Setan vahingollisuus nuorisolle on todistettu

”Laaja suomalaistutkimus: Sukupuolenkorjaus voi jopa pahentaa nuoren mielenterveysongelmia
Tutkimuksessa tarkasteltiin alle 23-vuotiaita nuoria, jotka olivat hakeutuneet sukupuoliahdistuksen vuoksi Husin ja Taysin poliklinikoille vuosina 1996–2019.”

515

2005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi00001

Uusimmat kuvat⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️

• Onko sitten parempi estää nuoren elämän suunta? Mitä hyvää siinä näet?

• Anonyymi00015
        torre3 kirjoitti:

Onko sitten parempi estää nuoren elämän suunta? Mitä hyvää siinä näet?

Mitä tarkoitat?

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Nuorella on oma elämänsuunta, mutta jotkut haluavat sen muuttaa lailla.

• Anonyymi00041

"Saapa nähdä ottaako YLE uutisissa tai huu-haaA-studiossa esille"

Tovottavasti ottaa samoin kuin uskonnollisten yhteisöjen järjestämät nuorten mielenterveysongelmia lisäävät eheytyshoidot.

• Anonyymi00045
        torre3 kirjoitti:

Nuorella on oma elämänsuunta, mutta jotkut haluavat sen muuttaa lailla.

Millä lailla?

• Anonyymi00046
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Tovottavasti ottaa samoin kuin uskonnollisten yhteisöjen järjestämät nuorten mielenterveysongelmia lisäävät eheytyshoidot.

Kyllä tämä setan öyhötys on mielenterveydelle vaarallisinta.

• Anonyymi00105
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Se on niin vaarallista, että siinä näyttää järkkyvän monen sivustaseuraajankin mielenterveys.

• Anonyymi00134
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Millä lailla?

Ei millään.

• Anonyymi00175
        Anonyymi00046 kirjoitti:

"Kyllä tämä setan öyhötys on mielenterveydelle vaarallisinta."

Havaintojeni perusteella Setan toiminta on kaikkein vaarallisinta kaiken maailman aitolaisten ja muitten huhheleitten mielenterveydelle.

Seta ei anna hihhuleille yön eikä päivän rauhaa eivätkä hihhulit puolestaan tervejärkisesti ajatteleville ihmisille.

• Anonyymi00176
        torre3 kirjoitti:

Onko sitten parempi estää nuoren elämän suunta? Mitä hyvää siinä näet?

Lapset ja nuoret vasta "hakee itseään", myös "mikä minä olen". Ymmärrätkö, mitä tarkoitan? Koskee ihan työelämääkin, käydään kouluja, valmistutaan johonkin ammattiin ja todetaan, "ei tää olekkaan mun juttu". Sairas seta-porukka saa lapset ja nuoret entistä sekopäisemmiksi ja mielialalääkkeitä kuluu.

• Anonyymi00181
        Anonyymi00001 kirjoitti:

Kerro sinä niistä

• Anonyymi00194
        Anonyymi00176 kirjoitti:

Lapset ja nuoret vasta "hakee itseään", myös "mikä minä olen". Ymmärrätkö, mitä tarkoitan? Koskee ihan työelämääkin, käydään kouluja, valmistutaan johonkin ammattiin ja todetaan, "ei tää olekkaan mun juttu". Sairas seta-porukka saa lapset ja nuoret entistä sekopäisemmiksi ja mielialalääkkeitä kuluu.

"Sairas seta-porukka saa lapset ja nuoret entistä sekopäisemmiksi ja mielialalääkkeitä kuluu."

Ja veikkkaan että sinullakaan ei ole tästä mitään todisteita?

• Anonyymi00221
        Anonyymi00176 kirjoitti:

Jos joku 15-vuotias ei vielä tiedä onko hän homo vai hetero, hän on todennäköisimmin biseksuaali. Näin yksinkertaista tämä on.

Seksuaalisuuden rinnastaminen ammatinvalintaan voi olla vain uskonnolla kyllästetyn kuupan tuote. Normaalilla järjellä moista "pohdintaa "ei synny,

• Anonyymi00176 kirjoitti:

Jos joku 15-vuotias ei vielä tiedä onko hän homo vai hetero, hän on todennäköisimmin biseksuaali. Näin yksinkertaista tämä on.

Seksuaalisuuden rinnastaminen ammatinvalintaan voi olla vain uskonnolla kyllästetyn kuupan tuote. Normaalilla järjellä moista "pohdintaa "ei synny,

• Anonyymi00224
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Kunhan mölisee.

• Anonyymi00228
        Anonyymi00176 kirjoitti:

Ikävää mutta totta. 😢

• Anonyymi00233
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Luulet peittäväsi niillä SETAN tihutyöt?

• Anonyymi00273
        Anonyymi00176 kirjoitti:

Juuri niin.

• Anonyymi00276
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Millä lailla?

Älä kysy.

• Anonyymi00287
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Millä lailla?

Se mitään tiedä.

• Anonyymi00305
        Anonyymi00287 kirjoitti:

Se mitään tiedä.

Huomattu.

• Anonyymi00306
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Juuri niin.

• Anonyymi00315
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Yle vaikenee kuin muuri.,

• Anonyymi00321
        Anonyymi00176 kirjoitti:

Juurikin näin.

• Anonyymi00323
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Kunhan jankkaa

• Anonyymi00326
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Millä lailla?

Ei millään.

• Anonyymi00327
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Toden sanot

• Anonyymi00346
        Anonyymi00224 kirjoitti:

Kunhan mölisee.

Sitä juuri.

• Anonyymi00380

Hienoa!

• Anonyymi00383
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Ihan tutkittu juttu

• Anonyymi00385
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Nimenomaan .

• Anonyymi00389

Ei ole kuulunut.

• Anonyymi00390
        Anonyymi00181 kirjoitti:

Kerro sinä niistä

Minäkin haluaisin tietää.

• Anonyymi00391
        Anonyymi00224 kirjoitti:

Kunhan mölisee.

Sitä juuri

• Anonyymi00399
        Anonyymi00176 kirjoitti:

Aivan.

• Anonyymi00408
        Anonyymi00001 kirjoitti:

Älä huuda!

• Anonyymi00410
        Anonyymi00233 kirjoitti:

Luulet peittäväsi niillä SETAN tihutyöt?

Ne on nyt tullut julki.

• Anonyymi00411

Yle vaikenee täysin.

• Anonyymi00438

Ei pihaustakaan ole kuulunut.

• Anonyymi00439
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Älä edes kysy.

• Anonyymi00454
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Setassa ei one yhtään normaalia ihmistä,!

• Anonyymi00459
        Anonyymi00001 kirjoitti:

Kerro lisää.

• Anonyymi00470
        Anonyymi00001 kirjoitti:

Kerro lisää.,

• Anonyymi00477
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Nuorille tulisi tarjota vain heteroseksuaalisuutta ainoana vaihtoehtona, sillä sitähän se on kristinuskossakin. Jumala loi vain miehen ja nainen luotiin miehen sopivaksi apuriksi ja miestä varten. Bi-seksuaalisuutta ei haittaa yhtään, jos siinä toteutuu vain heteroseksuaalisuus. On hyvä olla hetero.

• Anonyymi00485
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Millä lailla?

Ei milläänkään lailla

• Anonyymi00490
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Millä lailla?

Tarvajärvi

• Anonyymi00491
        Anonyymi00410 kirjoitti:

Ne on nyt tullut julki.

Vahvasti ovat.

• Anonyymi00493

Kiitos.

• Anonyymi00503
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Millä lailla?

Älä edes kysy!

• Anonyymi00504
        Anonyymi00477 kirjoitti:

Nuorille tulisi tarjota vain heteroseksuaalisuutta ainoana vaihtoehtona, sillä sitähän se on kristinuskossakin. Jumala loi vain miehen ja nainen luotiin miehen sopivaksi apuriksi ja miestä varten. Bi-seksuaalisuutta ei haittaa yhtään, jos siinä toteutuu vain heteroseksuaalisuus. On hyvä olla hetero.

Kristinuskon lisäksi evoluutio todistaa kahden sukupuolen mallin puolesta. Evoluutio nimittäin tapahtuu ja toimii lisääntymisen kautta, kun geenit sopeutuvat uusiin olosuhteisiin ja mutaatiot tuottavat entistä elinkelpoisempaa jälkeläistä.

Kun nyt kerran kristinusko ja myös ateistinen ajattelu tukee kahta sukupuolta, miksi pitää väkipakolla sairastuttaa nuoria seta-ideologialla? Siksi tietenkin, että kaiken takana on ideologia, ei tosiasiat tai lähimmäisen paras!

• Anonyymi00506
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Älä edes kysy.

• Anonyymi00510
        Anonyymi00490 kirjoitti:

Tarvajärvi

Niilo.

• Anonyymi00514
        Anonyymi00510 kirjoitti:

Niilo.

Kyllä, Niilo .!

• Anonyymi00526
        Anonyymi00176 kirjoitti:

Näin on asia.

• Anonyymi00002

Ja miten ihmeessä tämä liittyy setaan? Eihän he tee mitään päätöksiä näistä asioista.

• Anonyymi00003

Seta juuri nuorille näitä asioita tuputtaa kouluja myöden!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei ole, miksi pitää taas valehdella? ja tuossa uutisessakaan ei puhuttu mitään setasta.

Tiadat olla tosi uskovainen kun pitää taas olla valehtelemassa?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei ole, miksi pitää taas valehdella? ja tuossa uutisessakaan ei puhuttu mitään setasta.

Mene setan sivuille! Turhaan siinä vänkäät itsestään selvää asiaa

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

”Lääketieteellisiä hoitoja Setassa suositellaan niille, joiden dysforia liittyy kehon piirteisiin.
        Näiden tavoitteena on muokata kehoa vastaamaan omaa sukupuoli-identiteettiä.

Hormonihoito: Maskulinisoiva tai feminisoiva hormonihoito.

Kirurgiset hoidot: Kuten rintakehän maskulinisaatio (mastektomia), rintojen augmentaatio tai genitaalikirurgia.

Muut fyysiset hoidot: Esimerkiksi karvanpoisto (laser/elektrolyysi) tai puheterapia (äänenhuolto).

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ainut mikä on itsestään selvää on tämä sinun jatkuva valehtelu. Setalla ei ole osaa eikä arpaa näihin päätöksiin.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

”Lääketieteellisiä hoitoja Setassa suositellaan niille, joiden dysforia liittyy kehon piirteisiin.

Kirurgiset hoidot: Kuten rintakehän maskulinisaatio (mastektomia), rintojen augmentaatio tai genitaalikirurgia.

Muut fyysiset hoidot: Esimerkiksi karvanpoisto (laser/elektrolyysi) tai puheterapia (äänenhuolto).

Niinkuka tahansa voi suositella vaikka mitä, mutta eiköhän ne ole lääkärit jotka näistä päättävät. Miksi ette hyökkää näiden lääkäreiden ja sairaaloiden kimppuun jotka näitä tekevät?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hyvä et leikkauksista saa tietoa . Kyllä mun äitinikin pelkäsi kun oli lonkkaleikkaus hällä . Mut netistä löysin videoita ja tietoon lonkkaleikkauksests niin äiti ei ennää peljän .

• Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei mistään saa kertoo . Sairauksista puhuminenkin aiheuttaa monessa ihmisessä psykososiiaalisia häiriöitä ja ne alkavat kuvittelen itselleen niitä sairauksia .

• Anonyymi00016
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ainut mikä on itsestään selvää on tämä sinun jatkuva valehtelu. Setalla ei ole osaa eikä arpaa näihin päätöksiin.

Seta nimenomaan ajaa näitä touhuja myös lapsille!

• Seta on seksuaalisten vähemmistöjen edustaja, ei sinänsä paha ole, Niin kauan kun on IHMISIÄ, niin rikollisuus ei lopu. Minultakin on varastettu vaikka mitä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Miten se niitä muka ajaa?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Niinkuka tahansa voi suositella vaikka mitä, mutta eiköhän ne ole lääkärit jotka näistä päättävät. Miksi ette hyökkää näiden lääkäreiden ja sairaaloiden kimppuun jotka näitä tekevät?

Seta ajaa lajeja! Lapsilla tulisi olla oikeus päättää ilman vanhempien suostumusta näistä sairaista hoidosta ja leikkauksista.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Seta ajaa lajeja! Lapsilla tulisi olla oikeus päättää ilman vanhempien suostumusta näistä sairaista hoidosta ja leikkauksista.

No niinhän he tekevätkin nämä päätökset itse. Setalla ei edelleenkään ole mitään osaa eikä arpaa tämän asian kanssa.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00028 kirjoitti:

No niinhän he tekevätkin nämä päätökset itse. Setalla ei edelleenkään ole mitään osaa eikä arpaa tämän asian kanssa.

Seta nimenomaan yllyttää !

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Missä muka?

• Anonyymi00047 kirjoitti:

Oletko jotenkin sairas? Ajattelet varsin synkästi.

• Anonyymi00072
        torre3 kirjoitti:

Oletko jotenkin sairas? Ajattelet varsin synkästi.

Seta tosiaan on todella synkkää porukkaa.

• Anonyymi00078
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Seta tosiaan on todella synkkää porukkaa.

Kyllä se vaikuttaa olevan nämä uskovat jotka ovat sitä synkkää porukkaa. katso nyt aloittajaakin; valehtelee minkä kerkiää, eikä edes kadu sitä.

• Anonyymi00127
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sen nenuun sattuu totuus.

• Anonyymi00138
        Anonyymi00127 kirjoitti:

Sen nenuun sattuu totuus.

Mikä ihmeen totuus? Olen vain nähnyt valhtelua, kuten aloittaja.

• Anonyymi00179
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Minkäikäistä lasta tarkoitat?

• Anonyymi00214
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Niin tekee.

• Anonyymi00215
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Miten se niitä muka ajaa?

Seta vaikuttaa opetukseen ja käytäntöihin kouluissa ja jo päiväkodeissa

• Anonyymi00218
        Anonyymi00215 kirjoitti:

Seta vaikuttaa opetukseen ja käytäntöihin kouluissa ja jo päiväkodeissa

Ei varmasti vaikuta opetukseen.Vai voitko näyttää opetussuunnitelmasta kohdat missä näin näärätään?

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Seta tai mikään muukaan järjestö ei mene yhteenkään kouluun mitään tuputtamaan ilman sen koulun lupaa.

Koulun ulkopuolella kaikkien laillisten järjestöjen pelikenttä on yhteinen, joten siitä vaan kauppaamaan jeesustasi, jos jotakuta kiinnostaa.

Seta tai mikään muukaan järjestö ei mene yhteenkään kouluun mitään tuputtamaan ilman sen koulun lupaa.

Koulun ulkopuolella kaikkien laillisten järjestöjen pelikenttä on yhteinen, joten siitä vaan kauppaamaan jeesustasi, jos jotakuta kiinnostaa.

• Anonyymi00333
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Seta heitä sinne yllytää!
        Lääkärit tekevät näillä raukoille RAHAA!

• Anonyymi00337
        Anonyymi00333 kirjoitti:

Miksi pitää taas valehdella? Etkö tiedä että tuon valehtelun takia joudut helvettiin?

• Anonyymi00358
        Anonyymi00333 kirjoitti:

Näin juuri.

• Anonyymi00387
        Anonyymi00358 kirjoitti:

Näin juuri.

Ei ole. Miksi sinäkin olet tuollainen valehteleva uskovainen?

• Anonyymi00396
        Anonyymi00218 kirjoitti:

Ei varmasti vaikuta opetukseen.Vai voitko näyttää opetussuunnitelmasta kohdat missä näin näärätään?

Setan juttujen ei tarvitse olla tarkasti määritelty opetussuunnitelmassa. Riittää kun siellä lukee jotain epämääräistä tasa-arvosta, niin se voidaan tulkita siten, että Setan edustajan saa kutsua vaikka sitten päiväkotiin pitämään jotain opetushetkeä. Näin ne hommat sujuu päiväkodeissa. Siellä on päivänkodin johtajalla suuri valta tulkita suunnitelmia eikä tarvitse edes ilmoittaa vanhemmille, vaikka useimmiten se tehdäänkin ihan fiksusti, vanhempien toivomukset huomioon ottaen. Mutta ei aina.

Joten kyllä varmasti vaikuttaa opetukseen. Olen itse ollut päiväkodissa töissä ja tiedän nämä jutut.

• Anonyymi00409
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Nimeä muutama.

• Anonyymi00509
        Anonyymi00138 kirjoitti:

Mikä ihmeen totuus? Olen vain nähnyt valhtelua, kuten aloittaja.

Se totuus joka sattuu nenuusi

• Anonyymi00529
        Anonyymi00333 kirjoitti:

Juuti niin, kalliita toimenpiteitä ja hoitioja.
        Älä unohda lääketeollisuutta.

• Anonyymi00008

Setako niitä leikkauksia tekee ? Eikö ne käy Turkissa ja tuo tekemäs mis niitä kauneus leikkauksia tehdään . Neljään ei oo vaarattomia .

• Anonyymi00017

Seta kannusta niihin ja ajaa lakimuutoksia!

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Miten he niihin kannustavat ja mitä lakimuutoksia he ovat ajaneet?

• Anonyymi00073
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Miten he niihin kannustavat ja mitä lakimuutoksia he ovat ajaneet?

Jankutuksesi ei muuta totuutta. 😆

• Anonyymi00079
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Jankutuksesi ei muuta totuutta. 😆

Mitä ihmeen totuutta? Ethän sinäkään osannut vastata näin yksinkertaiseen kysymykseen.

• Anonyymi00319
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Valtio rahoittaa tätä tuubaa.

• Anonyymi00012

Koko Setan agenda, se mielikuvavaikuttaminen, on varmasti vaikeuttanut aivan tavallisten ja normaalien nuorten sukupuoliroolien omaksumista, seksuaalisen identiteetin tervettä kehitystä ja vastuullista parinmuodostamista. Tämä on niin selvä asia, että sitä ei tarvitse edes perustella. Jos joku ei ymmärrä tätä, niin hän on joku ääriajattelija, jonka sidos reaalimaailmaan on jotenkin vääristynyt.

• Anonyymi00014

"Tämä on niin selvä asia, että sitä ei tarvitse edes perustella."

Ei ole, joten laitappa niitä perustelu. Vai valehteletko sinäkin?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

"Tämä on niin selvä asia, että sitä ei tarvitse edes perustella."

Ei ole, joten laitappa niitä perustelu. Vai valehteletko sinäkin?

Miten Setan ajaa transujen asiaa?
        Kerrohan sinä välillä.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Miten Setan ajaa transujen asiaa?
        Kerrohan sinä välillä.

Eli et osannut vastata. Eli myönnät että valehtelet. tämä nyt ei tullutmitenkään yllätyksenä.

Vastana sinulle heti kun vastaat minun kysymyksene. Jos uskallat.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Eli et osannut vastata. Eli myönnät että valehtelet. tämä nyt ei tullutmitenkään yllätyksenä.

Mene SETAN sivuille, äläkä siinä kiukuttele.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Seta ajaa juuri näistä sairaita sukupuolen silpomisia!
        Älä näyttele tyhmää.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mene SETAN sivuille, äläkä siinä kiukuttele.

Ei tarvitse hermostua vaikka jäit taas kiinni valehtelusta. Eikö sinusta ole asialliseen keskusteluun?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Seta ajaa juuri näistä sairaita sukupuolen silpomisia!
        Älä näyttele tyhmää.

Missä he näitä ajavat+ Etkö sinäkään osaa vastata?

Ja tuollainen lapselinen toisen herjaaminen antaa vain sinusta tyhmän kuvan. Eikö sinustakaan ole asialliseen keskusteluun?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00020 kirjoitti:

” Lapsen etu: Seta katsoo, että juridisen sukupuolen korjaaminen lapsuudessa voi vähentää sosiaalista painetta ja tukea hyvinvointia.”

Tämä on nyt tutkittu ja todettu lapsia vahingoittavaksi VALHEEKSI !

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

” Lapsen etu: Seta katsoo, että juridisen sukupuolen korjaaminen lapsuudessa voi vähentää sosiaalista painetta ja tukea hyvinvointia.”

Tämä on nyt tutkittu ja todettu lapsia vahingoittavaksi VALHEEKSI !

Ei ole todettu. Etkö lukenut tuota uutista?

• Anonyymi00031 kirjoitti:

Lue aloituksessa mainittu tutkimus! 😆

• Anonyymi00031 kirjoitti:

Lue tutkimus!

Lähde: Psychiatric Morbidity Among Adolescents and Young Adults Who Contacted Specialised Gender Identity Services in Finland in 1996–2019: A Register Study.

Turhaan siinä taas vänkäät .

• Anonyymi00033
        aito_Iainen kirjoitti:

Siinä ei mainittu sanallakaan setaa. Siinä sanottiin että syitä ei tutkittu. Etkö lukenut tuota uutista?

Mikä saa sinutkin valehtelemaan? Etkö sinäkään osaa kesksutella asiallisesti?

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Siinä ei mainittu sanallakaan setaa. Siinä sanottiin että syitä ei tutkittu. Etkö lukenut tuota uutista?

Mikä saa sinutkin valehtelemaan? Etkö sinäkään osaa kesksutella asiallisesti?

Et edes lukenut sitä. 😹

• Anonyymi00034
        aito_Iainen kirjoitti:

Et edes lukenut sitä. 😹

Eli et ole lukenut tuota tutkimusta. Miksi taas valehtelet? Antaa sinusta aika idiootin kuvan.

• Anonyymi00034 kirjoitti:

Eli et ole lukenut tuota tutkimusta. Miksi taas valehtelet? Antaa sinusta aika idiootin kuvan.

Et ole lukenut kun siinä kiukuttelet! 😹

• Anonyymi00035
        aito_Iainen kirjoitti:

Lue tutkimus!

Lähde: Psychiatric Morbidity Among Adolescents and Young Adults Who Contacted Specialised Gender Identity Services in Finland in 1996–2019: A Register Study.

Turhaan siinä taas vänkäät .

Ja siinä tutkimuskessa todetaan näin:
        "Tutkimuksessa ei pystytty määrittelemään tarkemmin, mistä syistä nuoret olivat tarvinneet psykiatrian hoitokäyntejä."

joten miten seta liittyy mitenkään tähän asiaan?

• Anonyymi00035 kirjoitti:

Ja siinä tutkimuskessa todetaan näin:
        "Tutkimuksessa ei pystytty määrittelemään tarkemmin, mistä syistä nuoret olivat tarvinneet psykiatrian hoitokäyntejä."

joten miten seta liittyy mitenkään tähän asiaan?

” Korjaushoitojen vaikutus: Tutkimus ei osoittanut, että lääketieteelliset sukupuolenkorjaushoidot (hormonihoidot tai kirurgia) olisivat vähentäneet psykiatrisen hoidon tarvetta. Päinvastoin, vakava psykiatrinen sairastavuus lisääntyi seurannan aikana merkittävästi niillä, jotka läpikävivät lääketieteellisiä hoitoja.”

• Anonyymi00037
        aito_Iainen kirjoitti:

” Korjaushoitojen vaikutus: Tutkimus ei osoittanut, että lääketieteelliset sukupuolenkorjaushoidot (hormonihoidot tai kirurgia) olisivat vähentäneet psykiatrisen hoidon tarvetta. Päinvastoin, vakava psykiatrinen sairastavuus lisääntyi seurannan aikana merkittävästi niillä, jotka läpikävivät lääketieteellisiä hoitoja.”

Niin, miten seta liittyy tähän asiaan mitenkään? Väität että seta olis syyllinen vaikka tutkimus sanoo että mitään syytä ei ole määritelty.

• Anonyymi00037 kirjoitti:

Niin, miten seta liittyy tähän asiaan mitenkään? Väität että seta olis syyllinen vaikka tutkimus sanoo että mitään syytä ei ole määritelty.

Nämä tahot ajavat aktiivisesti sukupuolen ”korjauksia”

Seta ry
        Trasek ry
        Sukupuolen moninaisuuden osaamiskeskus

• Anonyymi00038
        aito_Iainen kirjoitti:

Seta ry
        Trasek ry

Miten tämä aktiivisuus muka näkyy? Eikös näistä sen lopullisen päätöksen tee potilas lääkärin kanssa?

Yrität jostain syystä setaa syyttää asiasta millä heillä ei ole mitään osaa eikä arpaa. Eikö sinua yhtään hävetä tuollainen valehtelu?

• Anonyymi00038 kirjoitti:

Miten tämä aktiivisuus muka näkyy? Eikös näistä sen lopullisen päätöksen tee potilas lääkärin kanssa?

Yrität jostain syystä setaa syyttää asiasta millä heillä ei ole mitään osaa eikä arpaa. Eikö sinua yhtään hävetä tuollainen valehtelu?

” Biologista sukupuolta (kuten kromosomeja tai sukurauhasia) ei nykytieteen valossa voi muuttaa. Sukupuolen korjausprosessissa (transitiossa) ihminen voi kuitenkin muuttaa kehoaan hormonihoitojen ja leikkausten avulla vastaamaan paremmin vastakkaista sukupuolta.”

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Seta ry: Suomen suurin hlbtiq-oikeuksia ajava kattojärjestö.
        Seta tekee poliittista vaikuttamistyötä (esim. translain uudistus), tekee oppilaitos vietailuta, kouluttaa ammattilaisia ja tarjoaa vertaistukea

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Aito_lainen on taitava ottaamaan nenuun koskipa asia mitä tahansa :D :D

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kyllä se sinä olet jolla nenu taas on kipeä!

• Anonyymi00049
        aito_Iainen kirjoitti:

” Biologista sukupuolta (kuten kromosomeja tai sukurauhasia) ei nykytieteen valossa voi muuttaa. Sukupuolen korjausprosessissa (transitiossa) ihminen voi kuitenkin muuttaa kehoaan hormonihoitojen ja leikkausten avulla vastaamaan paremmin vastakkaista sukupuolta.”

Miksi et vastaa kysymyksiin? Johtuuko se siitä että jäit taas kiinni valehtelusta ja yrität epätoivoisesti puhua ohi asian?

• Anonyymi00051

• Anonyymi00052
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Miksi et vastaa kysymyksiin? Johtuuko se siitä että jäit taas kiinni valehtelusta ja yrität epätoivoisesti puhua ohi asian?

Yritä ottaa ne lääkkeesi!

• Anonyymi00053
        aito_Iainen kirjoitti:

Viimeisimmät kuvat⁉️⁉️⁉️⁉️

• aito_Iainen kirjoitti:

Seta ry
        Trasek ry

Lääkäri ja muutosta haluava sen lopulta päättää.

• Anonyymi00058
        torre3 kirjoitti:

Lääkäri ja muutosta haluava sen lopulta päättää.

On puoskarointia yrittää muuttaa sukuolta.
        Tuo tutkimus sen todistaa, tulis on mielisairas ihminen !

• Anonyymi00061

• Anonyymi00129
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Ja miten tämä liittyy mitenkään tähän aiheeseen?

Nimenomaan liitty. Kuunteje äläkä jankuta.

• Anonyymi00139
        Anonyymi00129 kirjoitti:

Nimenomaan liitty. Kuunteje äläkä jankuta.

Ei edelleenkään liity tähän tutkimukseeen yhtään mitenkään. Joten mitä luulet saavuttavasi tuolla jatkuvalla valehtelulla ja herjaamisella?

• Anonyymi00147
        aito_Iainen kirjoitti:

Voitko tarkentaa, miten aloituksesi liittyy luterilaisuuteen?

• Anonyymi00155
        Anonyymi00147 kirjoitti:

Voitko tarkentaa, miten aloituksesi liittyy luterilaisuuteen?

Miksei se vastaa?

• Anonyymi00183
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Silloin, kun se ei pysty vastaamaan kysymykseen, kiertää se sen Sodoman kautta ja alkaa selittää jotakin muuta.

• Anonyymi00336
        aito_Iainen kirjoitti:

Lukisikin,

• Anonyymi00356
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Seta ry: Suomen suurin hlbtiq-oikeuksia ajava kattojärjestö.
        Seta tekee poliittista vaikuttamistyötä (esim. translain uudistus), tekee oppilaitos vietailuta, kouluttaa ammattilaisia ja tarjoaa vertaistukea

Kieroa porukkaa

• Anonyymi00378
        aito_Iainen kirjoitti:

Seta ry
        Trasek ry

Juuri noista se lähtee.

• Anonyymi00029

Vaikka nuorille aiheutuukin mielenterveysongelmia melkein mistä tahansa (vanhemmat, koulu, netti, huimausaineet, kaverit ja uskonto), niin asiatiedon jakaminen sukupuoliasioista varmaankin aiheuttaa mielenterveyshaittaa huomattavasti vähemmän kuin sen pimittäminen.

• Anonyymi00032

Ei sukuolta voi vaihtaa. On julmaa valehdella lapsille niin.
        Heillä on myös nelinkertainen itsemurha-alttius kun pettyvät lupauksiin,

• Anonyymi00036

hurraa seta,
        navettagigolo ei joudu enää,
        hullujenhuoneelle eikä linnaan,

pedo uskovaiset,
        joutaa kyllä linnaan...

• Anonyymi00044
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ei sukuolta voi vaihtaa. On julmaa valehdella lapsille niin.
        Heillä on myös nelinkertainen itsemurha-alttius kun pettyvät lupauksiin,

Juuri niin, Seta vastuuseen kiihottamisesta tälläiseen,

• Anonyymi00050
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Juuri niin, Seta vastuuseen kiihottamisesta tälläiseen,

Missä he muka ovat näin tehneet? Ei ainakaan tuon tutkimuksen mukaan.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Missä he muka ovat näin tehneet? Ei ainakaan tuon tutkimuksen mukaan.

Pridessä ja kouluissa esimerkiksi.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Pridessä ja kouluissa esimerkiksi.

Miten he ovat sen muka jossain pridessä tai koulussa tehneet? Onko antaa jotain esimerkkiä?

• Anonyymi00076
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Miten he ovat sen muka jossain pridessä tai koulussa tehneet? Onko antaa jotain esimerkkiä?

Osaatko käyttää Googlea?

• Anonyymi00080
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Osaatko käyttää Googlea?

Osaan, mutta miksi sinä et pysty todistamaan omia väitteitätsi? Se antaa sinusta sen kuvan että valehtelet jälleen kerran.

• Anonyymi00054

Yleensäkin länsimainen vihawoketus on tappavaa ja aiheuttaa mielisairautta, aineiden käyttöä ja ahdistunutta kännyjen tuijotusta. Vasemmistovihawoketus on itseasiassa ihmistuhontaa mitä viranomaiset systemaattisesti harjoittavat.

• Anonyymi00056

Punavihreä ideologia on tosiaan vahingollinen.

• Anonyymi00059

Puoskarointia!

• Anonyymi00060

Osaatko aloittaja kertoa miksi nuorelle tulee tarve sukupuolenkorjaukseen, sekä sukupuoliahdistus jonka vuoksi tarvitsee lääketieteellistä apua?
      Miten sinä siis auttaisit kyseisiä nuoria?

• Anonyymi00063

ArtoTTT

Se on eräänlainen muoti-ilmiö joka leviää esim somessa.

"”Kävin juuri viikonloppuna Helsingin Pridella ja olin yllättynyt siitä, miten paljon siellä oli tosi nuoria teinejä sateenkaariliput selässään. Aivan kuten minun nuoruudessani oli teinigootteja ja aiemmin oli punkkareita, nyt on muunsukupuolisia ja transsukupuolisia. Ja minulle tuli pakostakin sellainen tunne, että tämä on uusi muoti-ilmiö ja tämä on hirveän vaarallinen muoti-ilmiö, koska se voi johtaa peruuttamattomaan ruumiin muokkaukseen.”

Peruuttamattomia muutoksia aiheuttavien hoitojen ongelma

Sametti pitää ongelmallisena sitä, että nuorison parissa leviävän muoti-ilmiön seurauksena itsensä transihmisiksi identifioituvia nuoria aletaan hoitaa hormoneilla ja sukupuolenkorjausleikkauksilla."
        https://www.seurakuntalainen.fi/blogit/nuorison-parissa-leviava-vaarallinen-muoti-ilmio/

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

ArtoTTT

Se on eräänlainen muoti-ilmiö joka leviää esim somessa.

"”Kävin juuri viikonloppuna Helsingin Pridella ja olin yllättynyt siitä, miten paljon siellä oli tosi nuoria teinejä sateenkaariliput selässään. Aivan kuten minun nuoruudessani oli teinigootteja ja aiemmin oli punkkareita, nyt on muunsukupuolisia ja transsukupuolisia. Ja minulle tuli pakostakin sellainen tunne, että tämä on uusi muoti-ilmiö ja tämä on hirveän vaarallinen muoti-ilmiö, koska se voi johtaa peruuttamattomaan ruumiin muokkaukseen.”

Peruuttamattomia muutoksia aiheuttavien hoitojen ongelma

Sametti pitää ongelmallisena sitä, että nuorison parissa leviävän muoti-ilmiön seurauksena itsensä transihmisiksi identifioituvia nuoria aletaan hoitaa hormoneilla ja sukupuolenkorjausleikkauksilla."
        https://www.seurakuntalainen.fi/blogit/nuorison-parissa-leviava-vaarallinen-muoti-ilmio/

Kommenttisi mukaan nuoret siis hakeutuvat tietoisesti tuskallisiin hoitoihin muoti-ilmiön seurauksena? Entä miten auttaisit nuoria hyväksymään itsensä sellaisena millaiseksi ovat syntyneet?

• Anonyymi00066
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Kommenttisi mukaan nuoret siis hakeutuvat tietoisesti tuskallisiin hoitoihin muoti-ilmiön seurauksena? Entä miten auttaisit nuoria hyväksymään itsensä sellaisena millaiseksi ovat syntyneet?

ArtoTTT

Nuoret jotka kokevat identiteettihämmennystä, diagnisoivat itse itsensä muun sukupuolisoksi tai toiseen sukupuoleen kuuluvaksi somen perusteella, vähitellen he omaksuvat transliikkeen ajattelun että ongelmat voivat ratketa vain sukupuolta "korjaamalla".

Etkö lukenut antamaani linkkiä?
        "Sen sijaan, että näitä nuoria ohjattaisiin fyysisiin hoitoihin, he tarvitsisivat tukea nuoruuteen kuuluvan identiteettihämmennyksensä työstämisessä. "

• Anonyymi00068
        Anonyymi00066 kirjoitti:

ArtoTTT

Nuoret jotka kokevat identiteettihämmennystä, diagnisoivat itse itsensä muun sukupuolisoksi tai toiseen sukupuoleen kuuluvaksi somen perusteella, vähitellen he omaksuvat transliikkeen ajattelun että ongelmat voivat ratketa vain sukupuolta "korjaamalla".

"Sen sijaan, että näitä nuoria ohjattaisiin fyysisiin hoitoihin, he tarvitsisivat tukea nuoruuteen kuuluvan identiteettihämmennyksensä työstämisessä. "

Eli sinäkin olet sitä mieltä että aloittaja valehtelee, eikä setalla ole asian kanssa mitään tekemistä.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Eli sinäkin olet sitä mieltä että aloittaja valehtelee, eikä setalla ole asian kanssa mitään tekemistä.

ArtoTTT

Setahan promoaa tämän sukupuolenvaihdon kanssa minkä kerkeää ja lapsetkin pitäisi vielä saada mukaan.

"Seta katsoo, että pitkään odotettu esitys translain uudistamiseksi on erittäin tarpeellinen, mutta moittii ikärajaa, ei-binäärien unohtamista, vanhemmuusmerkintöjä, harkinta-aikaa ja hakemusmenettelyä."
        https://seta.fi/tag/sukupuolen-korjaaminen/

• Anonyymi00071
        Anonyymi00066 kirjoitti:

ArtoTTT

Huonoja kokemuksia linkeistäsi.
        Edelleen siis kysyn; miksi nuori kokee sukupuoltaan koskevan ulkopuolisen informaation niin tärkeänä, että haluaa tuskallisiin hoitoihin. Miten olet valmis auttamaan sellaisia nuoria ja oletko koskaan kohdannut itsetuhoista nuorta joka ei hyväksy sukupuoltaan uskonnollisen kasvatuksensa vuoksi?

• Anonyymi00075
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Mutta kun nämä ”hoidot” vain pahentavat nuoren tulannetta.
        Lue tutkimus!

• Anonyymi00084
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Mutta kun nämä ”hoidot” vain pahentavat nuoren tulannetta.
        Lue tutkimus!

Ovatko paheksumasi hoidot siis pahentaneet kaikkien niitä saaneiden nuorten tilannetta?
        Uskonnollinen eriarvoistaminen Jumalan antamilla sanoilla saattaa johtaa itsetuhoisuuteen.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00070 kirjoitti:

ArtoTTT

Setahan promoaa tämän sukupuolenvaihdon kanssa minkä kerkeää ja lapsetkin pitäisi vielä saada mukaan.

"Seta katsoo, että pitkään odotettu esitys translain uudistamiseksi on erittäin tarpeellinen, mutta moittii ikärajaa, ei-binäärien unohtamista, vanhemmuusmerkintöjä, harkinta-aikaa ja hakemusmenettelyä."

SETA:n etsiessä nuorille apua esimerkiksi uskonnon varjolla toteutetusta henkisestä väkivallasta, katsot siis olevan kyse tuskallisten hoitojen markkinoinnista?

• Anonyymi00094
        Anonyymi00086 kirjoitti:

SETA:n etsiessä nuorille apua esimerkiksi uskonnon varjolla toteutetusta henkisestä väkivallasta, katsot siis olevan kyse tuskallisten hoitojen markkinoinnista?

Seta aiheuttaa nuorille ja lapsille mielenterveys ongelmia.

• Anonyymi00095
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Ovatko paheksumasi hoidot siis pahentaneet kaikkien niitä saaneiden nuorten tilannetta?
        Uskonnollinen eriarvoistaminen Jumalan antamilla sanoilla saattaa johtaa itsetuhoisuuteen.

Lue tutkimus!

• Anonyymi00102
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Lue tutkimus!

Luepa itse ja kerro sitten mitä siellä lukee, mulla on ikäviä kokemuksia noista linkeistä ja en voi suositella kenellekään niiden linkkaamista.

• Anonyymi00103
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Seta aiheuttaa nuorille ja lapsille mielenterveys ongelmia.

Miten sitten olet ajatellut auttaa avun tarpeessa olevia nuoria?

• Anonyymi00131
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Miten sitten olet ajatellut auttaa avun tarpeessa olevia nuoria?

Setan se pitää tehdä!

• Anonyymi00156
        Anonyymi00131 kirjoitti:

Setan se pitää tehdä!

Uudestisyntyneinä Jeesuksen seuraajina teillähän on Mark.16:ssa kerrotut kyvyt parantaa sekä auttaa lähimmäisiänne? Miksi maallikoiden pitäisi tehdä työ johon teifät on kutsuttu?

• Anonyymi00185
        Anonyymi00066 kirjoitti:

ArtoTTT

Tuossa tilanteessa nuoren pitäisi saadaa kevyttä eheytyshoitoa, jotta myöhemmin vältyttäisiin pään lopullisesti sekoittavilta tehoeheytyksiltä.

• Anonyymi00187
        Anonyymi00070 kirjoitti:

ArtoTTT

Seta ei mainitse sanallakaan mitään mistään sukupuolenvaihdoista.

• Anonyymi00065

Kyllähän tuosta on puhuttu, mutta kaikki varoitukset ovat haihtuneet kuin kuuroille korville. Eihän Srtan toimintaa saa kritisoida. Sehän on homofobiaa.

• Anonyymi00067

ArtoTTT

Perinteisesti ajatellaan että kyllä lääkäri tietää, mutta kun ei tiedä, koko prosessi on kiinni siitä kuinka vahvasti ihminen itse uskoo olevansa toista sukupuolta ja some yhteisö kannustaa.

" Usein lääkärillä me ihmiset odotamme lääkärin tietävän, mikä meitä vaivaa, vaikka emme itse tietäisi tai olisi varmoja. Ota huomioon, että sukupuoleen liittyvä asia on hieman toisin, koska diagnoosi perustuu sinun kokemuksillesi, oivalluksillesi itsestäsi ja identiteettitunteellesi."

"Diagnoosi on yleensä mahdollista saada, kun on itse riittävän varma sukupuoli-identiteetistään ja hoitotoiveistaan. "
        https://sukupuolenosaamiskeskus.fi/sukupuolen-korjaus/sukupuolen-korjaaminen/

• Anonyymi00069
        Anonyymi00067 kirjoitti:

ArtoTTT

Perinteisesti ajatellaan että kyllä lääkäri tietää, mutta kun ei tiedä, koko prosessi on kiinni siitä kuinka vahvasti ihminen itse uskoo olevansa toista sukupuolta ja some yhteisö kannustaa.

" Usein lääkärillä me ihmiset odotamme lääkärin tietävän, mikä meitä vaivaa, vaikka emme itse tietäisi tai olisi varmoja. Ota huomioon, että sukupuoleen liittyvä asia on hieman toisin, koska diagnoosi perustuu sinun kokemuksillesi, oivalluksillesi itsestäsi ja identiteettitunteellesi."

"Diagnoosi on yleensä mahdollista saada, kun on itse riittävän varma sukupuoli-identiteetistään ja hoitotoiveistaan. "
        https://sukupuolenosaamiskeskus.fi/sukupuolen-korjaus/sukupuolen-korjaaminen/

Eli sinusta ihminen ei tiedä mitä hän haluaa?

• Anonyymi00074
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Eli sinusta ihminen ei tiedä mitä hän haluaa?

Mltä sinä haluat?

• Anonyymi00081
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Mltä sinä haluat?

Minä haluasin että uskovat lopettaisivat tämän jatkuvan valehtelun.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Se on mahdotonta koska uskovaisuus on synonyymi valehtelulle.

• Anonyymi00092
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Se on mahdotonta koska uskovaisuus on synonyymi valehtelulle.

Voi sinua pikkuista.

• Anonyymi00093
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Mielesi on sairas.

• Anonyymi00107
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Mielesi on sairas.

Ja näin hienotsitu luti todistamaan tuon valehtelun. ;)

• Anonyymi00132
        Anonyymi00107 kirjoitti:

Ja näin hienotsitu luti todistamaan tuon valehtelun. ;)

”hienotsitu luti” jotain setan slangia?🤭

• Anonyymi00140
        Anonyymi00132 kirjoitti:

”hienotsitu luti” jotain setan slangia?🤭

Kyllä, te vähä-älyiset ette osaa edes tätä lukea. ;)

• Anonyymi00188
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Voi sinua pikkuista.

"Voi sinua pikkuista."

Vaikuttaa kovasti siltä, että nyt on uskovaisen säälinsekainen surkuttelu tarkoitettu pelkäksi vittuiluksi.

• Anonyymi00195
        Anonyymi00188 kirjoitti:

"Voi sinua pikkuista."

Vaikuttaa kovasti siltä, että nyt on uskovaisen säälinsekainen surkuttelu tarkoitettu pelkäksi vittuiluksi.

Ja kuten yleensä, on se huonoa sellaista. ;)

• Anonyymi00397
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Mltä sinä haluat?

Ei se tiedä,

• Anonyymi00077

"Yleensäkin länsimainen vihawoketus on tappavaa ja aiheuttaa mielisairautta, aineiden käyttöä ja ahdistunutta kännyjen tuijotusta. Vasemmistovihawoketus on itseasiassa ihmistuhontaa mitä viranomaiset systemaattisesti harjoittavat."

Woketuksen tuhoava vaikutus ahdistuksen, kiusaamisten, häiriöiden, osaamattomuuksien, mielisairauksien, aineiden käytön, väärien lääketieteellisten toimenpiteiden, perheväkivallan, someväkivallan kasvun, identiteettikriiseineen, väärien diagnoosien, ... on osoittautumassa nykyajan suurimmaksi ihmistuhonnaksi missä tuhottuja ihmiselämien määrä jo lähestyy puolia koko kansakunnasta.

• Anonyymi00082

Kyllä teidän uskovien maailma on ahdistava. Oletko kokeillut luopua siitä, niin elämäkin muuttuu iloiseksi?

• Anonyymi00088
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Kyllä teidän uskovien maailma on ahdistava. Oletko kokeillut luopua siitä, niin elämäkin muuttuu iloiseksi?

No tuhoavaan woketukseen uskovien maailma on vielä ahdistavampi, suorastaan tappava ja kiduttaen kuolettava.

• Anonyymi00091
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Mltä sitten roikut kristillisellä palstalla? 🤭

• Anonyymi00104
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Jonkunhan on yritettävä saada teidät tiedostamaan psyykkisiä ongelmianne, että voisitte hakea ja saada niihin apua.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Eihän tämä ole mikään kristillinen palsta. Miksi tästäkin pitää valehdella?

• Anonyymi00121
        Anonyymi00108 kirjoitti:

Eihän tämä ole mikään kristillinen palsta. Miksi tästäkin pitää valehdella?

Kyllä tämä on! Lue kategoria

• Anonyymi00122
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Jonkunhan on yritettävä saada teidät tiedostamaan psyykkisiä ongelmianne, että voisitte hakea ja saada niihin apua.

Itsesi olet todella hyvin paljastanut psyykkisesti sairaaksi.

• Anonyymi00141
        Anonyymi00121 kirjoitti:

Kyllä tämä on! Lue kategoria

Ei ole. Tämä on palsta jossa saa jokainen keskustella luterilaisuudesta. Lue tämän palstan kuvaus.

• Anonyymi00324

Nii näitä ei ollut ennen wokea.
        Eriarvoisuus, köyhyys, pahoinvointi, suvaitsemattomuus, syrjintä, huono käytös, kiusaaminen, vainoaminen, väkivalta.
        Mitä näistä seuraa ja mikä liike niitä edistää?

• Anonyymi00085

rehtori rukoili koulussa- avi antoi vakavan varoituksen

Mitä pahaa todellisuudessa aiheutettiin lapsille sillä että rehtori luki ruokarukouksen ja aamunavauksessa rukoili ja/tai laulettiin virsi?

kertokaapa oikeasti mitä pahaa tällä aiheutettiin lapsen kehitykselle tai kasvulle?
      kuinka monta valitusta tuli ja tulivatko ne lasten vanhemmilta vai jostain muualta?

tätä rehtoria ei voi tuollaisen syyn vuoksi laittaa pois virasta.

Olisi aika ottaa terve järki käteen, sillä lapset voivat huonosti, perheet voivat huonosti ja syy ei ole virren laulamisessa. On kouluja joissa luetaan noitakirjoja ala--asteikäisille sekä katsotaan demonisia ohjelmia YLELTÄ, joissa lapseen menee pahahenki, joka saa hänet tekemään asioita, joita ei haluaisi (riivattu rehtori) ja tällaiset asiat katsotaan olevan ok.

Olen 42 vuotias ja kun olin ala-asteella oli tapana lukea ruokarukous ja oli aamuhartaus.
      Kukaan ei pitänyt sitä haitallisena millään muotoa vaikka harjoittavia kristittyjä emme olleetkaan. Tuo tilanne oli mukava, rauhoittava ja hyväntahtoinen tapa. Nyt se on viety päälaelleen.

Tuho kohtaa tällaista Suomea, muistakaa silloin kenet olette hylänneet. Jumalan, Jeesuksen Kristuksen.

Tulin uskoon 21 vuotiaana, mitään traumaa en saanut koulustani, sen sijaan maailma teki vääriä asioita ja toi vääriä ja epäterveitä asioita elämääni. Onneksi löysin Jeesuksen!!

• Heh hehe hehe hehe hee. Ja nyt pitää todella toivoa että sinulla ei ole yhtäkään omaa lasta. Itse asiassa sinulle tulisi julistaa lähetymiskielto kaikkia lapsia kohtaan. Olet vaaraksi heidän mielenterveydelle....

• Anonyymi00098
        Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

Heh hehe hehe hehe hee. Ja nyt pitää todella toivoa että sinulla ei ole yhtäkään omaa lasta. Itse asiassa sinulle tulisi julistaa lähetymiskielto kaikkia lapsia kohtaan. Olet vaaraksi heidän mielenterveydelle....

Sinä purat omaa vihaasi uskoviin lapsiin?

• Anonyymi00109
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Sinä purat omaa vihaasi uskoviin lapsiin?

Ja sinä valehtelet kuin uskovainen, miksi?

• Anonyymi00120
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Ja sinä valehtelet kuin uskovainen, miksi?

Uskovaiset nauravat sinulle!

• Anonyymi00142
        Anonyymi00120 kirjoitti:

Uskovaiset nauravat sinulle!

Ja minun pitäisi välittää koska?

• Anonyymi00272
        Anonyymi00142 kirjoitti:

Ja minun pitäisi välittää koska?

Kuka sanoi, että pitäisi välittää?

• Anonyymi00421

"Olen 42 vuotias ja kun olin ala-asteella oli tapana lukea ruokarukous ja oli aamuhartaus."

Olet siis syntynyt 1980-luvulla. Koulun aamuhartaukset muuttuivat 1970-luvulla aamunavauksiksi tai päivänavauksiksi.

• Anonyymi00087

Raamattu on kokoelma mielikuvitustarinoita, eikä kukaan tervejärkinen oletakaan niiden olevan totta.
      Oletko sinä tervejärkinen vaiko ehkä sittenkin niitä uskonharhoissa piehtaroivia poloisia?

• Anonyymi00090

Miten liittyy aloitukseen?

• Anonyymi00101

Luettele kirjoitukset, jotka eivät ole ihmisen mielikuvituksen tuotetta?

• Anonyymi00089

"Tulin uskoon 21 vuotiaana, mitään traumaa en saanut koulustani, sen sijaan maailma teki vääriä asioita ja toi vääriä ja epäterveitä asioita elämääni. Onneksi löysin Jeesuksen!!"

Näin aikoina ihmisen ainut järkevä teko on tulla uskoon Jeesukseen ja mennä upotuskasteelle niin saa vielä Pyhän Hengen ja Hänen voimansa käyttöönsä. Lihassa ollen tämä ei takaa ongelmatonta elämää mutta sydämen rauhan ja sen että ei janoa eikä toivo enää mitään muuta, ei tippaakaan sitä mitä tämä kauhea ja ihmisvihaa täynnä oleva maailma tarjoaa.

• Anonyymi00096

Lestadiolainen isä nosti Anna-Roosan suosikkilapsekseen
        Anna-Roosa oli noin 4-vuotias, kun pahuus alkoi. Lestadiolaisessa yhteisössä kasvanut tyttö ajatteli olevansa itse syyllinen siihen, mitä lukittujen ovien ...

• Sinä nyt tässä ammut ohitse sikäli, että kirjoitat siten että kaikki hoitoihin hakeutuvat ovat "pahoissa vaikeuksissa" hoidon seurauksena. Mutta näinhän ei taatusti ole. Kyseisen uutisen puute on se, että siinä ei suoraan sanota kuinka monesta nuoresta on loppujen lopuksi on kyse.

• Anonyymi00097

Lue tutkimus, äläkä taas mäkätä!

• Anonyymi00097 kirjoitti:

Lue tutkimus, äläkä taas mäkätä!

Minä luin sen, eikä siinä todellakaan sanottu että jokainen hoitoa hakenut joutuisi "huonoon jamaan". Ei sinne päinkään. Kerro itse missä kohtaa tuossa tutkimuksissa niin sanotaan?

• Anonyymi00119

Minä luin sen, eikä siinä todellakaan sanottu että jokainen hoitoa hakenut joutuisi "huonoon jamaan". Ei sinne päinkään. Kerro itse missä kohtaa tuossa tutkimuksissa niin sanotaan?

Pitääkö jokaisen sairastua enemmän, että ”hoito” olisi vaarallinen?

• Anonyymi00099

Sukupuolenkorjaushoito ei onnistu juuri koskaan.
      Älkää tehkö virhettä, joka maksaa loppuelämän terveyden.

• Anonyymi00100

Ei se ole mitään korjausta vaan silpomista.
        Sukupuolta EI VOI MILLÄÄN KONSTILLA VAIHTAA
        Niissä vain TUHOTAAN.

• Anonyymi00106

Minusta Setan touminta koulussa tulisi lopettaa.
      Samoin myös kaikki muu materiaali- ja opetusmateriaalin jakaminen mitä Seta kouluihin lähettävät.
      Seksuaalikasvatus ei kuulu päiväkoteihin, kouluihin eikä seuroihin missä on alaikäisiä lapsia, vaan se on vanhempien ja terveydenhuoltohenkilökunnan tehtävä.
      Seta kyllä voi antaa tukea ja ohjausta sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöille, mutta jättäkööt heterot rauhaan. Kiusaamis ja syrjintä tapauksissa kyllä varmaan löytyy koulunkin puolesta asian osaajia. Kohdistuuhan kiusaaminen ja syrjintä monia muitakin ryhmiä ja yksilöitä kuin seksuaalivähemmistöjä.

• Anonyymi00112

Samaa mieltä! Nyt on todettu vahingollisiksi.

• Anonyymi00113
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Samaa mieltä! Nyt on todettu vahingollisiksi.

Ei ole edelleenkään todettu. Miksi pitää valehdella kuin uskova?

• Anonyymi00118
        Anonyymi00113 kirjoitti:

Ei ole edelleenkään todettu. Miksi pitää valehdella kuin uskova?

Lue tutkimus!

• Sen sijaan erilaiset uskonnolliset seurakunnat ja yhdistykset voivat sinusta edelleen kertoa nuorille että mikä seksissä on syntiä ja homot ovat kauhistus, josta joutuu helvetin tuleen...?

• Anonyymi00124

Sen sijaan erilaiset uskonnolliset seurakunnat ja yhdistykset voivat sinusta edelleen kertoa nuorille että mikä seksissä on syntiä ja homot ovat kauhistus, josta joutuu helvetin tuleen...?

Länkyn länkyn! 😆

• Anonyymi00143
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Lue tutkimus!

Niin luinkin, eikä siinä mainittu mitään syytä miksi näitä tapauksia tapahtuu. Oletko edes lukenut itse tuota tutkimusta?

• Anonyymi00151
        Anonyymi00143 kirjoitti:

Niin luinkin, eikä siinä mainittu mitään syytä miksi näitä tapauksia tapahtuu. Oletko edes lukenut itse tuota tutkimusta?

Lue tutkimus ja lopeta länkytys

• Anonyymi00152
        Anonyymi00151 kirjoitti:

Lue tutkimus ja lopeta länkytys

Itsehäm tässä länkytät kun et ole selvästi lukenut tuota tutkimusta. Siinä ei edelleenkään annettu mitään syitä miksi näin tapahtuu. Tietäisit tämän jos olisit lukenut sen.

• Anonyymi00189

Sen sijaan erilaiset uskonnolliset seurakunnat ja yhdistykset voivat sinusta edelleen kertoa nuorille että mikä seksissä on syntiä ja homot ovat kauhistus, josta joutuu helvetin tuleen...?

Mitä hyötyä on pienille, ja alakouluikäisille lapsille puhua sukupuo-ja seksuaalivähemmistöistä. Mihin he sitä tietoa tarvitsevat? Tuon ikäisiä kiinnostaa leikki ja kaverit sekä läheiset ihmiset.

• Anonyymi00196
        Anonyymi00189 kirjoitti:

Mitä hyötyä on pienille, ja alakouluikäisille lapsille puhua sukupuo-ja seksuaalivähemmistöistä. Mihin he sitä tietoa tarvitsevat? Tuon ikäisiä kiinnostaa leikki ja kaverit sekä läheiset ihmiset.

Sinulla ei. taida olla lapsia? Lapset kiinnostuva tnäistä asioista yllättävän nuorina.

• Anonyymi00209
        Anonyymi00196 kirjoitti:

Sinulla ei. taida olla lapsia? Lapset kiinnostuva tnäistä asioista yllättävän nuorina.

Enpä usko että he homoista, lesboista ja transsukupuolisista edes ymmärtävät olla kiinnostuneita. Itselläni on neljä lasta eikä kukaan ole pienenä kysellyt heistä mitään.

• Anonyymi00219
        Anonyymi00209 kirjoitti:

Enpä usko että he homoista, lesboista ja transsukupuolisista edes ymmärtävät olla kiinnostuneita. Itselläni on neljä lasta eikä kukaan ole pienenä kysellyt heistä mitään.

Voisiko olla että lapsesi ovat viisaampia kuin sinä, ja saavat nyt tiedot koulusta, koska sinä et uskalla näisät puhua. Tosin en usko että sinulla on lapsia.

• Anonyymi00231
        Anonyymi00219 kirjoitti:

Voisiko olla että lapsesi ovat viisaampia kuin sinä, ja saavat nyt tiedot koulusta, koska sinä et uskalla näisät puhua. Tosin en usko että sinulla on lapsia.

Kyllä minulla on lapsia ja on ollut hoitolapsiakin. Minulla on ollut lapsiini aina olleet luottavaiset välit että, kyllä he olisivat uskaltaneet niistä puhua jos ne asiat olisi heitä kiinnostanut.
        Ja eihän nämä asiat niin yleisiä ole, että niistä tarvitsee tyrkyttää tietoa, jos se ei heitä kiinnosta, ja kyllähän lapsiakin tietenkin alkaa kiinnostamaan jos niitä asioita pitää esillä, mutta ei se lapsen maailmassa niitä ensimmäisiä asioita ole mistä pitää keskustella.
        Ja puhun pienistä lapsista alle kouluikäisistä ja alakouluikäisistä, luokilta 1-3.

• Anonyymi00236
        Anonyymi00231 kirjoitti:

Kyllä minulla on lapsia ja on ollut hoitolapsiakin. Minulla on ollut lapsiini aina olleet luottavaiset välit että, kyllä he olisivat uskaltaneet niistä puhua jos ne asiat olisi heitä kiinnostanut.
        Ja eihän nämä asiat niin yleisiä ole, että niistä tarvitsee tyrkyttää tietoa, jos se ei heitä kiinnosta, ja kyllähän lapsiakin tietenkin alkaa kiinnostamaan jos niitä asioita pitää esillä, mutta ei se lapsen maailmassa niitä ensimmäisiä asioita ole mistä pitää keskustella.
        Ja puhun pienistä lapsista alle kouluikäisistä ja alakouluikäisistä, luokilta 1-3.

No eihän tuon ikäisille näistä asioista puhutakaan koulussa tai päiväkodissa.

• Anonyymi00255
        Anonyymi00236 kirjoitti:

No eihän tuon ikäisille näistä asioista puhutakaan koulussa tai päiväkodissa.

Kyllä siellä puhutaan sukupuolien moninaisuudesta. Eihän siellä vahvisteta sitä sukupuolta, mikä lapsi on biologisesti vaan se jätetään vähän niin kuin avoimeksi. Ihan kuin lapsi itse osaisi päättää kumpaa sukupuolta hän on. Muistan joitain vuosia sitten kun äiti kertoi kuinka lapsi oli tullut kotiin päiväkodista hämmentyneenä kysyen äidiltään, että eikö hän olekaan tyttö.

• Anonyymi00260
        Anonyymi00255 kirjoitti:

Kyllä siellä puhutaan sukupuolien moninaisuudesta. Eihän siellä vahvisteta sitä sukupuolta, mikä lapsi on biologisesti vaan se jätetään vähän niin kuin avoimeksi. Ihan kuin lapsi itse osaisi päättää kumpaa sukupuolta hän on. Muistan joitain vuosia sitten kun äiti kertoi kuinka lapsi oli tullut kotiin päiväkodista hämmentyneenä kysyen äidiltään, että eikö hän olekaan tyttö.

Miksi pitää valehdella?

• Anonyymi00274
        Anonyymi00260 kirjoitti:

Miksi pitää valehdella?

Minäkin mietin miksi päiväkodin työntekijät valehtelevat lapsille.

• Anonyymi00298
        Anonyymi00274 kirjoitti:

Miksi sinäkin valehtelet?

• Anonyymi00400
        Anonyymi00274 kirjoitti:

Seta pakottaa

• Anonyymi00420
        Anonyymi00255 kirjoitti:

"Kyllä siellä puhutaan sukupuolien moninaisuudesta. Eihän siellä vahvisteta sitä sukupuolta, mikä lapsi on biologisesti vaan se jätetään vähän niin kuin avoimeksi. "

Miten puhuminen sukupuolen moninaisuudesta taphtuu, jos kerta asia jätetään vähän niin kuin avoimeksi eli ei puhuta?

• Anonyymi00110

Tärkrä tutkimus! Seta on kiellettävä!

• Anonyymi00114

Miksi? Eihän tuossa tutkimuksessa aminittu mitään syytä näihin ongelmiin. Joten miksi vedät setan tähän mukaan?

• Anonyymi00117
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Miksi? Eihän tuossa tutkimuksessa aminittu mitään syytä näihin ongelmiin. Joten miksi vedät setan tähän mukaan?

Sinulle mielenterveysongelmat ovatkin omakohtaisia

• Anonyymi00144
        Anonyymi00117 kirjoitti:

Sinulle mielenterveysongelmat ovatkin omakohtaisia

Eli kun jäät valehtelusta kiinni, rupeat idiootiksi?

• Anonyymi00150
        Anonyymi00144 kirjoitti:

Eli kun jäät valehtelusta kiinni, rupeat idiootiksi?

Ainoa joka täällä valehtelee, olet sinä itse!

• Anonyymi00153
        Anonyymi00150 kirjoitti:

Ainoa joka täällä valehtelee, olet sinä itse!

Ja missä kohtaa olen valehdellut? Eikö tuollaisesta herjaamisesta joudu helvettiin?

• Anonyymi00111

Ihan järkyttävää.

• Anonyymi00115

Kyllä, uskovasiten valethelu tästä aiheesta on järkyttävää. Valehdella nyt näinkin tärkeästä asiasta.

• Anonyymi00116
        Anonyymi00115 kirjoitti:

Kyllä, uskovasiten valethelu tästä aiheesta on järkyttävää. Valehdella nyt näinkin tärkeästä asiasta.

Valheesi ei muutu todeksi vaikka sitä täällä toistat vuodesta toiseen.

• Sanotaanko tuossa tutkimuksessa että kaikki siihen osallistuneet ovat sen jälkeen "rikki"? Ynnä huvittaa tämäkin että, nyt teille laitauskoville yhtäkkiä tiede on ok? Ynnä että tämä uutinen on poimittu valtamedian julkaisuista, joka laitauskovien mukaan ei tee muuta kuin valehtelee koko ajan...

• Anonyymi00123

Sanotaanko tuossa tutkimuksessa että kaikki siihen osallistuneet ovat sen jälkeen "rikki"? Ynnä huvittaa tämäkin että, nyt teille laitauskoville yhtäkkiä tiede on ok? Ynnä että tämä uutinen on poimittu valtamedian julkaisuista, joka laitauskovien mukaan ei tee muuta kuin valehtelee koko ajan...

Lue se äläkä jäkätä!

• Anonyymi00123 kirjoitti:

Lue se äläkä jäkätä!

Minä luin sen eikä siinä tarkasti ottaen sanottu määristä yhtään mitään. Kysessää on melkoinen moka toimittajalta, kun ei olehuomannut kysyä tälläistä keskeistä kysymystä. Vai läydätkö sinä määrän mistä kohtaa?

PS, Niin ja edelleen ihmettelen sitä, että miten teille laitauskoville yhtäkkiä tiede on ok? Ynnä että tämä uutinen on poimittu valtamedian julkaisuista, joka laitauskovien mukaan ei tee muuta kuin valehtelee koko ajan...

• Anonyymi00125
        Anonyymi00123 kirjoitti:

Lue se äläkä jäkätä!

Se länkyttää kuin mielisairas.

• Anonyymi00135
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Kumma tyyppi .

• Anonyymi00145
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Ja näin uskovat näyttivät että eivät tajua mitään tästä tutkimuksesta. Tästä tulee yhtä hupaisaa seurattavaa kuin tapaus räsänen. :D

• Anonyymi00148
        Anonyymi00145 kirjoitti:

Ja näin uskovat näyttivät että eivät tajua mitään tästä tutkimuksesta. Tästä tulee yhtä hupaisaa seurattavaa kuin tapaus räsänen. :D

Ei Mnot ole uskova.

• Anonyymi00149
        Anonyymi00135 kirjoitti:

Kumma tyyppi .

On se.

• Anonyymi00154
        Anonyymi00148 kirjoitti:

Ei Mnot ole uskova.

Ei olekaan, siksi hänen juttunsa ovat järkeviä.

• Anonyymi00161
        Anonyymi00154 kirjoitti:

Ei olekaan, siksi hänen juttunsa ovat järkeviä.

Sanoo toinen yhtä hölmö ateisti, 😂

• Anonyymi00163
        Anonyymi00161 kirjoitti:

Sanoo toinen yhtä hölmö ateisti, 😂

Ja millä perusteella sanot minua hölmöksi? Senkö takia koska haluan perusteluja teidän typerille väitteille, jotka ovat tähän mennessä olleet pelkkää valehtelua? Kuten nytkin.

• Anonyymi00133

Seta on kiellettävä!

• Anonyymi00166

Ehkä sitten tulee kiellettäväksi myös maailman yhden väkivaltaisimmasta kirjoista, eli Raamatun julkinen esittäminen.

• Anonyymi00210
        Anonyymi00166 kirjoitti:

Ehkä sitten tulee kiellettäväksi myös maailman yhden väkivaltaisimmasta kirjoista, eli Raamatun julkinen esittäminen.

Sitten pitää kieltää kaikki historiankirjat samasta syystä.

• Anonyymi00220
        Anonyymi00210 kirjoitti:

Sitten pitää kieltää kaikki historiankirjat samasta syystä.

Mitä historialla on tekemistä jonkun satukirjan kanssa?

• Anonyymi00136

Synti on vahingollista kaikille, ei ainoastaan nuorille. Miksi meillä ylipäänsä pitää olla joku Seta, kun se kerran on jo saavuttanut kaikki tavoitteensa?

• Anonyymi00146

Miksi meidän normaalien ihmisten pitäisi välittää teidän synneistänne?

• Anonyymi00168

Mitäpä jos kävisit eheytyshoidossa ja tekisit parannuksen synneistäsi niin et ole enää vahingollinen kaikille meille muille.

• Anonyymi00213

Jatkan kun ei tullut yhtään kommentteja.
        Pridessä pari vuotta sitten parikin marssijaa sanoi, että "paljon on vielä korjattavaa", vaikka homoilla on kaikki samat oikeudet. Ainoa asia mikä vielä puuttuu on tietenkin se, että kaikki ihmiset eivät hyväksy homoja. Nämä ihmiset, tavalliset työssäkäyvät, usein perheelliset ihmiset, pitää siis saada hyväksymään homot, tavalla tai toisella.

• Anonyymi00137

Siunaukset tärvellään saastuttaen nekin, jotka kelvollisia on eli käänteistä abortiaa miesten miehenmalliin?

• Anonyymi00157

Hyvä kun nostit esille.

• Anonyymi00164

Mitä hyvää tuossa aloituksen valehtelussa sinusta on?

• Anonyymi00171
        Anonyymi00164 kirjoitti:

Mitä hyvää tuossa aloituksen valehtelussa sinusta on?

Se, että se ei ole valetta ja sekös saa sinut kimmastumaan.😂

• Anonyymi00197
        Anonyymi00171 kirjoitti:

Onhanse selvä vale. Tutkimuksessa ei puhuttu mitään syistä, mutta aloittaja valehtelee että seta olisi syyllinen.

Ja miksi "kimmastuisin" näistä uskovaisten valeista?

• Anonyymi00204
        Anonyymi00171 kirjoitti:

Se käy taas kuumana. 😂

• Anonyymi00205
        Anonyymi00204 kirjoitti:

Se käy taas kuumana. 😂

Taidat olla uskovainen kun olet taas valehtelemassa lähimmäisistäsi? Etkö tiedä että uskontosi mukaan tuollaisesta käytöksestä joutuu helvettiin?

• Anonyymi00158

Media YLE ja HS ottanut kantaa?

• Anonyymi00160

Älä unta nää, 😂

• Anonyymi00165

Kantaa mihin? Kai olet lukenut tuon tutkimuksen ja huomannut että aloitus on valetta?

• Anonyymi00174
        Anonyymi00165 kirjoitti:

Kantaa mihin? Kai olet lukenut tuon tutkimuksen ja huomannut että aloitus on valetta?

Tähän tutkimukseen, onko?

• Anonyymi00198
        Anonyymi00174 kirjoitti:

Tähän tutkimukseen, onko?

Miksi heidän pitäisi siihen ottaa jotain kantaa? Eikö se riitä että he uutisoivat siitä?

• Anonyymi00201
        Anonyymi00165 kirjoitti:

Aloitus on täyttä totta!

• Anonyymi00203
        Anonyymi00198 kirjoitti:

Miksi heidän pitäisi siihen ottaa jotain kantaa? Eikö se riitä että he uutisoivat siitä?

Missä YLE ja HS siitä uutisoi?

• Anonyymi00206
        Anonyymi00201 kirjoitti:

Aloitus on täyttä totta!

Ei ole. Lukisit sen tutkimuksen niin huomaisit itsekin että aloitus on valetta.

• Anonyymi00207
        Anonyymi00206 kirjoitti:

Ei ole. Lukisit sen tutkimuksen niin huomaisit itsekin että aloitus on valetta.

En tiedä ovatko, mutta miksi heidän pitäisi siihen ottaa mitään kantaa? Tiedätkö edes miten uutiset toimivat?

• Anonyymi00159

Järkyttävää puoskarointia. 😢

• Anonyymi00162

Seta yritti estää tutkimuksen julkaisun?

• Anonyymi00169

Miksi he olisivat sen estäneet? Eihän se liity heihin mitnekään.

• Anonyymi00173

Ei onnistunut, hyvä!

• Anonyymi00199
        Anonyymi00173 kirjoitti:

Ei onnistunut, hyvä!

Ja miksi heidän olisi pitänyt sitä estää?

• Anonyymi00167

Sukupuolta ei voi korjata, se on se mikä on.
      Hyväksy itsesi, rakasta itseäsi - sitten voit rakastaa myös toista.

Näillä "korjausleikkauksilla" on pilattu monta elämää.

• Anonyymi00170

Vaikkaan että uskonnot ovat pilanneet paljon enemmän.

• Anonyymi00172
        Anonyymi00170 kirjoitti:

Sinutko?

• Anonyymi00208
        Anonyymi00172 kirjoitti:

Sinutko?

Tuskin, kun minä en lähde tuollaiseen pelleilyyn mukaan.

• Anonyymi00239
        Anonyymi00170 kirjoitti:

Uskontojen fokus ei ole pilata kenenkään sukupuolta ja sukupuoli-identiteettiä! Päinvastoin aina länsimaisissa uskonnoissa muistutetaan myös rooleista, naisen ja miehen erilaisuudesta ja kummankin tärkeästä osasta yhteiskunnassa, perheessä ja lasten kasvatuksessa. Eli vahvistetaan niin naisen kuin miehen roolia parisuhteessa, perheessä ja yhteiskunnassa! Minusta sitä ei voi millään tavalla sanoa pilaamiseksi, vaikka jotkut trolliänkyrät keksivät näin väittää. Naisella ja miehellä on tosiaan oma voimansa ja roolinsa, joten olkaamme siitä iloisia ja tukekaamme ihmiskunnan moninaisuutta siinäkin.

k_v

• Anonyymi00261
        Anonyymi00239 kirjoitti:

Uskontojen fokus ei ole pilata kenenkään sukupuolta ja sukupuoli-identiteettiä! Päinvastoin aina länsimaisissa uskonnoissa muistutetaan myös rooleista, naisen ja miehen erilaisuudesta ja kummankin tärkeästä osasta yhteiskunnassa, perheessä ja lasten kasvatuksessa. Eli vahvistetaan niin naisen kuin miehen roolia parisuhteessa, perheessä ja yhteiskunnassa! Minusta sitä ei voi millään tavalla sanoa pilaamiseksi, vaikka jotkut trolliänkyrät keksivät näin väittää. Naisella ja miehellä on tosiaan oma voimansa ja roolinsa, joten olkaamme siitä iloisia ja tukekaamme ihmiskunnan moninaisuutta siinäkin.

k_v

Juuri tuo on sitä ahdasmieleistä ajattelua. Sinulle on varmaan naispuolinen rekkakuski kauhistus?

• Seta on tuhottava.🏳️‍🌈🏳️‍⚧️☠️👎

• Anonyymi00180

Rahahanat kiinni niin siihen se loppuu.

• Anonyymi00190
        Anonyymi00180 kirjoitti:

Rahahanat kiinni niin siihen se loppuu.

Samaa lääkettä kuin sleylle ja viidesläisille😀

• Anonyymi00192
        Anonyymi00190 kirjoitti:

Samaa lääkettä kuin sleylle ja viidesläisille😀

Valtio ei heitä ole tukenutkaan vaan seurakuntalaiset. Ei taida löytyä samaa omastaan antamista setasta?

• Anonyymi00182

Sinulle nämä seksuaalijutut ovat ainakin täysin turmiollisia. Siihen ei tarvita edes tutkimusta. Riittää kun katsoo mistä olet vuosikausia palstalla kirjoitellut ja siihen perään ne pökkimisjutut jotka lähtivät rekatulla 😯

• Anonyymi00184

Asiaa on kirjoitellut, toisin kuin sinä.
        Oletko transsu?

• Anonyymi00186
        Anonyymi00184 kirjoitti:

Oletko transsu?

Tietenkin sinulla on juuri jotain tuollaista mielessä "transu"
        No en ole transu. Voin sen verran kertoa , että ihka oikea nainen olen ja vieläpä hetero olen mutta sinullehan tuo on tietenkin täysin hepreaa kun aikasi käytät miettien miesten välistä peräpään rassausta ja ilmeisesti noita transuja mietit myös.

• Anonyymi00191
        Anonyymi00186 kirjoitti:

Tietenkin sinulla on juuri jotain tuollaista mielessä "transu"
        No en ole transu. Voin sen verran kertoa , että ihka oikea nainen olen ja vieläpä hetero olen mutta sinullehan tuo on tietenkin täysin hepreaa kun aikasi käytät miettien miesten välistä peräpään rassausta ja ilmeisesti noita transuja mietit myös.

Kokeilen tehdä aloitus tälle palstalle, niin huomaat, että sinulle jää vielä 23h 59min vuorokaudessa kaikkeen muuhun.

• Anonyymi00200
        Anonyymi00184 kirjoitti:

Oletko transsu?

Jos åidät tuota hänen jatkuvaa valehtelua asiallisena, en yhtään ihmettele että teihin uskoviin ei luoteta ja teitä pidetään "hieman" kummallisina.

• Anonyymi00223
        Anonyymi00200 kirjoitti:

Jos åidät tuota hänen jatkuvaa valehtelua asiallisena, en yhtään ihmettele että teihin uskoviin ei luoteta ja teitä pidetään "hieman" kummallisina.

Mitä ihmettä mongerrat?

• Anonyymi00193

Seta tekee vain pahaa nuorisolle.

• Anonyymi00202

Miten? Ei ainakaan tuon tutkimuksen mukaan, koska siinä ei sanottu mitään syitä tälle.

• Anonyymi00211

Kyllä, heidän pitäisi olla korvausvastuussa.

• Anonyymi00217
        Anonyymi00211 kirjoitti:

Kyllä, heidän pitäisi olla korvausvastuussa.

Ilman muuta.

• Anonyymi00222
        Anonyymi00217 kirjoitti:

Ilman muuta.

Samaa mieltä,

• Anonyymi00225
        Anonyymi00222 kirjoitti:

Samaa mieltä,

Peukutan vielä kerran itseäni ja olen samaa mieltä.

• Anonyymi00245
        Anonyymi00225 kirjoitti:

Peukutan vielä kerran itseäni ja olen samaa mieltä.

Niinpä teetkin.

• Anonyymi00226

Todella vahingollinen porukka.

• Anonyymi00230

Rikollista?

• Anonyymi00229

Mielestäni lasten kohtelu sekä henkinen "isättömyys ja äidittömyys"
      saattavat vaikuttaa lasten seksuaaliseen suuntautumiseen?
      Hyvä esimerkki on Mannerheimin tyttäret:
      Molemmat elivät elämänsä parisuhteessa naisen kanssa.

"Marsalkka, paroni Carl Gustaf Mannerheimin (1867–1951) sotilaallinen ja poliittinen ura oli loistokas, mutta perhe-elämään hän ei sopeutunut. Suhteet sekä vaimoon että kahteen tyttäreen jäivät etäisiksi. Lapsuudenkodin kylmä ilmapiiri saattoi vaikuttaa myös tyttärien myöhempään elämään"
      https://www.apu.fi/artikkelit/marskin-molemmat-tyttaret-valitsivat-rinnalleen-naispuoliset-elamankumppanit

Myös lasten seksuaalinen hyväksi käyttö saattaa vaikuttaa seksuaaliseen identiteettiin:

"Koska lapsuudessa koetulla seksuaalisella hyväksikäytöllä voi olla kauaskantoisia seurauksia uhrin seksuaalisuudelle, on oireiden varhainen tunnistaminen ja hoito tärkeää."
      https://trepo.tuni.fi/handle/10024/130519

Mielestäni nämä kaksi asiaa ovat hyvä esimerkki siitä että syy seksuaaliseen käyttäytymiseen ei aina ole:
      Ns "Vapaa Valinta".

• Anonyymi00232

Kyllä se on niin että Jumala on luonut homot.

• Anonyymi00238
        Anonyymi00232 kirjoitti:

Anonyymi00232
        2026-04-22 12:35:22
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        Sitä ennen se loi Dinosaurukset.

• Anonyymi00234

Onko tehty rikosilmoitus?

• Anonyymi00237

Eihän tuossa tutkimuksessa puhuttu Setasta yhtään mitään.

• Anonyymi00240

Setahan näitä asioita ajaa.

• Anonyymi00241

Seta näihin leikkauksiin yllyttää!

Biologinen sukupuoli Setan näkökulmasta
        Seta käyttää usein termiä "syntymässä määritetty sukupuoli" kuvatessaan biologisia ominaisuuksia.

Järjestön kanta on, että:
        Kokemus on ensisijainen: Ihmisen sisäistä kokemusta omasta sukupuolestaan ei voi muuttaa ulkopuolelta, riippumatta biologisista ominaisuuksista.
        Eli kokemus on aina oikea, keho väärä.

Kehodysforian hoito: Jos nuori kokee ristiriitaa kehonsa ja identiteettinsä välillä, Seta tukee oikeutta saada tähän asianmukaista apua ja hoitoa.
        Eli kehoa pitä muuttaa, ei mieltä.

• Anonyymi00242
        Anonyymi00241 kirjoitti:

Seta näihin leikkauksiin yllyttää!

Biologinen sukupuoli Setan näkökulmasta
        Seta käyttää usein termiä "syntymässä määritetty sukupuoli" kuvatessaan biologisia ominaisuuksia.

Järjestön kanta on, että:
        Kokemus on ensisijainen: Ihmisen sisäistä kokemusta omasta sukupuolestaan ei voi muuttaa ulkopuolelta, riippumatta biologisista ominaisuuksista.
        Eli kokemus on aina oikea, keho väärä.

Kehodysforian hoito: Jos nuori kokee ristiriitaa kehonsa ja identiteettinsä välillä, Seta tukee oikeutta saada tähän asianmukaista apua ja hoitoa.
        Eli kehoa pitä muuttaa, ei mieltä.

Kuten kirjoitin. tuossa tutkimuksessa ei puhuttu Setasta yhtään mitään. Eikä Seta mihinkään leikkauksiin yllytä.

• Anonyymi00243
        Anonyymi00240 kirjoitti:

Setahan näitä asioita ajaa.

Ei ainakaan tuon tutkimukseen mukaan aja. Sillä siinä ei mainittu Setasta halaistua sanaa.

• Anonyymi00244
        Anonyymi00243 kirjoitti:

Ei ainakaan tuon tutkimukseen mukaan aja. Sillä siinä ei mainittu Setasta halaistua sanaa.

Yritä hyvä ihminen tulla pois sieltä tynnyristäsi. 😂

• Anonyymi00249
        Anonyymi00244 kirjoitti:

Yritä hyvä ihminen tulla pois sieltä tynnyristäsi. 😂

Ei se asiaa muuta, että tutkimus ei maininnut mitään Setasta.

• Anonyymi00250
        Anonyymi00249 kirjoitti:

Setan jälkiä siinä korjataan.

• Anonyymi00251
        Anonyymi00249 kirjoitti:

SETAN jälkiä siinä raportoidaan .

• Anonyymi00256
        Anonyymi00250 kirjoitti:

Höpöhöpö korjataan.

• Anonyymi00257
        Anonyymi00251 kirjoitti:

SETAN jälkiä siinä raportoidaan .

Höpöhöpö raportoidaan.

• Anonyymi00262
        Anonyymi00250 kirjoitti:

Olet varmaan uskovainen kun olet taas valehtelemassa?

• Anonyymi00246

Sofia nyt siirtynee Setan johtajaksi.

• Anonyymi00247

Joh16:2. Liekö väkivaltaisaa seuraa sitten.

• Anonyymi00252

No se on ymmärrettävää, että jotain katujiakin saattaa löytyä mutta sitä ei ymmärrä miten jonkun leikkaus puoleen tai toiseen voi aiheuttaa sinussa noin voimakkaita reaktioita. Vuodesta toiseen jankkaat näitä samoja settejä.

• Anonyymi00254

Youtubessa Samettiorkidea, Sisarlieska. Ja kai noita katujia muitakin on, eivät kaikki kuitenkaan tubea tee.

• Anonyymi00258
        Anonyymi00254 kirjoitti:

Youtubessa Samettiorkidea, Sisarlieska. Ja kai noita katujia muitakin on, eivät kaikki kuitenkaan tubea tee.

Miksi katujat aiheuttavat sinussa niin voimakkaita resktioita, että vuodesta toiseen jankkaat samoja juttuja?

• Anonyymi00266

Seta ei katujia hyväksy!

• Anonyymi00269
        Anonyymi00266 kirjoitti:

Seta ei katujia hyväksy!

Ilmeisesti puhut oman kokemuksesi rintaäänellä.

• Anonyymi00253

Kenelle tämä nyt muka tulee yllätyksenä?

• Anonyymi00259

Ei tule yllätyksenä aloittajan voimakas reaktio asiaan, josta on jankannut vuodesta toiseen.

• Anonyymi00263

Aloittajan valehtelu ei tule minään yllätyksenä.

• Anonyymi00265
        Anonyymi00259 kirjoitti:

Ei tule yllätyksenä aloittajan voimakas reaktio asiaan, josta on jankannut vuodesta toiseen.

Minä en huomannut mitään voimakasta reaktioita. Ehkä sinä vain koet niin koska aihe on sinulle kiusallinen?

• Anonyymi00267
        Anonyymi00263 kirjoitti:

Aloittajan valehtelu ei tule minään yllätyksenä.

Ap:lla on valehtelu verissä. On vääristellyt aloituksen otsikon järjestöön, josta tutkimuksessa ei sanottu mitään.

• Anonyymi00268
        Anonyymi00265 kirjoitti:

Minä en huomannut mitään voimakasta reaktioita. Ehkä sinä vain koet niin koska aihe on sinulle kiusallinen?

Se, että lähtee otsikossa jo valehtelemaan, on voimakas reaktio.

• Anonyymi00280
        Anonyymi00268 kirjoitti:

Se, että lähtee otsikossa jo valehtelemaan, on voimakas reaktio.

Valhe sinulla on housuissasi.

• Anonyymi00282
        Anonyymi00280 kirjoitti:

Valhe sinulla on housuissasi.

Sinulla aina vain housujen sisältö mielessä.

• Anonyymi00270

Osoittaa kyllä loistavalla tavalla miten äly on kadonnut maasta. Ilmeisesti järjen käyttö on kokonaan kielletty kun tämmöistäkin asiaa pitää oikein tutkia. Tottakai seksuaalisuuteen vasta kehittyvä nuori masentuu ja saa mielenterveysongelmia jos hänestä tehdään maho eunukki. Sehän on äärimmäisin tapa kieltää ja tuhota seksuaalisuus nuorelta kokonaan. Voi pyhä yksinkertaisuus.

• Anonyymi00423

No sanoppa muuta! Setan pitäisi pysyä kaukana päiväkodeista ja kouluista, ja jos siellä sattuisi joku tämmöinen jo lapsena "erilaisen identiteetin" omaava olla, niin voihan hänelle järjestää apua vaikka terveydenhoitajan kautta transpolille juttusille. Hullua että ne muut 99% lapsista pitää sotkea tuohon identiteetti ja seksuaalisuus vääristymään mukaan. Kuka alle 20-vuotias muka edes on valmis seksuaalisuutensa kanssa. Tuskin kukaan. Sitä ei pidä ulkoa käsin tulla määräämään mihin lokeroon saat kuulua.

• Anonyymi00271

Seta yllyttää tähän puoskarointiin.

• Taitaa tosin olla niin, että nämä sukupuolen korjaus leikkaukset ovat eniten aiheuttaneet mielenterveysongelmia teidän aitolaisten keskuudessa . Tämän voi todeta ihan ilman mitään laajempia tutkimuksiakaan. Palstalle vilkaisu riittää.

• Anonyymi00275

Lue kuule tutkimus äläkä ole mulkku ja syytä aina uskovia!

• Anonyymi00275 kirjoitti:

Lue kuule tutkimus äläkä ole mulkku ja syytä aina uskovia!

Ihmisenä joka käytät vähintään 80% hereillä olo ajastasi miettien toisten ihmisten haarusväliä ja sitä mihin sitä käyttävät, ei ole varaa mulkutella ketään.

• Anonyymi00279
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

Ihmisenä joka käytät vähintään 80% hereillä olo ajastasi miettien toisten ihmisten haarusväliä ja sitä mihin sitä käyttävät, ei ole varaa mulkutella ketään.

Kyllä sinä mylkky olet.

• Anonyymi00279 kirjoitti:

Kyllä sinä mylkky olet.

Sinä sen sijaan et osannut olla edes otsikossa valehtelematta.

• Anonyymi00424

On kai se surullista miten Suomen lapsia ja nuoria tuhotaan queer ideologian takia. Etkö yhtään ota selvää asioista, huutelet täällä vaan muka tolkun ihmisenä!

• Anonyymi00286

Ei näistä ole kuin harmia.

• Anonyymi00288

Tärkeän asian nostit.

• Anonyymi00289

Seta on lopetettava!

• Anonyymi00291

"Laaja suomalaistutkimus: Sukupuolenkorjaus voi jopa pahentaa nuoren mielenterveysongelmia"

Yleensäkin kristinuskon poistaminen kouluista ja Setan tuominen tilalla on lisänyt räjähdyksen omaisesti lasten ahdistuneisuutta ja mielenterveysongelmia ja nuorilla mielisairautta ja aineiden käyttöä. Se turva missä lapset ja nuoret elimme on täysin poistunut ja tilalle tullut lukematon määrä sairauksia ja väkivaltaa.

• Anonyymi00292

Lasten ja nuorten ahdistuneisuus ja mielenterveysongelmat eivät johdu siitä, että Seta satunnaisesti vierailee joissakin satunnaisissa kouluissa. Ottaisit oikeasti selville mistä moiset ongelmat johtuvat.
        Voit aloittaa vaikka näistä: https://mieli.fi/materiaalit-ja-koulutukset/tietoa-mielenterveyden-vahvistamisesta/lapset-ja-nuoret/neuropsykiatriset-hairiot/
        https://www.mielenterveystalo.fi/fi
        https://thl.fi/aiheet/mielenterveys/mielenterveyden-edistaminen/lasten-ja-nuorten-mielen-hyvinvointi
        https://www.terveyskyla.fi/lastentalo/tietoa-lasten-sairauksista/lapsen-ja-nuoren-mielenterveys

• Anonyymi00294
        Anonyymi00292 kirjoitti:

Lasten ja nuorten ahdistuneisuus ja mielenterveysongelmat eivät johdu siitä, että Seta satunnaisesti vierailee joissakin satunnaisissa kouluissa. Ottaisit oikeasti selville mistä moiset ongelmat johtuvat.
        Voit aloittaa vaikka näistä: https://mieli.fi/materiaalit-ja-koulutukset/tietoa-mielenterveyden-vahvistamisesta/lapset-ja-nuoret/neuropsykiatriset-hairiot/
        https://www.mielenterveystalo.fi/fi
        https://thl.fi/aiheet/mielenterveys/mielenterveyden-edistaminen/lasten-ja-nuorten-mielen-hyvinvointi
        https://www.terveyskyla.fi/lastentalo/tietoa-lasten-sairauksista/lapsen-ja-nuoren-mielenterveys

"Lasten ja nuorten ahdistuneisuus ja mielenterveysongelmat eivät johdu siitä, että Seta satunnaisesti vierailee joissakin satunnaisissa kouluissa."

Seta sekoittaa lasten ja nuorten päät agitaatioillaan mikä aiheuttaa ensin ahdistusta, sitten mielenterveys ongelmia, sitten mielenterveyttä ja aineiden käyttöä ja lopulta aineet ja väkivaltaa korjaa sadon.

On edesvastuutonta ihmistuhontaa mitenkään propagandoida valheitten kautta tätä kauheaa ihmisiä tuhoavaa asiaa.

• Anonyymi00296
        Anonyymi00294 kirjoitti:

"Lasten ja nuorten ahdistuneisuus ja mielenterveysongelmat eivät johdu siitä, että Seta satunnaisesti vierailee joissakin satunnaisissa kouluissa."

Seta sekoittaa lasten ja nuorten päät agitaatioillaan mikä aiheuttaa ensin ahdistusta, sitten mielenterveys ongelmia, sitten mielenterveyttä ja aineiden käyttöä ja lopulta aineet ja väkivaltaa korjaa sadon.

On edesvastuutonta ihmistuhontaa mitenkään propagandoida valheitten kautta tätä kauheaa ihmisiä tuhoavaa asiaa.

Ei sekoita, eikä agitoi. Sinulla on ihan harhaanjohtavat käsitykset asiasta, joten ole ystävällinen ja tutustu noihin aikaisemmin antamiini linkkien sisältöihin.

• Anonyymi00297
        Anonyymi00296 kirjoitti:

Ei sekoita, eikä agitoi. Sinulla on ihan harhaanjohtavat käsitykset asiasta, joten ole ystävällinen ja tutustu noihin aikaisemmin antamiini linkkien sisältöihin.

Setan agitointi ja lasten tuhonta on oveluudessaan ennennäkemätöntä koska mainostoimistojen keinot tehdä agitaatiota ovat suorastaan räjähtäneet käsiin. Varsinkin vasemmistopuolueet jopa puhetavan tasolla kouluttavat esiintyjiään manipuloimaan eli siis valehtelemaan ihmisille että he sitten äänestäisivät raivoissaan vasemmistoa. Tässä mainostoimistot ovat onnistuneet loistavasti, jopa puheen äänenkorkeuksilla pyritään luomaan valheviestiä, pelkät sana- ja termistövalinnat (mitä Yle paljon käyttää) riitä. Puheen lauseenmuodostuksen äänenkorkeuksiin myös vaikutetaan valheen luomiseksi.

Tätä kaikkea myös Seta käyttää luodessaan ääriystävällisen tavan puhua lapsille liikuttavine esimerkkeineen ja lausemuodostuksinneen. Ja tämä valheen muodostus kaksivaiheista mikä tulee myös tässä ketjussa esiin. Ensimmäisessä vaiheessa luodaan säälittäviä esimerkki puhetavalla ja sanojen käytöllä eli siis valhe ja sitten toisella ovat nämä jälkien peittelijät mitkä operoi myös tässä ketjussa. Pyritään tekemään Setan tuhoisa ja suorastaan konkreettisistikin tappava vaikutus lapsiin ja nuoriin peittemään ja tällä kertaa pyritään vetoamaan ihmisten järkeen kuten tässäkin ketjussa näemme.

Natsien ja neukkujen agitaatio oli jotenkin rehellisempää kaikessa suoraviivaudessaan mutta nykyvassarien valheet ovat oveluudessaan kohonneet potenssiin kolme. Selvästi tulee esiin että kaiken tämän tuhotyön takana on paholainen joka vihaa ihmistä ja haluaa että kaikki tapetaan. Ja vasemmisto uusine manipulointikeinoineen on sen paras ase. Ja tuho on karmeaa kuten mediasta lähes päivittäin luemme.

• Anonyymi00299
        Anonyymi00297 kirjoitti:

Setan agitointi ja lasten tuhonta on oveluudessaan ennennäkemätöntä koska mainostoimistojen keinot tehdä agitaatiota ovat suorastaan räjähtäneet käsiin. Varsinkin vasemmistopuolueet jopa puhetavan tasolla kouluttavat esiintyjiään manipuloimaan eli siis valehtelemaan ihmisille että he sitten äänestäisivät raivoissaan vasemmistoa. Tässä mainostoimistot ovat onnistuneet loistavasti, jopa puheen äänenkorkeuksilla pyritään luomaan valheviestiä, pelkät sana- ja termistövalinnat (mitä Yle paljon käyttää) riitä. Puheen lauseenmuodostuksen äänenkorkeuksiin myös vaikutetaan valheen luomiseksi.

Tätä kaikkea myös Seta käyttää luodessaan ääriystävällisen tavan puhua lapsille liikuttavine esimerkkeineen ja lausemuodostuksinneen. Ja tämä valheen muodostus kaksivaiheista mikä tulee myös tässä ketjussa esiin. Ensimmäisessä vaiheessa luodaan säälittäviä esimerkki puhetavalla ja sanojen käytöllä eli siis valhe ja sitten toisella ovat nämä jälkien peittelijät mitkä operoi myös tässä ketjussa. Pyritään tekemään Setan tuhoisa ja suorastaan konkreettisistikin tappava vaikutus lapsiin ja nuoriin peittemään ja tällä kertaa pyritään vetoamaan ihmisten järkeen kuten tässäkin ketjussa näemme.

Natsien ja neukkujen agitaatio oli jotenkin rehellisempää kaikessa suoraviivaudessaan mutta nykyvassarien valheet ovat oveluudessaan kohonneet potenssiin kolme. Selvästi tulee esiin että kaiken tämän tuhotyön takana on paholainen joka vihaa ihmistä ja haluaa että kaikki tapetaan. Ja vasemmisto uusine manipulointikeinoineen on sen paras ase. Ja tuho on karmeaa kuten mediasta lähes päivittäin luemme.

Ok, Onko sinulla muitakin harhoja ja oletko hakenut niihin apua?

• Anonyymi00301
        Anonyymi00299 kirjoitti:

Korkkiruuvin harhoinen ei löydy apua.

• Anonyymi00302
        Anonyymi00301 kirjoitti:

Korkkiruuvin harhoinen ei löydy apua.

harhoinen --> harhoihin

• Anonyymi00303
        Anonyymi00299 kirjoitti:

Kannattaa seurata tulevia vaalikeskusteluja ja kommenttien antoja miten vasemmisto suoriutuu mainostoimistojen ym. manipulaatio ym. agitaatioistaan. Mitä sanoja, termejä, lauserakenteita, väitteitä, äänenpainoja ym käytetään. Vastataanko kysymyksiin vai puhutaanko ihan omia juttuja kun jotain kysytään ... Oveluudessaan menee potenssiin kolme. Neukkujen ja natsien propagandistit olisivat kateellisia että miksei me keksitty miten kansa ohjataan sivuraiteelle.

• Anonyymi00309
        Anonyymi00297 kirjoitti:

Mitä tulee lasten ja nuorten mielenterveysongelmiin, niin Seta on sen verran pieni tässä kokonaisuudessa, että on varsin hölmöä nakittaa lasten ja nuorten mielenterveysongelmat sen syyksi.

• Anonyymi00311

Ei tällaista ennen ole ollut. Eihän aikoinaan edes puhuttu lasten mielenterveysongelmista. Ne oli todella harvinaisia. Kyllä tässä ajassa todellakin on jotain pahasti pielessä. Ja mikä muu se voi olla kun se mikä on tullut uutena lasten koulumaailmaan mukaan.

• Anonyymi00312
        Anonyymi00311 kirjoitti:

Ei tällaista ennen ole ollut. Eihän aikoinaan edes puhuttu lasten mielenterveysongelmista. Ne oli todella harvinaisia. Kyllä tässä ajassa todellakin on jotain pahasti pielessä. Ja mikä muu se voi olla kun se mikä on tullut uutena lasten koulumaailmaan mukaan.

" Eihän aikoinaan edes puhuttu lasten mielenterveysongelmista"

niinpä niin, kun siitä ei puhuttu sitäkö ei ollut.

• Anonyymi00313
        Anonyymi00311 kirjoitti:

Ennen aikoihin ei juuri puhuttu minkäänlaisista mielenterveysongelmista, koska aihe oli tabu. Asiat lakaistiin maton alle ja mielisairautta sairastavat suljettiin laitoksiin. Se, että asioista nykyään puhutaan on hyvä asia.

• Anonyymi00317
        Anonyymi00312 kirjoitti:

" Eihän aikoinaan edes puhuttu lasten mielenterveysongelmista"

niinpä niin, kun siitä ei puhuttu sitäkö ei ollut.

Kyllähän se jossakin olisi näkynyt jos lapset olisivat olleet aikoinaan ahdistuneita ja masentuneita. Kehon kieli kertoo, vaikka asiasta ei puhuta.

• Anonyymi00322
        Anonyymi00317 kirjoitti:

Kyllähän se jossakin olisi näkynyt jos lapset olisivat olleet aikoinaan ahdistuneita ja masentuneita. Kehon kieli kertoo, vaikka asiasta ei puhuta.

Kyllä se myös ennen näkyi, mutta nykyään se on näkyvämpää, koska asioista puhutaan enemmän ja avoimemmin. Myös netin ja erityisesti somen tuleminen on nostanut näkyvyyden uudelle ulottovuudelle, niin hyvässä kuin pahassa.

• Anonyymi00325
        Anonyymi00322 kirjoitti:

Kyllä se myös ennen näkyi, mutta nykyään se on näkyvämpää, koska asioista puhutaan enemmän ja avoimemmin. Myös netin ja erityisesti somen tuleminen on nostanut näkyvyyden uudelle ulottovuudelle, niin hyvässä kuin pahassa.

” Myös netin ja erityisesti somen tuleminen”
        Paljon enemmän nuo ovat vaikuttaneet lasten ja nuorten ahdistukseen ja pahoinvointiin kuin joku Seta. Eri valtiot pyrkivät nyt lainsäädännön avulla nostamaan somenkäytön ikärajaa suojellakseen lapsia/nuoria. Tosin tähän asiasn olisi pitänyt tarttua jo yli 10 vuotta sitten.

• Anonyymi00339
        Anonyymi00325 kirjoitti:

” Myös netin ja erityisesti somen tuleminen”
        Paljon enemmän nuo ovat vaikuttaneet lasten ja nuorten ahdistukseen ja pahoinvointiin kuin joku Seta. Eri valtiot pyrkivät nyt lainsäädännön avulla nostamaan somenkäytön ikärajaa suojellakseen lapsia/nuoria. Tosin tähän asiasn olisi pitänyt tarttua jo yli 10 vuotta sitten.

Setahan jo nytkin ajaa hormonihoitoja lapsille, että murrosikä viivästyisi, jotta myöhemmin voisivat sitten aloittaa sukupuolen korjaus- tai peremminkin vaihtoleikkaukset.

• Anonyymi00343
        Anonyymi00339 kirjoitti:

Setahan jo nytkin ajaa hormonihoitoja lapsille, että murrosikä viivästyisi, jotta myöhemmin voisivat sitten aloittaa sukupuolen korjaus- tai peremminkin vaihtoleikkaukset.

Älä viitsi valehdella. Seta ei aja mitään tuollaista.

• Anonyymi00344
        Anonyymi00343 kirjoitti:

Älä viitsi valehdella. Seta ei aja mitään tuollaista.

Ei vain. Kyllähän se on niin , että lapsen normaalia kehitystä ja hämmennystä naiseksi tai mieheksi kasvamisessa Seta yrittää paremminkin saattaa näihin transhoitoihin kuin siihen, että lapsi hyväksyisi biologisen sukupuolensa.
        Kannanotto: Sukupuoliristiriidan hoitoon pääsyä helpotettava https://share.google/ZgTNxGlwRiQUvMsVI

• Anonyymi00350
        Anonyymi00344 kirjoitti:

Ei vain. Kyllähän se on niin , että lapsen normaalia kehitystä ja hämmennystä naiseksi tai mieheksi kasvamisessa Seta yrittää paremminkin saattaa näihin transhoitoihin kuin siihen, että lapsi hyväksyisi biologisen sukupuolensa.
        Kannanotto: Sukupuoliristiriidan hoitoon pääsyä helpotettava https://share.google/ZgTNxGlwRiQUvMsVI

Eli sinusta on parempi että nämä lapset tekevät itsemurhan? Millainen ihmishirviö oikein olet?

• Anonyymi00351
        Anonyymi00344 kirjoitti:

Setalla tuntuu olevan perusoletuksena, että kaikki lapset ovat potentiaalisia homoseksuaaleja tai transseksuaaleja. He eivät välitä jos joku tavallinen lapsi tai nuori kääntyy pois normaalista kehityksestä.

• Anonyymi00354
        Anonyymi00351 kirjoitti:

Setalla tuntuu olevan perusoletuksena, että kaikki lapset ovat potentiaalisia homoseksuaaleja tai transseksuaaleja. He eivät välitä jos joku tavallinen lapsi tai nuori kääntyy pois normaalista kehityksestä.

Ei ole. Miksi valehtelet kuin uskova?

• Anonyymi00363
        Anonyymi00354 kirjoitti:

Ei ole. Miksi valehtelet kuin uskova?

Kyllä se minusta tuntuu olevan Setan perusoletus. Tietenkään eivät voi sitä julkisesti sanoa, mutta toivovat kuitenkin, että lapset ja nuoret voisi käännyttää seksuaalivähemmistöiksi. Onhan heillä siihen monta syytä.

• Anonyymi00364
        Anonyymi00350 kirjoitti:

Eli sinusta on parempi että nämä lapset tekevät itsemurhan? Millainen ihmishirviö oikein olet?

Kyllähän ne lapset ovat paremminkin hämmentyneitä siitä, jos heille toitotetaan, että he ovat syntyneet väärään sukupuoleen.
        Normaalistikin nuoret ovat herkässä tilassa alkavan puberteetin vuoksi, ja sitten kun siihen tullaan vielä ehdottamaan jotain hormonihoitoja aivan kuin he olisivat jotenkin epänormaaleja siinä omassa sukupuolessaan.
        Ei mikään ihme, että masentuvat jo pelkästä luulosta, etteivät ole normaaleja. Itsemurhataipumus kun on masentuneilla suurempi.

• Anonyymi00365
        Anonyymi00364 kirjoitti:

Kyllähän ne lapset ovat paremminkin hämmentyneitä siitä, jos heille toitotetaan, että he ovat syntyneet väärään sukupuoleen.
        Normaalistikin nuoret ovat herkässä tilassa alkavan puberteetin vuoksi, ja sitten kun siihen tullaan vielä ehdottamaan jotain hormonihoitoja aivan kuin he olisivat jotenkin epänormaaleja siinä omassa sukupuolessaan.
        Ei mikään ihme, että masentuvat jo pelkästä luulosta, etteivät ole normaaleja. Itsemurhataipumus kun on masentuneilla suurempi.

"Kyllähän ne lapset ovat paremminkin hämmentyneitä siitä, jos heille toitotetaan, että he ovat syntyneet väärään sukupuoleen."
        Ei tuollaista kenellekään toitoteta. Missä ihmeen porukoissa oikein kuljet, kun tuollaista väität?

• Anonyymi00366
        Anonyymi00363 kirjoitti:

Kyllä se minusta tuntuu olevan Setan perusoletus. Tietenkään eivät voi sitä julkisesti sanoa, mutta toivovat kuitenkin, että lapset ja nuoret voisi käännyttää seksuaalivähemmistöiksi. Onhan heillä siihen monta syytä.

Eivät toivo. Älä viitsi jatkuvasti valehdella.

• Anonyymi00367
        Anonyymi00351 kirjoitti:

"Setalla tuntuu olevan perusoletuksena, että kaikki lapset ovat potentiaalisia homoseksuaaleja tai transseksuaaleja"
        Eikä ole. Nuo ovat sinun oletuksia Setasta.

• Anonyymi00368
        Anonyymi00344 kirjoitti:

"Seta yrittää paremminkin saattaa näihin transhoitoihin kuin siihen, että lapsi hyväksyisi biologisen sukupuolensa."
        Ei yritä. Tuo on ihan sinun oma oletus Setasta.

• Anonyymi00369
        Anonyymi00344 kirjoitti:

Se, että sukupuoliristiriidan hoitoon pääsyä olisi helpotettava ei tarkoita, että Seta yrittäisi ketään saada transhoitoihin vaan että ne jotka sitä toivovat, olisi se helpommin saatavilla. Eli ei Seta ole ketään mihinkään hoitoihin tunkemassa.

• Anonyymi00370
        Anonyymi00350 kirjoitti:

Ilmeisesti tuo on korkkiruuvin salainen toive.

• Anonyymi00371
        Anonyymi00365 kirjoitti:

"Kyllähän ne lapset ovat paremminkin hämmentyneitä siitä, jos heille toitotetaan, että he ovat syntyneet väärään sukupuoleen."
        Ei tuollaista kenellekään toitoteta. Missä ihmeen porukoissa oikein kuljet, kun tuollaista väität?

Korkkiruuvi kulkee hellariporukoissa.

• Anonyymi00293

11 👍

• Anonyymi00295

Inhottavaa toimintaa.

• Anonyymi00300

todellakin. Aloitajn harrasta jatkuva valehtelu on inhottavaa toimintaa, ja siksi kukaan ei ota häntä tosissaan.

• Anonyymi00304
        Anonyymi00300 kirjoitti:

todellakin. Aloitajn harrasta jatkuva valehtelu on inhottavaa toimintaa, ja siksi kukaan ei ota häntä tosissaan.

Opettele edes kirjoittamaan, ennen kuin valehtelet!

• Anonyymi00307
        Anonyymi00304 kirjoitti:

Opettele edes kirjoittamaan, ennen kuin valehtelet!

Ja mitä minä muka olen valehdellut? En ole samanlainen kuin aloittaja.

• Anonyymi00329
        Anonyymi00307 kirjoitti:

Ja mitä minä muka olen valehdellut? En ole samanlainen kuin aloittaja.

Mitä lakia?

• Anonyymi00314

arvostan tutkimusta. Lakia ei olisi saanut säätää ennen tutkimusta!

• Anonyymi00330

Mitä lakia?

• Anonyymi00318

13 👍

• Anonyymi00320

Setalle stoppi!

• Anonyymi00332

Järkyttävää!

• Anonyymi00334

Surullista.

• Anonyymi00335

Erittäin.

• Anonyymi00338

Totta. Aloittajan jatkuva valehtelu on surullista. Varsinkin kun sen takia hän joutuu helvettiin. :(

• Anonyymi00345

14 👍

• Anonyymi00347

Olen järkyttynyt, vaikka tästä on varoitettu pitkään.

• Anonyymi00348

Hyvä kun tuot tämän esille

• Anonyymi00360

Asiaa pitää tutkia edelleen.

• Anonyymi00361

Seta ei tee mitään hyvää

• Anonyymi00373

Setasta pitää varoittaa nuoria.

• Anonyymi00386

Ehdottomasti.

• Anonyymi00374

Varoitus kouluille!

• Anonyymi00377

Vakava.

• Anonyymi00375

15 👍

• Anonyymi00379

Katsokaa nuortenne perään.

• Anonyymi00381

Ehdoton ei setalle!

• Anonyymi00384

Paha juttu,

• Anonyymi00388

Olen samaa mielt; aloittajan jatkuva valehtelu on paha juttu sukoville, kun se antaa heistä aika ikävän kuvan.

• Anonyymi00392

Kieltoon koko Seta!

• Anonyymi00393

16 👍

• Anonyymi00394

Pöljä on setassa vielä pöljempiä.

• Anonyymi00395

Ok, mutta mitä mieltä olet tästä aloittajan valehtelusta?

• Anonyymi00404
        Anonyymi00395 kirjoitti:

Ok, mutta mitä mieltä olet tästä aloittajan valehtelusta?

15%:a, sanovat insinöörit on puheessa oltava valetta, että se olisi oikeaa puhetta.

• Anonyymi00405
        Anonyymi00404 kirjoitti:

15%:a, sanovat insinöörit on puheessa oltava valetta, että se olisi oikeaa puhetta.

Mutta tässä tapauksessa valetta on 100% prosenttia.

• Anonyymi00415
        Anonyymi00405 kirjoitti:

Mutta tässä tapauksessa valetta on 100% prosenttia.

Mitä Seta tekee sen hyväksi, että transut hyväksyisivät biologisen kehonsa?

• Anonyymi00425

• Anonyymi00434

• Anonyymi00445
        Anonyymi00434 kirjoitti:

Aloituksen otsikko on valetta. Setalla ei ole mitään tekemistä tuon tutkimuksen kanssa eli aloittaja valehtelee otsikossaan.

No eihän siitä olekaan kysymys vaan siitä, kuinka vahingollista on nuorille tuputtaa hormonihoitoja ja leikkaushoitoa sukupuolidysforiaan. Ja sitähän Setakin on esittänyt, että hormonihoidot aloitettaisiin
        ennen kuin kuukautiset alkavat, ja sillä siirtää kuukautisten alkamista.

• Anonyymi00447
        Anonyymi00445 kirjoitti:

No eihän siitä olekaan kysymys vaan siitä, kuinka vahingollista on nuorille tuputtaa hormonihoitoja ja leikkaushoitoa sukupuolidysforiaan. Ja sitähän Setakin on esittänyt, että hormonihoidot aloitettaisiin
        ennen kuin kuukautiset alkavat, ja sillä siirtää kuukautisten alkamista.

Seta ei tuputa.

• Anonyymi00398

Miehin toimiin on ryhdytty?

• Anonyymi00402

Tämä vaatii toinenpiteitä.

• Anonyymi00406

Kyllä! Tämä uskovaisten jatkuva valehtelu on saatava loppumaan!

• Anonyymi00414
        Anonyymi00406 kirjoitti:

Kyllä! Tämä uskovaisten jatkuva valehtelu on saatava loppumaan!

Oletko Sofia Virta? 😆

• Anonyymi00432
        Anonyymi00414 kirjoitti:

Oletko Sofia Virta? 😆

Kuka hän on?

Mutta eikö sinulla ole mitään sanottavaa tähän uskovien jatkuvaan valehteluun?

• Anonyymi00403

SETAN vaikutus nuorisolle.
      No, höpelöitähän niistä on tullut.

• Anonyymi00407

Kai tajaut että tuo aloitus on valetta? Samoin kun tämä sinun väitteesi? Vai oletko sinäkin näitä valehtelevia uskovia?

• Anonyymi00413
        Anonyymi00407 kirjoitti:

Kai tajaut että tuo aloitus on valetta? Samoin kun tämä sinun väitteesi? Vai oletko sinäkin näitä valehtelevia uskovia?

Mltä Seta tekee homojen ja transujen hyväksi?

• Anonyymi00416
        Anonyymi00413 kirjoitti:

Kehoittaa leikkauksiin!

• Anonyymi00417
        Anonyymi00413 kirjoitti:

Paljon enemmän kuin uskovat.

• Anonyymi00444
        Anonyymi00407 kirjoitti:

Kai sitä on laajaa tutkimusta uskottava. Niinhän tuo tutkimus osoittaa, että nuorilla on mielenterveysongelmia asian tiimoilta.

• Anonyymi00446
        Anonyymi00444 kirjoitti:

Kai sitä on laajaa tutkimusta uskottava. Niinhän tuo tutkimus osoittaa, että nuorilla on mielenterveysongelmia asian tiimoilta.

Kyllähänd sitä joitakin oireita on ollut jo ennen hoitojakin, vai miksi niihin yleensäkään on päädytty. Ei transhoidot ole pääasiallisia hoitokeinoja ahdistus-, ja masennuspotilailla.

• Anonyymi00451
        Anonyymi00444 kirjoitti:

Näihän tuo tutkimus osoittaa, mutta siinä ei puhuttu mitään syistä. Joten väite että setalla olisi asian kanssa jotain tekemistä on valetta.

• Anonyymi00455
        Anonyymi00451 kirjoitti:

Näihän tuo tutkimus osoittaa, mutta siinä ei puhuttu mitään syistä. Joten väite että setalla olisi asian kanssa jotain tekemistä on valetta.

No tottahan se on, että Seta on varhaiskasvatuksen ja koulujen yhteistyökumppani ja sieltähän lapset nyt ensioppinsa asiasta ovat saaneet.
        Eihän tuossa tutkimuksessa tietenkään suoraan Setaa syytetä, mutta mistä muualta lapset ovat asiasta kuulleet jos kotona ei ole asioista puhuttu.

• Anonyymi00422

17 👍

• Anonyymi00426

Kielto!!

• Anonyymi00427

Yöhön on tultava loppu.

• Anonyymi00428

Vahingollista, todella vahingollista.

• Anonyymi00435

Niin on.

• Anonyymi00429

Tämän on aiheutetusta toimenpiteitä.

• Anonyymi00430

Rikollista!

• Anonyymi00431

Hyvä aloitus.

• Anonyymi00441

Huono ja harhaanjohtava otsikko.

• Anonyymi00443
        Anonyymi00441 kirjoitti:

Huono ja harhaanjohtava otsikko.

Seta on huono ja harhaanjohtava.

• Anonyymi00448
        Anonyymi00443 kirjoitti:

Seta on huono ja harhaanjohtava.

Ei vaan ketjun aloittaja.

• Anonyymi00452
        Anonyymi00448 kirjoitti:

Ei vaan ketjun aloittaja.

Ketjun aloittaj on tunnettu valehtelija, eikä hänen hpöinöistä kannata välittää.

• Anonyymi00433

18 👍

• Anonyymi00436

Pätevät on todisteet.

• Anonyymi00440

Mitkä todisteet? Sinua on ilmeisesti helppo huijatu kun uskot kaiken ilman todisteita. ;)

• Anonyymi00437

Olen järkyttynyt.

• Anonyymi00442

Älä ole niin dramaattinen.

• Anonyymi00449

19 👍

• Anonyymi00450

Tälle on tehtävä jotain.

• Anonyymi00453

Kyllä, tuolle uskovien jatkuvalle valehtelulle on tehtävä jotain. Sehän selvästi järkyttää nuorten mieltä.

• Anonyymi00456

Nykyään kovin helposti lapsia diagnosoidaan ja aloitetaan lääkitys. Tehdään arviointeja. että onkohan lapsi iham normaali. Vanhemmatkin ovat huolissaan jos lapsi on vähänkään vilkkaampi että varmaan on AHDH tai ujompi niin on autismi jne... Onhan niitä ennenkin luokassa ollut vilkkaampia lapsia ja ujompia lapsia, mutta ei heitä mitenkään sairaina ole pidetty. Tietenkin opettajat joutuivat heidän kanssaan enemmän "painiskelemaan", mutta kyllä heistä myöhemmin on ihan kunnon kansalaisia on tullut.
      Nyt kun muutenkin kun nämä sukupuoli- ja seksuaaliasiat ovat olleet enemmän pinnalla niin kyllähän näitäkin asioita lapsessa seurataan enemmän kuin ennen. Ennen lapset saivat näiltä osin olla rauhassa yhteiskunnassa.

• Anonyymi00457

Tätä on tutkittava lisää.

• Anonyymi00458

Nyt on todistettu asia joka kyllä tiedettiin.

• Anonyymi00461

Tosin ne todisteet puuttuvat. Taidat sinäkin olla uskova kun pitää olla koko ajan valehtelemassa.

• Anonyymi00462
        Anonyymi00461 kirjoitti:

Tosin ne todisteet puuttuvat. Taidat sinäkin olla uskova kun pitää olla koko ajan valehtelemassa.

Mitä valehtelemista siinä on. Setahan näistä asioista on käynyt kouluilla ohjailemassa opettajia ja jaellut ohjekirjoja. Tuskin he turhan päiten on siellä kulkenut. Ja kun lukee Setan sivuja kyllähän heidän tavoitteensa on ollut se, että myös lapset otettaisiin transhoitojen piiriin.

• Anonyymi00463
        Anonyymi00462 kirjoitti:

Mitä valehtelemista siinä on. Setahan näistä asioista on käynyt kouluilla ohjailemassa opettajia ja jaellut ohjekirjoja. Tuskin he turhan päiten on siellä kulkenut. Ja kun lukee Setan sivuja kyllähän heidän tavoitteensa on ollut se, että myös lapset otettaisiin transhoitojen piiriin.

Miksi pitää taas valehdella kuin uskova? Lukisit tuon tutkimuksen, niin huomaisit miten sinäkin valehtelet tästäkin asiasta. Eikö sinua yhtään pelota se että joudut helvettiin tuon käytöksesi takia?

• Anonyymi00464
        Anonyymi00463 kirjoitti:

Miksi pitää taas valehdella kuin uskova? Lukisit tuon tutkimuksen, niin huomaisit miten sinäkin valehtelet tästäkin asiasta. Eikö sinua yhtään pelota se että joudut helvettiin tuon käytöksesi takia?

Kukahan se tässä oikein valehtelee? Ottaisit asioista paremmin selvää.

• Anonyymi00465
        Anonyymi00464 kirjoitti:

Kukahan se tässä oikein valehtelee? Ottaisit asioista paremmin selvää.

Toisin kuin sinä, niin minä olen ottanut asioista selvää, eikä minulla ole mitään tarvetta valehdella kuten sinä.

• Anonyymi00466
        Anonyymi00465 kirjoitti:

Toisin kuin sinä, niin minä olen ottanut asioista selvää, eikä minulla ole mitään tarvetta valehdella kuten sinä.

Ei vaikuta siltä, että tietäisit.

• Anonyymi00482
        Anonyymi00466 kirjoitti:

Ei vaikuta siltä, että tietäisit.

No se on sinun ongelma. Ethän sinäkään edes pystynyt osoittamaan että missä valehtelet, koska en valehtele. Mutta sinä se valehtelet tässä samanlailla kuin aloittaja.

Miksi valehdella näin vakavalla asialla? Eikö sinulla ole omatuntoa?

• Anonyymi00484
        Anonyymi00482 kirjoitti:

No se on sinun ongelma. Ethän sinäkään edes pystynyt osoittamaan että missä valehtelet, koska en valehtele. Mutta sinä se valehtelet tässä samanlailla kuin aloittaja.

Miksi valehdella näin vakavalla asialla? Eikö sinulla ole omatuntoa?

Tämäkö ei pidä paikkaansa. Tästä minä puhun.
        https://share.google/3UhAu64loo2a3MuKR

• Anonyymi00498
        Anonyymi00484 kirjoitti:

Tämäkö ei pidä paikkaansa. Tästä minä puhun.
        https://share.google/3UhAu64loo2a3MuKR

Miten tämä liittyy aloitukseen? Seta ei ole ohjaillut ketään. Sinulle tuntuu totuus olevan sinulle tuntematon asia.

Mutta onko sinulla mitään sanottavaa tähän aloittajan jatkuvaan valehteluun?

• Anonyymi00512
        Anonyymi00498 kirjoitti:

Miten tämä liittyy aloitukseen? Seta ei ole ohjaillut ketään. Sinulle tuntuu totuus olevan sinulle tuntematon asia.

Mutta onko sinulla mitään sanottavaa tähän aloittajan jatkuvaan valehteluun?

Seta juurikin on ohjaillut. Kuka muu siellä kouluissa ja päiväkodeissa antaa ohjeet tässä asiassa.

• Anonyymi00520
        Anonyymi00512 kirjoitti:

Seta juurikin on ohjaillut. Kuka muu siellä kouluissa ja päiväkodeissa antaa ohjeet tässä asiassa.

Kuka muu..? Ei ainakaan herätysliikkeet tai kansankirkon konservatiivit. Uskovaisia ei sinne päästetä, vaikka heidän sanomansa tukisi lasten kasvurauhaa ja asettaisi rakkaudelliset rajat. Seta päästetään koska se on ajan muoti ja poliittista ideologiaa.

• Anonyymi00460

Ihan kauheaa

• Anonyymi00467

20 👍

• Anonyymi00479

Räyhiksen viimeisen äo mittauksen tulos?? Kuvat!!?

• Anonyymi00468

Hyvä kun tuodaan julki,

• Anonyymi00469

Tiedin tämän ilman tutkimustakin.

• Anonyymi00471

Kyllä tästä on varoitettu.

• Anonyymi00472

Seta = sekoita edes toisen arvot

• Anonyymi00474

Tämä on itsestään selvää.?

• Anonyymi00476

Selvää ilman tutkimustakin

• Anonyymi00478

21 👍

• Anonyymi00480

Tämä ei saa jäädä tähän

• Anonyymi00481

Tiedettiin tutkimattakin.

• Anonyymi00483

22 👍

• Anonyymi00486

Kieltoon välittömästi?

• Anonyymi00487

Seta pitäisi kieltää !

• Anonyymi00488

Pöyristyttävää.,

• Anonyymi00492

Mummo kiemurtelee.

• Anonyymi00494

24 👍

• Anonyymi00495

Järkyttäisin jos en olisi jo tiennyt tätä.

• Anonyymi00497

Miksi pitää taas valehdella?

• Anonyymi00496

Sen näkee jo ulkomuodosta, kun kaapista tullaan ulos ettei elämä ole oikeilla raiteilla.

• Anonyymi00499

Mitä nyt tapahtuu?

• Anonyymi00500

Kuka korvaa?

• Anonyymi00502

Seta näyttää tekevän lositavaa työtä kun se saa uskovaiset näin sekaisin. :D

• Anonyymi00507

Uskovaiset nimenomaan eivät kannusta transleikkauksia. Setalaiset ovat tietysti täysin sokeita kaikelle sille pahalle mitä he saavat aikaan, mutta on tosi outoa, että normaali enemmistö ei puutu heidän toimintaansa. He jopa tukevat sitä, usein feministit. Kun pitää saada tuhottua se "paha" ja "kehitystä jarruttava" "patriarkaatti", joka todellisuudessa on yksi keskeinen tekijä länsimaisen kehityksen takana.

• Anonyymi00511
        Anonyymi00507 kirjoitti:

Uskovaiset nimenomaan eivät kannusta transleikkauksia. Setalaiset ovat tietysti täysin sokeita kaikelle sille pahalle mitä he saavat aikaan, mutta on tosi outoa, että normaali enemmistö ei puutu heidän toimintaansa. He jopa tukevat sitä, usein feministit. Kun pitää saada tuhottua se "paha" ja "kehitystä jarruttava" "patriarkaatti", joka todellisuudessa on yksi keskeinen tekijä länsimaisen kehityksen takana.

Ja näin hienosti tulit todistamaan tämän uskovaisten sekoilun. :D

• Anonyymi00505

Varoittavaa lapsianne.

• Anonyymi00513

27 👍

• Anonyymi00515

Mitä tästä on seurannut?

• Anonyymi00521

Nuorisolla on asiat sekaisin. Aikuiset voisivat ymmärtää, että nyt on useita sotia, ilmastonmuutoskatastrofi ja paljon muuta pahaa maailmassa. Nuoret stressaantuvat näistä asioista. Ei nyt ole hyvä aika ajaa homo- ja trans-asioita, koska ne sekoittaa asioita vielä lisää. Koskaan ei ole hyvä aika ajaa näitä valheellisia ja ihmisluonnon vastaisia ideologioita.

• Anonyymi00541
        UUSI
        Anonyymi00521 kirjoitti:

Nuorisolla on asiat sekaisin. Aikuiset voisivat ymmärtää, että nyt on useita sotia, ilmastonmuutoskatastrofi ja paljon muuta pahaa maailmassa. Nuoret stressaantuvat näistä asioista. Ei nyt ole hyvä aika ajaa homo- ja trans-asioita, koska ne sekoittaa asioita vielä lisää. Koskaan ei ole hyvä aika ajaa näitä valheellisia ja ihmisluonnon vastaisia ideologioita.

Eivät nuoret ole yhtä tyhmiä kuin sinä.

• Anonyymi00516

Onko seurannut jatkotoimia?

• Anonyymi00517

Ei vielä.

• Anonyymi00519

Tiesin tämän.

• Anonyymi00522

Mitäs mummo tähän?

• Anonyymi00523

Karseeta sakkia.

• Anonyymi00524

Lapsiraukat.

• Anonyymi00525

Totta tuosta pahemmaksi pääsee enää kasvamalla aitouskovien joukossa.

• Anonyymi00528

Tarja Halonen on ollut Setan puheenjohtaja joskus. Hänen toimistaan silloin pitäisi tehdä tutkimus ja syyteharkintaa miettiä. Seta on aiheuttanut paljon vahinkoa Suomen valtiolle kuin yksityisille kansalaisillekin ja Tarja Halonen pitäisi saada vastuuseen ihmisoikeusrikoksistaan. Kyllä se jotain pahaa on kuitenkin tehnyt!

• Anonyymi00540
        UUSI

Eikö tuollaisesta valehtelusta joudu helvettiin?

• Anonyymi00542
        UUSI
        Anonyymi00540 kirjoitti:

Eikö tuollaisesta valehtelusta joudu helvettiin?

Valetta?

• Anonyymi00543
      UUSI

Selittääkö tuo sinun käytöstäsi ?

Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      47
      2192
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      191
      2009
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      835
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      736
    Aihe