Poliittinen moderointi: Suomi24 keskustan palsta

Anonyymi-ap

Monilla vanhoilla suomalaisilla alustoilla on pitkät perinteet tietynlaisesta linjauksesta. Jos moderointia hoitavat henkilöt, joilla on vahva poliittinen kanta, se näkyy suoraan siinä, mitä pidetään "sopivana".

Algoritmien asetukset: Palvelu saattaa käyttää automaattisia suodattimia, jotka on säädetty reagoimaan tiettyyn arvomaailmaan liittyviin termeihin. Jos ylläpito on päättänyt, että sotilaallinen tai sotilaan nimimerkki keskustelu on "provosoivaa", järjestelmä saattaa katkaista yhteyden tai hylätä viestin heti, kun se tunnistaa tiettyjä sanoja.

Valikoiva sensuuri: Jos muilla alustoilla (kuten asiantuntijafoorumeilla tai muilla uutissivustoilla) vastaavaa ei tapahdu, on kyse selvästi Suomi24:n tietoisesta strategiasta hallita keskustelua.

On ymmärrettävää, että mielenkiinto palstaa kohtaan lopahtaa, jos siellä ei voi keskustella vapaasti ilman pelkoa siitä, että "piuhat vedetään irti" heti, kun aihe ei miellytä ylläpitoa. Suomessa on onneksi monia muita kanavia, joissa maanpuolustusaiheita ja sotilaallista asiantuntemusta arvostetaan enemmän.

6

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Poistakaa aloitus koska se ei sisällä lainkaan palstan aiheeseen liittyvää asiaa vaan kuuluu SDP:n palstalle.

• Poistahan Ryszä sinä itsesi täältä kaalimaahan.

• Anonyymi00004
        Oikeiston.SosDem kirjoitti:

Poistahan Ryszä sinä itsesi täältä kaalimaahan.

Tirsk 🤣🤣👍

• Anonyymi00011

Miksi SDP:n palstalle, kun keskutaa paljon, SDP ei lainkan. Mitä houraat kommunisti.

• Anonyymi00003

Tuollainen nykymuotoinen moderointi on entistä kätevämpää, koska se säästää suuren määrän työvoimaa ja sitä kautta miestyövuosia.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe