Hallitus tunnustaa hidastaneensa talouskasvua

Anonyymi-ap

Aiemmin hallitus leikkasi kotitalousvähennöstä. Nyt hallitus palauttaa kotitalousvähennystä kasvutoimena. Eli hallitus tunnustaa hidastaneensa kasvua,ainakin omasta mielestään.

Korjausrakentamiseen annetaan tukea, mutta ASO-rakentamisen lopettamista ei palautettu. Edullisia asuntoja ei tarvita tuomaan kilpailua vuokramarkkinoille, mutta sijoituskämpät voisi rempata.

12

230

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hanki elämä.

• Anonyymi00002

Harmittaako, kun tuo esille, miten huono hallitus meillä on. Oletko kenties siellä?

• Anonyymi00003

Hyvä, että hallitus huomasi vähentäneensä työn kannustavuutta nostamalla matkakustannuksen omavastuuta 150 eurolla.

Hyvä, että hallitus paikkaa omia virheitä, eikä jätä kaikkea seuraavalle.

Yksityisten lääkärien korotettuun kelakorvaukseenkaan ei ehditty hukata kuin 120 miljoojaa, kunnes hallitus peruutti sen tehottomana. Oppositiota kuuntelemalla tuo 120 miljoonaa olisi säästetty.

• Anonyymi00004

Eilen yhtä ja tänään toista. Se on hallituksen vankkumaton linja : )

• Anonyymi00005

Tämä hallitus on itse ahneus. Ahneella on paskainen loppu.

• Anonyymi00006

Tyhmiä "päätöksiä" kehuvat itseänsä. Joka toisen lauseen väliin KYLLÄ, hokevat kuin papukaijat, sekä orpo sekä purra KYLLÄ. Ovat todella ylpeitä itsestään KYLLÄ. Tyhmyys pukee heitä KYLLÄ. Kallispalkkainen konsulttifirma kouluttanut sanomaan myönteisesti KYLLÄ. Tämmöseen rahaa riittää ...ylpeästi Kyllä.

• Anonyymi00007

Orpo yhteisöveron peruutamisesta: "Ensin täytyy sanoa se, mitä olen mielestäni väsyksiin asti todennut, että ylipäätään tällaisista päätöksistä, jotka ovat neuvotteluiden kautta sovittu, niin niistä peruuttaminen on poliittisesti typerää, mutta kun kyse on veroista, niin se on ehkä erityisen typerää."

Orpon omien sanojen mukaan siis hallituksen matkakustannuksen omavastuussa peruuttelun täytyy olla erittäin typerää.

• Anonyymi00008

Hallitus nosti matkakustannuksen omavastuun 750 eurosta 900 euroon ja nyt se lasketaan 900 eurosta 800 euroon eli nousua jää 50 euroa.

Tätä hallitus kertoo tukemisena. Hoh hoijaa.

• Anonyymi00009

Marttinen kuvasi kotitalousvähennyksen määräaikaista palauttamista ennalleen 2026–2027 merkittäväksi kasvutoimeksi.

Samalla Marttinen siis tunnustaa, että Orpon hallitus heikensi merkittävästi kasvua leikatessaan kotitalousvähennöstä.

• Anonyymi00010

Olisi pitänyt keventää verotusta reilusti, mutta siihen ei ollut varaa

• Anonyymi00011

Olisi pitänyt olla malttia, nyt leikkaukset hukataan. Yhteisöveroalella 140 miljoonaa menee pankeille, eikä saada yhtään työpaikkaa.

• Anonyymi00012

Orpo kehuu Suomen talouden olevan nousemassa.
      Totta, Suomen talouden ennuste tänä päivänä on noussut surkeasta surkea +.

Orpo unohtaa kaksi asiaa. Muualla Euroopassa talouskasvu on suurempaa.

Suomen hitunen talouskasvu on pitkälle Teollisuusliiton hankkimien palkankorotusten ansiota.

Orpo ei mainitsekaan, millä hallituksen toimella olisi ollut vaikutusta talouden muuta Eurooppaa hitaampaan kasvuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1580
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      104
      793
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe