Terve!
Missäs Brune möllötät?
Ja morjens muillekkin :D
o/
Juhuuu....
44
698
Vastaukset
tai siis möllötin sängyssä.... mut sä herätit mut...:)))
Melina-76 kirjoitti:
Jeee sä oletki tääl :)
Mä joudun kipasemaan...tuun heti takas ;)heti takas.... hei heti meni jo.....:DD
tulin :)
tossa ton naapurin emännän kanssa haastelemassa :D
Ja sipasin samalla kahvia kuppiin ja leipäpalasta ... lounasta lounasta :) vaikka tosin vähän myöhäinen ajankohta :DBBrunetti kirjoitti:
tullu.... senkin huijari.... mä kuuntelen bad boys blues:sia.... nostalgiaa.....:))))
hetki :DDDD
Siis tänääkö meinasit hurvitella vai vasta huomena? Vai molempina ;)Melina-76 kirjoitti:
tossa ton naapurin emännän kanssa haastelemassa :D
Ja sipasin samalla kahvia kuppiin ja leipäpalasta ... lounasta lounasta :) vaikka tosin vähän myöhäinen ajankohta :Dserkkuki näköjään tuol huutelee.... mut nyt mie en jaksa hään kanssa haastella.... kauhea olen ma......:))))
BBrunetti kirjoitti:
serkkuki näköjään tuol huutelee.... mut nyt mie en jaksa hään kanssa haastella.... kauhea olen ma......:))))
samallahan se siinä menee :D .... mullakin aina monta häsää menossa samaan aikaan :) jotta eikun siit vaan :)
Melina-76 kirjoitti:
hetki :DDDD
Siis tänääkö meinasit hurvitella vai vasta huomena? Vai molempina ;)virittelen ihteni iltaa varten kuntoon.....;)))) tänään pääsee naamaaki maalaamaan...... taidan kunnon sotamaalauksen värkätä......:DDDDDD
BBrunetti kirjoitti:
virittelen ihteni iltaa varten kuntoon.....;)))) tänään pääsee naamaaki maalaamaan...... taidan kunnon sotamaalauksen värkätä......:DDDDDD
meinasit nautiskella? Ihanko sitä ihtiään vai miedompaa? ;)
Melina-76 kirjoitti:
samallahan se siinä menee :D .... mullakin aina monta häsää menossa samaan aikaan :) jotta eikun siit vaan :)
tuli mieleen että käyppäs laittaa ittes sinne koulukaverit.com :iin
Melina-76 kirjoitti:
meinasit nautiskella? Ihanko sitä ihtiään vai miedompaa? ;)
leijonan mut viimeks kyl sammuin ku lyhty baarin pöytään... taidan sidua....
Melina-76 kirjoitti:
tuli mieleen että käyppäs laittaa ittes sinne koulukaverit.com :iin
en mä osaa..... täytyy huomen vaikka ku on krappe... ajan kuluks...:))
BBrunetti kirjoitti:
leijonan mut viimeks kyl sammuin ku lyhty baarin pöytään... taidan sidua....
valinta :D
Jottei historia toistais itteensä ;DDDDD
Minäpä en tänää nauti mitään....vaikkakin vapaa vkl on....töistä....
Mutta huomena kyllä...:DDDD....ja sitä samaa mitä sinäkin ja saatampa ostaa viel semmosen salmarin meil kaikil yhteiseks snapsu häsäks :)))....BBrunetti kirjoitti:
en mä osaa..... täytyy huomen vaikka ku on krappe... ajan kuluks...:))
vaan :) meinaatko että huomena onnistuu paremmin :DDD
Melina-76 kirjoitti:
valinta :D
Jottei historia toistais itteensä ;DDDDD
Minäpä en tänää nauti mitään....vaikkakin vapaa vkl on....töistä....
Mutta huomena kyllä...:DDDD....ja sitä samaa mitä sinäkin ja saatampa ostaa viel semmosen salmarin meil kaikil yhteiseks snapsu häsäks :)))....ku oon niin loppasuu.....:)) tuli se pullo alta 2h juotua...... sanoisinko että jopas olen ahne...... ja ku siin oli sitä porukkaa ku oli naapuri ja sit yks toinen tyttö..... :))
Melina-76 kirjoitti:
vaan :) meinaatko että huomena onnistuu paremmin :DDD
mulla onnistuu kaikki.....;)))))
BBrunetti kirjoitti:
ku oon niin loppasuu.....:)) tuli se pullo alta 2h juotua...... sanoisinko että jopas olen ahne...... ja ku siin oli sitä porukkaa ku oli naapuri ja sit yks toinen tyttö..... :))
siehä olet kiukulla sitä kiskonu :DDD
Mä en kyl pystyis ...taitais tulla tiltti :DDDBBrunetti kirjoitti:
mulla onnistuu kaikki.....;)))))
olisko niin että tänää illalla onnistuu kaikki ;DDDD
Mulla ainakin tuo maailman parannus onnistuu erinomaisesti :)Melina-76 kirjoitti:
siehä olet kiukulla sitä kiskonu :DDD
Mä en kyl pystyis ...taitais tulla tiltti :DDDtuli.....:DDDDD
Melina-76 kirjoitti:
olisko niin että tänää illalla onnistuu kaikki ;DDDD
Mulla ainakin tuo maailman parannus onnistuu erinomaisesti :)olla et illal jos viitin.... jatketaan tästä letkasta....:DDD
BBrunetti kirjoitti:
tuli.....:DDDDD
on oikeen kaks keskustelua :DDDD
*nauraa kippurassa*
Pitäiskö keskittyä vaan toiseen :DDDDDD
No tätä ne tippaleipä aivot teettää :DDDD pystyy keskustelemaan saman ihmisen kanssa kahdesta asiasta samaan aikaan....ja vielä suht "järkevästi" :DDDDDBBrunetti kirjoitti:
olla et illal jos viitin.... jatketaan tästä letkasta....:DDD
oltiin samoilla linjoilla :DDD
Hyvä hyvä :)BBrunetti kirjoitti:
olla et illal jos viitin.... jatketaan tästä letkasta....:DDD
vaikka täällä jatketaan....:DDD
Melina-76 kirjoitti:
oltiin samoilla linjoilla :DDD
Hyvä hyvä :)huomannu että olemme kahden...... tai kyllähän tuolla silpari seuraa näitä höpötyksiä:))))))))
Melina-76 kirjoitti:
oltiin samoilla linjoilla :DDD
Hyvä hyvä :)pihamaalla....jos vaik vähä piristyis....mä meinaan simahtaa tähän :/
On munkii päiväuniaika :D
Ja mua raivostuttaa yli kaiken ootella että noi tallentuu noi viestit ja taas ootella uutta .... tää ei taida olla kyl oikeen mun juttu ku ei pysty het reagoimaan tarpeeks nopeesti toisen juttuihin ku joutuu aina oottaman turkasen kauan ja menee tavallaan hyvää aikaa hukkaan :/ murrr... ja kiitos kun sain purkautua jälleen kerran :DDDDMelina-76 kirjoitti:
pihamaalla....jos vaik vähä piristyis....mä meinaan simahtaa tähän :/
On munkii päiväuniaika :D
Ja mua raivostuttaa yli kaiken ootella että noi tallentuu noi viestit ja taas ootella uutta .... tää ei taida olla kyl oikeen mun juttu ku ei pysty het reagoimaan tarpeeks nopeesti toisen juttuihin ku joutuu aina oottaman turkasen kauan ja menee tavallaan hyvää aikaa hukkaan :/ murrr... ja kiitos kun sain purkautua jälleen kerran :DDDDkamu kun kerrot huolesi ja murheesi....:)) mutta töpsytauko.....:)))))))
Melina-76 kirjoitti:
pihamaalla....jos vaik vähä piristyis....mä meinaan simahtaa tähän :/
On munkii päiväuniaika :D
Ja mua raivostuttaa yli kaiken ootella että noi tallentuu noi viestit ja taas ootella uutta .... tää ei taida olla kyl oikeen mun juttu ku ei pysty het reagoimaan tarpeeks nopeesti toisen juttuihin ku joutuu aina oottaman turkasen kauan ja menee tavallaan hyvää aikaa hukkaan :/ murrr... ja kiitos kun sain purkautua jälleen kerran :DDDDmut kyl tääl on muitakii mut ne ei uskalla tulla juttusile :/
Sekaan vaan muutkii :DDDDMelina-76 kirjoitti:
mut kyl tääl on muitakii mut ne ei uskalla tulla juttusile :/
Sekaan vaan muutkii :DDDDkukaan ei uskalla..... paitsi poromies.....;))))
- porumies
BBrunetti kirjoitti:
kukaan ei uskalla..... paitsi poromies.....;))))
naisia pelkää. tulkaa luokseni, olen kiltti poromies :)
porumies kirjoitti:
naisia pelkää. tulkaa luokseni, olen kiltti poromies :)
vai...... mistä kohtaa;))))) heh... katos mulla on vkl fiilis................
- porumies
tulinpa väliin
BBrunetti kirjoitti:
voileivän väliin........;))))
oli meinaa hippa pitkä puhelu mulla tossa...huomista suunnittelimma :)
Melina-76 kirjoitti:
oli meinaa hippa pitkä puhelu mulla tossa...huomista suunnittelimma :)
käyny mua vakoilemassa :DD
Melina-76 kirjoitti:
oli meinaa hippa pitkä puhelu mulla tossa...huomista suunnittelimma :)
ku sä lähdet huomenna..... nyt kuule soi sellaista musaa....... "seksi seksi pannaan päät sekaisin"..... taidat arvata kenen äänittämiä nää on.... heh:D
BBrunetti kirjoitti:
ku sä lähdet huomenna..... nyt kuule soi sellaista musaa....... "seksi seksi pannaan päät sekaisin"..... taidat arvata kenen äänittämiä nää on.... heh:D
kyllä :)
Nyt mä päätin että kyllä mä haen tänää sen sieltä alkomahooliliikkeestä sen putelin huomiseks :)Melina-76 kirjoitti:
kyllä :)
Nyt mä päätin että kyllä mä haen tänää sen sieltä alkomahooliliikkeestä sen putelin huomiseks :)mä taidan sitä siduuuuu.... pääsisin edes tällä kertaa niinku baariin muutakin kuin pöytään nuokkumaan......:)))))
BBrunetti kirjoitti:
mä taidan sitä siduuuuu.... pääsisin edes tällä kertaa niinku baariin muutakin kuin pöytään nuokkumaan......:)))))
ihan isseksee kotona?
Melina-76 kirjoitti:
ihan isseksee kotona?
tullaan kohta hakee..... :))) ja tää yks ei edes sanonut monelta tulee..... eli sellaista taas....
mä soitan ku tulen sinnepäin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381