"Tilastokeskus kertoi keskiviikkona, että Suomessa oli maaliskuussa 315 000 työtöntä, Työttömyysasteen trendi oli 10,4 %
Vielä tyrmäävämpiäkin lukuja on tänään ollut tarjolla. Keha-keskuksen työnvälitystilaston mukaan työttömiä työnhakijoita oli maaliskuun lopussa yhteensä 342 800, mikä on 12,5 prosenttia työvoimasta.
Laaja työttömyys saadaan, kun työttömien työnhakijoiden päälle lisätään erilaisissa työvoimapoliittisissa palveluissa olevat. Palveluihin kuuluvat esimerkiksi työllistetyt sekä työvoimakoulutuksessa tai omaehtoisessa opiskelussa olevat.
Maaliskuun lopussa palvelujen piirissä oli 91 600 henkeä. Näin laaja työttömyys oli maaliskuun lopussa 434 300 henkeä, mikä on 15,8 prosenttia työvoimasta."
ELI OIKEA TÖTTÖMIEN LUKUMÄÄRÄ ON 434 300 !!! HYVÄ HALLITUS !!!
Suomessa oikeasti 434 000 työtöntä !
10
170
Vastaukset
- Anonyymi00001
Syylliset; sdp vihreät vasemmisto rkp ja keskusta. Jauhobilettäjät.
- Anonyymi00010
Voi kun jumala kuulisi minun rukouksen orpo jäis työttömäksi
- Anonyymi00002
Kokoomus ennustajat vieneet Kankkulaan suomen Nyt on aika kaivaa lompsaa Orpo
- Anonyymi00003
Lälennellään 90- luvun laman tulosta?
- Anonyymi00004
Ei kiinnosta. T. Orpo Eikä minua. T. Purra . Eikä minua varsinkaan. T. Työministeri mikälie Marttinen
- Anonyymi00005
Ihan sama kunhan tunnin juna kulkee ja taskut on täynnä euroja, t: urpo
Ihan sama kunhan vaan sopeutumiskorvaus on itselle turvattu, t: ruppa
Ihan sama kunhan vaan avustukset tulee kuin taivaasta tulevat vuodet, t: essi
Ihan sama kunhan vaan ei rikkaimpien omaisuuksiin ja etuihin kosketa, t: hejasvärje - Anonyymi00006
Norge wilkommen new jobs here
- Anonyymi00007
Työväen hallitus näytti kyntensä !
- Anonyymi00008
Persujen sivuilla tuollaisia lupauksia:
Ihmisen puolella
Isänmaalliseen ja oikeudenmukaiseen politiikkaan kuuluu vähäosaisten, huono-onnisten ja syrjäytyneiden suomalaisten auttaminen.
Haluamme tukea apua tarvitsevia ensisijaisesti oman maamme sisällä. Tätä kutsumme sisäiseksi solidaarisuudeksi. Puolueemme haluaa edistää työntekoa ja yrittämistä ja sillä tavoin maamme talouden vahvistumista ja kilpailukykyä.
Että tuollai sitä hoidetaan asioita "ihmisen puolella" - Anonyymi00009
Mikä ihme se on kun poliitikkojen ÄO pyörii jossain kengännumeron paikkeilla.
Esim tämä https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011963081.html
Tässä ministerin lausunnossa ei ilmene todellisuuden tajun totaalista poissaoloa lukuunottamatta mitään järjellistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2342567Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka92138Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3221878- 1031629
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois841525Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671190
- 251121
- 501073
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016