Nyt ei tunnu onnistuvan mikään:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1155b371-e831-405f-afa4-dfe813a299e5
PS kielteisessä valossa
30
292
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihme juttu on . Kun niin hyvin Riikka ajaa puolueen ja Halla-ahon äärioikeisto politiikkaa eteenpäin .
- Anonyymi00008
Palstan sktsokin päätti osallistua ikiaikaisella jargonillaan "keskusteluun" : )
- Anonyymi00003
Puolue ilman työväkeä on kohta todellakin totta.!
Kaikki puolueet ovat pian ilman "työväkeä" - työstä ja työllistämisestä on tehty ja tehdään suomessa mahdotonta.
- Anonyymi00010
Turmiola.Tommi kirjoitti:
Kaikki puolueet ovat pian ilman "työväkeä" - työstä ja työllistämisestä on tehty ja tehdään suomessa mahdotonta.
Tässä ei ole kysymys siitä.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tässä ei ole kysymys siitä.
Jahas ja mistähän sitten onkaan kyse ?
- Anonyymi00011
Turmiola.Tommi kirjoitti:
Jahas ja mistähän sitten onkaan kyse ?
"Työväenpuolue" ilman työväkeä. Eikö sytytä?
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/rakoilevatko-perussuomalaisten-rivit-yle-kaksi-kouvolalaista-valtuutettua-eroaa-puolueesta-vastalauseena-hallituksen-politiikalle/ Anonyymi00011 kirjoitti:
"Työväenpuolue" ilman työväkeä. Eikö sytytä?
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/rakoilevatko-perussuomalaisten-rivit-yle-kaksi-kouvolalaista-valtuutettua-eroaa-puolueesta-vastalauseena-hallituksen-politiikalle/Mitähän Suomenmaan linkki siihen liittyy. Jonkun idiootin mielipide, sen pohjalta ei paljoa rakenneta. Vaikka tuohan on se touhu jota häirikkö harjoittaa - linkittää, kopioi mutta ei ymmärrä mitä niiden merkitystä.
- Anonyymi00012
Turmiola.Tommi kirjoitti:
Mitähän Suomenmaan linkki siihen liittyy. Jonkun idiootin mielipide, sen pohjalta ei paljoa rakenneta. Vaikka tuohan on se touhu jota häirikkö harjoittaa - linkittää, kopioi mutta ei ymmärrä mitä niiden merkitystä.
Jos sinä persutrolli olisit lukenut kyseisen linkin sisällön, niin asia olisi EHKÄ saattanut avautua sinulle. Mikä vain paljastikin, kuka se todellinen idiootti tässä onkaan.
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jos sinä persutrolli olisit lukenut kyseisen linkin sisällön, niin asia olisi EHKÄ saattanut avautua sinulle. Mikä vain paljastikin, kuka se todellinen idiootti tässä onkaan.
Mikä Persutolli minä sinulle olen, jos et kykene asiaasi esittämään kirjoittamalla - ei sinulla sellaista edes ole. Muiden mielipiteet ja kertomukset eivät kiinnosta kopioituina ja linkitettyinä. Niistä keskustelen sitten suoraan niiden kirjittajien kanssa - en tyhjäpäisten kopsarien kanssa, jotka harvemmin edes sisältöä ymmärtävät.
- Anonyymi00015
Turmiola.Tommi kirjoitti:
Niin, kuten todettua, sinulta ei vaan onnistu asiallinen . . . .
Älähän ala uhriutumaan. Tyypillistä persuilua.
"Uhriutumiskertomus
Yleensä omakohtainen kokemuskertomus, jonka avulla poliittinen vaikuttaja asemoi itsensä tai puolueensa tilanteen todelliseksi uhriksi. Vaikuttajat turvautuvat uhriutumiskertomuksiin yleensä silloin, kun heitä arvostellaan jostain. Uhriutumiskertomus kääntää tilanteen roolit ympäri ja syyllistää arvostelun esittäjää esimerkiksi kaksinaismoralismista, ideologisuudesta ja objektiivisuuden puutteesta, valehtelusta tai harhaanjohtavan tiedon levittämisestä. Uhriutumiskertomusten avulla vältetään vastuunotto ja vilpitön keskustelu poliitikkojen edustamista arvoista."
https://netn.fi/artikkelit/oikeistoradikaalien-vaikuttamisstrategioiden-abc/ - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Älähän ala uhriutumaan. Tyypillistä persuilua.
"Uhriutumiskertomus
Yleensä omakohtainen kokemuskertomus, jonka avulla poliittinen vaikuttaja asemoi itsensä tai puolueensa tilanteen todelliseksi uhriksi. Vaikuttajat turvautuvat uhriutumiskertomuksiin yleensä silloin, kun heitä arvostellaan jostain. Uhriutumiskertomus kääntää tilanteen roolit ympäri ja syyllistää arvostelun esittäjää esimerkiksi kaksinaismoralismista, ideologisuudesta ja objektiivisuuden puutteesta, valehtelusta tai harhaanjohtavan tiedon levittämisestä. Uhriutumiskertomusten avulla vältetään vastuunotto ja vilpitön keskustelu poliitikkojen edustamista arvoista."
https://netn.fi/artikkelit/oikeistoradikaalien-vaikuttamisstrategioiden-abc/Osoitit sitten Turmiolan.Tommin kommentit sinusta kerralla ja vahvasti paikkaansa pitäviksi ja oikeiksi. Tuolla säälittävällä kopiollasi.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Osoitit sitten Turmiolan.Tommin kommentit sinusta kerralla ja vahvasti paikkaansa pitäviksi ja oikeiksi. Tuolla säälittävällä kopiollasi.
Jaahas. Nyt sitten samaa virttä anonyymina "taustatukijana" :)))
Kuulehan populistipelle. Orban näytti jo teille tienne. Ulina "linkistä ja kopioista" on vain keinonne pyrkiä tukahduttamaan faktojen esittäminen. Trump valehtelee, Putin valehtelee, Orban valehtelee, Farage valehtelee, Meloni valehtelee, Halla-aho valehtelee, Purra valehtelee......
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011828750.html
Mihinkäs oikeistoradikaalien taktiikkaan Halla-aho sortui? Tasapuolisuusharhan luomiseen? - Anonyymi00019
Turmiola.Tommi kirjoitti:
Mikä Persutolli minä sinulle olen, jos et kykene asiaasi esittämään kirjoittamalla - ei sinulla sellaista edes ole. Muiden mielipiteet ja kertomukset eivät kiinnosta kopioituina ja linkitettyinä. Niistä keskustelen sitten suoraan niiden kirjittajien kanssa - en tyhjäpäisten kopsarien kanssa, jotka harvemmin edes sisältöä ymmärtävät.
Miksi "Turmiola.Tommi":n uikutukset kulkevat ihan samaa rataa palstan tyhjänpyörittäjäpersun kanssa? Yhteinen näppäimistökö?
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jaahas. Nyt sitten samaa virttä anonyymina "taustatukijana" :)))
Kuulehan populistipelle. Orban näytti jo teille tienne. Ulina "linkistä ja kopioista" on vain keinonne pyrkiä tukahduttamaan faktojen esittäminen. Trump valehtelee, Putin valehtelee, Orban valehtelee, Farage valehtelee, Meloni valehtelee, Halla-aho valehtelee, Purra valehtelee......
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011828750.html
Mihinkäs oikeistoradikaalien taktiikkaan Halla-aho sortui? Tasapuolisuusharhan luomiseen?Joskus on pelastettava maa vaalitappion hinnalla. Trump pelasti Israelin ja länsimaat Iranin ydinaseen uhasta. Purra pelasti suomalaisen yhteiskunnan kestämättömän velaksi elämisen ja ylipaisuneen sosiaalivaltion perikadosta. Ei voi mitään, jos äänestäjät eivät juuri nyt vielä käsitä. Historia kiittää, jälkipolvet palkitsevat. Suomella on taas tulevaisuus, koska välttämättömät leikkaukset on tehty.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Joskus on pelastettava maa vaalitappion hinnalla. Trump pelasti Israelin ja länsimaat Iranin ydinaseen uhasta. Purra pelasti suomalaisen yhteiskunnan kestämättömän velaksi elämisen ja ylipaisuneen sosiaalivaltion perikadosta. Ei voi mitään, jos äänestäjät eivät juuri nyt vielä käsitä. Historia kiittää, jälkipolvet palkitsevat. Suomella on taas tulevaisuus, koska välttämättömät leikkaukset on tehty.
Trump ja persut ovat "pelastaneeet" tasan yhtä vähän kuin mitä Orban "pelasti" Unkarin. Korruption suojelijat.
- Anonyymi00024
Turmiola.Tommi kirjoitti:
Kaikki puolueet ovat pian ilman "työväkeä" - työstä ja työllistämisestä on tehty ja tehdään suomessa mahdotonta.
Tommi on hyvä ja perustelee väitteensä ihan oikeilla argumenteilla.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tommi on hyvä ja perustelee väitteensä ihan oikeilla argumenteilla.
Ei se siihen kykene.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei se siihen kykene.
Kai sieltä joku vastine tulee kun on ensin aikansa juopotellut. Tosin vastaus on sen juopottelun mukainen.
- Anonyymi00004
Tämä on juurikin oikea suunta ja hyödyttää pitemmällä aikavälillä erittäin paljon ihmisten elämää.
- Anonyymi00009
Aamen tälle!
- Anonyymi00018
Ne sakset ja ilakoiminen niillä-moni sai tarpeekseen.
- Anonyymi00021
Vielä tullaan merkitsemään aikakirjoihin: Purran sakset pelastivat Suomen. Vyötä kiristettiin viime hetkellä. Talouskuri pantiin voimaan, vaikka vasemmisto kuinka vikisi. Velkajarru on tämän hallituksen pysyvä, Suomea suojeleva perintö siinä kuin ydinasepelotekin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Vielä tullaan merkitsemään aikakirjoihin: Purran sakset pelastivat Suomen. Vyötä kiristettiin viime hetkellä. Talouskuri pantiin voimaan, vaikka vasemmisto kuinka vikisi. Velkajarru on tämän hallituksen pysyvä, Suomea suojeleva perintö siinä kuin ydinasepelotekin.
Populistista jargonia. Populisti löytää aina ongelmia ja esittää yksinkertaisia ratkaisuja monimutkaisiin asioihin. No tietäähän sen, miten siinä käy. Populisti nousee valheilla valtaan ja niihin myös sitten lopulta kaatuu.
- Anonyymi00032
Anonyymi00023 kirjoitti:
Populistista jargonia. Populisti löytää aina ongelmia ja esittää yksinkertaisia ratkaisuja monimutkaisiin asioihin. No tietäähän sen, miten siinä käy. Populisti nousee valheilla valtaan ja niihin myös sitten lopulta kaatuu.
Eikä tulla muistamaan hyvällä.
- Anonyymi00028
Taitaa Purra olla demareiden salainen agentti. Tekee kaikkensa että persujen kannatus putoaa.
- Anonyymi00030
Jos ministerinä on jopa pedofili niin voiko kuva olla myönteinen?
- Anonyymi00031
Taas on kopioitua materiaalia liikkeellä.
- Anonyymi00033
Siitä varmaan ollaan yhtä mieltä että Perussuomalaiset puolueena on todellinen omituisten otusten kerho?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602