Julkisuudessa on ollut "uutisia", joiden mukaan Dm12-kiskovaunut olisivat lähellä elinkaarensa loppua. Höpö höpö! Mikään ei ole lähellä elinkaarensa loppua, kunhan kaikkia varaosia on saatavilla. Eikö kiskovaunuja hankittaessa varmistettu, että kaikkia varaosia on saatavilla KAUAN? Ja voitaisiinhan niitä varaosia valmistaa Suomessakin, mallit vanhoista osista. Vr:n konepaja voisi valmistaa.
Tuntuu siltä, että nuo Dm12-kiskovaunut ovat melko uusi tulokas. On erittäin outo ajatus, että ne olisivat jo elinkaarensa lopussa.
Dm12-kiskovaunut mukamas elämänsä ehtoossa
15
372
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Kyseessä on salaliitto Suomen Lähijunat Oy:tä vastaan.
- Anonyymi00002
Eihän vaan paronit ole juonimassa?? Äkkiä Keskiset istuskelemaan VR:n ja Matkahuollon pääkonttoreille!
- Anonyymi00003
Missä suomen löhijunat liikennöi. Mistä voi tarkastaa heidän lippujen hinnat
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eihän vaan paronit ole juonimassa?? Äkkiä Keskiset istuskelemaan VR:n ja Matkahuollon pääkonttoreille!
Älkää pilkatko paronien uhreiksi joutuneita!
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Et voi
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
SLOY liikennöi käytännössä Suomen koko rataverkolla ja Ruotsinkin puolella Haaparannassa sitten kun Antero käynnistää liikenteen. Tällä hetkellä odotetaan oikeaa markkinarakoa ja oikeita viranomaispäätöksiä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
SLOY liikennöi käytännössä Suomen koko rataverkolla ja Ruotsinkin puolella Haaparannassa sitten kun Antero käynnistää liikenteen. Tällä hetkellä odotetaan oikeaa markkinarakoa ja oikeita viranomaispäätöksiä.
Eli ei missään.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eli ei missään.
Eihän Antero eilisen teeren poika ole!
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minäkin odottelen sopivaa markkinarakoa ja kunnon viranomaispäätöksiä aloittaakseni lentoliikenteen Concorde-tyyppisillä koneilla Suomen sisäisessä liikenteessä.
Käytännössä siis koko Suomen ilmatilassa.
Kiitosliput tulevat myyntiin kesällä.
- Anonyymi00009
Rykien kohti länttä - LL // Räkien kohti suota - Paunu
- Anonyymi00010
Tämän faktan tenho kestää aikaa.
- Anonyymi00012
Mummo-vainaa, syntynyt 1899 tapasi sanoa; Ei hulluja kylvetä tai kynnetä, niitä kasvaa itsestään.
- Anonyymi00014
Lauri pilasi suomen kiskobussiliikenteen
- Anonyymi00015
Rykien kohti länttä LL Räkien kohti suota Paunu
- Anonyymi00016
Niin pilasi. Paunu kunniaan! Ja Dr16-veturit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520