.. järjestelmä, jossa liikkeeseen uusia, maksavia jäseniä tuova henkilö saa jonkinlaista hyötyä tai lisäarvoa itselleen?
Eräs hellari yritti ajaa minua mukaan heidän toimintaansa. Ilmeisesti päätteli lopulta oikein, että en ole käännytettävissä mukaan. Sen jälkeen hänestä ei ole kuulunut mitään.
Onko helluntalaisilla ..
4
88
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pääsee kahteen kertaan helluntailaisten taivaaseen .
- Anonyymi00002
Löysin vanhasta ketjusta tämän pitkän kommentin. Kirjoittajan kokemukset tuntuvat tutuilta ja selittävät paljon heluntailaiskaverini käytöstä. Hänelle on tärkeää antaa vaikutelma mukavasta kaikkien kaverista, mutta välillä esiin tunkee mistään piittaamaton hyväksikäyttö ja oman edun tavoittelu.
Tämän tuttavuuden seuraukseni tielleni hypähteli ihmisiä, jotka tiesivät asioistani ja muitta mutkitta olivat vailla palveluksia.
Eräällä ystävälläni oli sama kokomus. Hän oli tutustunut erääseen helluntalaispariskuntaan. Pian häntä jo vaadittiin mm. tarjoilijaksi h-seurakunnan tapahtumaan.
Hyvin outoa on hellarimafian toiminta.
" - Esimerkkejä. Helluntalaisten rakkaudettomasta toisia ihmisiä hyväksikäyttävästä häikäilemättömyydestä:
Helluntalaiset luulevat, että olen heidän ystävänsä, koska muutaman kerran vein kahta vanhempaa Helluntalais rouvaa jotka ovat naapureitani heidän kokouksiinsa.
Se ei päättynyt siihen muutamaan kertaan, jotka tarjosin heille heidän huonokuntoisuutensa vuoksi.
Sitten alkoi tulemaan puheluita ja pyyntöjä joissa he täysin vailla sydäntä röyhkeästi käskivät minua hakemaan tai viemään milloin mistäkin noin 80 km säteellä. Hain, vein, hoisin, palvelin ja vielä tarjosin matkojen aikana heille huoltoasemilla kahveja ja joskus ruuatkin, ja joskus matkan loputtua toin heidät kotiini ja tarjosin kahvit.
Mutta Helluntalaiset joita tunnen useita ovat kaikki samanlaisia he eivät maksaneet minulle käskemistään, pyytämistään kyydeistä edes bensa rahoja, eivätkä edes kiitosta sanoneet. Kerrankin soittivat ja sanoivat, että yksi Helluntalais rouva muuttaa ja tarvitsemme nyt sinun tilavaa autoasi hänen muutossaan niin, että tule nyt heti tähän osoitteeseen niin saamme muuton tehtyä. Menin sitten heidän avukseen kannoin noin 6 muuttokuormaa 10 kilometrin päässä olevaan toiseen asuntoon ja jouduin ajamaan sen muuttokeikan takia autolla noin 160 km, ja olin heidän käytettävissään 7 tuntia. Mutta nämä Helluntalaiset eivät edes kahvia tai mitään muutakaan tarjonneet, eivät maksaneet minulle mitään röyhkeästi pyytämästään työstä.
Helluntalaisten periaate on se, että kyllä herra omistaan huolen pitää. Eli tämä sanonta Suomeksi käännettynä Helluntalaisten keskuudessa tarkoittaa, että käyttäkää röyhkeästy hyväksi toisia ''Toisia tarkoittaa ei Helluntaiseurakuntiin kuuluvia'' ihmisiä, älkääkä vain missään nimessä maksako heille mitään, olkaa häikäilemättömia ja pitäkää tiukasti kiinni vaatimuksestanne niin toiset antavat teille.
Ja jos tulee erimielisyyttä niin kiistäkää kaikki ja väittäkää olevanne oikeassa sillä Helluntalaiset ovat herra herran omia ja muut joutuvat helvettiin.
Toinen tapaus meidän kylällä on muutama Helluntalais rouva, jotka noin muutaman kerran vuodessa tulevat soittamaan ovikelloa ja tyrkkäävät hyväsanoma nimisen lehde käteen ja sanovat sitten, että se on 20 euroa ja jouluna taas käyvät pakko myymässä Helluntalaisten joululehden samalla tyylillä mutta silloin tökäisevät, että se on sitten 40 euroa. Eivätkä edes kysy siinä ovella, että olenko kiinnostunet moisesta humpuuki julkaisusta.
Olen selannut muutaman kerran niitä Hyväsanomia ja täytyy kyllä sanoa, että niissä ei ole mitään hyvää eikä, edes mitään Raamatullista opetusta. Ei sitä aina jaksa lukea niitä iänikuisiä Viktor Klimenkkon tai, jonkun muun Hörhöksi tulleen haastatteluja
Verailun vuoksi olen jutellut Jehovan Todistajien kanssa ja heillä on ollut hyviä Raamattuun perustuvia keskusteluita, lisäksi Jehovan Todistajat ovat aina silloin tällöin pistäytyneet meillä ollaan juteltu Raamatusta ja heidän julkaisuissaan oleista mielenkiintoisista aiheista. Jehovan Todistajat ovat olleet ystävällisiä, osanneet kiittää ja antaneet vielä Herätkää ja Vartiotorni lehdet eivätkä ole niistä rahaa pyytäneet vaan ovat sanoneet minulle, että ole hyvä ja niissä lehlissä on ollut hyviä ja opettavia luontoon ja elämään liittyviä, juttuja Raamatun näkökulmasta tarkasteltuna. Olen myös huomannut, että Jehovan Todistajat eivät ole kiihkomielisiä Hörhöjä vaan järkeviä ihmisiä.
Se Jehova on muuten Suvereenin Jumalan persoona nimi, joka poistettiin raamatun kirjoituksista, joskus 300 luvulla Rooman Keisarin käskystä, ja kuuluisi oikeasti olla Raamatuissa.
Eiköhän jo jätetä nuo kiihkomieliset ja oksettavat Helluntalais Hörhöt oman onnensa nojaan ja lakataan antamasta heille apua, koska eivät osaa kunnioittaa kanssa ihmisä, eivätkä edes kiitosta sanoa. " - Anonyymi00003
"Helluntalaisten periaate on se, että kyllä herra omistaan huolen pitää. Eli tämä sanonta Suomeksi käännettynä Helluntalaisten keskuudessa tarkoittaa, että käyttäkää röyhkeästy hyväksi toisia ''Toisia tarkoittaa ei Helluntaiseurakuntiin kuuluvia'' ihmisiä, älkääkä vain missään nimessä maksako heille mitään, olkaa häikäilemättömia ja pitäkää tiukasti kiinni vaatimuksestanne niin toiset antavat teille."
Tätä tapahtuu. Uskomattoman räikeää toimintaa. Joskus omistajat menettävät isojakin rahoja, jos kyse on esim. asunnoista.- Anonyymi00004
Hellareissa tapahtuu myös omilta huijaamista. Etenkin vanhat ihmiset käy sääliksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658