Ketkä myy käytettyjä kesärenkaita jyväskylässä?
Käytettyjen kesärengaiden myynti jkl ?
10
192
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kysy äidiltäs aasi
- Anonyymi00012
Haiii, miult löytyyyy, kerro vaa millasii...
- Anonyymi00002
Hommaisit sinäkin uudet kesäkumit. Jos käytettyjä joutuu katselemaan, niin kannattaa lopettaa autoilu kokonaan.
- Anonyymi00003
Minä hommaan monta pakettia kumeja tahtoo kesä tehdä villiksi
- Anonyymi00004
Mulla olis loppuun ajetut kesäkumit.
- Anonyymi00005
Sen kyllä uskon. Sakkorenkaat.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sen kyllä uskon. Sakkorenkaat.
Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan
- Anonyymi00007
Tällä suoli24 Jyväskylä- palstalla älykkyys on huipusssaan, kuvastaa Jyväskyläläisiä mainiosti.
Ei riitä äly edes luetun tekstin ymmärtämiseen... - Anonyymi00009
Tilaa Kuokkalan hankintakeskukselta vähän käytetyt. Tilaus illalla, renkaat sinulla aamulla.
- Anonyymi00013
😀😂 Pupuhuhdan "osto-osasto" järjestää myöa renkaita. Toimeksiannon jälkeen renkaat seuraavana aamuna pihassa, maksu käteisellä ilman kuittia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381696Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2701250Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875