V* kun sossu rahat tule vasta huomenna klo 17:30 sinne on vuorokausi aika tarvitsisin ne nyt heti kun on kova pula kaikkista olen juuri muuttanut uuteen asunton eikä ole juuri mitän.
Kestä kauan ennen kun sossu raha tule.
33
422
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oot muuttanut uuteen asuntoon, missä on tavarat/tarvikkeet vanhasta asunnosta????
- Anonyymi00028
Romanit ei kuljeta mitään uuteen. Kaikki hävitetään ja kela ostaa uudet.
- Anonyymi00002
Jäikö tuparit nyt pitämättä kun sossu ei sponsoroinutkaan niitä ?
Käy keräämässä tuolta tien varsilta kassillinen tyhjiä pulloja, niin
saat itsellesi ainakin pari kaljaa ja vihiksen niin tulle hyvä mieli.
Eikö sulla ole kavereita joista joku voisi vipata kympin. - Anonyymi00003
Tönäise oikeistolaista poliitikkoa
- Anonyymi00004
Hei! Kiitos vielä eilisestä puhelusta. Haluaisin kysyä tarkemmin, mihin aikaan tänään rahat maksetaan.
Tilanteeni on tällä hetkellä tosi tiukka, eikä minulla ole käytännössä lainkaan rahaa ruokaan tai muihin välttämättömiin menoihin ennen maksua.
Jos maksu tulee vasta iltapäivällä (esim. klo 17:30), se on minulle aika pitkä aika odottaa.
Onko mahdollista, että maksu tulisi aikaisemmin, tai voisinko saada jotain väliaikaista apua siihen asti?
Ystävällisin terveisin - Anonyymi00007
Eikö minun nyt pitäisi sada jotain tilapäistä apua sielttä sossu kun tällä on vielä reilusti yli 8 tuntia ennen kun ne rahat tule?
Pitä sanoa nille että on diabetes ja matala verensokeri että ei voi odotta yli 8 tuntia että meme koman ennen sittä. - Anonyymi00008
Minulle tuli kuukausirahat jo 20 pnä ihan niinkuin se tulee joka kuukausi.
Jipii, nyt on elämä taas yhtä kulutusjuhlaa. - Anonyymi00009
Kyllä rahaa on jos ymmärtää varautua siihen muuttamiseen.
Ei kai se muutto tule edellispäivän yllätyksenä.- Anonyymi00029
Miten rahaa on jos sitä muutenkin saa niukasti????
- Anonyymi00010
Ihmiset kantaa kuukauden verran banaanilaatikoita kotiinsa niin siitä
voi helposti päätellä että muuttopäivä lähestyy. - Anonyymi00011
Ei ole kyllä monta kymppiä tilillä niin paljonko se puskuri piti olla tonniko ei minä sihen pysty mene ulosotton mutta voin yrittä 400-500e sitten kun tule vähän stabilisemat tulot niin pitä osta syviä lautasia ja suihkuverho kun vessasa on kosteus vauriot että sellainen olis vähän pakollinen ei ne paljon maksa jos ne löytä tuosta kauppasta en uskaltannut katson oliko se sossu raha tullut pelkäsin jo pahinta olen ostannut ruoka ja pää rakkennuksessa saa syödä.
- Anonyymi00025
Lopettaisit jo tuon kielihuijauksen.
- Anonyymi00012
Hoitopaikkoissa muutto päivä on vikko palvelutarpen arvioinnin jälken mutta ole iloinen että sain muutta nyt ei mene enä se 85% maksu
- Anonyymi00013
Asuinpaikka pitää valita huolella, niin ei tarvitse niin usein muuttaa.
Minä olen muuttanut viimeiksi 1992 ja sen jälkeen olen vain ollut tyytyväinen,
sillä tuon jälkeen sekä kauppa että terveysasema ovat vain tulleet lähemmäs.
Mulla on siis kauppaan terv asemalle ja apteekkiin vain kaksi korttelia.
- Anonyymi00014
ostan toimeentulolla olutta
- Anonyymi00015
Ei minä juo alkoholia olen jo ollut 25 ja puoli vuotta ilman ja tilillä pari kymppiä no ensi manantaina tule muutama kymppi lisä sossusta ja se tule joka vikko kunnes kesäkuu saa täyden toimeentulo minimin ei mene enä se 85% maksu ei ole hyvä jos jatkuvasti joutu muuttamaan mutta tässä paikkassa asutaan kauan kunhan ei käytä alkoholia ehkä seurava muutto on oma vuokra asunto mutta sittä minä en halua tule kaverit minun luo ryyppäämään ja narkkaman eikä nille voi sanoa ei kun nillä on niin suuri auktoriteetti voi olla että tule selkäsauna jos nille sano että se ei käy että sellaista.
- Anonyymi00021
Tuollaisista tyypeistä päästävä eroon jotka ryyppäilee ja narkkaa.Muutama tuttu toki mutta ei möykkäämistä. Jossei itse käytä alkoholia niin miks päästäisi toisia ryyppään kotio.
- Anonyymi00016
Älä mamu puhu paskaa, ei sulla mitään diabetesta ole kun et tajua edes mitä kooma tarkoittaa diabeteksessa.
Mene muualle valehtelemaan, mitä ylipäätänsä teet Suomessa?- Anonyymi00026
No tässä yksi vastaaja, joka oikeasti kuvittelee ap:n olevan oikeasti muunkielinen. Tekstistä kyllä huomaa, että ihan suomipoika on.
- Anonyymi00017
Niin ei diabetes2 kauheen herkästi mihinkään koomaan mene kun pelkästään sokeripalalla saa sokerit nouseen tosin nälkä voi olla.
- Anonyymi00018
Hyvin on sen Dia 2 taudin kanssa jo pärjätty 20 vuotta eikä ole ongelmia.
Joko aloittajalle on tullut röykkiöittäin sitä sossurahaa käytettäväksi.
- Anonyymi00019
Kyllä mamu osa sanoa että teve on vanha pitä sada uusi🙂
- Anonyymi00020
Ja auto ei ole huuva niin kyllä hän saa sillä uuden🙂
- Anonyymi00022
Ostin aikoinaan sossun rahoilla olutta
- Anonyymi00023
Niin kuinkahan moni ostaa toimeentulotuella olutta voipi olla iso määrä.
- Anonyymi00024
Onpas ap keksinyt yrittää kirjoittaa tekosuomea.
Ei oikein onnistu. Toki joku voi mennä halpaan ja jopa vastailla tuollaiseen huijaukseen. - Anonyymi00027
Miten rahat tuohon klon aikaan muka tulee?
- Anonyymi00030
Aamupäivällä sossunrahat tulee samoin etuudenvalvonnassa olevilla eikä mitään illalla.
- Anonyymi00031
Kun ei asioi Kelan eikä sossun kanssa niin aina on rahaa pankkitilillä
käytettävissä aitoihin tarpeisiin. Lisäksi on käteisvarana jemmarahaa. - Anonyymi00032
Sillon kun on rahaa niin ei kuluta paljon mitään,ostaa vaan tarpeellisen.Jos yksin asuu niin 5eur varaa syömisiin per päivä.
- Anonyymi00033
Ruokiin saa raaka-aineita todella edullisesti, kun vaan ymmärtää hakea niitä.
Lisäksi kannattaa jättää kaljat sekä tupakat sinne kaupan hyllyyn.
- Anonyymi00034
Jos jollain olisi oikeasti tuollainen hätätila, menee naapurista pyytämään palan leipää ja sokeria.
Rahatilanne ei kyllä ole yhdelläkään mamulla sellainen, että tarvitsisi täällä tarinoita keksiä.
Paljon tiukempaa on oikeasti kantiksilla, joilta on taas kerran leikattu viimeisetkin avut.
Törkeää touhua hallitukselta, joka on luvannut jotain muuta.
Muistakaa äänestää oikeaa puoluetta, joka ei vie leipää suusta. - Anonyymi00035
40 centillä saa pikakaurahiutaleita niin sopii hyvin diabeetikollekkin kauravelli-puuro.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581