Koppeloretku

Anonyymi-ap

Kuka vitun koppelo kerää ihmisten kissoja loukulla? Siis oikeesti tällänen sairas tapaus liikkuu tää.
Jos mun kissan koppeloretku varastaa tulee tuntemaan sen

9

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olet oikeassa. On näitä pikkusieluja liikenteessä kyllä

• Anonyymi00002

Aloittaja välitä kissastaan senkään vertaa jos sattuu peto syömään, auto ajamaan yli tai tulemaan tiineksi ja pennut heitteillä. Hyvä että joku viitsii korjata heitteille jätetyt lemmikit turvaan. Irtokissat kiinni, leikattavaksi ja rokotettavaksi. Ei kuulu kotikissat luontoon.

• Anonyymi00003

Jaa nyt pääsi taas aivopieru. Toivottavasti sulla ei ole eläimiä. Tosi sairas olet

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jaa nyt pääsi taas aivopieru. Toivottavasti sulla ei ole eläimiä. Tosi sairas olet

Joo, mekin oltiin vähän huvittuneita, kun nämä vieraslajijutut on joten hauskoja, mutta itse kirjoittaja ei vähääkään näyttänyt tarkoittavan itseään.. onko lievästi sanottuna äly jäänyt naulaa vai onko niin toivoton vain. Tervettä juttua ei ainakaan ole.

Vitun eläinrääkkääjät

• Anonyymi00004

Pitäkää kissat kiinni kotona

• Anonyymi00006

Mitäs nämä kissojen vapaanapitoa puolustavat sanoisivat jos me koiranomistajatkin laskettais ne vapaana pihalle?
      Minun mielestä ainkin kun kyseessä lemmikki tai kotieläin olipa kissa, koira tai mikä tahansa, on se oltava aina tavalla tai toisella omistajan hallinnassa, vain villit eläimet vapaana.
      Jos annat kissasi kulkea vapaana on se yhtä kun heitteille jättö ja kissa oman onnensa varassa. Kissa ei ole rauhoitettu eikä kuulu Suomen luonnonvaraisiin eläimiin, joten melko turhaa on ruikuttaa jos jää autonalle tai tulee jonkun sellaisen loukuttamaksi joka ei halua noita oman tonttinsa nurkkiin kuseksimaan ja paskomaan. Se mitä sitten loukutetuille kissoille tehdään on toinen juttu, mun mielestä ne pitäisi toimittaa eläinsuojaan ja sieltä kissan omistaja saisi noutaa omansa, sanotaan vaikka 100eur lunastusmaksulla, mikä varmaan edesauttaisi sitä että noista rakkaista lemmikeistä alettaisiin pitämään parempaa huolta.

• Anonyymi00007

Kissat on vuosisatoja kulkeneet vapaana. Hiukan eri asia kuin koira.

• Anonyymi00008

Mistä teitä sairaita sikiää! Joku henkinen ihmisretku tämäkin

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kissat on vuosisatoja kulkeneet vapaana. Hiukan eri asia kuin koira.

Kyllä. Joku vammainen on liittänyt lehmätkin kissoihin. Kertoo voiko laitoskakan ihmisiä pitää vapaana. Mielenterveyspalvelut kun o n muutenkin ongelmissa.

Muistan kun eräs imbesilli väitti, että hänellä on susi lemmikkinä, joka ei maalimiehen puvutkaan kestä.

Että näin vammaisella ihmisellä on koira.
        Olen tehnyt tutkintapyynnön

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      258
      2707
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2187
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      328
      1912
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      104
      1656
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      90
      1576
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      206
      1279
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1210
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1141
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1103
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1036
    Aihe