ku siin oli sitä porukkaa ku oli naapuri ja sit yks toinen tyttö..... :))

        siehä olet kiukulla sitä kiskonu :DDD


        Mä en kyl pystyis ...taitais tulla tiltti :DDD


      • BBrunetti kirjoitti:

        mulla onnistuu kaikki.....;)))))

        olisko niin että tänää illalla onnistuu kaikki ;DDDD


        Mulla ainakin tuo maailman parannus onnistuu erinomaisesti :)


      • Melina-76 kirjoitti:

        siehä olet kiukulla sitä kiskonu :DDD


        Mä en kyl pystyis ...taitais tulla tiltti :DDD

        tuli.....:DDDDD


      • Melina-76 kirjoitti:

        olisko niin että tänää illalla onnistuu kaikki ;DDDD


        Mulla ainakin tuo maailman parannus onnistuu erinomaisesti :)

        olla et illal jos viitin.... jatketaan tästä letkasta....:DDD


      • BBrunetti kirjoitti:

        tuli.....:DDDDD

        on oikeen kaks keskustelua :DDDD


        *nauraa kippurassa*


        Pitäiskö keskittyä vaan toiseen :DDDDDD


        No tätä ne tippaleipä aivot teettää :DDDD pystyy keskustelemaan saman ihmisen kanssa kahdesta asiasta samaan aikaan....ja vielä suht "järkevästi" :DDDDD


      • BBrunetti kirjoitti:

        olla et illal jos viitin.... jatketaan tästä letkasta....:DDD

        oltiin samoilla linjoilla :DDD


        Hyvä hyvä :)


      • BBrunetti kirjoitti:

        olla et illal jos viitin.... jatketaan tästä letkasta....:DDD

        vaikka täällä jatketaan....:DDD


      • Melina-76 kirjoitti:

        oltiin samoilla linjoilla :DDD


        Hyvä hyvä :)

        huomannu että olemme kahden...... tai kyllähän tuolla silpari seuraa näitä höpötyksiä:))))))))


      • Melina-76 kirjoitti:

        oltiin samoilla linjoilla :DDD


        Hyvä hyvä :)

        pihamaalla....jos vaik vähä piristyis....mä meinaan simahtaa tähän :/


        On munkii päiväuniaika :D


        Ja mua raivostuttaa yli kaiken ootella että noi tallentuu noi viestit ja taas ootella uutta .... tää ei taida olla kyl oikeen mun juttu ku ei pysty het reagoimaan tarpeeks nopeesti toisen juttuihin ku joutuu aina oottaman turkasen kauan ja menee tavallaan hyvää aikaa hukkaan :/ murrr... ja kiitos kun sain purkautua jälleen kerran :DDDD


      • Melina-76 kirjoitti:

        pihamaalla....jos vaik vähä piristyis....mä meinaan simahtaa tähän :/


        On munkii päiväuniaika :D


        Ja mua raivostuttaa yli kaiken ootella että noi tallentuu noi viestit ja taas ootella uutta .... tää ei taida olla kyl oikeen mun juttu ku ei pysty het reagoimaan tarpeeks nopeesti toisen juttuihin ku joutuu aina oottaman turkasen kauan ja menee tavallaan hyvää aikaa hukkaan :/ murrr... ja kiitos kun sain purkautua jälleen kerran :DDDD

        kamu kun kerrot huolesi ja murheesi....:)) mutta töpsytauko.....:)))))))


      • Melina-76 kirjoitti:

        pihamaalla....jos vaik vähä piristyis....mä meinaan simahtaa tähän :/


        On munkii päiväuniaika :D


        Ja mua raivostuttaa yli kaiken ootella että noi tallentuu noi viestit ja taas ootella uutta .... tää ei taida olla kyl oikeen mun juttu ku ei pysty het reagoimaan tarpeeks nopeesti toisen juttuihin ku joutuu aina oottaman turkasen kauan ja menee tavallaan hyvää aikaa hukkaan :/ murrr... ja kiitos kun sain purkautua jälleen kerran :DDDD

        mut kyl tääl on muitakii mut ne ei uskalla tulla juttusile :/


        Sekaan vaan muutkii :DDDD


      • Melina-76 kirjoitti:

        mut kyl tääl on muitakii mut ne ei uskalla tulla juttusile :/


        Sekaan vaan muutkii :DDDD

        kukaan ei uskalla..... paitsi poromies.....;))))


      • porumies
        BBrunetti kirjoitti:

        kukaan ei uskalla..... paitsi poromies.....;))))

        naisia pelkää. tulkaa luokseni, olen kiltti poromies :)


      • porumies kirjoitti:

        naisia pelkää. tulkaa luokseni, olen kiltti poromies :)

        vai...... mistä kohtaa;))))) heh... katos mulla on vkl fiilis................


    • porumies

      tulinpa väliin

      • voileivän väliin........;))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        voileivän väliin........;))))

        oli meinaa hippa pitkä puhelu mulla tossa...huomista suunnittelimma :)


      • Melina-76 kirjoitti:

        oli meinaa hippa pitkä puhelu mulla tossa...huomista suunnittelimma :)

        käyny mua vakoilemassa :DD


      • Melina-76 kirjoitti:

        oli meinaa hippa pitkä puhelu mulla tossa...huomista suunnittelimma :)

        ku sä lähdet huomenna..... nyt kuule soi sellaista musaa....... "seksi seksi pannaan päät sekaisin"..... taidat arvata kenen äänittämiä nää on.... heh:D


      • BBrunetti kirjoitti:

        ku sä lähdet huomenna..... nyt kuule soi sellaista musaa....... "seksi seksi pannaan päät sekaisin"..... taidat arvata kenen äänittämiä nää on.... heh:D

        kyllä :)


        Nyt mä päätin että kyllä mä haen tänää sen sieltä alkomahooliliikkeestä sen putelin huomiseks :)


      • Melina-76 kirjoitti:

        käyny mua vakoilemassa :DD

        ku tunnen sut...;))))


      • Melina-76 kirjoitti:

        kyllä :)


        Nyt mä päätin että kyllä mä haen tänää sen sieltä alkomahooliliikkeestä sen putelin huomiseks :)

        mä taidan sitä siduuuuu.... pääsisin edes tällä kertaa niinku baariin muutakin kuin pöytään nuokkumaan......:)))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        mä taidan sitä siduuuuu.... pääsisin edes tällä kertaa niinku baariin muutakin kuin pöytään nuokkumaan......:)))))

        ihan isseksee kotona?


      • Melina-76 kirjoitti:

        ihan isseksee kotona?

        tullaan kohta hakee..... :))) ja tää yks ei edes sanonut monelta tulee..... eli sellaista taas....


    • mä soitan ku tulen sinnepäin :)

      • kamu....:))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe