Ymmärtääkö väki P-karjalassa että juoruilu on täysin moraalitonta?

Anonyymi-ap

Eräskin paikallinen kertoi, että täällä on suurimmalla osalla juoruilu kuin automaatio.

Käsittääkö väki täällä että toisten ihmisten tietojen juoruilu on väkivallan muoto?

Se rikkoo ihmistenvälisen luottamuksen ja se tekee juoruilijasta moraalittoman ja epäluotettavan.

Mitä juoruilujoiden mielessä oikein liikkuu kun he harjoittavat pahuutta toisia ihmisiä vastaan? Tekeekö he ilkeyttään sen tietojen levityksen vai ovatko he vain niin ymmärtämättömiä?

21

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Narsismiin liittyy moraaliton käytös ja rajattomuus. Kuten myös tietojen levittely. Ja kateus, kieroilu ja selkään puukottelu. Jokainen voi sitten pohtia paljonko narsismia P-karjalassa on, mutta pahuuden maakunta tämä on. Kenenkään ei pitäisi asua täällä.

• Anonyymi00002

ai joku paikallinen kertoi sinulle, mitä muuta juorusitte?

• Anonyymi00004

Se ei ole kenestäkään ihmisestä juoruilua jos puhuu yleisesti alueen mentaliteetista. Kun minä esim vastustan ja puhun paikallisesta juoruilusta ja kateudesta, niin en minä silloin juoruile kenestäkään.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Se ei ole kenestäkään ihmisestä juoruilua jos puhuu yleisesti alueen mentaliteetista. Kun minä esim vastustan ja puhun paikallisesta juoruilusta ja kateudesta, niin en minä silloin juoruile kenestäkään.

Mutta se paikallinen juoruili sinulle muista, hyi helvetti.

• Anonyymi00003

Eniten ihmetyttää se, että miksi Pohjois-karjalassa on suurella osalla samanlainen mentaliteetti. Normaalisti ihmiset on missä tahansa muualla yksilöitä. On epäluotettavia juoruajia, on ehdottoman luotettavia ja kaikkea siltä väliltä. Täällä idässä väki on keskenään suurin osa aivan samanlaisia. Se ei ole normaalia.

Lopettakaa juoruilu ja kasvakaa aikuiseksi joka ottaa vastuuta käytöksestään.

• Anonyymi00005

Mutta jos on jäänyt lyhytkasvuiseksi niin silloin saa juoruilla 👆

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mutta jos on jäänyt lyhytkasvuiseksi niin silloin saa juoruilla 👆

Tarkoitatko että ihmiselle tulee moraalisia erivapauksia lyhytkasvuisuuden perusteella? Enpä ole moista ennen kuullut.

Jos kohtelee muita huonosti niin tekee itsestään aika surkean tapauksen.

• Anonyymi00008

Älä kuuntele niitä juoruilijoita, jotka levittävät muista juoruja.

• Anonyymi00009

täällä miehetkin juoruaa eivätkä osaa edes hävetä sitä. muualla sellaisia ei pidetä edes miehinä

• Anonyymi00010

Suomi24-sivut on tarkoitettu juoruilua varten sitähän varten sinäkin olet täällä kuten näitä aloituksia tekeväkin.

• Anonyymi00013

Jaaaaa... Sinä olet taas miestä vailla... Etkö ole koskaan saanut?

• Anonyymi00011

Minulla on kulkukoiran moraali vatsalaukku rosteria. Lisänä meisselini on terästäkin kovempi. Näillä mennään 🤣

• Anonyymi00012

useimmista itä-suomessa syntyneistä ei ole ystäviksi. ystävät on luotettavia. täällä ei ole monikaan luotettava.

• Anonyymi00015

Ööörrhgöööäääh... pilluuu... Lääääääähhh...!!!

• Anonyymi00017

Tule minun luokseni, minä olen ystäväsi, isomelainen ystäväsi.
        Riisun sinulta vaatteet ja asetan sinut sängylle kontallesi ja sitten työnnän paljaan melaskuukkelini sinun limaiseen pinppiisi ja alan painella, ensin hitaasti, sitten koko ajan kiihdyttäen, kunnes ulvot kuin susi ja vaadit lisää. Lopuksi purskautan 0,7 litraa höpöttiä tuherosi uumeniin. Sen jälkeen et enää kirjoita yhtään kommenttia keskustelupalstoille, sillä olet oppinut tietämään mitä elämä on.
        Tule jo ystäväni!

• Anonyymi00014

Haluan olla sinun ystäväsi. Oletko nainen ?
      Voin panna sinua jos olet ystäväni !
      Ventovieraita en pane vain ystäviä 🤠

• Anonyymi00016

periaatteita pitää olla! 😁👍

• Anonyymi00022

nosto

• Anonyymi00020

nosto

• Anonyymi00024

Aloittaja puuttuu vakavaan ongelmaan. Akuutti asia etenkin lieksassa ja ilomantsissa joissa pahuus asuu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2405
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1387
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      74
      1195
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      845
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      790
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      678
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      83
      672
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      25
      649
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      636
    Aihe