Voiko helluntailainen

Anonyymi-ap

Käyttää risti riipusta ja mihin helluntailainen haudataan? Itse en halua poistaa ristiriipusta joka toimii koruna. Ainoita mitä miehille tarjotaan. Tämä on vielä vähän parempaa tekoa, eli hopesta taottua. En mielelelläni halua luopua rististäni.

Miten on hautauksen osuus, eli minne teidät haudataan?

Parempi kysyä ajoissa, ennen kuin liityn hellareihin!

Mb_76

52

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Helluntaipastorit vihaavat ristiä.
      Samoin heidän seuraajansa.

• Anonyymi00025

Tällä pastorilla oli risti kaulassa.
        Pakkovauvakastetuilla on pastorina goottirokkari Jyrki 69.

Bändikeikalla hän heiluttaa pirunmerkkiä ja lut.jumalanpalveluksessa tekee kolminausuuden merkkiä.

• Anonyymi00003

Maksavatko helluntailaiset hautapaikasta ?

• Anonyymi00007

Muutoksia voi olla tulossa, saa nähdä ny. Mutta nykyisin hautapaikka on kaikille saman hintainen. Ainoa ero kustannuksissa kirkkoon kuulumattoman kuolinpesältä peritään siunauskappelin käytöstä vuokraa. Mitään kovin tarkkoja pukeutumis vaatimuksia ei helluntailaisilta vaadaita.

• Anonyymi00008

Onko helluntaiseurakunta niin epäpyhä ettei siellä voi suorittaa vainajan siunaamista ?

• Anonyymi00012

Mitä pyhää vainajassa sitten on?

Siinä on hengen kotelo jälellä, eli ainut mahdollinen pyhä on poistunut ajat sitten.

• Anonyymi00009

Tämä on selvä nou nou, jos todella on niin, että ristin työ ei kelpaa. Ei ole liittymisen arvoinen. Itsellä vasta aavistus arvomaailmasta. Kiitos ei minulle.

Mb_76

• Anonyymi00010

Mitä tyhjän jauhantaa on taas tarjolla hah, ja tästäkin näkee kuinka tietämätöntä porukkaa on yhä aikuisen kirjoilla !
        Mikä vaivaa suomalaisia, jokin aivojumppa sen täytyy olla.

• Anonyymi00011

Ristinviholliset.

En ole nähnyt helluntaipastorin kaulassa ristiä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ristinviholliset.

Risti oli golgatalla, ja sinne se jäi.

Kaulariipukset on lapsellisia talismaameja joilla ei ole mitään merkitystä.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Helluntailaisten rukousrätit ja öljyt ne vasta laosellisia ovat.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Itse olen erimieltä, eli risti on jo korunakin nätti ja minulla vielä vähän paremmista raaka-aineista käsin taottuna tehty. Tämä myös kunnioittaa Jeesuksen työtä!

Mb_76

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Helluntailaisten rukousrätit ja öljyt ne vasta laosellisia ovat.

No sille on kuitenkin raamatussa esimerkki, tuskin sitä muuten olisi koskaan käytetty.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Itse olen erimieltä, eli risti on jo korunakin nätti ja minulla vielä vähän paremmista raaka-aineista käsin taottuna tehty. Tämä myös kunnioittaa Jeesuksen työtä!

Mb_76

Joo laita vaan mutta varo ettei ole kiinalaista valehopeaa !
        Vasta todettiin että n 20 tonnia oli myyty hopeana kuorrutettua rautaromua.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Joo laita vaan mutta varo ettei ole kiinalaista valehopeaa !
        Vasta todettiin että n 20 tonnia oli myyty hopeana kuorrutettua rautaromua.

Ei ole sitä vaaraa, vaan tämä työ on kotimaista tunnetun veistäjän työtä. Maksoi, mutta on joka killingin arvoinen.

Itse olen aika materialisti ja en osta huonoa kamaa. Köyhällä ei ole varaa humpuukiin.

Mb_76

• Anonyymi00047
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ristinviholliset.

>>>>!Ristinviholliset.

En ole nähnyt helluntaipastorin kaulassa ristiä.<<<<
        --------
        Vanha ihminen on ristiinnaulittu.

”Mitä siis sanomme? Onko meidän pysyttävä synnissä, että armo suureksi tulisi? Pois se! Me, jotka olemme kuolleet pois synnistä, kuinka me vielä eläisimme siinä? Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?

Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman. Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa,

kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin,

niin ettemme enää syntiä palvelisi; sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.

Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan, tietäen, että Kristus, sittenkuin hänet kuolleista herätettiin, ei enää kuole: kuolema ei enää häntä vallitse. Sillä minkä hän kuoli, sen hän kerta kaikkiaan kuoli pois synnistä; mutta minkä hän elää, sen hän elää Jumalalle.

Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa. Älköön siis synti hallitko teidän kuolevaisessa ruumiissanne, niin että olette kuuliaiset sen himoille, älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle.

Sillä synnin ei pidä teitä vallitseman, koska ette ole lain alla, vaan armon alla. Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se!

Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi?”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭6‬:‭1‬-‭16‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

>>>>!Ristinviholliset.

En ole nähnyt helluntaipastorin kaulassa ristiä.<<<<
        --------
        Vanha ihminen on ristiinnaulittu.

”Mitä siis sanomme? Onko meidän pysyttävä synnissä, että armo suureksi tulisi? Pois se! Me, jotka olemme kuolleet pois synnistä, kuinka me vielä eläisimme siinä? Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?

Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman. Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa,

kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin,

niin ettemme enää syntiä palvelisi; sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.

Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan, tietäen, että Kristus, sittenkuin hänet kuolleista herätettiin, ei enää kuole: kuolema ei enää häntä vallitse. Sillä minkä hän kuoli, sen hän kerta kaikkiaan kuoli pois synnistä; mutta minkä hän elää, sen hän elää Jumalalle.

Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa. Älköön siis synti hallitko teidän kuolevaisessa ruumiissanne, niin että olette kuuliaiset sen himoille, älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle.

Sillä synnin ei pidä teitä vallitseman, koska ette ole lain alla, vaan armon alla. Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se!

Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi?”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭6‬:‭1‬-‭16‬ ‭FB38‬‬

”Mutta kiitos Jumalalle, että te, jotka ennen olitte synnin palvelijoita, nyt olette tulleet sydämestänne kuuliaisiksi sille opin muodolle, jonka johtoon te olette annetut, ja että te synnistä vapautettuina olette tulleet vanhurskauden palvelijoiksi!

Minä puhun ihmisten tavalla teidän lihanne heikkouden tähden. Sillä niinkuin te ennen annoitte jäsenenne saastaisuuden ja laittomuuden palvelijoiksi laittomuuteen, niin antakaa nyt jäsenenne vanhurskauden palvelijoiksi pyhitykseen. Sillä kun olitte synnin palvelijoita, niin te olitte vapaat vanhurskaudesta. Minkä hedelmän te siitä silloin saitte? Sen, jota te nyt häpeätte. Sillä sen loppu on kuolema.

Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä. Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭6‬:‭17‬-‭23‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi00014

Matteus 10:

joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias.

Jeesus sanoo ristin vihollisille:
      "Minä en tunne teitä ".

• Anonyymi00021

No justiinsa, Jeesuskin meni golgatalle rippiristi kaulassa.

• Anonyymi00016

Luterilainen kirkko peri systeemiin kuulumattomilta tuhansia hautapaikasta, eeuun myötä järkeä tuli hiukan ja hoksattiin tasapäinen kohtelu kuollessa, eläessä sitä ei saanut kukaan helluntaihin kuuluva.

Mitään siunattua maata ei ole koska jumala kirosi maan, eikä se muutu kuin uudessa luomisessa joka on edessä!

• Anonyymi00018

Millainen vaatetus helluntaivainajalla on ?

• Anonyymi00022

Eikö se liene sama mikä 1500 astetta uunissa tekee selvän siitäkin.

• Anonyymi00023

Jos olet pukenut vainajia niin tiedät kyllä !

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Jos olet pukenut vainajia niin tiedät kyllä !

Antaa vain lahkolaisten olla vainajahenkien kanssa tekemisissä.

• Anonyymi00026

Juttuseurana helluntailaiset ovat mukavaa mutta arvomaailma eri. Itse en luovu ristiriipuksestani koskaan, vaan jätän vanhimmalle pojalleni perintönä, jolla samanlainen arvomaailma. Kelloja on toivottavasti myös jaossa. Kaksi lasta on.

Mb_76

• Anonyymi00043

Kannattaa tosiaan säästää lapsille omat kellot. Voi sitten myös itse käyttää näitä, ennen kuin siirtyy ajasta ikuisuuteen. Tai kun tulee lapsille se 50v ikää, niin on hyvä synttärilahja kello. Sinullahan on kolmekyppiset lapset, joten 20v on vielä hyvälle kello säästämiselle aikaa ja itselle myös nuo maltilliset kellot.

• Anonyymi00028

Helluntaipastoreilta on kielletty ristin kantaminen kaulassa.
      Jengi ym. tatuoinnit sallitaan.

• Anonyymi00029

Palstalla ja tässäkin ketjussa näkyy aito ja alkuperäinen ja peittelemätön luterilaisuus: Jeesuksen omia pilkkaava ja vainoava julma uskonto, ilmestyskirjan portto:
      nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
      Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
      Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.

• Anonyymi00030

Luterilaiset ovat kammotavia, ääriään myöden pahuutta ja petosta. Ensinnäkin, luterilaiset avoimesti herjaavat ja pilkkaavat Jeesuksen seuraajia ja tämän päälle luterilaiset lähettävät palstalle muka aitoa Jumalan väärentämätöntä Sanaa, johon luterilaiset pakottavat ja vaatimalla vaativat uskomaan ja pitämään totena, vaikka kommenteissa on kyse vain ulkokultaisten muka uskovien silkkaa pahuutta ja kieroilua.
      Jokainen puu tunnetaan hedelmästään. Eihän viikunoita koota orjantappuroista, eikä viinirypäleitä korjata orjanruusupensaasta.
      Niin myös luterilaisuus tuottaa vain ja ainoastaan pahaa hedelmää. Paraskin luterilaisuus on oksettavaa!
      Jeesus itse sanoo:
      Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia. Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
      KAVAHTAKAA LUTERILAISIA!

• Anonyymi00034

Uudestikastajat ovat täynnä pahuutta ja vihaa Jeesukseo omia. Uudestikastajat haluavat tappaa uskovia ja raiskana näiden lapsia. Pahuutta ja vihaa levittää ukastajat, jotka käyttävät kymmeniä eri haukkumanimiä täällä

Kahvaatakaa uudestikastajapedoja!

• Anonyymi00040
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Uudestikastajat ovat täynnä pahuutta ja vihaa Jeesukseo omia. Uudestikastajat haluavat tappaa uskovia ja raiskana näiden lapsia. Pahuutta ja vihaa levittää ukastajat, jotka käyttävät kymmeniä eri haukkumanimiä täällä

Et taida tajuta mitä kirjoitat, rikot maallista lakia, teet syntiä ja nolaat itseäsi kokomailman näyteikkunassa !

Mieti asiaa.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00034 kirjoitti:

>>>>>Uudestikastajat ovat täynnä pahuutta ja vihaa Jeesukseo omia. Uudestikastajat haluavat tappaa uskovia ja raiskana näiden lapsia. Pahuutta ja vihaa levittää ukastajat, jotka käyttävät kymmeniä eri haukkumanimiä täällä

Kahvaatakaa uudestikastajapedoja!<<<<
        ----------
        ..Kiihottamiseen kansanryhmää vastaan syyllistyy se, joka asettaa yleisön saataville taikka muulla tavalla levittää yleisön keskuuteen tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin ryhmää rodun, ihonvärin, syntyperän, kansallisen tai etnisen alkuperän, uskonnon tai vakaumuksen, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden perusteella taikka muulla niihin rinnastettavalla perusteella..."
        Lähde :
        https://www.minilex.fi/a/kiihottaminen-kansanryhmää-vastaan

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

>>>>>Uudestikastajat ovat täynnä pahuutta ja vihaa Jeesukseo omia. Uudestikastajat haluavat tappaa uskovia ja raiskana näiden lapsia. Pahuutta ja vihaa levittää ukastajat, jotka käyttävät kymmeniä eri haukkumanimiä täällä

Kahvaatakaa uudestikastajapedoja!<<<<
        ----------
        ..Kiihottamiseen kansanryhmää vastaan syyllistyy se, joka asettaa yleisön saataville taikka muulla tavalla levittää yleisön keskuuteen tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin ryhmää rodun, ihonvärin, syntyperän, kansallisen tai etnisen alkuperän, uskonnon tai vakaumuksen, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden perusteella taikka muulla niihin rinnastettavalla perusteella..."
        Lähde :

• Anonyymi00031

Helluntailaiset vihaavat evankeelisia kristittyjä.
      Ovat helluntauskinnon uhreja.
      Henkisesti sairaita.

• Anonyymi00041

Mihin historiassa viittaat kun kirjotat helluntailaisten vihasta luttereita kohtaan, kerrotko ?

• Anonyymi00032

Helluntailaiset sairastavat kaatumatautia ja hurmoksesta päihtynistä
      Sen kyllä huomaa

• Anonyymi00036

Luterilaisuuteen sisältyy aina Jeesuksen omien ja juutalaisten vainoaminen. Oppinsa mukaisesti luterilaiset pääsevät sisälle Jumalan valtakuntaan ns. kasteen kautta. Kasteessaan luterilaiset saavat uskon ja Pyhän Hengen ja kasteen lahjana osan ensimmäiseen ylösnousemukseen.
        Mutta mitä Jeesus opetti: Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi...Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.
        Kastemalja ei ole Jeesus, vaan kastemaljojen ääreltä ja kasteen kautta nouseminen on Herran sanojen mukaan muualta nousemista lammastarhaan. Muualta, myös kastemaljoista Jumalan valtakuntaan nousseet ovat varkaita ja ryöväreitä. Näin ollen luterilaiset ovat Sanan mukaan muualta kuin ovesta lammastarhaan tulleita varkaita ja ryöväreitä.
        Sana puhuu varkaista ja ryöväreitä: Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan.
        Luterilaiset ovat astuneet lammastarhaan tuhoamaan ja tappamaan lampaita.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Luterilaisuuteen sisältyy aina Jeesuksen omien ja juutalaisten vainoaminen. Oppinsa mukaisesti luterilaiset pääsevät sisälle Jumalan valtakuntaan ns. kasteen kautta. Kasteessaan luterilaiset saavat uskon ja Pyhän Hengen ja kasteen lahjana osan ensimmäiseen ylösnousemukseen.
        Mutta mitä Jeesus opetti: Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi...Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.
        Kastemalja ei ole Jeesus, vaan kastemaljojen ääreltä ja kasteen kautta nouseminen on Herran sanojen mukaan muualta nousemista lammastarhaan. Muualta, myös kastemaljoista Jumalan valtakuntaan nousseet ovat varkaita ja ryöväreitä. Näin ollen luterilaiset ovat Sanan mukaan muualta kuin ovesta lammastarhaan tulleita varkaita ja ryöväreitä.
        Sana puhuu varkaista ja ryöväreitä: Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan.
        Luterilaiset ovat astuneet lammastarhaan tuhoamaan ja tappamaan lampaita.

Uudestikastajalässytäjä vinkuu taas tuskaansa. Hän on täynnä vihaa Jeesuken omia kohtaan.

Juuri veden ja Hengen kautta Kristuksen valtakuntaan uudestisynnytään

• Anonyymi00042

Pitäskö sinun mennä leville ja himokselle seuraamaan mitä siellä lutterit harrastaa, ok !

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Pitäskö sinun mennä leville ja himokselle seuraamaan mitä siellä lutterit harrastaa, ok !

ei siellä luttereita ole vaan uudestikastajia jotka ryyppää

• Anonyymi00035

Luther ei luultavasti voinut edes kuvitella elämää ilman pyhitettyä väkivaltaa. Siinä mielessä hän oli täysin aikansa lapsi ja ikivanhan saatanallisen perusvalheen vallassa: Paha väkivalta (kaaos) voitetaan vain järjestystä palauttavalla hyvällä väkivallalla:
      Harkitsepa itse: jos myöntyisimme tässä kohdin ja sanoisimme sodan käymisen sellaisenaan olevan väärää, niin täytyisi meidän väistyä ja myöntää olevamme väärässä kaikissa muissakin kohdissa. Sillä jos miekan käyttäminen taistelussa olisi väärin, olisi myöskin väärin rangaista sillä pahantekijöitä ja säilyttää rauhaa; lyhyesti, sen kaiken toiminnan täytyisi olla väärää. Ja mitäpä muuta oikea sodan käyminen olisi kuin pahantekijöiden rankaisemista ja rauhan suojelemista.
      …Jumala on säätänyt myöskin sotien käymisen ja vihollisen tuhoamisen ja kaiken, mitä sodan lait ja olosuhteet tuovat mukanaan. Mitä muuta sota on kuin väärän ja pahan rankaisemista? Miksi käydään sotia, jollei rauhan ja kuuliaisuuden saavuttamiseksi?
      Vaikka murhaaminen ja ryöstäminen tosin eivät näytä rakkaudesta johtuvilta teoilta, niin että ne yksinkertaisten mielestä eivät ole kristillisiä eivätkä kristityille sopivia tekoja, ovat nekin oikeastaan sittenkin rakkauden töitä. Täytyyhän hyvän lääkärinkin taudin käydessä liian pahaksi ja ankaraksi poistaa kädet, jalat, korvat tai silmät tai antaa niiden tuhoutua pelastaakseen ruumiin kokonaisuudessaan… Aivan samalla tavalla sotilaan ammattikin näyttää epäkristilliseltä ja kokonaan kristillisen uskon vastaiselta toiminnalta, jos katson vain sitä, miten se rankaisee pahoja, surmaa väärintekijät ja aiheuttaa siten kurjuutta. Mutta jos kiinnitän huomioni siihen, että se juuri siten suojelee kunnon ihmisiä, varjelee ja säilyttää vaimot ja lapset, talon ja tilan, kunnian ja omaisuuden, niin käy ilmi, miten arvokasta ja Jumalan mielen mukaista tämä toiminta on…”[6]

• Anonyymi00038

Parhami taas ei voinut kuvitella elämää ilman lapsityötä

• Anonyymi00039

Voi parkaa. Vain todellisessa elämässä uskollisuuden osoitukseksi kaula koristetaan.

• Anonyymi00046

>>>>>Miten on hautauksen osuus, eli minne teidät haudataan?<<<<

Suomessa on hautaus ja hautausmaa laki.

• Anonyymi00052

Helluntailaisuus suosii laittomuutta.

• Anonyymi00051

Kuvitteleeko joku että luterilaiset ovat sellaisia vatipäitä että heitä kiinnostaa tälläiset kilpakinaamiset?

Lahkolaiset ne panee parastaan.

• Anonyymi00053

Minä jouduin putkaan kostean illan jälkeen ja putkassa yritti poliisi poistaa tätä ristiriipusta. Itse olin erimieltä ja meni käsirysksi ja painiksi tämä. Poliisit kyllä voitti ylivoiman takia. Tuskallisia tunteja oli kun mietin mihin ristiriipus päättyy. Kuitenkin selviämisen myötä sain ristiriipuksen takaisin, joka oli poliisin säilytys rasiassa. Tympeä kokemus, Mutta tämä on henkilökohtaista omaisuutta ja tarkka siitä.

Mb_76

• Anonyymi00055

Joillekkin ristiuskovaisille tämä sopii! Ei ollenkaan huono linja, että Jeesuksen takia pitää tunnusta. Helluntailasissa tästä ristin kantamisesta ei suosita, mutta kun teet sen sydämmestäsi, olet päässyt jo pitkälle, et kuitenkaan perille. Jotkut ovat myös ylpeitä näistä helyistä. Sinullahan on käsin veistetty ristiriipus, joten syystäkin ylpeä tästä korusta.

• Anonyymi00056

Tuo on yleinen käytäntö että pidätetyltä oletaan talteen sellaiset esineet jolla voisi vahingoittaa itseään.

• Anonyymi00054

Ei kuitenkaan ohjus osunut kohdalleen ja jäljelle olisi jäänyt vain se risti.

Ja jotkut taputtamaan hyvälle osumalle, että oli Jumalan tahto.

• Anonyymi00059

Ristit sulaa krematoriossa jos hautapaikka ei ole valmiina.
      Eli siis omaisia on jo haudattuna.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      116
      2768
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      24
      1761
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1744
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      272
      1638
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      15
      1594
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      28
      1291
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      28
      1164
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      97
      1098
    9. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1082
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1032
    Aihe