Putin Kalsarimyrkyttäjä pelkää

20

227

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pelkäisitkö itse Putinin housuissa?

• Pelkuri Putin Kalsarimyrkyttäjän housuissa minä en olisi hyökännyt Ukrainaan aloittamaan rikollista sotaa, vaan olisin pitänyt huolta oman maani hyvinvoinnista.

• Anonyymi00002

Mitäpä MIELTÄ Nato Tiltu on ilmatorjunnan laadusta.

Nato-suomen?

Venäjän?

• Anonyymi00007

Kun katselee päivittäin näitä venäjän droonitehtaiden asevarikkojen öljyterminaalien ja satamien valtavia lieskoja tuolla itärajan takana niin tuskin tiltun oisi edes asiaa tarvinnut kysyä .

• Anonyymi00003

Putin, kalsareiden herra.

• Anonyymi00004

Naurettavia pelleitä, joilla ei ole munaa keskustella juurisyistä.

Molok on palstalla ehkä jo 15-20 vuotta latomassa pelkkiä valheita.

• Osaisitko näyttää perustellen minulta yhden valheen, tiltunen?

• Anonyymi00008
        moloch_horridus kirjoitti:

Osaisitko näyttää perustellen minulta yhden valheen, tiltunen?

Osaisitko näyttää, tähän voisin vastata toisen puolesta. Ymmärrätkö molo , mitä sana kaikki tarkoittaa??? Siinä vastaus kysymykseesi.

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Osaisitko näyttää, tähän voisin vastata toisen puolesta. Ymmärrätkö molo , mitä sana kaikki tarkoittaa??? Siinä vastaus kysymykseesi.

Eli sinäkään et siis osannut näyttää perustellen minulta edes yhtä valhetta, tiltunen. Buaaahhahhahhhaaa, mikä pelle oletkaaan.

• Anonyymi00009

Eli sinäkään et siis osannut näyttää perustellen minulta edes yhtä valhetta, tiltunen. Buaaahhahhahhhaaa, mikä pelle oletkaaan.

Käytät sanaa "kaikki" vaikka et tarkoita sillä absoluuttisesti "kaikkia". Näin sanomasi on valhetta. Yleistät myös harhaanjohtavasti puhuessasi venäläisistä ja tiltuista. Sanot tiltuiksi henkilöitä, jotka eivät ole tiltuja: esimerkiksi minä.

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Käytät sanaa "kaikki" vaikka et tarkoita sillä absoluuttisesti "kaikkia". Näin sanomasi on valhetta. Yleistät myös harhaanjohtavasti puhuessasi venäläisistä ja tiltuista. Sanot tiltuiksi henkilöitä, jotka eivät ole tiltuja: esimerkiksi minä.

"Käytät sanaa "kaikki" vaikka et tarkoita sillä absoluuttisesti "kaikkia". Näin sanomasi on valhetta."

Juu, kerran erehdyin sanomaan että kaikki mitä Venäjän hallinto sanoo, on valetta, mikä ei tietenkään ole totta, mutta myönsin virheeni, kun siitä oikaisit. Tosin itse samassa yhteydessä väitit kaiken minun kirjoittaman muka olevan valhetta, etkä itse kyennyt sitä valhettasi oikaisemaan.

"Yleistät myös harhaanjohtavasti puhuessasi venäläisistä ja tiltuista. Sanot tiltuiksi henkilöitä, jotka eivät ole tiltuja: esimerkiksi minä."

No mutta älä nyt häpeä, sinähän olet tiltu.

• Anonyymi00012

"Käytät sanaa "kaikki" vaikka et tarkoita sillä absoluuttisesti "kaikkia". Näin sanomasi on valhetta."

Juu, kerran erehdyin sanomaan että kaikki mitä Venäjän hallinto sanoo, on valetta, mikä ei tietenkään ole totta, mutta myönsin virheeni, kun siitä oikaisit. Tosin itse samassa yhteydessä väitit kaiken minun kirjoittaman muka olevan valhetta, etkä itse kyennyt sitä valhettasi oikaisemaan.

"Yleistät myös harhaanjohtavasti puhuessasi venäläisistä ja tiltuista. Sanot tiltuiksi henkilöitä, jotka eivät ole tiltuja: esimerkiksi minä."

No mutta älä nyt häpeä, sinähän olet tiltu.

Molok ei käsitä enää, että valehtelee.
        Totuus on hänelle hyvin outo asia, toden puhuminen mahdotonta.

Kun asia on näin, miten väitellä asiasta....hän kuittaa vain, näytä yksikin valhe ja kuitenkaan hän ei käsitä osoitettua valhetta.
        Tämä toistuu kaikkialla koronasta ukrainaan ja siltä väliltä.

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Molok ei käsitä enää, että valehtelee.
        Totuus on hänelle hyvin outo asia, toden puhuminen mahdotonta.

Kun asia on näin, miten väitellä asiasta....hän kuittaa vain, näytä yksikin valhe ja kuitenkaan hän ei käsitä osoitettua valhetta.
        Tämä toistuu kaikkialla koronasta ukrainaan ja siltä väliltä.

"Molok ei käsitä enää, että valehtelee."

LOL. Sinulla itselläsi saattaa olla tuo ongelma.

"Totuus on hänelle hyvin outo asia, toden puhuminen mahdotonta."

Testataanpa. Kerro meille, onko Venäjä hyökännyt Ukrainaan.

"Kun asia on näin, miten väitellä asiasta....hän kuittaa vain, näytä yksikin valhe ja kuitenkaan hän ei käsitä osoitettua valhetta."

No esitäpä se valheeni ja perustelut, miksi se on valhetta, niin minä kyllä käsitän. Et vain ole kyennyt esittämään yhtään perustellen.

"Tämä toistuu kaikkialla koronasta ukrainaan ja siltä väliltä."

Selvästikään sinä itse et käsitä enää valehtelevasi elettyäsi niin kauan noissa Venäjän valheissa.

• Anonyymi00006

Nato Tiltu pelkää vainoharhaisena tulevaa Ålannin 26.4. Itsenäisyyspäivää.

Se on jokavuotinen pelonaihe.

• Anonyymi00010

Tuo on vain yksi kartano.

• Anonyymi00011

Laatokan "huvila" on myös saanut runsaan ilmatorjuntakaluston. Maanalaisesta bunkkerista lähtien Putinin, ja hänen lähipiirinsä henkeä suojellaan.
      Ensisen Suomen alueella oleva lomakeidas tiedetään, mutta alue on hyvin eristetty muusta maailmasta.

• Anonyymi00013

Eikö Venäjän pitäisi puolustaa noita öljysatamia, eikä Putinin kartanoita ?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Eikö Venäjän pitäisi puolustaa noita öljysatamia, eikä Putinin kartanoita ?

Koska Putin on omaa kansaansa ajatellut, ja sen hyvinvointia?
        Tärkeintä on oman ja ja lähipiirin vaurastuminen ja turva. Sotakin on ulkoisen uhan hämäys, jolla pystytään oikeuttamaan valtava sisäisen turvallisuuden väkivaltakoneisto, ja siihen liittyvä lainsäädäntö, joka turvaa Putinin asemaa. Todellisuudessahan, Putinin Venäjää ei kukaan ole uhannut, vaan Putin pelkää kansaansa, ja demokratiaa.

• Anonyymi00016

Putinille on nyt tärkeää lyödä Isä Aurinkoisen eli Toveri Stalinin saavutukset.

Tarkkoja lukuja ei tietenkään ole koska niistä kirjaa pitäneet kuolivat onnellisesti luonnollisen kuoleman mutta jopa 30 miljoonaa omaakansalaista olisi se mikä vähintään pitäisi saada telottua.

50 miljoonaa tuntuu kutkuttavalta, sillä määrällä unohtuisi kaikenlaiset harrastelijat kuten Pol Pot ja muut Toverit.

• Anonyymi00017

Eikö Nato-suomen pitäisi puolustaa Suomea noilta Ukrainan drooneiltaa, eikä suojella Stubbia niiden iskuilta?

Stubbin voi korvata, Suomea ei voi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      328
      2737
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      78
      2475
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      55
      2222
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      77
      1913
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      125
      1692
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1554
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1492
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1338
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      89
      1172
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      77
      1134
    Aihe