Kuulehan mies! Onko nyt onnellinen olo?

Anonyymi-ap

Taisin tehdä virheen siinä, että kirjoitin sen kirjoituksen tänne 10.4. Ja olen roikkkunut täällä ihan liian paljon. Sinulla on hyvä työpaikka ja luultavasti perhe, niin tuota, että mihin minua tarvitseisit? Tälläisiä naisia kuin olen, on helppo käyttää hyväksi. Nämä viestit saivat kuitenkin aikaan sen, että kävin ostamassa viinipullon :D ja koska nyt harmittaa ja suututtaa ja tunnen itseni ihan hupsuksi, niin saatankin vetää tään illan aikana vaikka koko pullon, ehkä se jotenkin auttaisi tähän oloon, koska tunnen itseni hyödyttömäksi luuseriksi.

10

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vaimon kanssa, älä häiritse

• Anonyymi00002

Sinua tuntematta tuo kuulostaa aika erikoiselta vastuuttomuudelta. Koitat siis kostaa jollekin tai saada kiristettyä huomiota jotain henkilöä tekemällä omalle elämällesi hallaa. Ulkopuolisena ihmettelen, että toihan aiheuttaa vastakohtaisen tilanteen. Tunteet ja kiinnostus kuolee jos niitä edes on jollain ollut. Avuttomaksi heittäytyminen on aika huono taktiikka jos jotain aitoa ja pysyvää haluat.
      Vain sä voit pelastaa itsesi itseltäsi.

• Anonyymi00003

En todellakaan Kouta kostaa enkä halua myös huomiota. Ja tällaisissa tilanteissa ei mieskään syytön ole.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

En todellakaan Kouta kostaa enkä halua myös huomiota. Ja tällaisissa tilanteissa ei mieskään syytön ole.

Vaimon kanssa saunassa älä häiritse

• Anonyymi00004

Itse asiassa elämäni on kamalaa ja vihaan työtäni. Juodaanko yhdessä?

• Anonyymi00006

Jos olisit tämä mies, niin aina kivempi juoda yhdessä, koska ei tuo nyt kuitenkaan ole mukavaa yksin juoda jotain 4-5 viinilasillista. Olen aina halunnut jakaa asioita.

• Anonyymi00005

Olen sortunut kans "samaan". Lisäksi soitin ex-kaivatulleni silloin humalassa. Hän vain naureskeli. Eipä paljon pisteet nousseet. Ei elämästä tosin muutenkaan mitään tyylipisteitä saa. Viini voi hetkellisesti tasoittaa syviä kuoppia, mutta pidemmän päälle ei. Ap.:lle: Älä masennu.

• Anonyymi00008

Olet todellinen luuseri kun hait viini pullon itseppä kaiken mokasit äitini kanssa ryyppäsi ja hyppi miehestä mieheen ei jumalauta minkälaista vastuuntuntoista elämää myös ryyppäsi kun olin kohdussa onneksi minusta ei tullut mitään vammaista vaan tälläinen itsekurinen hyvä käytöksinen mies itse ole tajunnut että paljon täällä on tuollaisia äitin tapaisi aivottomia ihmisiä joilla ei ole järkeä päässä itseään vaan ajatellaan sen olen huomannut tässä elämässä

• Anonyymi00009

Perheenäidit saattavat ottaa lasillisen skumppaa tai oluen saunaillassa eikä täältä lupia siihen kysellä. Raskaana ei saa ottaa alkoholia. Traumoista kannattaa puhua.

• Anonyymi00010

Onni ole kun hetiä elämässä munolen tyytyväinen elämääni ja itseeni kui

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      310
      3069
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      63
      2370
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      126
      2072
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      350
      2051
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1409
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1357
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      1303
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      81
      1268
    Aihe