Elikkäs nyt on jo monta kertaa pk-seudun motareilla ihmetellyt omituisia jonoja, joiden syyksi on osoittautunut "yön timon ajama taxi tai normi henkilöauto", eli kun nopeusrajoitus on 100/120km/h, niin nää timot ajaa 80/100km/h vauhtia, ja julmeton ohitusrumba niitten kohdalla, miksi ne ei aja sitä 100/120km/h nopeutta, pelottaako, osaamattomuutta, vai mitä tää on, saatana että sapettaa!!!!! seuraavaksi jyrään ne 60 tonnisella pientareelle.!🥷
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Vanha sanonta ei hitaammin ajava väriä katso
- Anonyymi00002
Noista sentään pääsee ohi. Ajelin eilen yhden -20 ajelijan perässä maantietä jonkun matkaa. Totesin että siinä on jotain ihmeellistä ja jäin 50-60m päähän ajelemaan. Takaa tuli nopeampia ja ohittelivat, kolme kertaa tää ajelija nosti nopeuttaan kun joku lähti ohi niin että ohittaja joutui palaamaan taakse välttääkseen nokkakolarin.
Sitten soitin poliisille ja hetken päästä oli vastaanotto.
Menin pienen matkan päähän ja latasin viimeiset 10km kameratallenteet pilvipalvelusta heille todisteeksi.
Siinäpä jatkoivat asian selvittelyä.
Näitä sattuu ja tulee, tuo oli pitkästä aikaa pahimmassa päässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493