33 v. naiselle? Kyllä, minua vähän kiinnostaa muiden mielipiteet. Nainen kysyy.
Onko vähän päälle 50 v mies liian vanha
32
460
Vastaukset
- Anonyymi00001
20 vuotta aikaa. Siinä toisen nuoruuden vielä ehtii kokea.
- Anonyymi00002
Sinusta itsestäsihän se on kiinni, ei muista. Minulle olisi ehdottomasti liian vanha. Jos sinä taas et koe liian vanhaksi, niin sitten ei ole, sinulle.
- Anonyymi00003
No en koe itse. Ei minusta viiskymppinen ole vanha ollenkaan. Ap
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
No en koe itse. Ei minusta viiskymppinen ole vanha ollenkaan. Ap
Siinä sinulle siis kaipaamasi vastaus. 🙂
- Anonyymi00004
Ei ois ihan kolmekymppisenä tullut mieleenkään olla yli 50v kanssa
Kyllä oli ihan muut mielessä oman ikäiset
Netti vääristää ajatusmaailmaa
Se on Ruma - Anonyymi00005
Ei oo 20 vuotta ja sikana. Se on erakoitunut jo nuoruudestaan tuossa vaiheessa. Käynyt suruprosessit ja itsensät(k)ukistamiset kaiketi alta pois.
- Anonyymi00007
Vähän Jali Siiranpäätä taitaa olla on-hance harmantti.
- Anonyymi00008
31 vuotiaalle just sopiva.
- Anonyymi00013
😘
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
😘
😍...
- Anonyymi00009
Kuulostat ikäistäsi lapsellisemmalta. Ehkä ei kannattaisi miettiä parisuhdejuttuja vielä ollenkaan.
- Anonyymi00012
Voi sinua. Sinä taas kuulostat siltä, että toinen jalka on jo puoliksi haudassa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Voi sinua. Sinä taas kuulostat siltä, että toinen jalka on jo puoliksi haudassa.
Ehei, mutta kuitenkin sinua vanhempi. Viisikymppinen mies olis liian vanha jopa minullekin.
- Anonyymi00010
Hommelii tulee kysyy isoisältä?
- Anonyymi00011
Todellakin on liian vanha. 15 vuotta viidestä kympistä pois, niin on parempi.
- Anonyymi00014
On liian vanha. 20 v on tuon ikäiselle parempi.
- Anonyymi00017
Sulle on jo joku edesmennyt parhain. Yhtä muumio kuin sinä.
- Anonyymi00015
Miksi olisi jos yhdessä on hyvä olla
- Anonyymi00019
Muiden mielipiteet? Unohda heti.
- Anonyymi00020
Mieti ite. Kun oot päälle 40, mies 60, kun sä oot 50 niin mies 70...
- Anonyymi00021
Olet jo melko rupsahtanut ikäiseksesi. Laatu kohtaa laadun.
- Anonyymi00022
Onneksi me kaikki 33 vuotiaat emme kysele tällaisia täällä
- Anonyymi00023
Miksi sinua kiinnostaa muiden mielipiteet? Tee niin kuin sydämesi sanoo. Naiselta.
- Anonyymi00024
Ei ole jos viihdytte yhdessä. Ei enää sit kuilu muille
- Anonyymi00025
Jos tarvitsee kaikessa kysyä aina muiden mielipiteitä ei todellakaan ole kypsä minkäänlaiseen parisuhteeseen saati edes päättämään asioista itsenäisesti.
- Anonyymi00026
Sen voin miehenä sanoa että kannattaa pysyä omanikäistensä joukossa. Ei tule pettymystä ns. jälkikäteen.
- Anonyymi00027
Ei ole vielä tasavuosia. Ja eihän sitä tiedä kuin kokeilemalla. Minkä sitä mahtaa jos kahdella ihmisellä on kemiaa? Jos se tuntuu siltä kuin pitäisikin? Pitääkö sitä silloin vastustella?
- Anonyymi00028
Ei kunhan vaihdat nuorempaan n. 5 päästä.
- Anonyymi00029
On. 48v on sopiva 😜👈
- Anonyymi00030
Tänä päivänä mikäli rakastuu minkä ikäiseen ihmiseen tahansa, ei sellaisilla asioilla ole merkitystä. Elämää voi muokkailla mieleisekseen ja rakastaa kukin parhaaksi katsomallaan tavalla. Rakkaus saattaa tuntua noinkin melko mukavalta, joku tarvitsee nuoremman joku vanhemman, mitä väliä.
- Anonyymi00031
Aloittajalla on kivenkova luottamus tadalafiiliin, millä toki on muita melkein 6 x pidempi (~ 36 tuntia) vaikutusaika, muttei sekään silti kuolleista herätä, että kannattaa harkita pitkään mitä voi menettää.
- Anonyymi00032
Oon 35 ja yli 50 mies ei kiinnosta.yhyh.. Eli multa ei saa vastausta. Sait vaa mielipiteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1373142EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402981- 1081398
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371111Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621067Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 60987
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373969- 41797
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22773