Vanhurkas ei ole sama kuin uskova
Sielun pelastus käytännössä (ei teoriassa)
✝️ Varoittaa uskovaa vanhurskasta
✝️ Varoittaa synnistä
✝️ Olet sielusi pelastava
- - Mutta jos sinä vanhurskasta varoitat, ettei vanhurskas tekisi syntiä, ja hän ei tee syntiä, niin hän totisesti saa elää, koska otti varoituksesta vaarin, ja sinä olet sielusi pelastanut."
On varoitettava vanhurskasta
18
164
Vastaukset
- Anonyymi00001
[26] Ja minä tartutan sinun kielesi suusi lakeen, niin että mykistyt etkä voi olla heille nuhtelijana, sillä he ovat uppiniskainen suku. [27] Mutta kun minä puhuttelen sinua, avaan minä sinun suusi, ja sinun on sanottava heille: Näin sanoo Herra, Herra. Kuulkoon, joka kuulee, ja olkoon kuulematta, joka ei kuule; sillä he ovat uppiniskainen suku."
- Anonyymi00002
Miekka tarkoittaa sota-aseita.
Jumalan oikea profeetta:
Ja joku kuulee pasunan äänen, mutta ei ota varoituksesta vaaria, ja miekka tulee ja ottaa hänet pois, niin hänen verensä tulee hänen oman päänsä päälle: - Anonyymi00003
Avaa korvat nuhtelulle.
"Avaa heidän korvansa nuhtelulle ja käskee heitä kääntymään pois vääryydestä."- Anonyymi00013
Koskeeko tämä helluntaipastoreita ?
- Anonyymi00004
[16] silloin hän avaa ihmisten korvat ja sinetillä vahvistaa heidän saamansa kurituksen,
Korvien avaaminen
🗣️💤‼️ - Anonyymi00005
Mutta sinä, ihmislapsi, kuule, mitä minä sinulle sanon. Älä ole uppiniskainen, niinkuin uppiniskainen suku on.
- Anonyymi00006
Lahkot, kasteet, opit ja teoriat eivät pelasta.
- Anonyymi00007
"Taruja karta ja harjoita itseäsi jumalisuuteen."
- Anonyymi00008
"Hullu (lue hellu) pitää halpana isänsä kurituksen, mutta joka nuhdetta noudattaa, tulee mieleväksi."
Hulluntailaisuus vie eksytyksiin. - Anonyymi00009
Pelastaako helluntaikaste ja luterilainen kaste ei pelasta ?
- Anonyymi00010
Oojoo, Hindihän on vähän windi ja parannuksen jälkeen enemmän https://youtu.be/7s6f0H2QikQ?si=b4YbUZZWUO16kV7d
- Anonyymi00011
Hindulaisia jumaluuksia tiedetään olevan peräti miljoonittain. Intian jokaisella kylällä sanotaan olevan oma suojelusjumaluutensa, yleensä jokin jumalatar. Hindulaisuuden jumalhahmot ovat henkilöityneitä jumaluuksia ja edustavat joitain universaalin jumalallisuuden aspekteja eli ilmentymiä.
- Anonyymi00012
Hindut ja jhw:t ovat parempikäytöksisiä kuin helluntailaiset.
- Anonyymi00014
Ei koske synnittömiä eli tavallisia ihmisiä. Heillä on henkinen vapaus ja elämä. Virheistään voi vain oppia. Media tosin rasittaa mieltä ja sielua. Se tuputtaa kaikenlaista millä ei ole mitään arvoa.
- Anonyymi00015
Hindujen jumalien herjaamisessa olisikin kova työ, siinä ei jäisi vapaa-aikaa kun ne kaikki herjaisi.
- Anonyymi00016
Paavali luki tappioksi saavutuksensa lain vanhurskauteen nähden, lue: omavanhurskaus, ja liputti Jumalasta Jeesuksen Kristuksen uskon kautta tulevan vanhurskauden puolesta.
4 vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
5 joka olen ympärileikattu kahdeksanpäiväisenä ja olen Israelin kansaa, Benjaminin sukukuntaa, hebrealainen hebrealaisista syntynyt, ollut lakiin nähden fariseus
..
6 intoon nähden seurakunnan vainooja, lain vanhurskauteen nähden nuhteeton.
7 Mutta mikä minulle oli voitto, sen minä olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi.
8 Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana-että voittaisin omakseni Kristuksen
9 ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella; ( Fil 3)
Paavali vertaa omaa vanhurskauden tavoittelemistaan ja Jumalasta uskon kautta tulevaa vanhurskautta siten, että pitää omaa saavutustaan lain kautta tulevaan vanhurskauteen sen rinnalla roskan ( alkukielellä ulosteen, sonnan ) arvoisena.
Vanha Paavali kuolemansa lähestyessä todistaa uskostaan, ei lihastaan.
6 Sillä minut jo uhrataan, ja minun lähtöni aika on jo tullut.
7 Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt.
8 Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat. (2Tim 4)
Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen - Anonyymi00017
Pastoreiden on varoitettava synnistä ja sen seurauksista.
Tätä eivät käärmeet tee. - Anonyymi00018
Aloitttaja ei laita esiin raamatunkohtia, sillä se osottaisi hänen lainavan Vanhanliiton tekstejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4343241SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis972507Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj812080Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1331827- 1441697
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi211410- 831407
Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3091188Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li191165Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021059