Kohoittakaamme kolminkertainen Sieg Heil -tervehdys meidän Mestarillemme Jussi Halla-aholle jä hänen Opetuslapsilleen, Heidän joukossaan erityisesti Opetuslapsi Matiakselle, ja kaikille Mestarin kannattajille!
Sieg Heil!!!
Sieg Heil!!!
Sieg Heil!!!
Heilaus Mestarille ja Opetuslapsilleen
8
237
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Nyt oli niin väsynyt juttu, että sen takana taitaa olla itse savolaisjurpo?
- Anonyymi00002
Ei ole väsynyt juttu. Mestarille jä Hänen opetuslapsilleen Heilaaminen on jokaisen isänmaallisen velvollisuus.
- Anonyymi00008
Se on Moktar.Gubta
- Anonyymi00003
Ei liity Ruskeaan Taloon eli ei kuulu isänmaallisuus palstalle
- Anonyymi00004
Kylläpäs liittyy, koska Mestari suositteli äänestämään Rotannaaman sijasta Ruskean Talon Ruputalkkaria 2007:
https://www.halla-aho.com/scripta/olavi_maenpaa_ja_varsinaissuomen_vaalipiiri.html
- Anonyymi00006
Myöskään Mestarin edelläkävijää ei sovi unohtaa. Kristian Arje profetoi Mestarin tulemisesta jo Sieg Heil Suomi dokumenttielokuvan tekovaiheessa lausuessaan arvoitukselliset sanat "Mestari on meille suosiollinen"
- Anonyymi00009
Pahasti on pää pipinä gubtaksi itseään kutsuvalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483