Eräskin paikallinen kertoi, että täällä on suurimmalla osalla juoruilu kuin automaatio.
Käsittääkö väki täällä että toisten ihmisten tietojen juoruilu on väkivallan muoto?
Se rikkoo ihmistenvälisen luottamuksen ja se tekee juoruilijasta moraalittoman ja epäluotettavan.
Mitä juoruilujoiden mielessä oikein liikkuu kun he harjoittavat pahuutta toisia ihmisiä vastaan? Tekeekö he ilkeyttään sen tietojen levityksen vai ovatko he vain niin ymmärtämättömiä?
Ymmärtääkö väki P-karjalassa että juoruilu on täysin moraalitonta?
21
204
Vastaukset
- Anonyymi00001
Narsismiin liittyy moraaliton käytös ja rajattomuus. Kuten myös tietojen levittely. Ja kateus, kieroilu ja selkään puukottelu. Jokainen voi sitten pohtia paljonko narsismia P-karjalassa on, mutta pahuuden maakunta tämä on. Kenenkään ei pitäisi asua täällä.
- Anonyymi00002
ai joku paikallinen kertoi sinulle, mitä muuta juorusitte?
- Anonyymi00004
Se ei ole kenestäkään ihmisestä juoruilua jos puhuu yleisesti alueen mentaliteetista. Kun minä esim vastustan ja puhun paikallisesta juoruilusta ja kateudesta, niin en minä silloin juoruile kenestäkään.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Se ei ole kenestäkään ihmisestä juoruilua jos puhuu yleisesti alueen mentaliteetista. Kun minä esim vastustan ja puhun paikallisesta juoruilusta ja kateudesta, niin en minä silloin juoruile kenestäkään.
Mutta se paikallinen juoruili sinulle muista, hyi helvetti.
- Anonyymi00003
Eniten ihmetyttää se, että miksi Pohjois-karjalassa on suurella osalla samanlainen mentaliteetti. Normaalisti ihmiset on missä tahansa muualla yksilöitä. On epäluotettavia juoruajia, on ehdottoman luotettavia ja kaikkea siltä väliltä. Täällä idässä väki on keskenään suurin osa aivan samanlaisia. Se ei ole normaalia.
Lopettakaa juoruilu ja kasvakaa aikuiseksi joka ottaa vastuuta käytöksestään.- Anonyymi00005
Mutta jos on jäänyt lyhytkasvuiseksi niin silloin saa juoruilla 👆
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mutta jos on jäänyt lyhytkasvuiseksi niin silloin saa juoruilla 👆
Tarkoitatko että ihmiselle tulee moraalisia erivapauksia lyhytkasvuisuuden perusteella? Enpä ole moista ennen kuullut.
Jos kohtelee muita huonosti niin tekee itsestään aika surkean tapauksen. - Anonyymi00008
Älä kuuntele niitä juoruilijoita, jotka levittävät muista juoruja.
- Anonyymi00009
täällä miehetkin juoruaa eivätkä osaa edes hävetä sitä. muualla sellaisia ei pidetä edes miehinä
- Anonyymi00010
Suomi24-sivut on tarkoitettu juoruilua varten sitähän varten sinäkin olet täällä kuten näitä aloituksia tekeväkin.
- Anonyymi00013
Jaaaaa... Sinä olet taas miestä vailla... Etkö ole koskaan saanut?
- Anonyymi00011
Minulla on kulkukoiran moraali vatsalaukku rosteria. Lisänä meisselini on terästäkin kovempi. Näillä mennään 🤣
- Anonyymi00012
useimmista itä-suomessa syntyneistä ei ole ystäviksi. ystävät on luotettavia. täällä ei ole monikaan luotettava.
- Anonyymi00015
Ööörrhgöööäääh... pilluuu... Lääääääähhh...!!!
- Anonyymi00017
Tule minun luokseni, minä olen ystäväsi, isomelainen ystäväsi.
Riisun sinulta vaatteet ja asetan sinut sängylle kontallesi ja sitten työnnän paljaan melaskuukkelini sinun limaiseen pinppiisi ja alan painella, ensin hitaasti, sitten koko ajan kiihdyttäen, kunnes ulvot kuin susi ja vaadit lisää. Lopuksi purskautan 0,7 litraa höpöttiä tuherosi uumeniin. Sen jälkeen et enää kirjoita yhtään kommenttia keskustelupalstoille, sillä olet oppinut tietämään mitä elämä on.
Tule jo ystäväni!
- Anonyymi00014
Haluan olla sinun ystäväsi. Oletko nainen ?
Voin panna sinua jos olet ystäväni !
Ventovieraita en pane vain ystäviä 🤠- Anonyymi00016
periaatteita pitää olla! 😁👍
- Anonyymi00022
nosto
- Anonyymi00020
nosto
- Anonyymi00024
Aloittaja puuttuu vakavaan ongelmaan. Akuutti asia etenkin lieksassa ja ilomantsissa joissa pahuus asuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741195EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30636