HEIPS!!!!

luke67

Kaikille...:))))

58

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doe-01

      Montako mäyräkoiraa ostit?

      • eijarina

        sinä oot ostanut?


      • luke67

        yhtään. rottweilerin käytin ulkona.tänään vien yhentytön ulos syömään.


      • Doe-01

        Sy lukee tämän kuitenkin..1 mäyriksen ja 2 puolikasta siideriä..riittää vielä huomisenkin..yks kaveri tulee kylään..


    • kuis huiskii....:)))

      • luke67

        sato kokopäivän. Punis textaili, ku ei osannu huuhaalle tulla.nyt odotan ku pimu laittautuu nätiks ku syömään mennään.


      • luke67 kirjoitti:

        sato kokopäivän. Punis textaili, ku ei osannu huuhaalle tulla.nyt odotan ku pimu laittautuu nätiks ku syömään mennään.

        ku sulla tänään tärskyt.... no vietä hauska ilta;)))))))


      • luke67
        BBrunetti kirjoitti:

        ku sulla tänään tärskyt.... no vietä hauska ilta;)))))))

        sellaset. aattelin vaan mäkkiin mennä ja sit paneen. mut astoriin tarvii mennä. kraka puristaa, hyi stana.


      • luke67 kirjoitti:

        sellaset. aattelin vaan mäkkiin mennä ja sit paneen. mut astoriin tarvii mennä. kraka puristaa, hyi stana.

        hyi.. hyi... muistas käyttäytyä sit hyvin sille tytölle...:)


      • luke67
        BBrunetti kirjoitti:

        hyi.. hyi... muistas käyttäytyä sit hyvin sille tytölle...:)

        et sellasesta tiä enää mitään. hyvin käyttäydyn. sänkyyn sidon ja kutittelen


      • luke67 kirjoitti:

        et sellasesta tiä enää mitään. hyvin käyttäydyn. sänkyyn sidon ja kutittelen

        en tiedäkkään... mut äläs nyt vouhaa siel.... tänne asti näkyy ku kuola valuu...:)


      • luke67
        BBrunetti kirjoitti:

        en tiedäkkään... mut äläs nyt vouhaa siel.... tänne asti näkyy ku kuola valuu...:)

        ...ja toohotan kuola valuu näppikselle, kohta oikosulku.


      • luke67 kirjoitti:

        ...ja toohotan kuola valuu näppikselle, kohta oikosulku.

        "ämpäri" ole hyvä...:)


      • luke67
        BBrunetti kirjoitti:

        "ämpäri" ole hyvä...:)

        oisko käsrautoja lainaks??


      • luke67 kirjoitti:

        oisko käsrautoja lainaks??

        jos oiskii..... en lainais..... :)


      • luke67
        BBrunetti kirjoitti:

        jos oiskii..... en lainais..... :)

        ...exältä lainata.jätän teidät hetkeks, meen pussaileen. heikää ny.. :))))


      • luke67 kirjoitti:

        ...exältä lainata.jätän teidät hetkeks, meen pussaileen. heikää ny.. :))))

        moro...:)


      • luke67
        BBrunetti kirjoitti:

        moro...:)

        taas...Nyt yks velvollisuus hoidettu... :))))


      • Brune ejk.....
        luke67 kirjoitti:

        taas...Nyt yks velvollisuus hoidettu... :))))

        munki pitää täs alkaa meikkaileen.... iltaa varten ja katsoo mitä päälle laittais....:))


      • luke67
        Brune ejk..... kirjoitti:

        munki pitää täs alkaa meikkaileen.... iltaa varten ja katsoo mitä päälle laittais....:))

        ...meikit meni, nyt uus sutiminen ja taas mä puoltuntia tääl.


    • quistis

      hänelle itselleen:o)

      • mä vaan

        sanon...


      • luke67

        hänelle?? :)))))) olenks kuninkaallinen?


      • quistis
        mä vaan kirjoitti:

        sanon...

        sanottu Sä vaan:o))))


      • mä vaan
        mä vaan kirjoitti:

        sanon...

        myös yhdelle ihanalle miehelle täysihoitoon..


      • quistis
        luke67 kirjoitti:

        hänelle?? :)))))) olenks kuninkaallinen?

        Kyllä varmaan hän sellainen on:o)))) Hoviniiaus varmuuden vuoksi mukan....Noin...


      • mä vaan
        quistis kirjoitti:

        sanottu Sä vaan:o))))

        totean...


      • quistis
        mä vaan kirjoitti:

        totean...

        näätsä mut..(tuu esiin piilosta):o)))


      • mä vaan
        quistis kirjoitti:

        Kyllä varmaan hän sellainen on:o)))) Hoviniiaus varmuuden vuoksi mukan....Noin...

        toivottelen , ma koneella taas..


      • quistis
        mä vaan kirjoitti:

        toivottelen , ma koneella taas..

        itsellen toivotan mä..sinne koneelle:o))


      • mä vaan
        quistis kirjoitti:

        näätsä mut..(tuu esiin piilosta):o)))

        aistin , halit Q !DDDDDDD!!!!!!


      • quistis
        mä vaan kirjoitti:

        aistin , halit Q !DDDDDDD!!!!!!

        takas....Ompas voimakas vetovoima..kun aistii..Ta
        Sit Sulla onkin tosi hyvät aistit..Ninhän se onkin:o))


      • mä vaan
        quistis kirjoitti:

        itsellen toivotan mä..sinne koneelle:o))

        et silleen..


      • quistis
        mä vaan kirjoitti:

        et silleen..

        peilistä nään otuksen kummallisen...Hän tarkoittaa varmasti sielu on söpö....:o))


      • mä vaan
        quistis kirjoitti:

        peilistä nään otuksen kummallisen...Hän tarkoittaa varmasti sielu on söpö....:o))

        mieluisa..


      • quistis
        mä vaan kirjoitti:

        mieluisa..

        En mä maksanut sulle noin paljosta kehmisesta;o)))


      • mä vaan
        quistis kirjoitti:

        En mä maksanut sulle noin paljosta kehmisesta;o)))

        mitään , eikä ole koiran häntä kainalossa DDDDD!!!


      • quistis
        mä vaan kirjoitti:

        mitään , eikä ole koiran häntä kainalossa DDDDD!!!

        sitten:o))) Heh..Mä tunnen sut:o))


      • eijarina
        quistis kirjoitti:

        sitten:o))) Heh..Mä tunnen sut:o))

        viimeisestä,liittyen kolleihin:) En mä saanut enää unenpäästä kii ja tulin tänne kuikuilemaan:)


      • quistis
        eijarina kirjoitti:

        viimeisestä,liittyen kolleihin:) En mä saanut enää unenpäästä kii ja tulin tänne kuikuilemaan:)

        sopivasti saamaan kehuja:o))


      • eijarina
        quistis kirjoitti:

        sopivasti saamaan kehuja:o))

        ole seurannut mist on kysymys?


      • quistis
        eijarina kirjoitti:

        ole seurannut mist on kysymys?

        söpöttelee täällä..:o)


      • eijarina
        quistis kirjoitti:

        söpöttelee täällä..:o)

        tääl jos joku välil kehuukin eikä aina moralisoi ilman nikkiä:) Mä vaan ootan edelleen:)


      • quistis
        eijarina kirjoitti:

        tääl jos joku välil kehuukin eikä aina moralisoi ilman nikkiä:) Mä vaan ootan edelleen:)

        palkitaan..ainakin joskus:o)))


      • eijarina
        quistis kirjoitti:

        palkitaan..ainakin joskus:o)))

        et tänään palkitaan. meen hätäseen laittamaan kahvi veden tippumaan.


    • quistis

      laita kahvia nin et riittää mullekkin...!

      • eijarina

        niin et riittää sullekkin:) Tuu vaan juomaan kohta. Mä juon kyl murukahvii mut jos haluut suodatinta niin keitetään uutta:)


      • AMR-52

        ....Q.... ja eijarina molemmil..!!! mie en käytä sit maitoo ,sokerii vähän... viel suus sullaaa.....))))


      • quistis
        eijarina kirjoitti:

        niin et riittää sullekkin:) Tuu vaan juomaan kohta. Mä juon kyl murukahvii mut jos haluut suodatinta niin keitetään uutta:)

        kelpaa..En ole kovin ronkeli;o))


      • eijarina
        quistis kirjoitti:

        kelpaa..En ole kovin ronkeli;o))

        juomaan sit, on jo valmista:) Tääl tulee vettä taivaan täydeltä!


      • eijarina
        AMR-52 kirjoitti:

        ....Q.... ja eijarina molemmil..!!! mie en käytä sit maitoo ,sokerii vähän... viel suus sullaaa.....))))

        ois valmista. Lähetänkö kaapelia pitkin sulle:)


      • quistis
        eijarina kirjoitti:

        juomaan sit, on jo valmista:) Tääl tulee vettä taivaan täydeltä!

        niin tulee täälläkin:o)))))))))))


      • quistis
        AMR-52 kirjoitti:

        ....Q.... ja eijarina molemmil..!!! mie en käytä sit maitoo ,sokerii vähän... viel suus sullaaa.....))))

        Onko hän lomalla,töissä vai töissä lomalla..


      • eijarina
        quistis kirjoitti:

        niin tulee täälläkin:o)))))))))))

        kun päikkärit jäi lyhyeks: Systeri herätti just kun ehdin torkahtaa. Mikä kumma siin on et aina kun yritän nukkua ja unohdan puhelimeen äänen päälle niin eikös joku sooita ja herätä:(


      • Pastori
        quistis kirjoitti:

        Onko hän lomalla,töissä vai töissä lomalla..

        te kotiäitejä te naiset, kun täällä ootte kaiken päivää. Eihän se mitenkään minulle kuulu, mut kunhan kyselen. Ja toikin ER odottelee sitä yhtä huulet törröllään. Pitäiskö sun ihan antaa se osoittees niin se vois nopeemmin ilmestyä sieltä. Muistat sit kertoa täällä meille muille ja annat täydellisen raportin..:))


      • eijarina
        Pastori kirjoitti:

        te kotiäitejä te naiset, kun täällä ootte kaiken päivää. Eihän se mitenkään minulle kuulu, mut kunhan kyselen. Ja toikin ER odottelee sitä yhtä huulet törröllään. Pitäiskö sun ihan antaa se osoittees niin se vois nopeemmin ilmestyä sieltä. Muistat sit kertoa täällä meille muille ja annat täydellisen raportin..:))

        en oo kotiäiti, toiseks en odota ketään huulet törröllä enkä paita hampaissa. Osotettani en anna joten jos sul ei ole huumorin tajuu ja otat kaikki meidän huuhaan todesta niin oot kyl väärässä paikkaa:) Eikä se todellakaan kuulu sulle kuinka päivämme kulutetaan joten miks udella!


      • Pastori
        eijarina kirjoitti:

        en oo kotiäiti, toiseks en odota ketään huulet törröllä enkä paita hampaissa. Osotettani en anna joten jos sul ei ole huumorin tajuu ja otat kaikki meidän huuhaan todesta niin oot kyl väärässä paikkaa:) Eikä se todellakaan kuulu sulle kuinka päivämme kulutetaan joten miks udella!

        sorppa sorppa, sieltähän tulee kun tykin suusta....ihan vaan kaikessa rauhassa höpöttelette. Kummallakohan tässä nyt huumorintaju petti...
        Hyvää perjantai-illan jatkoa vaan kaikille osallisille....


      • eijarina
        Pastori kirjoitti:

        sorppa sorppa, sieltähän tulee kun tykin suusta....ihan vaan kaikessa rauhassa höpöttelette. Kummallakohan tässä nyt huumorintaju petti...
        Hyvää perjantai-illan jatkoa vaan kaikille osallisille....

        on monenlaista. Hyvää tai mautonta tai siltä väliltä. Omasta mielestäni kyl ymmärrän huumorii eikä tääl kukaan oo mua huumorin tajuttomaks liiemmin tituleerannut mut hällä väliä, must saa olla mitä mieltä kukin haluu, sillehän en mitään voi:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe