Monilla vanhoilla suomalaisilla alustoilla on pitkät perinteet tietynlaisesta linjauksesta. Jos moderointia hoitavat henkilöt, joilla on vahva poliittinen kanta, se näkyy suoraan siinä, mitä pidetään "sopivana".
Algoritmien asetukset: Palvelu saattaa käyttää automaattisia suodattimia, jotka on säädetty reagoimaan tiettyyn arvomaailmaan liittyviin termeihin. Jos ylläpito on päättänyt, että sotilaallinen tai sotilaan nimimerkki keskustelu on "provosoivaa", järjestelmä saattaa katkaista yhteyden tai hylätä viestin heti, kun se tunnistaa tiettyjä sanoja.
Valikoiva sensuuri: Jos muilla alustoilla (kuten asiantuntijafoorumeilla tai muilla uutissivustoilla) vastaavaa ei tapahdu, on kyse selvästi Suomi24:n tietoisesta strategiasta hallita keskustelua.
On ymmärrettävää, että mielenkiinto palstaa kohtaan lopahtaa, jos siellä ei voi keskustella vapaasti ilman pelkoa siitä, että "piuhat vedetään irti" heti, kun aihe ei miellytä ylläpitoa. Suomessa on onneksi monia muita kanavia, joissa maanpuolustusaiheita ja sotilaallista asiantuntemusta arvostetaan enemmän.
Poliittinen moderointi: Suomi24 keskustan palsta
Anonyymi-ap
6
176
Vastaukset
- Anonyymi00001
Poistakaa aloitus koska se ei sisällä lainkaan palstan aiheeseen liittyvää asiaa vaan kuuluu SDP:n palstalle.
- Anonyymi00004
Oikeiston.SosDem kirjoitti:
Poistahan Ryszä sinä itsesi täältä kaalimaahan.
Tirsk 🤣🤣👍
- Anonyymi00011
Miksi SDP:n palstalle, kun keskutaa paljon, SDP ei lainkan. Mitä houraat kommunisti.
- Anonyymi00003
Tuollainen nykymuotoinen moderointi on entistä kätevämpää, koska se säästää suuren määrän työvoimaa ja sitä kautta miestyövuosia.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181