luovuttaisimme "itsenäisessä" maassamme loisivat pellesakemannit+zwedupellet&wannabe "arjalaiset", kuten pascaciccareet&kepulit&ikl jengiläiset itänaapurillemme jonkinlaista, ehkä ihan nimellistä korvausta vastaan?
Adlercreutz, eli "Kotkanristi" etunenässä.
Kas kun achtung sukunimensä ei ole "rautaristi" 😂😂😂😂
Krista siegheilfrieds?
Erika ss vikman?
Ss-ztubido?
Sehän voisi olla vaikka 10€/pää.
Johan he ovat "kykynsä" ja "asiantuntemuksensakin" näyttäneet, ja paskaksi on heidät havaittu.
Maksakoot itse ne nato ja eu ja eurovaluutta sun muutkin sotkunsa, joihin he ovat meidät sooloilleetkin.
Nämä edellämainituthan ovat halunneet mennä sinne Uralille jo satojen vuosien ajan, ja ovat hyökkäilleetkin terrorisoimaan sinne itänaapuriimme kymmeniä kertoja.
Viimeksi aseistettuina sakemanninazien kanssa 1941-1944.
Nythän sinne menoon olisi ihan loistava tilaisuus.
Saisivat ilmaisen kyydinkin ihan perille saakka ja pääsisivät tavoitteeseensakin ampumatta laukaustakaan.
Itänaapurimmehan eivät kuitenkaan tunnetusti halua näitä edellämainittuja sinne, vaan ovat aina ajaneet nämä tunkeilija terroristit pois maastaan.
Mitään maksuahan me emme myöskään varmaan saisi heiltä tästä luovutuksesta, mutta jospa ME sensijaan järjestäisimme kansalaiskeräyksen itse ja maksaisimme itänaapurillemme, niin asiahan hoituisi ehkä ihan pikkurahalla, aukaisemme myös rajat samalla, ja aletaan kaupantekoon.
Voisimme maksaa sen pellelauman vastaanottamisesta esim. 20€/pellepää.
Nämä luovutettavat halukkaat kun ovat niin kovin tohkeissaan työnteostakin, niin olen 100% varma, että heille järjestyy töitäkin siellä toive ja unelma kohteessaan ilman sen kummempia odotteluja tai viivyttelyjä.
Tällä järjestelyllähän kaikki osapuolet olisivat tyytyväisiä, eikä mitään aseellista konfliktiakaan tarvittaisi.
Mitäpäs jos me
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hanki elämä tai lopeta se.
- Anonyymi00002UUSI
Taas on niuvalainen saanut yhteyden ulkomaailmaan.
- Anonyymi00003UUSI
Oliskos kaikille helpompaa, jos ite muuttaisit Anon naapuriksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2335392Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353191Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332427"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2101993Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol631530Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77917- 53784
Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8771Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni122767Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui9706