En tyttöni
Sua tiennyt petturiksi
En tiennyt että
Valoja sä vannoit vain
Pettäjän tie
On tuskainen käy harhaan
Vei valhe sun
Mun eloni ainaiseks
On kiistaton fakta, että Marin petti totaalisesti tyhmät kannattajansa. Mutta Marin on pyrkyri, jolle tärkeintä on päästä isoihin rahoihin käsiksi. Kannattajat auttoivat häntä tässä asiassa, mutta siitä ei Sanna piitannut.
Demarien kannattajat eivät ole kovin älykkäitä.
Sanna Marin - Pettäjän tie
14
159
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä laulu.
- Anonyymi00002
Tämä meni aivan päinvastoin.
Kannattajat pettivät Marinin ja demarit. Demarit eivät päässeet hallitusneuvotteluihin ykköspuolueena, vaikka vaaleissa tulikin edistystä.
Äänestäjät eivät antaneet mahdollisuutta Marinille.- Anonyymi00010
Ja se oli ihan hemmetin hyvä. Marin on pelkkä kulissi, päässä ei paljoa liiku.
- Anonyymi00004
Tyhmän demarien tuntee siitä, että hän kannattaa SDP:tä, mutta silti ei pääse maailman jetset-elämään sisälle.
Ei tyhmä demari edes pääse nauttimaan niistä virkaeduista, mistä SDP:n jäsenkirjalla ohi huomattavasti pätevämpien hakijoiden virkaan valittu johtamisen johtaja nauttii.
Ay-johtajillakin on omat järjestöjen autoetunsa ja kelomökkinsä, mutta demareita kannattavalla duunarilla ei edes viikonlopun kalja-annosta. Loimaan liittokin tulisi halvemmaksi. - Anonyymi00005
Sanna on kykyään porvari.
- Anonyymi00007
Jep.
- Anonyymi00006
Hieno avaus.
- Anonyymi00008
Riikka Purra: ”Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista – Se ei meille käy”
- Anonyymi00009
Ryzzä vihaa Sannaa kun vei Suomen Natoon.
- Anonyymi00011
Natosta olisi ollut tehtävä vähintäänkin kansanäänestys.
Hyvä ja osuva avaus.
😉👌- Anonyymi00012
Kaikki epäonnistuneet tunarit ne jääkin roikkumaan politiikkaan "lausunnoillaan" kun rahavarat vähenee.
- Anonyymi00013
Eikä Marinin mutsikaan ole enää kehdannut kirjoitella lesbokirjojaan.
Alottaja vaikuttaa hieman yksinkertaiselta pers. oliolta.🎃
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482