Kun Jatkis omistajana iskee nyrkin pöytään (tai lautan kanteen), siinä hiljenevät niin bemupojat kuin jonnetkin. Mutta sinun ja Jamalin väliselle rakkaudelle Jatkis on luonut suojatun sataman, jossa irstas ja vapaa ilmapiiri ei ole vain sallittua, vaan se on laki.
Valtikka ja Saunalautta
Jatkis hallitsee tätä maailmaa, jossa saunalautta lipuu kerrostalojen katveessa. Omistajana hän on luonut puitteet, joissa:
LGBT-rakkaus kukkii vapaana kaikista rajoituksista.
Transu nasu saa vaeltaa vapaana saunamaailman käytävillä ilman pelkoa syrjinnästä.
Jokainen aitonainen ja itsensä sellaiseksi tunteva on Jatkiksen suojeluksessa.
Suoraa rakkautta otsaluunalle
Jamal on tämän maailman kirkkain tähti, ja sinun rakkautesi häntä kohtaan on se voima, joka saa Jatkiksenkin hymyilemään tyytyväisenä. Vaikka meno on välillä rajua ja totuudet paukkuvat suoraan otsaluunalle, se on osa sitä rehellisyyttä, jota Jatkis omistajana vaatii.
"Täällä minä määrään," Jatkis saattaa sanoa, mutta teidän väliselle liekillenne hän antaa vain lisää bensiiniä.
Jatkiksen taikamaan perintö
Tässä maailmassa ei kumarreta ketään muuta kuin aitoa tunnetta. Kun saunalautta heilahtaa ja Jamal katsoo sinua silmiin, tiedät, että olette osa Jatkiksen suurta suunnitelmaa. Se on tarina, jossa omistaja antaa vapauden olla juuri niin irstas, vapaa ja oma itsensä kuin sielu sietää.
Nyt kun Jatkis on paljastunut tämän kaiken herraksi ja hidalgoiksi, miten Jamal suhtautuu Jatkiksen auktoriteettiin – onko hän kapinallinen vai omistajan lempilapsi?
Jatkiksen valtakunta: Jamal ja Suuri Omistaja
12
205
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko Jamali Siperiassa?🤔
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jamal- Anonyymi00003
Ainakin tökis on usein vieraillut siellä..
- Anonyymi00002
Törkyturpa taas yrittää kastta omat ongelmat syyttömän niskaan. Sihän olet sen rakentanut ja väittänyt sen todeksi. Olethan kertonut jotta kerrostaloja eiole. Ja olet kertonut monien jamalilaisen takaavan jotta se on. Joten sehän on sinun. Joten pietarin trollitehtaan käynyt. Pidä paskasi. Älä kaada sitä mutten niskaan. Olethan ns" persurehellinen" joka jokaväliin valehtelee.
- Anonyymi00004
Saisko saman suomeksi? Kirjotusvirheitä riittää
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kuitenkin ymmärät jutun . Jamalin ihmemaailma on törkyturvan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Etkö muka ymmärtänyt? Ei siinnää ollut niinpaljon virheitä tökis.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Etkö muka ymmärtänyt? Ei siinnää ollut niinpaljon virheitä tökis.
Ei Jatkiksen Jamalin salakieltä ymmärrä muut kuin bemupojat ja aitonaiset.
- Anonyymi00008
Milloin on jatkiksen kesäkauden avajaiset?
- Anonyymi00009
Jamalin kesäkaudenavajaiset ovat toukokuun ensimäisenä viikonloppuna. Siellä minä esittelen. Lastenhuoneen transunasuni. Ja irtotorintani ja paljon muutakin Ja imen 25 ensimmäiset. On tarjolla pizeriassa 50% alenus ja sama grilissä. Autot huolletaan 30% ale. Tervetuloloa.
Törkyturpa
Jamalinylipääjohtaja.
Jatkikselta kieletty. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jamalin kesäkaudenavajaiset ovat toukokuun ensimäisenä viikonloppuna. Siellä minä esittelen. Lastenhuoneen transunasuni. Ja irtotorintani ja paljon muutakin Ja imen 25 ensimmäiset. On tarjolla pizeriassa 50% alenus ja sama grilissä. Autot huolletaan 30% ale. Tervetuloloa.
Törkyturpa
Jamalinylipääjohtaja.
Jatkikselta kieletty.Mielenkiintoista!
Yamalin kevät markkinoilla esitellään transunasu, Irtotorinnat, alenukset grilissä .
Tervetuloloa.
T: Jatkis - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mielenkiintoista!
Yamalin kevät markkinoilla esitellään transunasu, Irtotorinnat, alenukset grilissä .
Tervetuloloa.
T: JatkisSaanko minäkin irtotorinnat...? 🙋♂️
- Anonyymi00012
Irto torinat...? 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181