Aiemmin hallitus leikkasi kotitalousvähennöstä. Nyt hallitus palauttaa kotitalousvähennystä kasvutoimena. Eli hallitus tunnustaa hidastaneensa kasvua,ainakin omasta mielestään.
Korjausrakentamiseen annetaan tukea, mutta ASO-rakentamisen lopettamista ei palautettu. Edullisia asuntoja ei tarvita tuomaan kilpailua vuokramarkkinoille, mutta sijoituskämpät voisi rempata.
Hallitus tunnustaa hidastaneensa talouskasvua
10
151
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hanki elämä.
- Anonyymi00002
Harmittaako, kun tuo esille, miten huono hallitus meillä on. Oletko kenties siellä?
- Anonyymi00003
Hyvä, että hallitus huomasi vähentäneensä työn kannustavuutta nostamalla matkakustannuksen omavastuuta 150 eurolla.
Hyvä, että hallitus paikkaa omia virheitä, eikä jätä kaikkea seuraavalle.
Yksityisten lääkärien korotettuun kelakorvaukseenkaan ei ehditty hukata kuin 120 miljoojaa, kunnes hallitus peruutti sen tehottomana. Oppositiota kuuntelemalla tuo 120 miljoonaa olisi säästetty. - Anonyymi00004
Eilen yhtä ja tänään toista. Se on hallituksen vankkumaton linja : )
- Anonyymi00005
Tämä hallitus on itse ahneus. Ahneella on paskainen loppu.
- Anonyymi00006
Tyhmiä "päätöksiä" kehuvat itseänsä. Joka toisen lauseen väliin KYLLÄ, hokevat kuin papukaijat, sekä orpo sekä purra KYLLÄ. Ovat todella ylpeitä itsestään KYLLÄ. Tyhmyys pukee heitä KYLLÄ. Kallispalkkainen konsulttifirma kouluttanut sanomaan myönteisesti KYLLÄ. Tämmöseen rahaa riittää ...ylpeästi Kyllä.
- Anonyymi00007
Orpo yhteisöveron peruutamisesta: "Ensin täytyy sanoa se, mitä olen mielestäni väsyksiin asti todennut, että ylipäätään tällaisista päätöksistä, jotka ovat neuvotteluiden kautta sovittu, niin niistä peruuttaminen on poliittisesti typerää, mutta kun kyse on veroista, niin se on ehkä erityisen typerää."
Orpon omien sanojen mukaan siis hallituksen matkakustannuksen omavastuussa peruuttelun täytyy olla erittäin typerää. - Anonyymi00008
Hallitus nosti matkakustannuksen omavastuun 750 eurosta 900 euroon ja nyt se lasketaan 900 eurosta 800 euroon eli nousua jää 50 euroa.
Tätä hallitus kertoo tukemisena. Hoh hoijaa. - Anonyymi00009
Marttinen kuvasi kotitalousvähennyksen määräaikaista palauttamista ennalleen 2026–2027 merkittäväksi kasvutoimeksi.
Samalla Marttinen siis tunnustaa, että Orpon hallitus heikensi merkittävästi kasvua leikatessaan kotitalousvähennöstä. - Anonyymi00010
Olisi pitänyt keventää verotusta reilusti, mutta siihen ei ollut varaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2552683Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1031649
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901576Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2011264- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036