On kyllä ihmeellistä lukea Pietarista Jeesuksen mukana toimijana ja toisaalta kun mies toimi ilman näkyvää Jeesusta, mutta kuitenkin Jeesuksen kanssa Pyhyyden Hengessä, että kuinka suuri muutos tapahtui käytöksessä ja toiminnassa.
Tuota on kun Jumalan Henki toimii..ohjaa..opastaa ..antaa tiedon, viisauden, kaiken.
Samaa on meillä kristityillä nykyajassakin ja kukin omalla alueellaan toimissaan.
Saatamme olla aluksi enemmän kuin kompastelevia ja sitten taivaan voimat avautuu.. ja kaikki muuttuu ja asiat vaan avautuu ihmeellisellä tavalla jota ihmismieli ei tiedä, mutta mielellään ymmärtää ottaa sen vastaan Hengen kautta.
On parempi teidän kannalta, että minä menen pois..jne ....... ja todella Jeesus lähetti meille Pyhyyden avuksi kaikille jotka Häneen uskoo ja luottaa ihan kaikessa.
Antaa Hänen ohjata kun tiedot ovat Kuninkaalla täydelliset eli miksi siis itse edes sotkea omia mieltymyksiään, jotka eivät ole kuin omaa halua eikä vie mihinkään tai jopa jarruttaa sitä mitä minullakin jo olisi kun oikea olisi ollut ohjaus.
Kannattaa antaa asiat Jumalan käsiin niin viisautta löytyy kuten Pietarille.
Pietarin kirjeet ja Jumalan Henki
236
890
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pietari oli vain ihminen.
Jeesus tarkoitti Kalliolla itseään, ei Pietaria.
Mark. 8:33
Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"- Anonyymi00002
"Ja se kallio oli Kristus"
1.Kor.10
1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
"Ja se kallio oli Kristus"
1.Kor.10
1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.Luuk. 16:31
Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
Joh. 5:46
Jeesus: "Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut." - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Luuk. 16:31
Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
Jeesus: "Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut."On harhaanjohtavaa puhua Pyhästä Hengestä vain helluntain tapahtumien yhteydessä.
Mooses oli täytetty Pyhällä Hengellä.
Jes.63
11 Silloin hänen kansansa muisti muinaisia päiviä, muisti Moosesta: Missä on hän, joka toi heidät ylös merestä, heidät ynnä hänen laumansa paimenen? Missä on hän, joka pani tämän sydämeen Pyhän Henkensä. Huomaa, että saatanan omana sinua kiinnostaa saatana ja totuuden kääntäminen valheeksi.
Näyttämään siltä osittaisilla sanoilla, mutta älä huoli jokaisen tekstin näet vielä edessäsi.
- Anonyymi00005
Paavalin sekä muiden kirjeet niin vaikeaa hengellistä tekstiä että voidaan sovinnolla sopia että ovat silkkaa valhetta, että joko itse valehdelleet ne tai katoliset kirjoittaneet aivan omiaan. Luetaan vain VT:tä niin ei ole liian vaikeita asioita käsiteltävinä, vaan voi toimia suoraviivaisesti kuten sana käskee eikä mitään hengellistä hengailua ole.
- Anonyymi00006
Raamatussa totuus on kuin peltoon kätketyn aarteen kaltainen. Se pitää sieltä etsiä ja kaivaa esiin. Ja vain harvat ovat ne, jotka sen sieltä löytävät.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Raamatussa totuus on kuin peltoon kätketyn aarteen kaltainen. Se pitää sieltä etsiä ja kaivaa esiin. Ja vain harvat ovat ne, jotka sen sieltä löytävät.
Jes. 29:11
Niin on kaikki ilmoitus teille niinkuin lukitun kirjan sanat; jos se annetaan kirjantaitavalle ja sanotaan: "Lue tämä", niin hän vastaa: "Ei voi, sillä se on lukittu", - Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ap. t. 17:11
Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin. - Anonyymi00018
Kun vain inhimillisesti, pelkällä järjellä yrität Raamattua lukea, et siitä saa sitä, mikä siellä on tarjolla.
MrHyvis kirjoitti:
Voit mennä satanistien osastolle valheitasi kertomaan.
Voit tietämättäsi palvella saatanallista epäjumalaa, koska todisteita oikeasta jumalasta saati jeesuksesta ei ole olemassa.
Melkoinen riski!
- Anonyymi00008
Ei se pelkkä hurskastelu ja Jeesustelu sitä takaa, että ihmisen usko on oikeata kristinuskoa.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- Anonyymi00009
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista. - Anonyymi00019
Herjaaminen, jota olet vuosikymmenet harjoittanut ei ole Jumalan, vaan Saatanan tahto.
Miksi muuten aloit kirjoittaa anonyyminä, kun kerran sinä halveksit anonyymejä? Jos olet johdonmukainen, halveksit nyt myös itseäsi, koska olet anonyymi.
- Anonyymi00010
Aikansa kun korvasyyhyyn lainailee Raamattua niin ehkä jotain sitten avautuu mikä sen tarkoitus on. Mitä siellä tarkoitetaan, mitä uskoa se on ja onko siinä ehkä vihjaus jollekin muille joilla ei ole samaa Raamattua mistä lukea tekstejä.
Voi tosin mennä jonkin verran aikaa ennen kuin se lukitus aukeaa.- Anonyymi00012
Eikö tuo kohta avautunut sinulle?
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.Ei pidä tehdä sotarikoksia eikä kansanmurhia eikä kannattaa niitä.
Muutoin on laittomuuden tekijä - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei pidä tehdä sotarikoksia eikä kansanmurhia eikä kannattaa niitä.
Muutoin on laittomuuden tekijäKyllä lait koskee myös ihmisiä yksilöinä, ei vain kansoina ja ihmisryhminä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.Think not that I am come to destroy the law, or the prophets: I am not come to destroy, but to fulfil.
Whosoever therefore shall break one of these least commandments, and shall teach men so, he shall be called the least in the kingdom of heaven: but whosoever shall do and teach them, the same shall be called great in the kingdom of heaven. - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei pidä tehdä sotarikoksia eikä kansanmurhia eikä kannattaa niitä.
Muutoin on laittomuuden tekijäRaamattu ei puhu mitään sotarikoksista eikä kansanmurhista, vaan yksilötason rikoksista eli synneistä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Raamattu ei puhu mitään sotarikoksista eikä kansanmurhista, vaan yksilötason rikoksista eli synneistä.
Ilm. 20:12
Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan.
Ilm. 20:13
Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan. - Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Raamattu ei puhu mitään sotarikoksista eikä kansanmurhista, vaan yksilötason rikoksista eli synneistä.
Synnin määritelmä Raamatussa kannattaa opetella ulkoa.
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen,
sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
- Anonyymi00020
Yhden ihmisen teko voi saada suuria asioita tapahtumaan.
Room.5
12 Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman.
18 Niin kuin siis yhden ainoan rikkomus tuotti kaikille ihmisille kadotustuomion.
19 Niin kuin yhden ihmisen tottelemattomuus teki kaikista syntisiä.
"Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun." (Perisynti)- Anonyymi00021
Yhden ihmisen teko teki kaikista ihmisistä syntisiä. Kollektiivinen synti, mikä ei edellytä ihmisen omaa tekosyntiä.
- Anonyymi00023
Monet uskoo Jenkkilahkojen valheellisen harhaopin, että syntiinlankeemusta eli perisyntiä ei tapahtunut, koska "perisynti" sanaa ei käytetä Raamatussa.
- Anonyymi00024
Kun syyttää muita syntiseksi, siitä ei seuraa tietenkään mitään hyvää, voi jopa käräjät kutsua ja jos esittää synnitöntä, niin siitä se vasta poru alkaa.
Joten pitää olla synnitön syntinen ettei joudu tulilinjalle.- Anonyymi00035
1. Joh. 1:8
Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
Pietari suuri
suutari pieri.
PRÖÖT!!!
Hihii!😹👍- Anonyymi00025
Apostolien kirjeet ovat persooallisia, mutta Jeesuksen inspiroimia. Pyhä Henki avaa Paavalin monikerroksisen inspiroidun Jeesuksen viisauden ja loksauttelee paloja kohdilleen. Toki peräkkäisten sanojenkin kautta, positiivinen lukija saa selon asioista, kun on tarkka. Tämä ehdottoman totuuden kertoja, Pyhä Henki, antaa oikeat sanat suuhun/ kirjoituksiin. Näin kalastajista, teltantekijöistä ja oppimattomista ihmisistäkin, tulee selkeästi Jeesuksen voimallisia kirjureita, vaikka "maallista sivistystä " ei olekkaan. Ehkä maallinen oppi on pikemminkin haitta, Pyhän Hengen täydellisessä kerronnassa.
- Anonyymi00026
Pietari oli Kristuksen apostoli, joka eli Jeesuksen seurassa ja kuuli Jeesuksen opetukset ja sai Jeesuksen suustaan puhaltaman Totuuden Hengen.
Ei sitä kaikille ole annettu.
Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Pietari oli Kristuksen apostoli, joka eli Jeesuksen seurassa ja kuuli Jeesuksen opetukset ja sai Jeesuksen suustaan puhaltaman Totuuden Hengen.
Ei sitä kaikille ole annettu.
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.Joh. 20:22
Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki.
Jeesuksen omaa Henkeä kutsutaan Totuuden Hengeksi.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. - Anonyymi00039
Vai oli Paavalinkin kirjeet Jeesuksen "inspiroimia"....
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?
- Anonyymi00028
Room.5:19 "Niin kuin yhden ihmisen tottelemattomuus teki kaikista syntisiä."
Jumalan sanan mukaan ihmisestä tulee syntinen heti sikiämisen hetkellä Aadamin syntiseen sukuun.
Perisynnin kieltäjät ovat pahoja eksyttäjiä.
Ps. 58:4
Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.- Anonyymi00029
Room. 9:8
Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset, vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.
- Anonyymi00030
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."
Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin." - Anonyymi00031
Syntiinlankeemuksen vuoksi hengellisesti kuollut ihminen pitää luoda uudestaan kasteen vedestä ja Hengestä Jumalan tekona (ylhäältä).
- Anonyymi00032
Jeesuskin oli äitinsä puolelta osallinen perisynnin kirouksesta ja olisi kuollut vanhana luonnollisen kuoleman. Tekosyntejä hänellä ei ollut.
- Anonyymi00034
Syntiinlankeemus: "Sinä päivänä, jona te siitä syötte, te kuolette".
(hengellinen kuolema ja ero Jumalasta)
Ei kukaan synny suoraan sisälle Jumalan valtakuntaan kahdeksaksi vuodeksi kuten Mormoonit opettaa.
- Anonyymi00033
Pietari oli ainoa oikea apostoli, joka erehtyi ekumeniaan erään Tarsolalaisen murhamiehen kanssa ja sen seurauksena hän koki tämän kanssa pahan äkkikuoleman Roomassa.
- Anonyymi00037
Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?
- Anonyymi00038
Teuvo. Sinunkin pitää lähteä täältä eräänä päivänä. Se on fakta.
Lähdetkö sinä täältä armahdettuna vai herjaajana?
Muuten. Moni Herran Jeesuksen Kristuksen palvelija on lähtenyt äkkikuoleman, usein väkivaltaisen kuoleman kautta, kuten Jeesus Kristus itsekin, samoin Johannes Kastaja.
Olennaista ei ole, miten kuolee, vaan kuoleeko Herran omana ja pääseekö Taivaan Kotiin Jeesuksen luo, vai kuoleeko herjaajana ja joutuu helvettiin.
Kehoitan sinua siksi vakavasti lopettamaan herjaamisen!
- Anonyymi00036
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
- Anonyymi00040
Ei Pietarin ja Paavalin uskon varaan mitään seurakuntia perustettu. Kyllä Jeesus Kristus tarkoitti Kalliolla itseään, ei Pietaria eikä Paavalia, vaikka nimi "Keefas" siihen viittaakin.
Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen".
[Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.]- Anonyymi00045
Pietari ja Paavali olivat Herran Jeesuksen Kristuksen palvelijoita aina marttyyrikuolemaan asti, mutta sinä kehtaat herjata heitä täällä päivästä päivään, kuukaudesta kuukauteen ja vuodesta toiseen!
- Anonyymi00041
Tartu kiinni Jumalan lupauksiin.
1. Kun. 3:14
"Ja jos vaellat minun teitäni säädösteni ja määräysteni mukaisesti, niin kuin isäsi Daavid vaelsi, minä annan sinulle pitkän iän."- Anonyymi00042
Raamatussa siunaukset luvataan kun tottelee Jumalan lakeja ja käskyjä, eli tottelee elämässään Jumalan tahtoa.
- Anonyymi00043
Hihhuloimalla ihmisiä eksytetään liittymään harhaoppisiin uskonlahkoihin.
Nyt eletään näitä ennustettuja aikoja.
Tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja. - Anonyymi00044
Kyllä ne kaikki on jälkikäteen kirkolliskokouksen tekeleitä, joita on laitettu kuuluisien henkilöiden kirjoittamiksi ihan samalla kuin Paavalin nimeä käytettiin uskottavuuden lisäämiseksi.
Pääartikkeli: Paavalin kirjeet
Paavali piti yhteyttä perustamiinsa seurakuntiin kirjeitse ja työtovereidensa välityksellä. Hänen kirjeensä näyttivät suunnan kristinuskolle ja sen tulkinnalle. Paavali otti etäisyyttä juutalaisiin tapoihin, jotta myös muiden kuin juutalaisten olisi helpompi kääntyä kristinuskoon. Paavalin kirjeitä kopioitiin ja leviteltiin laajalti. Antiikin maailman tyyliin tämä antoi monille kirjoittajille kimmokkeen laatia niin sanottuja pseudepigrafisia kirjeitä eli kirjoittaa omia tekstejään kuuluisamman Paavalin nimissä.[4] - Anonyymi00046
Tästä Pietari varoittaa:
Jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niin kuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.
3:17 Koska te siis, rakkaani, tämän jo edeltäpäin tiedätte, niin olkaa varuillanne, ettette rietasten eksymyksen mukaansa tempaamina lankeaisi pois omalta lujalta pohjaltanne,
3:18 ja kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään.- Anonyymi00047
Nimenomaan! Eräät ja varsinkin eräs ( TS ) vääntää apostoli Paavalin kirjoituksia kieroon päivästä päivään, viikosta viikkoon, kuukaudesta kuukauteen ja vuodesta toiseen OMAKSI HÄPEÄKSEEN.
- Anonyymi00074
Anonyymi00047 kirjoitti:
Nimenomaan! Eräät ja varsinkin eräs ( TS ) vääntää apostoli Paavalin kirjoituksia kieroon päivästä päivään, viikosta viikkoon, kuukaudesta kuukauteen ja vuodesta toiseen OMAKSI HÄPEÄKSEEN.
En jaksa uskoa, että hän enää parannukseen taipuisi.
- Anonyymi00048
HUIJAUSTA KOKO PASKA NIINKUIN MYÖS RAAMATTU!!!
- Anonyymi00050
Valeapostolit soluttautui mukaan omine kieroine harhaoppeineen heti Jeesuksen mentyä taivaaseen.
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.- Anonyymi00051
Kristuksen apostoleita on vain 12 henkilöä.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
Muut on pakanoiden valitsemia valeapostoleita.
- Anonyymi00052
Jeesus kansa.
1 Pietari: 2:7 Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi"
2:8 ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi". Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin.
2:9 Mutta te olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa;
2:10 te, jotka ennen "ette olleet kansa", mutta nyt olette "Jumalan kansa", jotka ennen "ette olleet armahdetut", mutta nyt "olette armahdetut".
Uusi Israel kansa on Jeesus kansa. Uusi liito Jeesuksen veressä, yhtään liitoa ei täytetty vaan aina rikottiin ja Ihmisen poika hyljättiin.- Anonyymi00053
Ilmestyskirja:
7:14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä. - Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Ilmestyskirja:
7:14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.Kaikki uuden Jerusalemin temppelin seurakuntalaiset ovat Juutalaisia. Heitä on hajallaan pitkin maailmaan eri kansojen ja kielien joukossa.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
Ilm. 3:12
Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.
Ilm. 21:12
siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Kaikki uuden Jerusalemin temppelin seurakuntalaiset ovat Juutalaisia. Heitä on hajallaan pitkin maailmaan eri kansojen ja kielien joukossa.
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.
siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.Jer. 3:14
Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset, sanoo Herra, sillä minä olen ottanut teidät omikseni, ja minä noudan teidät, yhden ainoankin kaupungista ja kaksi sukukunnasta, ja tuon teidät Siioniin.
Ei pakanoilla ole mitään asiaa taivaasta laskeutuvaan uuteen Jerusalemiin ja temppeliin.
- Anonyymi00056
Pakanat pysyvät kotimaissaan, missä heidät tuomitaan tekojensa mukaan.
- Anonyymi00057
Ilm. 20:7
Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan, - Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ilm. 20:7
Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,Job 2:1
Ja kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin Saatana heidän joukossansa ja asettui Herran eteen. - Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Job 2:1
Ja kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin Saatana heidän joukossansa ja asettui Herran eteen.Tuhlaajapoika?
- Anonyymi00060
<<Kaikki uuden Jerusalemin temppelin seurakuntalaiset ovat Juutalaisia. Heitä on hajallaan pitkin maailmaan eri kansojen ja kielien joukossa.<<<
Uusi liitto ja uusi temppeli on sydämessä Pyhän Hengen temppeli.
Kaikki kansat tuntevat Jumalan, loppu tulema.
ei pidä hyljätä kulmakiveä!
:17 Sillä hän sai Isältä Jumalalta kunnian ja kirkkauden, kun tältä ylhäisimmältä kirkkaudelta tuli hänelle tämä ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".
1:18 Ja tämän äänen me kuulimme tulevan taivaasta, kun olimme hänen kanssaan pyhällä vuorella.- Anonyymi00062
Paavalin maallisessa temppelissä asusteli Saatanan enkeli "The messenger of Satan" demoni.(King James käännös)
Jerusalemin temppeli on konkreettinen rakennus. Siellä on suitsutusalttari ja kiinteä peso/ kastemalja alttarin edessä. Lainkivet tulee kunniapaikalle, koska lait on voimassa tuhat vuotta. Vasta sitten luodaan uudet taivaat ja uusi maa.
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut.
- Anonyymi00061
<<Kaikki uuden Jerusalemin temppelin seurakuntalaiset ovat Juutalaisia. Heitä on hajallaan pitkin maailmaan eri kansojen ja kielien joukossa.<<<
Jumalako rasisti?- Anonyymi00063
Juutalaiset haetaan kaikki uuteen Jerusalemin kaupunkiin ja temppeliin kaikkialta maailmasta.
Jer. 3:14
Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset, sanoo Herra, sillä minä olen ottanut teidät omikseni, ja minä noudan teidät, yhden ainoankin kaupungista ja kaksi sukukunnasta, ja tuon teidät Siioniin. - Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Juutalaiset haetaan kaikki uuteen Jerusalemin kaupunkiin ja temppeliin kaikkialta maailmasta.
Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset, sanoo Herra, sillä minä olen ottanut teidät omikseni, ja minä noudan teidät, yhden ainoankin kaupungista ja kaksi sukukunnasta, ja tuon teidät Siioniin.Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset,
eivät ole palanneet
, ne on uskottomia, etkö tiedä, judas Iscariot kasaa, petti Jumalan
ei Jumala voi syntiä siunata. - Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset,
eivät ole palanneet
ei Jumala voi syntiä siunata.ei voi tuntea Raamattua eikä Jumalaa kun ei tunneta Jeesusta Paavalia eikä Pietaria ja Johannesta ja mitä ne ovat opettaneet, - puhdas sydämisyyttä
- Anonyymi00066
Anonyymi00064 kirjoitti:
Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset,
eivät ole palanneet
ei Jumala voi syntiä siunata.Jeesus hakee kaikki valitut kansan eli Israelin heimon jälkeläiset uuteen Jerusalemiiin tuhanneksi vuodeksi, Jerusalemin temmpeli laskeutuu taivaasta. Ei siinä pakanoista puhuta mitään.
Hes. 34:12
Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet. Anonyymi00066 kirjoitti:
Jeesus hakee kaikki valitut kansan eli Israelin heimon jälkeläiset uuteen Jerusalemiiin tuhanneksi vuodeksi, Jerusalemin temmpeli laskeutuu taivaasta. Ei siinä pakanoista puhuta mitään.
Hes. 34:12
Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet.Kannattaa lukea raamattu niin ehkä jotain oppisit.
- Anonyymi00067
Ei ne valitut mitään Jehovantodistajia eikä Helluntailaisia ole, vaan Israelin 12 heimon jälkeläisiä.
Ilm. 7:4
Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista:- Anonyymi00068
144.000 tuhatta ihmistä kun on samassa paikassa palmunoksat käsissä, niin ei heitä kukaan pysty silmämääräisesti laskemaan, montako heitä on. Kyllä siinä pitää luottaa Raamatun ilmoitukseen siitä määrästä.
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
144.000 tuhatta ihmistä kun on samassa paikassa palmunoksat käsissä, niin ei heitä kukaan pysty silmämääräisesti laskemaan, montako heitä on. Kyllä siinä pitää luottaa Raamatun ilmoitukseen siitä määrästä.
Onhan se oltava aika iso temppeli, että kaikki valitut 144.000 sinne mahtuu yhtä aikaa pyhiä toimituksia tekemään?
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Onhan se oltava aika iso temppeli, että kaikki valitut 144.000 sinne mahtuu yhtä aikaa pyhiä toimituksia tekemään?
Esipihat tulee täyteen Israelilaisia. Ei sinne vääruskoisilla ole mitään asiaa.
Sitten oli määrä jota ei voi lukea kaikista kansoista ja heimoista.
Israelista pelastuu vain jäännös jonka Jumala jätti ehkä säälistä jäljelle.
- Anonyymi00071
Jeesus oli uskoltaan Juutalainen, eikä sitä uskoa mihinkään muuhun vaihtanut.
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.Jumalan käskyt ovat
1. Rakasta Jumalaasi
2. Rakasta lähimmäistäsi.
Siinä on kaikki.
Jeesus toi itsessään uudenliiton ja vanha on pois.
- Anonyymi00072
Muurien ja temppelin ulkopuolella on tietenkin paljon eri uskontojen edustajia.
Ilm. 22:15
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät. - Anonyymi00073
Jeesus varoitti tästä ajasta on sanotaan, että lait ja profeetat olisivat voimassa vain Johannekseen asti ja sen jälkeen vain omilla julistuksilla mennään väkisin sisälle Jumalan valtakuntaan.
Jeesus lähetti lisää profettoja, jotka ovat lainopettajia, joita kohdellaan huonosti.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.- Anonyymi00075
tarkoittaa juutalaiset tappoivat profeetat,
kuinka väärin voi tulkita rasistisesri? - Anonyymi00077
Anonyymi00075 kirjoitti:
tarkoittaa juutalaiset tappoivat profeetat,
kuinka väärin voi tulkita rasistisesri?Elia tapppoi 450 Baalin profeettaa.
Jeesus lähetti juutalaisten luokse profeettoja ja tuo saatanan synagooga jonka Jumala syystä hylkäsi niin kivitti ja tappoi lähetetyt .Kaiken oikean juutalaiset tappoi kuten lopulta Jeesuksen.
- Anonyymi00076
Oikea Jeesus yhdistää eikä erottele hän kokoaa lampaansa lammastarhaan ja on oleva vain yksi lauma ja yksi paimen ja kaikista kansoista, näin Hän on luvannut ja näin se myös toteutuu.
- Anonyymi00078
Juutalaiset ovat hajaantuneet kaikkien kansojen sekaan, sieltä Jeesus heidät hakee pois omaan maahansa.
Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset, sanoo Herra, sillä minä olen ottanut teidät omikseni, ja minä noudan teidät, yhden ainoankin kaupungista ja kaksi sukukunnasta, ja tuon teidät Siioniin.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
Ei siellä pyhässä kaupungissa ole mitään Paavalin perustuksia ja portteja. - Anonyymi00079
Jeesus nimenomaa erottelee vuohet lampaista.
- Anonyymi00080
Johanneksen evankeliumi:
10:16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.
3:2 Kavahtakaa noita koiria, kavahtakaa noita pahoja työntekijöitä, kavahtakaa noita pilalle leikattuja.
3:3 Sillä oikeita ympärileikattuja olemme me, jotka Jumalan Hengessä palvelemme Jumalaa ja kerskaamme Kristuksessa Jeesuksessa, emmekä luota lihaan,- Anonyymi00082
Helluntaina kastettiin 3000 Juutalaista miestä, jotka olivat hajaantuneet eri kansojen ja kielien sekaan.
Jeesus lupasi viedä heidät kerran Pyhää kaupunkiin Sioniin.
Ei pakanoilla ole mitään asia Juutalaisten uuteen temppeliin.
- Anonyymi00081
Nyt on sama tilanne !
Minä en kuule: teidän kätenne ovat verta täynnä.
Jesaja: 1:3 Härkä tuntee omistajansa ja aasi isäntänsä seimen; mutta Israel ei tunne, minun kansani ei ymmärrä.
1:4 Voi syntistä sukua, raskaasti rikkonutta kansaa, pahantekijäin siementä, kelvottomia lapsia! He ovat hyljänneet Herran, pitäneet Israelin Pyhää pilkkanansa, he ovat kääntyneet pois.
1:15 Kun te ojennatte käsiänne, minä peitän silmäni teiltä; vaikka kuinka paljon rukoilisitte, minä en kuule: teidän kätenne ovat verta täynnä.
minä en kuule: teidän kätenne ovat verta täynnä.
1:14 Minun sieluni vihaa teidän uusia kuitanne ja juhla-aikojanne; ne ovat käyneet minulle kuormaksi, jota kantamaan olen väsynyt.
1:15 Kun te ojennatte käsiänne, minä peitän silmäni teiltä; vaikka kuinka paljon rukoilisitte, minä en kuule: teidän kätenne ovat verta täynnä. - Anonyymi00083
Ei pakanoilla ja muilla hihhuleilla ole mitään asiaa mennä Juutalaisten pyhään temppeliin, mikä laskeutuu Jerusalemiin.
Jeesus joutui vaihtamaan nimensä, koska eksyttäjät ottivat sen nimen käyttöönsä.- Anonyymi00084
Ei siellä hurmoslahkoissa ole mitään Jeesuksia.
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:26
Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
Paavalikin oli Arabian erämaassa kolme vuotta. - Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Ei siellä hurmoslahkoissa ole mitään Jeesuksia.
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
Paavalikin oli Arabian erämaassa kolme vuotta.Saatana vie ihmisiä erämaahan.
Jeesus vie ihmisen virvoittavien vetten keskelle. Anonyymi00085 kirjoitti:
Saatana vie ihmisiä erämaahan.
Jeesus vie ihmisen virvoittavien vetten keskelle.Jumala vie ihmisiä turvaan erämaahan.
Jeesus oli erämasssa.
Profeetta oli erämaassa. Useampikin.- Anonyymi00096
MrHyvis kirjoitti:
Jumala vie ihmisiä turvaan erämaahan.
Jeesus oli erämasssa.
Profeetta oli erämaassa. Useampikin.Saatana vei Jeesuksen erämaahan, sitten Paavalin.
- Anonyymi00086
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut.
Jumalan sormella kiveen kirjoittamat laintaulut tuodaan uuteen Jerusalemin temppeliin.
Lait ovat prikulleen voimassa samanlaisina tuhat vuotta.
Sitä totuutta monet eivät voi sietää.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.Lait ovat olemassa niitä varten, jotka maailmanlopussa tuomitaan lakiin verraten.
Kristuksen omaa ei tuomita vaan tutkitaan lopussa ja , ne jotka muuttuvat Kristuksessa ja nousevat maasta ylös pian heitä ei edes tutkita kun hallitsevat Jumalan papistona ne tuhat vuotta maanpäällä.
- Anonyymi00087
Jos avauksessa mainitaan Pyhä Henki, niin voi olla varma että keskustelu menee herjaamiseksi ja siinä toistuu samat iänikuiset herjat sekä toitotetaan samat kohdat Raamatusta miten usko on lain mukaan herjaamista ja henget tarkoittavat hengen lähtöä.
- Anonyymi00088
Jer. 29:8
"Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Älkää antako keskuudessanne olevien profeettojen ja ennustajien pettää itseänne! Älkää uskoko unia, joita he teille kertovat.
Matt. 24:23
"Jos joku silloin sanoo teille: 'Täällä on Messias', tai: 'Messias on tuolla', älkää uskoko.
"Jos siis teille sanotaan: 'Hän on tuolla autiomaassa', älkää lähtekö sinne, tai jos sanotaan: 'Hän on sisällä talossa', älkää uskoko sitä. [Joh. 7:27]
Mark. 13:21
"Jos joku sanoo teille: 'Täällä on Messias', tai: 'Katso, Messias on tuolla', älkää uskoko. [Luuk. 17:23]
Joh. 10:37
Jos minä en tee Isäni tekoja, älkää uskoko minua.
1. Joh. 4:1
Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja. [Matt. 24:11; 1. Kor. 14:29; Ilm. 16:13]
Matt.24:24
24 Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan. [5. Moos. 13:2-4; 2. Tess. 2:9,10; Ilm. 13:13,14]
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi00089
Jeesus kyllä sanoi aika pahasti.
Jos en tee Isäni tekoja, älkää usko minua.
Ja sitten ei viettänyt sapattia. - Anonyymi00090
Kirjain kuolettaa mutta Henki tekee eläväksi
Evankeliumi on Jumalan voima, se muuttaa sydämen kun ottaa armon vastaan.
rasisti henki on saatanasta.
Matt: 23:12 Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.
23:13 Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä.
Muuttakaa jo asenne Jeesuksen puoleen!- Anonyymi00094
Hurmoshenki tekee lahkolaiset ihan villiksi.
Tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
Porukka voi hurmostilassa kontata lattialla penkkien välissä etsimässä sitä Jeesusta.
Jopa eläinten äänillä karjahtelua on kuultu. - Anonyymi00097
Hurmoshenki se vasta ihmisen eläväksi tekeekin. Porukka voi ryömiä lattialla penkkien väissä ja suusta voi tulla eläinten äänillä karjahtelua.
- Anonyymi00091
Toisaalta Jeesuksella oli hyvä logiikka siinä kun ei viettänyt sapattia.
Hän sanoi että Isä taivaassa teki alati töitä, niin minäkin teen.
Jumalan seuraamista oli olla viettämättä sapattia.- Anonyymi00092
Jeesus oli ylipapappi, Rabbi, jota sapatinsäännöt eivät koskeneet.
Matt. 12:5
Tai ettekö ole laista lukeneet, että papit tekevät temppelissä sapattinakin työtä mutta ovat silti syyttömiä? [4. Moos. 28:9,10] - Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
Jeesus oli ylipapappi, Rabbi, jota sapatinsäännöt eivät koskeneet.
Matt. 12:5
Tai ettekö ole laista lukeneet, että papit tekevät temppelissä sapattinakin työtä mutta ovat silti syyttömiä? [4. Moos. 28:9,10]Hepr. 5:5
Siten ei Kristuskaan itse korottanut itseään ylipapin arvoon, vaan hänet korotti se, joka sanoi hänelle: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin, (kasteessa Jordanilla tapahtui uudestisyntyminen)
- Anonyymi00095
Matt. 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
Mark. 16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
Mark. 16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.- Anonyymi00098
Markuksen lopun "lähetyskäsky" on huijarin kirjoittama lisäys, mistä on varoitus Mark.16:9 kohdalla -92 käännöksessä. Siksi sitä painosta vihataan.
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.] - Anonyymi00099
Anonyymi00098 kirjoitti:
Markuksen lopun "lähetyskäsky" on huijarin kirjoittama lisäys, mistä on varoitus Mark.16:9 kohdalla -92 käännöksessä. Siksi sitä painosta vihataan.
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]Jeesuksen viimeiset sanat oikeille apostoleille on Matteuksen lopun kastekäsky. Sitten Jeesus nousi taivaaseen.
Ei hän sen jälkeen enää toisenlaisia lähetyskäksyjä antanut, mitä on jälkikäteen ympätty Markuksen evankeliumin loppuun.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän.
- Anonyymi00100
Jeesus ei kehottanut käännyttämään ihmisiä uskoon, vaan ensin kaste syntien pois pesemiseksi ja sydämen puhdistamiseksi synnistä, jotta sinne voidaan vuodattaa
Pyhä uskon Henki.
Matt.28:18-20 - Anonyymi00101
Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.
- Anonyymi00102
Ihminen saadaan tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.
- Anonyymi00103
Anonyymi00102 kirjoitti:
Ihminen saadaan tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.
Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta, missä hän toi talibaanien opit seurakuntaan.
Naiset ejeltiin posliiniksi lampaiden keritsimillä, jos eivät pidä huntua ja burkaa.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.
Korintossa meno oli kuin Al Holin leirillä konsanaan.
1. Kor. 14:34
olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo. - Anonyymi00104
Anonyymi00103 kirjoitti:
Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta, missä hän toi talibaanien opit seurakuntaan.
Naiset ejeltiin posliiniksi lampaiden keritsimillä, jos eivät pidä huntua ja burkaa.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.
Korintossa meno oli kuin Al Holin leirillä konsanaan.
olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.Korintossa Paavalia pidettiin jonkinlaisena apostolina, mutta ei juurikaan muualla.
1. Kor. 9:2
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.
- Anonyymi00105
Aloituksessa sana henki on kuin punainen vaate herjaajille että toitottakaa nyt ne iäiniskuiset herjanne tähän.
- Anonyymi00106
Paavali ei kaihtanut valehtelemista, jos katsoi sen tarpeelliseksi.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?- Anonyymi00107
Svenska Bibeln v. 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen...lögnaktighet.
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?
- Anonyymi00108
Aabraham ja Jeesus kehottavat luottamaan VT:n kirjoituksiin ei pelkkiin henki-ilmiöihin.
Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut. - Anonyymi00109
Paavali oli murhamies ja yritti kiemurrella vapaaksi lain määräyksistä eri tavoin.
- Anonyymi00110
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
Rosvot ja murhamiehet neuvoo, että lait ja käskyt voi unohtaa, sillä nyt vaan eleillään vapaasti henkin voimasta kuin ellun kanat.- Anonyymi00116
Mooses ja David sai tapoistaan armon.
satanistit tarjoaa lakia jota ei ne itsekkään täytä.
ei sisäistänyt sanaa! - Anonyymi00120
Anonyymi00116 kirjoitti:
Mooses ja David sai tapoistaan armon.
satanistit tarjoaa lakia jota ei ne itsekkään täytä.
ei sisäistänyt sanaa!Mooses puolusti Juutalaista ettei egyptiläinen olisi surmannut tätä. Teki hyvän työn.
Daavid ei itse tappanut ketään, vaikka järjesti Uurian eturintamaan.
Paavali oli osallinen monen Jumalanmiehen tahallisesta murhasta. - Anonyymi00121
Anonyymi00120 kirjoitti:
Mooses puolusti Juutalaista ettei egyptiläinen olisi surmannut tätä. Teki hyvän työn.
Paavali oli osallinen monen Jumalanmiehen tahallisesta murhasta.1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa. - Anonyymi00122
Anonyymi00121 kirjoitti:
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.Hurmoslahkoissa kolmoismurhaajat ovat ehdotonta eliittiä.
- Anonyymi00141
Anonyymi00120 kirjoitti:
Mooses puolusti Juutalaista ettei egyptiläinen olisi surmannut tätä. Teki hyvän työn.
Paavali oli osallinen monen Jumalanmiehen tahallisesta murhasta.Daavid tappoi Goljatin.
Kuningas joka tapatti sodissa tuhansia ihmisiä. - Anonyymi00142
Anonyymi00141 kirjoitti:
Daavid tappoi Goljatin.
Kuningas joka tapatti sodissa tuhansia ihmisiä.Goljat oli Filistealainen, Hamasin miehiä.
- Anonyymi00111
Juutalainen Borat meni Amerikassa paikallisten helluntailaisten hurmoskokoukseen ja meinasi tulla hulluksi. Meni kokouksen jälkeen hotelliin ja luuli hotellin hissiä huoneeksi, jossa hänen pitää nukkua yö.
- Anonyymi00112
Tiukan paikan tullen Pietari valehteli useamman kerran, ettei tunne koko Jeesusta.
Jotain heikkouksiahan siinä miehessä oli, josta vihollinen pääsi sisälle.
Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!" - Anonyymi00113
Paavalille valehtelu oli strateginen valinta saada viesti perille. Ei pitänyt valehtelua pahana ollenkaan, saatikka syntinä, kun valehtelemisen tarkoitusperät ovat hyvät. Tarkoitus pyhittää keinot.
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?- Anonyymi00119
tässä tahallaan ymmärretään väärin Paavali
se on tahallistasyntiä - Anonyymi00178
Mikä sinut, Teuvo sai lähtemään pilkkaamaan Jumalan ihmisiä?
- Anonyymi00114
Ilm. 22:15
Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä. [Ilm. 9:20,21, 21:8 | 1. Kor. 5:11, 6:9,10; Gal. 5:19-21; Kol. 3;5,6] - Anonyymi00115
Herjaajilla nousee verenpaine kun näkevä sanan henki.
Mutta voisi herjat edes vaihtua eikä jokaiseen yhteyteen toistaa samat.
Sellainen aika outoa keskustelua. Tai ei edes ole sitä.- Anonyymi00117
Mark. 9:22
"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi"
- Anonyymi00118
Jos Jumala on puolueellinen, hänessä on pahuuden siemen sisällä, eikä hän voi olla täydellisesti oikeudenmukainen eikä armollinen kaikkia ihmisiä kohtaan. Hän ei voi toimia täydellisessä pyhyydessä ja puhtaudessa silloin. Oikean Jumalan täytyy olla absoluuttisen puhdas ja puolueeton, että hän on oikea Jumala ja täyttää Jumalan kriteerit eikä häpäise nimeään, kunniaansa, puhtauttaan ja Pyhyyttään. Jumala ei kunniaansa jaa.
ottakaa opiksi!
Jumala tahtoo että kaikki pelastuu, miksi et sinä?- Anonyymi00123
Jumala ei ole ihminen. Hän tekee mitä tahtoo.Ei ihminen sille mitään mahda.
- Anonyymi00126
Anonyymi00123 kirjoitti:
Jumala ei ole ihminen. Hän tekee mitä tahtoo.Ei ihminen sille mitään mahda.
Jumala ei ole ihminen. Hän tekee mitä tahtoo.
sinun mukaasi mielipuoli johon ei voi luottaa.
ei siis RAKKAUS - Anonyymi00131
Anonyymi00126 kirjoitti:
Jumala ei ole ihminen. Hän tekee mitä tahtoo.
sinun mukaasi mielipuoli johon ei voi luottaa.
ei siis RAKKAUSJumalalla on seitsemän erilaista luonteenpiirrettä. Jumala on myös koston Jumala.
Ps. 94:1
Herra, koston Jumala, koston Jumala, saavu jo!
- Anonyymi00124
Valehtelu oli hyväksytty käytäntö Paavalin aikana. Paavali hyväksyi valehtelun, kun sen tarkoitusperät ovat hyvät.
Wikipedia
Paavali piti yhteyttä perustamiinsa seurakuntiin kirjeitse ja työtovereidensa välityksellä. Hänen kirjeensä näyttivät suunnan kristinuskolle ja sen tulkinnalle. Paavali otti etäisyyttä juutalaisiin tapoihin, jotta myös muiden kuin juutalaisten olisi helpompi kääntyä kristinuskoon. Paavalin kirjeitä kopioitiin ja leviteltiin laajalti. Antiikin maailman tyyliin tämä antoi monille kirjoittajille kimmokkeen laatia niin sanottuja pseudepigrafisia kirjeitä eli kirjoittaa omia tekstejään kuuluisamman Paavalin nimissä.[4]- Anonyymi00125
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä? - Anonyymi00129
Anonyymi00125 kirjoitti:
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?Siksi, Paavali, että teit itsestäsi Jeesuksen apostolin ja annoit Jeesuksesta vääriä todistuksia ja sait lampaita hajaantumaan. Ja siksi Pietari rinnastettuaan sinua Bileamiin viittaa sinuun ironisesti "veljenä", että Jumalan lapset olisivat ottamassa sinut joukkoonsa ja kohtelivat sinua veljenä mutta sitten petit Jeesuksen seurakunnan, ja apostoleilla on syy muistaa veljellisyys tuossa tilanteessa, jotta käsky, joka kieltää antamasta väärää todistusta lähimmäisestä, veljestä, olisi sovellettavissa sinuun. Mutta mitäs sillä enää on väliä, kun Jeesus itse antoi sinulle rangaistuksen? Taisi iskeä melkoinen shokki sinuun, kun kuolleeksi väittämäsi mies olikin yhtäkkiä kasvotusten edessäsi. Et suostunut tulemaan valoon etkä suotunut näkemään yhtään mitään kolmeen päivään. Pontoksesta asti jouduit etsimään itsellesi seuraajia ja nekin pakanoita. Kun hyökkäsit ja sinut laitettiin vankilaan yli kahdeksi vuoksi, niin juutalaisetkin ennen pitkää kyllästyivät juttuihisi. Vanginvartija vaan ihmetteli, miten vielä tyrmästä syytit juutalaisia Jesajan profetian mukaan etkä vieläkään nähnyt itsessäsi noita vikoja. Meillä on kopioita kirjoituksistasi ja ne todistavat sinua vastaan sukupolvesta toiseen.
- Anonyymi00138
Anonyymi00125 kirjoitti:
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?Älä sitten enää valehtele!
- Anonyymi00179
Anonyymi00138 kirjoitti:
Älä sitten enää valehtele!
Teuvo ei enää kykene parannukseen.
- Anonyymi00127
ei pidä sotkea pyhiä asioita omaksi eduksi vaikka ei asiaa edes ymmärrä.
Valehtelusta Paavalin kohdalla syntyy väärinkuva, koska tekstit ovat monimutkaisia ja luettavissa eri konteksteissa. Kirjeet sisältävät tiukkaa moraalikeskustelua, retorisia keinoja ja käytännön neuvoja yhteisöjen johtamiseen — joista jotkut lauseet irrotettuna näyttävät sallivan poikkeuksia. Lisäksi käännökset, historian ja kulttuurin erilainen moraalinen viitekehys sekä teologinen tulkinta ovat muokanneet lukukokemusta: ilmiö korostuu, kun valitaan yksittäisiä kohtia eikä huomioida kokonaisuutta (esim. Paavalin korostus totuudesta, rehellisyydestä ja seurakunnan eheydestä). Myös poleeminen tulkinta (kritiikki tai puolustus) ja populaarikeskustelu levittävät yksinkertaistuksia. Oikeampi kuva syntyy, kun luetaan Paavali kokonaisena kirjoittajana, huomioidaan historiallinen konteksti ja erotetaan retoriikka, pragmaattiset neuvot ja teologinen periaate. - Anonyymi00128
Jumala tahtoo että kaikki pelastuu, miksi et sinä?
- Anonyymi00130
Matt. 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
- Anonyymi00132
Paavali ei elänyt päivääkäänJeesuksen seurassa, eikä kuullut Jeesuksen opetuksia. Joutui keksimään omia oppejaan.
Perusti Korinttoon ensimmäisen Mormonikirkon tekemällä ns. sijaiskasteita kuolleitten puolesta. Kaikki eksytykset on poimittu Paavalin eksytyksistä.
1. Kor. 15:29
Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan?- Anonyymi00139
Vai niin. Sinä et ole elänyt päivääkään Jeesuksen kanssa Teuvo. Siksi olet värkännyt oman oppisi ja herjasi.
Siellä herjapajassa 36. Ja 21. - Anonyymi00180
Anonyymi00139 kirjoitti:
Vai niin. Sinä et ole elänyt päivääkään Jeesuksen kanssa Teuvo. Siksi olet värkännyt oman oppisi ja herjasi.
Siellä herjapajassa 36. Ja 21.Savitaipale
- Anonyymi00133
Eihän se lopun ajan väkevä eksytys muuten mikään väkevä eksytys olisikaan, jos joku ei olisi saanut tehtäväkseen sitä Raamatun kirjoituksiin lisätä.
- Anonyymi00134
Tarsolaiselle murhamiehelle se tehtävä lankesi.
1. Kun. 22:22
Hän vastasi: 'Minä menen valheen hengeksi kaikkien hänen profeettainsa suuhun'. Silloin Herra sanoi: 'Saat viekoitella, siihen sinä pystyt; mene ja tee niin'. - Anonyymi00143
Anonyymi00134 kirjoitti:
Tarsolaiselle murhamiehelle se tehtävä lankesi.
1. Kun. 22:22
Hän vastasi: 'Minä menen valheen hengeksi kaikkien hänen profeettainsa suuhun'. Silloin Herra sanoi: 'Saat viekoitella, siihen sinä pystyt; mene ja tee niin'.2. Kor. 12:7
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi. - Anonyymi00144
Anonyymi00143 kirjoitti:
2. Kor. 12:7
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.Saul, Saul, turha on sinun potkia pistintä vastaan..
- Anonyymi00145
Anonyymi00144 kirjoitti:
Saul, Saul, turha on sinun potkia pistintä vastaan..
King James
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
The messenger of Satan =Saatanan viestintuoja - Anonyymi00146
Anonyymi00145 kirjoitti:
King James
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
The messenger of Satan =Saatanan viestintuoja2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.
Saatanan enkeli ei saanut nousulupaa lentoon (depart from me)
- Anonyymi00135
Ei ole mikään helpompaa kuin ottaa Raamausta jae siltä täältä ja heittää niihin älytön väite.
Kuka tahansa siihen pystyy.- Anonyymi00140
Se on niin Teuvon tapaista.
- Anonyymi00136
Ihmisiä koetellaan monella eri tavalla, meneekö hän mukaan eksytyksiin vai ei.
5. Moos.13
1 Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois."
2 "Jos teidän keskuuteenne ilmestyy profeetta tai unennäkijä ja lupaa sinulle jonkun tunnusteon tai ihmeen,
3 ja jos sitten todellakin tapahtuu se tunnusteko tai ihme, josta hän puhui sinulle sanoen: 'Lähtekäämme seuraamaan muita jumalia, joita te ette tunne, ja palvelkaamme niitä',
4 niin älä kuuntele sen profeetan puhetta tai sitä unennäkijää, sillä Herra, teidän Jumalanne, ainoastaan koettelee teitä tietääksensä, rakastatteko Herraa, teidän Jumalaanne, kaikesta sydämestänne ja kaikesta sielustanne.
5 Seuratkaa Herraa, teidän Jumalaanne, häntä peljätkää ja pitäkää hänen käskynsä, häntä kuulkaa, häntä palvelkaa ja hänessä kiinni riippukaa.
6 Mutta se profeetta tai unennäkijä surmattakoon, sillä hän on julistanut luopumusta Herrasta, teidän Jumalastanne, joka vei teidät pois Egyptin maasta ja vapahti sinut orjuuden pesästä, ja on tahtonut vietellä sinut siltä tieltä, jota Herra, sinun Jumalasi, käski sinun vaeltaa. Poista paha keskuudestasi. - Anonyymi00137
5. Moos.13
1 Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois."
Mormonin kirjat ja Ellenin suuret taistelut, Parhamin novumit ja Vartiotornilehdet
on niitä lisäyksiä. - Anonyymi00147
Aabraham ja Jeesus kehottavat uskomaan Mooseksen kirjeitä.
Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut. - Anonyymi00148
Kannattaa tosiaan vain heitellä niitä Raamatun jakeita. VT:n jakeita, mutta ei missään nimessä toteuttaa niitä.
Tulee muutoin pahemmat käräjät kuin Räsäselle. Ei mene tiukaksi äänestykseksi. - Anonyymi00149
Lait ja käskyt on tarkoitettu noudatettavaksi, ei ne ole pelkkiä kuolleita kirjaimia, symbooleja ja vertauskuvia.
Matt. 5:19
Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. - Anonyymi00150
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen." - Anonyymi00151
Kannattaa tosiaan vain julistaa niitä lain piirtoja mutta ei missään nimessä ryhtyä niitä toteuttamaan käytännössä. Pian on muutoin syytettynä rikoksista ihmisyyttä vastaan.
- Anonyymi00152
1. Joh. 5:3
Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]
- Anonyymi00153
Kun uhreja alkaa tulla paljon alkaa käydä raskaaksi.
Siksi ei kannata muille tarjota.
Ja itsekin pysyä vain kirjaviisaudessa. - Anonyymi00154
Room. 3:31
Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo.
1. Kor. 9:8
En tässä esitä vain ihmisten ajatuksia, sillä lakikin sanoo samaa.
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo. - Anonyymi00155
Jaak. 2:24
Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen, ei yksistään uskon perusteella.- Anonyymi00156
Jaakob oli Jeesuksen veli ja Jerusalemin seurakunnan johtaja.
- Anonyymi00157
Anonyymi00156 kirjoitti:
Jaakob oli Jeesuksen veli ja Jerusalemin seurakunnan johtaja.
Monet luottavatkin omiin uskonratkaisuihinsa autuuden perusteena, koska jatkuvasti vain hoetaan "yksin uskosta" -mantraa. Jolla opilla tekojen ja lakien merkitys yritetään häivyttää kokonaan pois.
Jaak.2
24 Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen, ei yksistään uskon perusteella.
25 Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä.
- Anonyymi00158
1. Piet. 1:17
Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika. [Fil. 2:12]
Ilm. 2:23
Hänen lapsensa minä surmaan rutolla. Kaikki seurakunnat tulevat tietämään, kuka minä olen: minä tutkin sydämet ja ajatukset ja annan jokaiselle teistä hänen tekojensa mukaan. [1. Sam. 16:7; Ps. 7:10; Jer. 11:20; Room. 2:6]
Ilm. 20:12
Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]
Ilm. 20:13
Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan. - Anonyymi00159
Ei muuta tarvitse kuin lain tekoja kopioida Raamatusta.
Ja Paavalia tosi valikoidusti
Mieluummin ei ollenkaan. - Anonyymi00160
Totuus karvastelee.
Jumalan lakien ja käskyjen mukaan eläminen ei ole enää muodissa.
Pitää saada kovempaa kamaa ja pää sekaisin, tavoitellaan hurmoshenkien voimavaikutuksia ja niitä kokemuksia sitten vertaillaan keskenään. Kenellä kaikista oudoiompia henkikokemuksia, niin on arvostuksen huipulla.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.- Anonyymi00161
Raamatun alkukielen mukaan usko eli uskollisuus on verbi ja tarkoittaa Jumalan lakien ja käskyjen mukaan elämistä mahdollisimman hyvin.
- Anonyymi00162
Anonyymi00161 kirjoitti:
Raamatun alkukielen mukaan usko eli uskollisuus on verbi ja tarkoittaa Jumalan lakien ja käskyjen mukaan elämistä mahdollisimman hyvin.
1. Kun. 3:14
"Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."
Menestys ja siunaukset seuraavat jo vanhempien kunnioittamiesta ja Jumalan lakien ja käskyjen mukaan elämisestä. Ei ne siunaukset tule mistään villitsevien hurmoshenkien voimasta hillumisesta.
5. Moos. 5:16
Kunnioita isääsi ja äitiäsi, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt, että kauan eläisit ja menestyisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
- Anonyymi00163
Käännyttäjät, lahkolaiset, lumoojat, ovat tehneet uskosta pelkän psykologisen asian, mikä saadaan aikaiseksi käännyttämällä, suggeroimalla ihminen lahkolaiseksi. Puhutaan kuulosta ja muiden aistien kautta aikaansaadusta ihmisen psykologisesta reagoimisesta, päänuskosta.
Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.- Anonyymi00164
Paavali tarjosi eväät ja aseet uskoon käännyttäjille ja lumoajille.
Ap. t. 19:13
Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota Paavali saarnaa.
Ap. t. 16:17
Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"
Ap. t. 19:15
mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"
- Anonyymi00165
Riijaajatkin uskoo Jeesukseen ja tunnustaa hänet Korkeimman Jumalan pojaksi. Mutta ei se pelkkä uskominen niitä pelasta ja autuaaksi tee.
Luuk. 8:28
Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika?- Anonyymi00166
Riivaajatkin uskoo Jeesukseen, vapisee ja kaatuilee ja puhuu sekavia hurmoskieliä.
Saul, vaikka oli Jumalan voitelema Israelin kuningas, niin Jumala veti Pyhän Hengen hänestä pois ja lähetti tilalle villitsevän hurmoshengen.
Jumala ei katso henkilöön.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.
1. Sam. 18:10
Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui hurmoksissa kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.
Saulukset taisivat olla kohtalotovereita? - Anonyymi00167
Anonyymi00166 kirjoitti:
Riivaajatkin uskoo Jeesukseen, vapisee ja kaatuilee ja puhuu sekavia hurmoskieliä.
Saul, vaikka oli Jumalan voitelema Israelin kuningas, niin Jumala veti Pyhän Hengen hänestä pois ja lähetti tilalle villitsevän hurmoshengen.
Jumala ei katso henkilöön.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.
1. Sam. 18:10
Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui hurmoksissa kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.
Saulukset taisivat olla kohtalotovereita?Musiikki ja hengelliset laulut rauhoittaa mieltä.
- Anonyymi00168
Anonyymi00167 kirjoitti:
Musiikki ja hengelliset laulut rauhoittaa mieltä.
"Helmiportit ja kultaiset kadut siintelee mielessä...
Tosin niitä kultaisia katuja pitkin kävelee vain Juutalaisia....
Ilm. 21:21
Ja ne kaksitoista porttia olivat kaksitoista helmeä; kukin portti oli yhdestä helmestä; ja kaupungin katu oli puhdasta kultaa, ikäänkuin läpikuultavaa lasia.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi00169
Anonyymi00168 kirjoitti:
"Helmiportit ja kultaiset kadut siintelee mielessä...
Tosin niitä kultaisia katuja pitkin kävelee vain Juutalaisia....
Ilm. 21:21
Ja ne kaksitoista porttia olivat kaksitoista helmeä; kukin portti oli yhdestä helmestä; ja kaupungin katu oli puhdasta kultaa, ikäänkuin läpikuultavaa lasia.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.Hurmahenkisiä pakanoita ei pahemmin kiinnosta Juutalaisten temppelimenot, liitonarkut ja laintaulut?
- Anonyymi00170
Ei ne valitut ole mitään Jehovantodistajia tms. porukoita, vaan Israelin heimon jälkeläisiä.
Ilm. 7:4
Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista:- Anonyymi00171
Matt. 15:24
Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."
Pakanat yrittää tunkeutua väkisin sisälle Jumalan valtakuntaan omilla julistuksillaan. - Anonyymi00172
Anonyymi00171 kirjoitti:
Matt. 15:24
Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."
Pakanat yrittää tunkeutua väkisin sisälle Jumalan valtakuntaan omilla julistuksillaan.Jeesus varoitti siitä väärästä opetuksesta, kun sanotaan, että lait ja profetaat olisivat voimassa vain Johannekseen asti ja siiitä lähtien jokainen tunkeutuu sisälle Jumalan valtakuntaan VÄKISIN omilla julistuksillaan ja uskontunnustuksillaan.
Jeesus lähetti lisää profeettoja ja lainopettajia, ei kumottut lakeja, kuten väärin puhutaan.
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Lait ovat voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti. Vasta sitten Henki vuodatetaan kaiken lihan ylle, eikä kukaan opettele sotimaan, leijona ja lammas ovat vierekkäin jne. mutta se aika on vasta kaukana tulevaisuudessa. Anonyymi00172 kirjoitti:
Jeesus varoitti siitä väärästä opetuksesta, kun sanotaan, että lait ja profetaat olisivat voimassa vain Johannekseen asti ja siiitä lähtien jokainen tunkeutuu sisälle Jumalan valtakuntaan VÄKISIN omilla julistuksillaan ja uskontunnustuksillaan.
Jeesus lähetti lisää profeettoja ja lainopettajia, ei kumottut lakeja, kuten väärin puhutaan.
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Lait ovat voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti. Vasta sitten Henki vuodatetaan kaiken lihan ylle, eikä kukaan opettele sotimaan, leijona ja lammas ovat vierekkäin jne. mutta se aika on vasta kaukana tulevaisuudessa.Lait ovat voimassa aivan loppuun viimeiseen tuomioon ,koska maailma tuomitaan lain nojalla, mutta Kristuksen omia ei tuomita..ainoastaan tutkitaan.
- Anonyymi00224
MrHyvis kirjoitti:
Lait ovat voimassa aivan loppuun viimeiseen tuomioon ,koska maailma tuomitaan lain nojalla, mutta Kristuksen omia ei tuomita..ainoastaan tutkitaan.
Kaikki tuomitaan tekojensa perusteella, ei ole mitään poikkeuksia.
Kristukseen kastetuilla ei ole kadotustuomiota. Mutta muu tuomio tulee siitä huolimatta.
- Anonyymi00173
Mikä pointti?
Kenen kanssa keskustellaan? - Anonyymi00174
Korvausteologia eli supersessionismi tarkoittaa teologista ajatusta, jonka mukaan kristillinen kirkko tai seurakunta olisi ottanut Israelin eli Juutalaisten paikan Jumalan valittuna kansana ja ottanut Israelille kuuluvat lupaukset. Korvausteologian mukaan Juutalaisilla ei olisi pelastushistoriallista merkitystä.
- Anonyymi00175
Ai se.
No kauheasti siihen pitää kopioda Raamattua.
- Anonyymi00176
onko suviseurat eriseurat, lahkot ?
Gal.5:20- Anonyymi00177
Ovat jos eroavat luterilaisesta kirkosta.
Muutoin eivät ole sen enempää lahko kuin mitä luterilainen kirkko on lahko. - Anonyymi00181
Anonyymi00177 kirjoitti:
Ovat jos eroavat luterilaisesta kirkosta.
Muutoin eivät ole sen enempää lahko kuin mitä luterilainen kirkko on lahko.Kirkot on ok.
Lahkot ja uskonkultit on kristillisisistä kirkosta eronneita ry: muotoisia porukoita. - Anonyymi00182
Anonyymi00181 kirjoitti:
Kirkot on ok.
Lahkot ja uskonkultit on kristillisisistä kirkosta eronneita ry: muotoisia porukoita.Pelkästään Suomessa on yli tuhat erioppista uskonlahkoa ja uskonkulttia ry:tä.
- Anonyymi00183
Anonyymi00181 kirjoitti:
Kirkot on ok.
Lahkot ja uskonkultit on kristillisisistä kirkosta eronneita ry: muotoisia porukoita.Kun lestat pysyvät ruodussa niin ovat ok.
Samat ihmiset samoine uskoineen eronneina helvetin lapsia.
Näin menee kristinusko. - Anonyymi00184
Anonyymi00183 kirjoitti:
Kun lestat pysyvät ruodussa niin ovat ok.
Samat ihmiset samoine uskoineen eronneina helvetin lapsia.
Näin menee kristinusko.Lestadiolaisuus on kristintuskoa, toisin kuin Jenkkilahkot ovat harhaoppisia lahkoja.
100 v. sitten Suomeen tuodut Jenkkilahkot yrittää eksyttää kristittyjä omiin lahkoihinsa maksaviksi jäseniksi. - Anonyymi00185
Anonyymi00184 kirjoitti:
Lestadiolaisuus on kristintuskoa, toisin kuin Jenkkilahkot ovat harhaoppisia lahkoja.
100 v. sitten Suomeen tuodut Jenkkilahkot yrittää eksyttää kristittyjä omiin lahkoihinsa maksaviksi jäseniksi.Luste on jälkikäteen kylvettyä lahkolaisuutta, se on päältäpäin paremman ja elinvoimaisemman näköistä kristillisyyttä kuin perinteiset kristilliset kirkot, siksi ne houkuttelee ihmisiä lahkoutumaan.
- Anonyymi00186
Jenkkilahkot kieltää kaikki koko perisynnin ja sen, että kaste tai ehtoollinen liittyisivät mitenkään ihmisen syntiongelmaan.
- Anonyymi00187
Ei kaste tai ehtoollinen ole syntiä
Homous ja sotahulluus on. - Anonyymi00188
Anonyymi00187 kirjoitti:
Ei kaste tai ehtoollinen ole syntiä
Homous ja sotahulluus on.Kaste ja ehtoollinen on Jumalan armotekoja, joissa ihminen saa synnit anteeksi.
- Anonyymi00189
Anonyymi00188 kirjoitti:
Kaste ja ehtoollinen on Jumalan armotekoja, joissa ihminen saa synnit anteeksi.
Kun paljon herjaa, paljon pitää köydä kasteella ja ehtoollisella.
Vähän kuin vanhan liiton eläinuhrit. - Anonyymi00190
Anonyymi00189 kirjoitti:
Kun paljon herjaa, paljon pitää köydä kasteella ja ehtoollisella.
Vähän kuin vanhan liiton eläinuhrit.Yksi kaste riittää perisynnin kirouksen poistamiseen. Jeesuksen ei tarvi mennä ristille toista kertaa.
- Anonyymi00191
Anonyymi00190 kirjoitti:
Yksi kaste riittää perisynnin kirouksen poistamiseen. Jeesuksen ei tarvi mennä ristille toista kertaa.
Hyvä juttu ettei muita syntejä tarvitse poistaa.
Sitten vain karttaa homoutta ja sotahulluutta, niin hyvä tulee. - Anonyymi00198
Anonyymi00191 kirjoitti:
Hyvä juttu ettei muita syntejä tarvitse poistaa.
Sitten vain karttaa homoutta ja sotahulluutta, niin hyvä tulee.Perisynti, hengellinen kuolema, poistuu vain kasteessa, ei muutoin, koska kasteessa ihminen uudestisyntyy vedestä ja Hengestä.
- Anonyymi00192
Raamattu puhuu syntisten kasteesta, ei mistään vanhurskaiden rituaalikasteista.
Johannes ei kastanut ollenkaan itsensä uskovaisiksi julistaneita lahkolaisia, vaan kutsui heitä käärmeen sikiöiksi. Tarjolla oli vain katuvien syntisten kaste. - Anonyymi00193
38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne.
40 Tästä sukupolvesta. - Anonyymi00194
Kannattaako rukoilla kastetta? Siitä on tehty Jumala, joka pelastaa — melkoinen rituaali.
Kuinka paljon on kastettuja ateisteja? Ajatelkaa nyt vähän, mitä puhutte. Kasteessa ensin usko ja sitten kaste; usko on tärkeämpi kuin kaste — se on luottamus Jeesukseen ja Hänen ristintyöhönsä, joka kantaa taivaaseen saakka.- Anonyymi00200
Kristittyjen kasteessa on läsnä Isä, Poika ja Pyhä Henki.
Ei vain jokin valejeesus. - Anonyymi00201
Anonyymi00200 kirjoitti:
Ei vain jokin valejeesus.Dan. 8:5
Sitä katsellessani tuli LÄNNESTÄ vuohipukki koko maan yli, tuskin maanpintaa koskettaen, ja sillä pukilla oli otsassaan mahtava sarvi. - Anonyymi00207
Anonyymi00200 kirjoitti:
Ei vain jokin valejeesus.Valejeesuksen kasteet tehdään pelkkää irto "Jeesus"-nimeä käyttäen.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
- Anonyymi00196
Lahjaksi olette saaneet; lahjaksi antakaa. Tämä on sitä Jeesuksen altruismia ja Jeesuksen oppia: taivaasta tulevaa moraalia ja etiikkaa. Tämä tekee ihmisestä ihmisen. Jeesus uhrasi itsensä toisten hyväksi ja antoi armonsa sekä oman vanhurskautensa uskovalle lahjaksi.
- Anonyymi00197
Ei kai nyt keltään sitä saastaista kastetta kielletä?
Siitä se vasta poru nousisi.- Anonyymi00209
Anabaptistinen uudestikaste lahkolaiseksi on pahasta, siinä ihmiseen pumpataan vierasta henkeä.
- Anonyymi00210
Anonyymi00209 kirjoitti:
Anabaptistinen uudestikaste lahkolaiseksi on pahasta, siinä ihmiseen pumpataan vierasta henkeä.
Henkien erottaja on nähnyt anabaptistisen kastepaljun pohalla kastedemonin akvaariopumpun vierellä.
- Anonyymi00199
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.
Uusi Liitto Kristuksen verensuojassa alkaa kasteesta. Ei muutoin.- Anonyymi00202
Tietenkin alkaa ja vaikka saastaisena, niin siinä sitten Pyhä Henki valaisee ihmisen ymmärtämään kirjoitukset, ymmärtämään sen mitä Jeesuksen opetukset ovat sekä tekee hänestä Jeesuksen opetuslapsen sillä tavalla että hänet tunnistaa Jeesuksen opetuslapsesi siitä että heillä on keksinäinen rakkaus. Ei keskinäinen kina.
Niin liitto alkaa ja ihminen tulee ymmärtämään sanasta muutakin kuin yhden korvasyyhypaikan.
Hienosti se tosiaan menee.
- Anonyymi00203
Oikea usko on yhteys Jeesukseen pyhässä hengessä siinä ei kaste auta kaste on sen muistamista ja liittämistä mutta se on ihmisen teko, ja siitä kinaaminen on yhteyden katkeamista ja epäuskoa.
Jeesus on se joka Ykkönen on, on kuinka hyvänsä vain Jeesukseen voi luottaa. Kaste ei korvaa Jeesusta - ei mikään muukaan! - Anonyymi00204
Luehan tarkemmin, kuinka Jumala pelastaa perisyntisen ihmisen ikuiseen elämään.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.
Uusi Liitto Kristuksen verensuojassa alkaa kasteesta. Ei muutoin.- Anonyymi00208
Jes. 12:3
Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä. - Anonyymi00228
On erinomaisen hyvä asia, että jotkut, kuten yksvaan ja Huomioitsija näkevät vaivaa siinä, että he esilletuovat TeuvoSunin harhaoppeja palstalle siten, että kaikille on mahdollista nähdä, millaisesta Raamatun väärentämisestä ja Raamatun panettelusta on kyseisen kirjoittaja kohdalla kysymys. Lisäksi KariHenrik on josaain määrin kritisoinut entistä oppi-isäänsä, mutta melko vaatimattomasti tosin. Semperin panoskin voisi olla voimakkaampi tämän eksyttäjän oppien vastustamisessa. Onhann tosin totta, että palstaa ei lue kuin muutama kymmenen henkilöä, mutta silti on tärkeää torjua kaikki eksyttävä toiminta.
- Anonyymi00205
Ei ne pelkät psykologiset mielialojen muutokset synteja pois pese.
- Anonyymi00222
Juutalaiset käsittivät hyvin kasteen veden merkityksen.
4. Moos. 8:7
Heidän puhdistamisekseen sinun on pirskotettava heidän päälleen
synneistä puhdistavaa vettä.
- Anonyymi00206
Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.
- Anonyymi00212
Mitä lääkäri sanoo saastaisesta kasteesta?
- Anonyymi00211
Kuuluisat lahkosaarnaajat käyttävät ihmisten kaatamiseen nurin hengellisissä kokouksissaan Saksalaisen lääkärin Franz Mesmerin kehittämää vanhaa hypnoosin sovellusa "mesmerismiä".
- Anonyymi00213
Ylivainio käytti Hindujen vanhaa kaatotekniikkaa, nopeä tönäisy kädellä otsaan.
googlaa: shaktipat- Anonyymi00217
Reikiä ja kundaliinia kutsutaan eräissä piireissä Pyhäksi Hengeksi.
- Anonyymi00218
Anonyymi00217 kirjoitti:
Reikiä ja kundaliinia kutsutaan eräissä piireissä Pyhäksi Hengeksi.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
- Anonyymi00214
Lääkäri tietää kaiken.
Onkin Jumalasta seuraava.- Anonyymi00215
Lahkolaiset ilmoittivat parantuneensa ihmeellisesti sellaisistakin vakavista sairauksista, joita potilastietojen mukaan heissä ei koskaan todettu olevankaan.
- Anonyymi00216
Lääkäri joutui kysymään omaisilta luvan potilastietojen samiseksi kun ihmeet kokeneet olivat ehtineet vaihtaa hiippakuntaa.
- Anonyymi00219
Lait kieltävissä pelkkiin henkiin perustuvissa uskonnoissa on iso riski erehtyä niissä hengissä.
1. Joh. 4:1
Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan. - Anonyymi00220
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
Raamatussa väärin luvattuun maahan menemisestä ja sinne pääsemisestä puhuneet miehet kokivat pahan äkkikuolemat.
Eksyttäjät tosin kutsuvat heitä marttyyreiksi. - Anonyymi00221
Kovaa on eksyminen.
Sitä se herjaaminen teetättää.- Anonyymi00223
Eihän se lopun ajan Jumalan lähettämä raju eksytys muuten mikään väkevä eksytys olisikaan, jos joku "valeapostoli" ei olisi saanut tehtäväkseen sitä sinne kirjoituksiin lisätä.
11 Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
12 ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.
- Anonyymi00227
Matt. 7:23
Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875