PS kielteisessä valossa

Anonyymi-ap

30

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ihme juttu on . Kun niin hyvin Riikka ajaa puolueen ja Halla-ahon äärioikeisto politiikkaa eteenpäin .

      • Anonyymi00008

        Palstan sktsokin päätti osallistua ikiaikaisella jargonillaan "keskusteluun" : )


    • Anonyymi00003

      Puolue ilman työväkeä on kohta todellakin totta.!

      • Kaikki puolueet ovat pian ilman "työväkeä" - työstä ja työllistämisestä on tehty ja tehdään suomessa mahdotonta.


      • Anonyymi00010
        Turmiola.Tommi kirjoitti:

        Kaikki puolueet ovat pian ilman "työväkeä" - työstä ja työllistämisestä on tehty ja tehdään suomessa mahdotonta.

        Tässä ei ole kysymys siitä.


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        Tässä ei ole kysymys siitä.

        Jahas ja mistähän sitten onkaan kyse ?


      • Anonyymi00011


      • Anonyymi00012
        Turmiola.Tommi kirjoitti:

        Mitähän Suomenmaan linkki siihen liittyy. Jonkun idiootin mielipide, sen pohjalta ei paljoa rakenneta. Vaikka tuohan on se touhu jota häirikkö harjoittaa - linkittää, kopioi mutta ei ymmärrä mitä niiden merkitystä.

        Jos sinä persutrolli olisit lukenut kyseisen linkin sisällön, niin asia olisi EHKÄ saattanut avautua sinulle. Mikä vain paljastikin, kuka se todellinen idiootti tässä onkaan.


      • Anonyymi00012 kirjoitti:

        Jos sinä persutrolli olisit lukenut kyseisen linkin sisällön, niin asia olisi EHKÄ saattanut avautua sinulle. Mikä vain paljastikin, kuka se todellinen idiootti tässä onkaan.

        Mikä Persutolli minä sinulle olen, jos et kykene asiaasi esittämään kirjoittamalla - ei sinulla sellaista edes ole. Muiden mielipiteet ja kertomukset eivät kiinnosta kopioituina ja linkitettyinä. Niistä keskustelen sitten suoraan niiden kirjittajien kanssa - en tyhjäpäisten kopsarien kanssa, jotka harvemmin edes sisältöä ymmärtävät.


      • Niin, kuten todettua, sinulta ei vaan onnistu asiallinen . . . .


      • Anonyymi00015
        Turmiola.Tommi kirjoitti:

        Niin, kuten todettua, sinulta ei vaan onnistu asiallinen . . . .

        Älähän ala uhriutumaan. Tyypillistä persuilua.

        "Uhriutumiskertomus

        Yleensä omakohtainen kokemuskertomus, jonka avulla poliittinen vaikuttaja asemoi itsensä tai puolueensa tilanteen todelliseksi uhriksi. Vaikuttajat turvautuvat uhriutumiskertomuksiin yleensä silloin, kun heitä arvostellaan jostain. Uhriutumiskertomus kääntää tilanteen roolit ympäri ja syyllistää arvostelun esittäjää esimerkiksi kaksinaismoralismista, ideologisuudesta ja objektiivisuuden puutteesta, valehtelusta tai harhaanjohtavan tiedon levittämisestä. Uhriutumiskertomusten avulla vältetään vastuunotto ja vilpitön keskustelu poliitikkojen edustamista arvoista."

        https://netn.fi/artikkelit/oikeistoradikaalien-vaikuttamisstrategioiden-abc/


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Älähän ala uhriutumaan. Tyypillistä persuilua.

        "Uhriutumiskertomus

        Yleensä omakohtainen kokemuskertomus, jonka avulla poliittinen vaikuttaja asemoi itsensä tai puolueensa tilanteen todelliseksi uhriksi. Vaikuttajat turvautuvat uhriutumiskertomuksiin yleensä silloin, kun heitä arvostellaan jostain. Uhriutumiskertomus kääntää tilanteen roolit ympäri ja syyllistää arvostelun esittäjää esimerkiksi kaksinaismoralismista, ideologisuudesta ja objektiivisuuden puutteesta, valehtelusta tai harhaanjohtavan tiedon levittämisestä. Uhriutumiskertomusten avulla vältetään vastuunotto ja vilpitön keskustelu poliitikkojen edustamista arvoista."

        https://netn.fi/artikkelit/oikeistoradikaalien-vaikuttamisstrategioiden-abc/

        Osoitit sitten Turmiolan.Tommin kommentit sinusta kerralla ja vahvasti paikkaansa pitäviksi ja oikeiksi. Tuolla säälittävällä kopiollasi.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Osoitit sitten Turmiolan.Tommin kommentit sinusta kerralla ja vahvasti paikkaansa pitäviksi ja oikeiksi. Tuolla säälittävällä kopiollasi.

        Jaahas. Nyt sitten samaa virttä anonyymina "taustatukijana" :)))

        Kuulehan populistipelle. Orban näytti jo teille tienne. Ulina "linkistä ja kopioista" on vain keinonne pyrkiä tukahduttamaan faktojen esittäminen. Trump valehtelee, Putin valehtelee, Orban valehtelee, Farage valehtelee, Meloni valehtelee, Halla-aho valehtelee, Purra valehtelee......

        https://www.is.fi/politiikka/art-2000011828750.html

        Mihinkäs oikeistoradikaalien taktiikkaan Halla-aho sortui? Tasapuolisuusharhan luomiseen?


      • Anonyymi00019
        Turmiola.Tommi kirjoitti:

        Mikä Persutolli minä sinulle olen, jos et kykene asiaasi esittämään kirjoittamalla - ei sinulla sellaista edes ole. Muiden mielipiteet ja kertomukset eivät kiinnosta kopioituina ja linkitettyinä. Niistä keskustelen sitten suoraan niiden kirjittajien kanssa - en tyhjäpäisten kopsarien kanssa, jotka harvemmin edes sisältöä ymmärtävät.

        Miksi "Turmiola.Tommi":n uikutukset kulkevat ihan samaa rataa palstan tyhjänpyörittäjäpersun kanssa? Yhteinen näppäimistökö?


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Jaahas. Nyt sitten samaa virttä anonyymina "taustatukijana" :)))

        Kuulehan populistipelle. Orban näytti jo teille tienne. Ulina "linkistä ja kopioista" on vain keinonne pyrkiä tukahduttamaan faktojen esittäminen. Trump valehtelee, Putin valehtelee, Orban valehtelee, Farage valehtelee, Meloni valehtelee, Halla-aho valehtelee, Purra valehtelee......

        https://www.is.fi/politiikka/art-2000011828750.html

        Mihinkäs oikeistoradikaalien taktiikkaan Halla-aho sortui? Tasapuolisuusharhan luomiseen?

        Joskus on pelastettava maa vaalitappion hinnalla. Trump pelasti Israelin ja länsimaat Iranin ydinaseen uhasta. Purra pelasti suomalaisen yhteiskunnan kestämättömän velaksi elämisen ja ylipaisuneen sosiaalivaltion perikadosta. Ei voi mitään, jos äänestäjät eivät juuri nyt vielä käsitä. Historia kiittää, jälkipolvet palkitsevat. Suomella on taas tulevaisuus, koska välttämättömät leikkaukset on tehty.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Joskus on pelastettava maa vaalitappion hinnalla. Trump pelasti Israelin ja länsimaat Iranin ydinaseen uhasta. Purra pelasti suomalaisen yhteiskunnan kestämättömän velaksi elämisen ja ylipaisuneen sosiaalivaltion perikadosta. Ei voi mitään, jos äänestäjät eivät juuri nyt vielä käsitä. Historia kiittää, jälkipolvet palkitsevat. Suomella on taas tulevaisuus, koska välttämättömät leikkaukset on tehty.

        Trump ja persut ovat "pelastaneeet" tasan yhtä vähän kuin mitä Orban "pelasti" Unkarin. Korruption suojelijat.


      • Anonyymi00024
        Turmiola.Tommi kirjoitti:

        Kaikki puolueet ovat pian ilman "työväkeä" - työstä ja työllistämisestä on tehty ja tehdään suomessa mahdotonta.

        Tommi on hyvä ja perustelee väitteensä ihan oikeilla argumenteilla.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Tommi on hyvä ja perustelee väitteensä ihan oikeilla argumenteilla.

        Ei se siihen kykene.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Ei se siihen kykene.

        Kai sieltä joku vastine tulee kun on ensin aikansa juopotellut. Tosin vastaus on sen juopottelun mukainen.


    • Anonyymi00004

      Tämä on juurikin oikea suunta ja hyödyttää pitemmällä aikavälillä erittäin paljon ihmisten elämää.

    • Anonyymi00009

      Aamen tälle!

    • Anonyymi00018

      Ne sakset ja ilakoiminen niillä-moni sai tarpeekseen.

      • Anonyymi00021

        Vielä tullaan merkitsemään aikakirjoihin: Purran sakset pelastivat Suomen. Vyötä kiristettiin viime hetkellä. Talouskuri pantiin voimaan, vaikka vasemmisto kuinka vikisi. Velkajarru on tämän hallituksen pysyvä, Suomea suojeleva perintö siinä kuin ydinasepelotekin.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Vielä tullaan merkitsemään aikakirjoihin: Purran sakset pelastivat Suomen. Vyötä kiristettiin viime hetkellä. Talouskuri pantiin voimaan, vaikka vasemmisto kuinka vikisi. Velkajarru on tämän hallituksen pysyvä, Suomea suojeleva perintö siinä kuin ydinasepelotekin.

        Populistista jargonia. Populisti löytää aina ongelmia ja esittää yksinkertaisia ratkaisuja monimutkaisiin asioihin. No tietäähän sen, miten siinä käy. Populisti nousee valheilla valtaan ja niihin myös sitten lopulta kaatuu.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Populistista jargonia. Populisti löytää aina ongelmia ja esittää yksinkertaisia ratkaisuja monimutkaisiin asioihin. No tietäähän sen, miten siinä käy. Populisti nousee valheilla valtaan ja niihin myös sitten lopulta kaatuu.

        Eikä tulla muistamaan hyvällä.


    • Anonyymi00028

      Taitaa Purra olla demareiden salainen agentti. Tekee kaikkensa että persujen kannatus putoaa.

    • Anonyymi00030

      Jos ministerinä on jopa pedofili niin voiko kuva olla myönteinen?

    • Anonyymi00031

      Taas on kopioitua materiaalia liikkeellä.

    • Anonyymi00033

      Siitä varmaan ollaan yhtä mieltä että Perussuomalaiset puolueena on todellinen omituisten otusten kerho?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe