11-vuotiasta pelätään, eikä saada kuriin

Anonyymi-ap

148

840

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minkälaiset vanhemmat tuolla tytöllä oikein on?
      Ja millainen kotikasvatus?

• Anonyymi00002

Tuskin minkäänlaista.
        Nuo pitäisi laittaa kovalla kädellä kuriin.
        Muuten tuo istuu muutaman vuoden päästä jonkun murhasta tai taposta tuomiota.

• Anonyymi00003

Ei saada lapsille kuria.

Omassa lapusuudessa 'saunan vanhimma't
        hullaantui
        jos käytti julkisissa saunoissa pyyhettä tai uikkreita

mikä on muuttunut 80-90 luvulta
        Nykylapset antais ny huomattajille selkään sillä pyyhe-saippua
        jutulla. Ja millainen kotikasvatus? Kuten itse kysyit

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tuskin minkäänlaista.
        Nuo pitäisi laittaa kovalla kädellä kuriin.
        Muuten tuo istuu muutaman vuoden päästä jonkun murhasta tai taposta tuomiota.

kädellä

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei saada lapsille kuria.

Omassa lapusuudessa 'saunan vanhimma't
        hullaantui
        jos käytti julkisissa saunoissa pyyhettä tai uikkreita

mikä on muuttunut 80-90 luvulta
        Nykylapset antais ny huomattajille selkään sillä pyyhe-saippua
        jutulla. Ja millainen kotikasvatus? Kuten itse kysyit

Sitä se on kun ei enää opeteta, mikä on oikein ja mikä on väärin. Moraalittomuus, ei kunnioiteta toista ihmistä. Pitäisikö tuollaista sitten kunnioittaa ja nöyristellä? Ei tietenkään. Ketä se palvelee? Minkälainen yhteiskunta tämä Suomi nykyisin on?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sitä se on kun ei enää opeteta, mikä on oikein ja mikä on väärin. Moraalittomuus, ei kunnioiteta toista ihmistä. Pitäisikö tuollaista sitten kunnioittaa ja nöyristellä? Ei tietenkään. Ketä se palvelee? Minkälainen yhteiskunta tämä Suomi nykyisin on?

Kaikki arvot lakaistaan maton alle.
        "Uuden ajan opit" ovat käytössä.
        Älä kunnioita muita, tee mitä huvittaa, ei ole mitään rajoja. Tätä se teettää. Vapaa kasvatus.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Suomi on nykyisin juuri tällainen yhteiskunta. Ihmisiä ei kunnioiteta ja nuoret ottavat mallia

• Anonyymi00030

Onko matuja vanhemmat??

• Anonyymi00033

Miksi ihmeessä tuollaisen tyttölauman annetaan terrorisoida paikkakunnalla! Koko porukka kiinni ja eri kasvatuslaitoksiin koko porukka! Yhteen heitä ei pidä päästää! Laitoksissa kännykät pois, etteivät saa yhteyttä toisiinsa!

Ihmettelen todella, että paikkakunnalla ei nosteta vastalausemyrskyä tuillaisa porukkaan kohtaan! Yhteisvoimalla tuo porukka saadaan kuriin!!
        Millaisia näitten pikku paholaisten kodit ovat???

• Anonyymi00064
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Miksi ihmeessä tuollaisen tyttölauman annetaan terrorisoida paikkakunnalla! Koko porukka kiinni ja eri kasvatuslaitoksiin koko porukka! Yhteen heitä ei pidä päästää! Laitoksissa kännykät pois, etteivät saa yhteyttä toisiinsa!

Ihmettelen todella, että paikkakunnalla ei nosteta vastalausemyrskyä tuillaisa porukkaan kohtaan! Yhteisvoimalla tuo porukka saadaan kuriin!!
        Millaisia näitten pikku paholaisten kodit ovat???

Helsinki, savuinen, sumuinen kaupunki
        ihmiset ei tunne edes naapuriaan
        kaikilla on kiire, harva täällä hymyilee
        näkymättömät langat repivät ja nykivät sätkynukkeja
        jotka poukkoilevat kuin saalis kalat sumpussa
        kaikilla on kiire ei minnekkään
        Kuusamo, nyt kutsuu mua Kuusamo
        metsän näen jämäkän
        ja vaaran sinertävän
        sieltä vaan mä rauhani saan
        Kuusamo...
        Helsingissä ei asu enää helsinkiläisiä.
        on vain joukko yksinäisiä, ja heitä on monta, liian monta
        en tahtoisi olla yksi heistä
        tahdon olla vapaa, ja hengittää havun tuoksua
        täällä olen kuin vanki, lähden Kuusamoon
        metsän näen jämäkän ja vaaran sinertävän
        Baa ba baa ba ba baa....
        Kaukana, on mennyt onni kaukana
        mielenrauhan menetin, mut sen kai saan takaisin
        ainoa lie paikka vailla vainoa
        korpimaa se kanssani jaa...

• Anonyymi00065

• Koti kasvatukseta kiini on millaisia kansa laisi on tulossa, lapis tarvitsee kasvatusta 17 ikävuoteen saakka, mitä seuraamuksi tulee jos rikko sääntöjä siitä on on seltitettävä syyt ja seuraamukset. Rajat on selvitettävä.

• Anonyymi00083
        kävelijä1 kirjoitti:

Koti kasvatukseta kiini on millaisia kansa laisi on tulossa, lapis tarvitsee kasvatusta 17 ikävuoteen saakka, mitä seuraamuksi tulee jos rikko sääntöjä siitä on on seltitettävä syyt ja seuraamukset. Rajat on selvitettävä.

Jos maalla olisi toimivat rajat, niin tuota porukkaa ei täällä edes olisi.

Selittelyt ovat turhia, koska haluamme olla suvaitsevainen maa. Synkkää jatkoa.

• Anonyymi00084

Ehkä noudattaa vain isän oppeja?

• Anonyymi00091

Se on niiden 500 vuotta Suomessa loisineiden sukua.

• Anonyymi00094
        Anonyymi00064 kirjoitti:

metsän näen jämäkän
        ja vaaran sinertävän
        Kuusamo...
        Baa ba baa ba ba baa....

Itä on itä ja länsi on länsi myös Stadissa.

• Anonyymi00103

Muslimeja

• Anonyymi00107

mita tama olla mita tarkoita ?

• Anonyymi00111
        kävelijä1 kirjoitti:

Koti kasvatukseta kiini on millaisia kansa laisi on tulossa, lapis tarvitsee kasvatusta 17 ikävuoteen saakka, mitä seuraamuksi tulee jos rikko sääntöjä siitä on on seltitettävä syyt ja seuraamukset. Rajat on selvitettävä.

Se riittäisi, jos kotona välitettäisiin, niin ei tarvitsisi lähteä oireilemaan pahaa oloaan kaupungille muiden kiusaksi.

• Anonyymi00124
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Se on niiden 500 vuotta Suomessa loisineiden sukua.

Tarkotat ilmeisesti meitä kantasuomalaisia, muita ei ollu 500 v sit.

• Anonyymi00128
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Halveksitko saamelaisia?

• Anonyymi00124 kirjoitti:

Nyt meni pahasti pieleen. Keskiajalla nykyisen Suomen alueella asui paljon ulkomaalaisia. Kukaan vain ei edes puhunut maasta nimeltä Suomi.

Tutustu poika historiaan.

• Anonyymi00145
        Anonyymi00064 kirjoitti:

metsän näen jämäkän
        ja vaaran sinertävän
        Kuusamo...
        Baa ba baa ba ba baa....

Kyllä tulikin kaipaus KUUSAMOON! Ihanaa tuo rauha ja vapaus siellä vaaroilla ja vaarojen keskellä, eikä huolta tuollaisista nuorisokapina lmiöistä!

• Anonyymi00007

Katkeran lopun aikoina lapset eivät enää kunnioita vanhempiaan.

Vaikka en varmasti pääse taivaisiin, niin tuollainen toteamus muistui mieleeni peruskoulun uskonnontunnilta.

• Anonyymi00024

Se on juuri näin. Raamattu varoitti tästä ajasta jota nyt elämme. Pahimpia ellei jopa pahin ja hullunkurisin aika koko ihmiskunnan historiassa. Kaikki synnit ja kuolemansynnit, kolmas jo alkanut maailmansota ja saatananpalvonta, antikristus/antikristkset, väärät profeetat nostaneet päätään pedon lailla. Maailma on saatanan vallassa.

Raamatussa sanotaan mm.:

"Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee."

"Joka vitsaa säästää, se lastaan rankaisee ja tekee tälle karhunpalveluksen."

Nyt se kaikki märännyt paska tulla levähtää koko yhteiskunnan silmille. Mutta eipähän säästy tulevista myllerryksistä satanistitkaan ja muut pahantekijät, ei edes korruptioeliittinsä. Siitä pitää Jumala huolen.

• Anonyymi00044

Neljäs käsky?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Se on juuri näin. Raamattu varoitti tästä ajasta jota nyt elämme. Pahimpia ellei jopa pahin ja hullunkurisin aika koko ihmiskunnan historiassa. Kaikki synnit ja kuolemansynnit, kolmas jo alkanut maailmansota ja saatananpalvonta, antikristus/antikristkset, väärät profeetat nostaneet päätään pedon lailla. Maailma on saatanan vallassa.

Raamatussa sanotaan mm.:

Nyt se kaikki märännyt paska tulla levähtää koko yhteiskunnan silmille. Mutta eipähän säästy tulevista myllerryksistä satanistitkaan ja muut pahantekijät, ei edes korruptioeliittinsä. Siitä pitää Jumala huolen.

Nyt muistin oikein tuon toisen sanatarkasti.

"Se joka vitsaa säästää ei lastaan rakasta"

Niin se oli.

Mutta samaa tuo oma muunnos tarkoittaa hakea.

• Anonyymi00078
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Raamatussa sanotaan mm.:

Meilläpäin sanottiin " joka vitsaa säästää,se lastaan vihaa"🤦🏼‍♀️
        En saanut vitsaa,muutaman tukkapöllyn tottelemattomuudesta.En ole katkera kuitenkaan.

• Anonyymi00104
        Anonyymi00078 kirjoitti:

En saanut vitsaa,muutaman tukkapöllyn tottelemattomuudesta.En ole katkera kuitenkaan.

Vyöllä ei käske missään raamattu kurittamaan eikä edes vitsalla satuttamaan.Mamut ovat väkivaltauskonnon piirissä, joten en usko, että se ainakaan auttaa koska paljon rikoksia heillä.

• Anonyymi00112
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Olen itsekin tyytyväinen, että aikoinaan pidettiin kuria, säästyi kaikelta liian typerältä kakarana. Ei tullut sössittyä.

• Anonyymi00144
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Vyöllä ei käske missään raamattu kurittamaan eikä edes vitsalla satuttamaan.Mamut ovat väkivaltauskonnon piirissä, joten en usko, että se ainakaan auttaa koska paljon rikoksia heillä.

Noista on eri muunnoksia.

Joka tapauksessa vanhoja viisaita vanhankansan toteamuksia/sanontoja jotka piti paikkaikkansa kun nykymenoa ja vapaankasvatuksen hedelmien touhuja katsoo.

• Anonyymi00010

Ihonvärin merkitystä tuskin kannattaa kenellekään korostaa?

Maahanmuutto vie paljon enemmän kuin tuo.

• Anonyymi00037

Onko nämä lapset maahanmuuttajien kodeista vai koostuuko tuo porukka sekä kotimaisista että maahanmuuttajataustaisista lapsista!??????

Joka tapauksessa, miksi ihmeessä vuosaarelaiset annatte tuollaisen huonosti kasvatetun porukan terrorisoida alueellanne! Kasvatuslaitos on tuollaisille oikea paikka! Tienoo rauhoittuu huomattavasti, kun tuollaiset häiriköt saadaan pois paikkakunnalta!

Ryhtykää toimeen, jos ette ole vielä ryhtyneet!!

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Onko nämä lapset maahanmuuttajien kodeista vai koostuuko tuo porukka sekä kotimaisista että maahanmuuttajataustaisista lapsista!??????

Joka tapauksessa, miksi ihmeessä vuosaarelaiset annatte tuollaisen huonosti kasvatetun porukan terrorisoida alueellanne! Kasvatuslaitos on tuollaisille oikea paikka! Tienoo rauhoittuu huomattavasti, kun tuollaiset häiriköt saadaan pois paikkakunnalta!

Totta kai ne ovat mamuja.

Rasismin vuoksi viranomaisetkin ovat hampaattomia. Vuosien sosiaalidemokratialla saa juuri sitä mitä tilaa.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Rasismin vuoksi viranomaisetkin ovat hampaattomia. Vuosien sosiaalidemokratialla saa juuri sitä mitä tilaa.

Muistakaa laulaa Suvivirsi. Vieraille ei kuulu mitä laulamme jos ei kiinnosta painukaa kotiinne.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Sekin ihmetyttää että joka paikassa on kyllä teinipoikalaumoja. Miksi ihmeessä edes teinikundit eivät vetele turpaan näitä minijätteitä?
        Tavallisten kansalaisten ja lapsien kimppuun kyllä käydään mutta pelätään jotain ke.harityttöjä?

• Anonyymi00053
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ja sehän se tässä onkin hauskaa, tuo "rässismin" pelko mahdollistaa näiden vihamielisten ei-suomalaisten vihateot kantaväestöön jotka ovat oikeita rikoksia..

• Anonyymi00080
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Vasemmisto tuhoaa maamme ja kulttuurimme!

• Anonyymi00096
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Ja sehän se tässä onkin hauskaa, tuo "rässismin" pelko mahdollistaa näiden vihamielisten ei-suomalaisten vihateot kantaväestöön jotka ovat oikeita rikoksia..

Löllyvät feministivassarit kirkuu heti sormi pystyssä rasismista, jos yritetään sanoa jotain negatiivista mamuista.

• Anonyymi00114
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Sekin ihmetyttää että joka paikassa on kyllä teinipoikalaumoja. Miksi ihmeessä edes teinikundit eivät vetele turpaan näitä minijätteitä?
        Tavallisten kansalaisten ja lapsien kimppuun kyllä käydään mutta pelätään jotain ke.harityttöjä?

Ja mitähän järkeä olisi vetää turpaan yhtään ketään ?

• Anonyymi00135
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ei kai nyt viranomaiset voi noitten nuorten rötöstelyjä syrjäyttää huomiotta! Aivan typerää!
        Kiinni vaan koko porukka ja vastuuseen ryöstelyistä!

Täytyyhän heidän oppia tavoille, jos aikovat elää Suomessa!!! Jos eivät opi ihmisten tavoille, niin pois Suomesta perhekunnittain!

• Anonyymi00138
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Muistakaa laulaa Suvivirsi. Vieraille ei kuulu mitä laulamme jos ei kiinnosta painukaa kotiinne.

Ilman muuta Suomessa veisataan virsiä ja opetetaan uskontoa kouluissa Miksi pitäisi alkaa pokkuroimaan joitakin poikkeavia, ukonnottomia tai muhamettilaisia!???? Luterialaisuus kunniaan kouluissa!!

Uskonnon myötä oppii ihmisyyttä!!!

• Anonyymi00141
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Rasismista ei ole kysymys, jos rikollisuutta pannaa kuriin! Jos nuo kakarat oppivat jo noin nuorena rikollisiin tapouhu, niin mihinm ehtivätkään vielä, kun aikuiseksi kasvavat!

Olisi varmaan parempi laittaa heidät kasvatuslaitoksiin oitis eikä odotella tuota rikollisuuden kypsymistä!
        Tuo porukka kiinni ja sitten kutsutaan vanhemmat palaveriin neuvottelemaan, kuinka he haluavat toimia noitten nuorten rikollisten kanssa?????? aitetaanko laitoksiin kasvamaan aikuiseksi vai pystyvätkö vanhemmat pitämään nämä nuorensa pois rikollisista puuhista??

• Anonyymi00011

Se on kuin viimevuosikymmenien hallitukset pienoiskoossa, niitäkään ei saada kuriin.

• Anonyymi00027

Eihän niitä ole edes yritetty suoraan kansan taholta asettaa vastuuseen vielä yhtään mistään. Koko systeemi on umpimätä ja korruptoitunut. Kaikki joudutaan laittamaan ihan uusiksi.

• Peä eellä suonsilimään nii oppii olemaa.☠️👎

• Anonyymi00012

Hallitsemattoman maahanmuuton seurauksena Suomen suonsilmät eivät vain enää riitä.

Liika on liikaa persuillekin.

• Anonyymi00098

Suomaliaksi Suomi muuttuu tällä menolla vähitellen.
        Musulmaanit on kovia vaatimaan.
        Vaaditaan sitä ja vaaditaan tätä.
        Siis ei pyydetä vaan vaaditaan.
        Kaiken pitäisi mennä heidän ehdoillaan.
        Suomeen on päästy ja sitten ollaan heti herroja talossa.

• Anonyymi00013

Värisuoja suojelee tätäkin pentua.
      Suvaitkaa, kumartakaa.

• Anonyymi00014

Kuka suojelee vaaleaihoista?

Eipä montaa päättäjää tästä maasta juuri nyt tule mieleen.

• Anonyymi00015

Suojaväri toimii.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Vaaleaa suomalaista lasta olisi media viranomaisista puhumattakaan riepoteltu jo kissankorkuisin otsikoin.
        Nykylukumediataito taas tarpeen tässäkin ceississä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Vaaleaa suomalaista lasta olisi media viranomaisista puhumattakaan riepoteltu jo kissankorkuisin otsikoin.

Usein vaaleaihoiset toimittajat käsittelevät juuri näitä jonkin muun värisiä "lapsia" (19 - 32 vuotiaita) silkkihanskoin.

Ja aina vika löytyy rasismista ja persuista.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Usein vaaleaihoiset toimittajat käsittelevät juuri näitä jonkin muun värisiä "lapsia" (19 - 32 vuotiaita) silkkihanskoin.

Ja aina vika löytyy rasismista ja persuista.

Kotouttamisraha myös ihan liian alhainen joten reipasta nostoa siihen tarvitaan.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kotouttamisraha myös ihan liian alhainen joten reipasta nostoa siihen tarvitaan.

Tuo on totta. Löytyykö syöpälääkkeille jotakin halvempaa vaihtoehtoa, vaikka pahojen henkien manausta?

• Anonyymi00039
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Parempi, kun ei tuoda noita afrikkalaisia Suomeen! Valkoisten joukossa lienee vaikea sopeutua elämään normaalisti! Voisivatkin muuttaa takaisin kotimaahansa, ehkä siellä käytöksetkin paranisivat!!

Minä en ymmärrä, miksi noilla maahanmuutajalapsilla olisi sen suurempi oikeus rettelöidä kaduilla kuin alkperäislapsillakaan!

Joka ikinen roistomaisesti käyttäytyvä lapsi, oli sitten musta tai valkoinen, laitettava kasvatuslaitokseen, ennen kuin on myöhäistä käännyttää tuo rikollinen oikealle tielle!

• Anonyymi00045
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Parempi, kun ei tuoda noita afrikkalaisia Suomeen! Valkoisten joukossa lienee vaikea sopeutua elämään normaalisti! Voisivatkin muuttaa takaisin kotimaahansa, ehkä siellä käytöksetkin paranisivat!!

Minä en ymmärrä, miksi noilla maahanmuutajalapsilla olisi sen suurempi oikeus rettelöidä kaduilla kuin alkperäislapsillakaan!

Joka ikinen roistomaisesti käyttäytyvä lapsi, oli sitten musta tai valkoinen, laitettava kasvatuslaitokseen, ennen kuin on myöhäistä käännyttää tuo rikollinen oikealle tielle!

Kerropa mikä on puolueella jota olet vaaleissa äänestänyt kanta maahanmuuttoon ja onko kaikki tulijat sille samanarvoisia?

• Anonyymi00071
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ovat siis maahanmuuttajien lapsia kun nimiä ei mainita.

• Anonyymi00099
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei ainakaan Vihreät, joka on puolueena identtinen Vasemmistoliiton kanssa eikä tietenkään demarit. Fat imaami & co puolustavat mamuja henkeen ja vereen.
        Entinen "työväenpuolue" on nykyään mamutuspuolue.
        Är koopeeta kiinnostaa ruotsia puhuvat, mutta ei muut.

• Anonyymi00100
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mediassa hivellään Lähi-idästä saapuneita ja tietenkin somaleita.
        Tämän päivän Hamasin Sanomissa yritettiin todistella ettei Lontoo olekaan mikään jumala paikka. Wokevassari kirjoittanut jutun, jossa väitettiin "trollien" pilaavan Lontoon maineen.
        Kumma kyllä Lontoon kantiksien mielestä kotikaupunkinsa muistuttavan lähinnä Pakistania.

• Anonyymi00142
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Ei ainakaan Vihreät, joka on puolueena identtinen Vasemmistoliiton kanssa eikä tietenkään demarit. Fat imaami & co puolustavat mamuja henkeen ja vereen.
        Entinen "työväenpuolue" on nykyään mamutuspuolue.
        Är koopeeta kiinnostaa ruotsia puhuvat, mutta ei muut.

Ruotsinkielisillä, etenkään pienemmillä paikkakunnilla mamuja vähän ja esim. Oolannissakaan yhtään somppua ja silti saariedustajansakin haalimassa ja otattavat niitä mantereelle erityisesti suomenkielisten veronmaksajain riesaksi ja elätettäviksi.

• Anonyymi00019

Tuonkin kanssa 2 vaihtoehtoa saatanan kalliiksi tuleva sossutanttojen antama apu nuorelle kriminaalille.

Tai sitten vaan raaka väkivalta vaikka kyseessä lapsi ja viellä heikompaa sukupuolta.

• Anonyymi00022

Kollektiivinen karkoitus.

Suku seuraa lähtijää ja valituksia ei käsitellä.

• Anonyymi00021

Valitettavasti tilanne on sellainen että näitä rikoksiin syyllistyneitä uhriutetaan, ovat jääneet yhteiskunnan ulkopuolelle, ovat haavoittuvassa asemassa ja eivät saa tarvitsemaansa hoivaa ja apua. Katuryöstäjää puolusteltiin kun muka halusi vain uudet tennarit, huomioimatta jätettiin etteikö myös ryöstetty olisi halunnut pitää uudet tennarinsa. Tahallisesti jätetään keskustelujen ulkopuolelle uhreiksi joutuneiden kohtalo, ryöstetty, pahoinpidelty, nöyryytetty ja alistettu, mikäli tarvitsee vammojen vuoksi sairaalahoitoa se riittäköön.

• Anonyymi00042

On typerää antaa noutten ryöstäjien huomata, että oikeuslaitos myötäilee tuota rosvousta, säälien! Ei ole mitään syytä sääliä! On heidän opittava yhteiskunta kelpoisiksi! Oppivat ryöstämään ja varastamaan jo lapsina, niin miten heitä kurissa pitää aikuisina!

Mielestäni palautus kotimaahansa koko perheelle! He varmaan tulevat toimeen paremmin siellä!
        Ei kannata hyysätä tulevaa rikollisainesta kauempaa maassamme! Hirvittää tulevaisuus, kun maahanmuuttaja lapsikatras kasvaa aikuiseksi! Mikä mahtaa olla sitten turvallisuus kaduillamme ja kodeissakin!

• Anonyymi00025

Kuka hullu äänestää vihervassuja jotka ovat tehneet tämän vapaan kasvatuksen?

• Anonyymi00031

Vaikka on kuinka vapaa kasvatus, niin kyllä lapsiaan silti voi kasvattaa olemaan ihmisiksi.
        Lapsesta ja nuoresta välittäminen, kotona huomioiminen, keskustelut, tukeminen, tsemppaaminen, ym. auttavat jo asiassa eteenpäin. Kotoa se käytös lähtee kuitenkin. Mitä vanhemmat edellä, sitä pienemmät perässä.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Vaikka on kuinka vapaa kasvatus, niin kyllä lapsiaan silti voi kasvattaa olemaan ihmisiksi.
        Lapsesta ja nuoresta välittäminen, kotona huomioiminen, keskustelut, tukeminen, tsemppaaminen, ym. auttavat jo asiassa eteenpäin. Kotoa se käytös lähtee kuitenkin. Mitä vanhemmat edellä, sitä pienemmät perässä.

Kai ymmärrät ettei tässä nyt mistään kantasuomalaisesta perheestä ole kysymys?

Maahanmuutto on ongelma ja tulevan hallituksen teoilla se ongelma tulee pahenemaan.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Näinhän se pitäisi olla ja olisi pitänyt olla, mutta vapaankasvatuksen hedelmät ovat vapaankasvatuksen tulos, mätiä sellaisia.

• Anonyymi00101

Pää pimeeksi huumeilla ja sitten kannatetaan Vihreitä!

• Anonyymi00115
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kai ymmärrät ettei tässä nyt mistään kantasuomalaisesta perheestä ole kysymys?

Maahanmuutto on ongelma ja tulevan hallituksen teoilla se ongelma tulee pahenemaan.

No kuule ymmärrän, ja samalla en ymmärrä, kyllä niitä kantasuomalaisiakin tuolla riittää riehumassa, jopa samoissa porukoissa.

• Anonyymi00122
        Anonyymi00115 kirjoitti:

No kuule ymmärrän, ja samalla en ymmärrä, kyllä niitä kantasuomalaisiakin tuolla riittää riehumassa, jopa samoissa porukoissa.

Kantasuomalaiset ovat Vuosaaressa ryöstettävien asemassa.

Vanhukset kiusattavana ja lapset alistettavana. Kiitokset voi antaa sosiaalidemokraattiselle yhteiskunnalle.

• Anonyymi00028

Tämäkin tapaus pikku rikollisliigakumppaneineen kaikkien mahdollisten viranomaisten tiedossa. Mitään vain eivät saa silti kukaan heistäkään aikaiseksi. Ideologisilla punavihervirkamiehillä miehitetty/naisetettu/otettu sukupuolettomaksi joka instanssi. Lastensuojelu, sosiaalityöntekijät, poliisi, kaikki ihan yhtä tyhjän kanssa.

"Monikulttuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta", sanoi joitain vuosia sitten menneisyydessä nykyinen presidenttimme a. stubb.

• Anonyymi00029

Arvaapa mikä paskamyrsky nousee mediassa, jos joku oikeasti noista toimijoista päättäisi katkaista kierteen?

Puolueiden puheenjohtajat pyytäisivät anteeksi Kunta Kinteä myöden kaikilta kansoilta joita Suomi on loukannut.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Arvaapa mikä paskamyrsky nousee mediassa, jos joku oikeasti noista toimijoista päättäisi katkaista kierteen?

Puolueiden puheenjohtajat pyytäisivät anteeksi Kunta Kinteä myöden kaikilta kansoilta joita Suomi on loukannut.

Tämä on kyllä käsittämätöntä, suomalaiset artistit ja poliitikot pyytelevät anteeksi milloin mitäkin mitä suomalaiset ovat tehneet muka väärin. Tämä käytös antaa kuvaa että suomen kansan päälle saa paskantaa ja jopa meidän hallitus ei pidä puoliamme. Arvatkaa vaan mitä kaikkien näiden ruskea/mustakansojen mielessä raksuttaa kun tajuavat tämän..Heillä kun tuo alistaminen ja heikompien hyväksikäyttö on verissä.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00029 kirjoitti:

"Arvaapa mikä paskamyrsky nousee mediassa, jos joku oikeasti noista toimijoista päättäisi katkaista kierteen?"

Vähän sellainen, kuin jos joku ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtaja toteaisi, että nyt vaan pitäisi jonkun länsijohtajan sanoa, että ukraina ei liity natoon?

Tiedän tiedän, sinä et vaan pysty varustuksellasi liittämään näitä asioita yhteen. Kunpa nyt mainitsin.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00059 kirjoitti:

"Arvaapa mikä paskamyrsky nousee mediassa, jos joku oikeasti noista toimijoista päättäisi katkaista kierteen?"

Vähän sellainen, kuin jos joku ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtaja toteaisi, että nyt vaan pitäisi jonkun länsijohtajan sanoa, että ukraina ei liity natoon?

Tiedän tiedän, sinä et vaan pysty varustuksellasi liittämään näitä asioita yhteen. Kunpa nyt mainitsin.

Miksi nämä asiat pitäisi liittää yhteen olipa se kapasiteetti millä tätä ajatustasi käsittelee mikä tahansa?

Vuosikymmenien vasemmistolainen politiikka on ajanut Suomen maahanmuuton kaatopaikaksi.

• Anonyymi00035

Lukkojen taakse tuollainen sekopää kuuluu.

• Anonyymi00041

Kuka laittaa somalitytön lukkojen taakse?

Sellaista mahtia ei tästä maasta löydy.

• Anonyymi00043

"Lapset hallitsevat aikuisia"

Ei vaan eliitti hallitsee rahvasta, mitä tahansa paskapoppoota hyödyntäen. Näille(kään) ei voida mitään, koska ne toteuttaa, täysin tietämättään, eliitin suunnitelmaa. Näpit irti eliitin kullannupuista. Vähän kuten näpit irti eliitin elofasisteista. Hajota ja hallitse. Vihervassut kyllä pahin esimerkki noista hyödyllisistä idiooteista.

• Anonyymi00051

Tai näpit irti eliitin pikku natoniiloista. Tässä vaiheessa normituraanin aivot meneekin sitten oikosulkuun.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Tai näpit irti eliitin pikku natoniiloista. Tässä vaiheessa normituraanin aivot meneekin sitten oikosulkuun.

Eikö sinulle ole kerrottu jo useamman kerran että turaanit asuivat TURANIASSA ja olivat keski-aasiasta?

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Eikö sinulle ole kerrottu jo useamman kerran että turaanit asuivat TURANIASSA ja olivat keski-aasiasta?

Älä turaani nyt taas viitsi.

• Anonyymi00046

Kyllä kakarat kuriin saadaan. Ongelma on laki, jota säätelee femakot kukkahattutädit. Ei meidän tytöt ja pojat, ne on ne muut. Jos menee antamaan selkäsaunan tällaisille hulttionuorille jotka pahoja tekevät, niin joudut itse vankilaan.

• Anonyymi00050

Juuri niin siinä käy.

Se myös kuvataan TikTokiin ja video uutisoidaan Iltasanomissa mikä linkitetään tänne Suomi24 maailman menoa palstalle, jossa tämä yksi pelle tekee aloituksen väkivaltaisesta persusta, missä tämä käy maahanmuuttaja lapsen kimppuun syyttä.

• Anonyymi00117

Rakkautta ja välittämistä ne tarvii, ei selkäsaunaa. Enkä nyt ota kantaa kansallisuuteen tai väreihin.

• Anonyymi00047

Ei kun koivuherra käyttöön niin kurreet oikii.

• Anonyymi00054

Persut hallituksessa. Nykymeno ei ole ullatus.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Persut hallituksessa. Nykymeno ei ole ullatus.

Vihervassujen lanseeraama vapaa kasvatus on syynä.

• Anonyymi00093
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Vihervassujen lanseeraama vapaa kasvatus on syynä.

Palstan Persuttimelle on turhaa vastailla mitään.

Sille syyllinen löytyy aina persuista.

• Anonyymi00058

Vihervasemmistolainen lainsäädäntö ja oikeuslaitos tuottaa tällaista.

• Anonyymi00118

Onhan nämä rumasti haukkuvat, huonosti täällä palstoilla käyttäytyvätkin joku luonut....

• Anonyymi00060

Taitaa sitten olla jonkinlainen jättiläinen tämä 11-vuotias, ja tyttökin vielä, luulisi koko juttua huonoksi vitsiksi.

Joku mamupentu ilmeisesti kyseessä, vai mikä?

Kyllä on yhteiskunnastamme tullut heikko määkivien lampaiden maa, jos joku pikkupentu jo pistää koko maan sekaisin, tämän täytyy olla jo jokin uni, voisinko jo herätä?

• Anonyymi00063

Viimeinen kappale oli osittain oikeassa. Se "pikkupentu" on vaan poliisiakin komentava länsieliitti. Ei ole pikkupennuille alistuttu, vaan sorokselle, clintoneille, israelille, rahalle, jne. Poliisi ja Suomen valtio"johto" on pelkkiä käskyläisiä, jotka tekee mitä tahansa, mitä herra käskee. Koska heidän oma toimeentulonsa riippuu siitä. Ja Suomen kansa on liian tyhmä ääneestäkseen mitään oikeaa muutosta. Tässä vaiheessa toisin eu varmaan peruisi senkin tuloksen.

• Anonyymi00061

Elämme nykyhetkessä James Orwellin kirjoittamien vuosi 1984 ja eläinten vallankumous romaanien aikaa.

• Anonyymi00062

Ei James vaan George Orwell, joka oli todennäköisesti itsekin vapaamuurari kun tiesi niin paljon kaikesta mitä tuleman pitää.

• Anonyymi00066

Jos olis suomi suomalaisille...

• Anonyymi00067

Suvaitkaa ihanaa

• Anonyymi00069

Vain väkivallan avulla saadaan tuo ongelma ratkaitua🤜👊✊🤛🏾

• Anonyymi00113

Vanha sanonta "väkivalta lopettaa vittuilun" toimisi myös tässä tapauksessa. Selkärankaa olis taas tarvis 💪

• Anonyymi00070

Joukossa (pienellä) tyhmyys tiivistyy. Ne pitäisi erotella kauas toisistaan, ympäristöön jossa tarjotaan kunnollinen kasvatus.

• Anonyymi00072

Entä kun tulee rajat vastaan...? Tavalla tai toisella.
      Jossain vaiheessa tulee.

• Anonyymi00119

Edessä ei kovin lupaava tulevaisuus.

• Anonyymi00073

Kun vammet ovasrtuussa lapsisraan.. niin Sorilaspoliiai koputtaa oletko maksanurt viikottaisen 2000eur lapsiveron?

• Anonyymi00075

Oikeus kääntyy itseään vastaan.

• Anonyymi00076

Sosiaalitoimi voisi sulkea laitokseen moisen häirikön.

• Anonyymi00077

Yhteiskuntaan sopeutumaton ja uhka muille.Suljettu laitos oikea paikka.Kaikki Voittaa!

• Anonyymi00081

Mikään hallitus ei suostu laittamaan 11 vuotiasta somalityttöä suljettuun laitokseen.

Ymmärrystä ja keskusteluita järjestetään maksaa mitä maksaa piikki on auki.

• Kyllä saa kun kertoo syyt ja seuraukset, mitä seuraumuksia johtuu, rikos rekisteriin joutuminen nuorena työ paika on silloin kysymus merkke ei pääse työ elämään rike taustansa vuoksi. Luultavasti pistää miettimään mitä tuli hölmöiltyä aikoinaa.

• Anonyymi00082

Tyttö tietää varmasti syyt ja seuraukset, mutta todennäköisesti lähinnä nauraa suomalaisille.

Vaikka Suomen kansalaisuus varmasti on, niin eivät nämä itseään suomalaisina pidä eikä yleensä ole töitäkään tarkoitus tehdä.

• Anonyymi00082 kirjoitti:

Tyttö tietää varmasti syyt ja seuraukset, mutta todennäköisesti lähinnä nauraa suomalaisille.

Vaikka Suomen kansalaisuus varmasti on, niin eivät nämä itseään suomalaisina pidä eikä yleensä ole töitäkään tarkoitus tehdä.

Joka ei halu työtä tehdä olkoon syömätäkin, suomalainen sanan parsikin sanoo.

• Anonyymi00130
        kävelijä1 kirjoitti:

Joka ei halu työtä tehdä olkoon syömätäkin, suomalainen sanan parsikin sanoo.

Luoja ei laiskoja elätä, mutta Suomessa sen tekee Kela.

• Anonyymi00130 kirjoitti:

Luoja ei laiskoja elätä, mutta Suomessa sen tekee Kela.

Voi olla niinkin, ei ole tietoja, kerran ole ollut elämän aikana kelan saiakkaana, olin työtömäna puolen vuoden verran, suuren perheen vuoksi, lapsilla oma ammati nyt ollut jo kauvan, itse nautin eläke päiviä.

• Anonyymi00146
        kävelijä1 kirjoitti:

Voi olla niinkin, ei ole tietoja, kerran ole ollut elämän aikana kelan saiakkaana, olin työtömäna puolen vuoden verran, suuren perheen vuoksi, lapsilla oma ammati nyt ollut jo kauvan, itse nautin eläke päiviä.

On aivan OK, että Kela maksaa todelliseen tarpeeseen tukea, mutta tuen maksaminen tänne muuten vain tulijoille ja niille joille työn vältteleminen on pääasia tukien maksaminen tulee todella kalliiksi.

Se on pois koko kansan hyvinvoinnista.

• Anonyymi00085

Muistan omasta lapsuudesta, kun oli sellainen 11-12 -vuotiaiden natiaisten porukka, ehkä 5-6 "kylien gangstaa". Jatkuvasti tuuppivat, kävivät käsiksi, uhkailivat. Jälkeen päin miettinyt, että noista ainakin 4-5 kuolleet viimeistään noin kolmikymppisinä, suurin osa parikymppisenä ja itse aiheutettuna.

• Anonyymi00120

Sellaista se on, kun elämänhallinta lähtee lapasesta.

• Anonyymi00087

Vielä näitä vihervassuja äänestetään jotka ovat tämänkin ongelman aiheuttaneet.

• Anonyymi00088

Vapaa kasvatus on vihervassujen aikaansaama asia. Toisaalta jos tekijät ovat muualta, heillä on suoja. Tämäkin on vihervassujen aikaansaama asia.

• Anonyymi00121
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Vapaa kasvatus on vihervassujen aikaansaama asia. Toisaalta jos tekijät ovat muualta, heillä on suoja. Tämäkin on vihervassujen aikaansaama asia.

Vanhemmat voivat itse päättää, miten lapsensa kasvattaa. Vapaa kasvatus on lähinnä sitä, ettei fyysisesti saa kurittaa.

• Anonyymi00089

Onko tuollainen lihasvasara M2 niin mulle kans vai pitääkö olla ykkönen?

• Anonyymi00090

Eikö tätä voi laittaa valvottuun tilaan. Miten voi terrorisoida ihmisiä koko ajan. Entö kun kasvaa isommaksi, voi tulla pahaa jälkeä.

• Anonyymi00095

Tämä ongelma on Vuosaaren kokoinen.

Muualla missä on paljon maahanmuuttajia löytyy vastaavia ja pahempia ongelmia.

• Anonyymi00092

Mustilanen johti ja somput/irakin pennut seurasi.

• Anonyymi00137

Ylläri. Tämmöistä sekasakkilois-marakattiorkesteria oletinkin.

• Anonyymi00097

Savimajan asukki.

• Anonyymi00102

Ja joku vielä hourailee tämmösen maan valmistautuvan sotaan. Sallikaa mun nauraa.

• Anonyymi00105

Mielummin minä annan lasten hallita maailmaa kuin hullujen sotia käyvien papparaisten.

• Anonyymi00106

VOI JESSUS OMPA SUOMESSA KYTTÄ HALLINTO ON YLIPÄÄLIKKÖÄ, YLIJOHTAJAA JA MONENLAISIA TOIMISTO ROTTIA EIVÄT SAA KURIA JÄRJESTYSTÄ KAKARALAUMALLE. RANTASEN AKKA KYTTÄ MINISTERI LEVITTELEE SYLIÄ KUN PANTAKARHU " EMME VOI TEHÄ MITÄÄN " TODELLA REPPANAA VÄKEÄ KYTÄT.

• Anonyymi00108

Lapset kuriin, kasvatusosaamattomat vanhempansa myös. Kovat sakot vanhemmille, ja jälkikasvu huostaan. Mikähän mahtanee olla häiriön tuottamiseen syynä? Sukurutsausko?

• Anonyymi00109

Tuleva SDP:n äänestäjä joten häntä tarvitaan.

• Anonyymi00110

Asiaa ei kannata ihmetellä. Persut ovat hallituksessa. Sanna Marinin aikana tällaista ei tapahtunut. Sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi00116

Vässykkävaltiolla on kiusallisia vaivoja 🤭

• Anonyymi00123

Remmiä pärsseelle kunnolla ja koko suku maasta ulos.

• Anonyymi00125

Nyt pitäisi nimenomaan viranomaisten puuttua asioihin ja kovalla kädellä,muuten lapset kehittyvät tuleviksi rikollisiksi pahimmas tapauksessa.Mutta meillä vain torkutaan tässäkin asiassa,lainaan Marinia.

• Anonyymi00127

Mietin millaiset vanhemmat tällä 11-vuotiaalla on, jos kotikasvatus tuntuu olevan täysin kateissa.

Jossain oli juttua, että tyttö olisi mustalainen, ilmeisesti kotikasvatuskin on sitten mitä on.

• Anonyymi00129

80-90-luvulla rangaistiin laitoksella ja huostaanotolla, jos otti toisinaan omaa lomaa koulusta.

Jos huostaanottopaikasta pakeni niin voi ihme sitä resurssien määrää, jota poliisilla riitti yhden ihmisen jahtaamiseen!

• Anonyymi00131

Se on sitä liberaalia ajattelua kaikki! Ihmisoikeudet jne!! Ei saa kieltää mistään!

• Anonyymi00132

Kun köyhyys lisääntyy, rikokset kasvavat. Kiistämätön fakta.

Kun lapsiperheitä kurjistetaan, lasten tekemä rikollisuus kasvaa. Jälleen fakta.

Säästöillä on hintansa ja se hinta näkyy muun muassa tällaisina asioina.

Siinä voi sitten alkaa vinkua kurista ja 60-luvun vapaan kasvatuksen trendistä ja erityisesti tietysti vaatia pikkulapsiakin vankilaan, mutta juurisyyllehän ei haluta tehdä mitään, eihän?

Lisää leikkauksia, lisää rikollisuutta. Hallitus teki jälleen saman arvovalinnan. Lääkäreihin ei ole köyhillä varaa, joten myös psyyken ongemat jäävät kasaantumaan.

• Anonyymi00134

Kyse on nyt yksittäistapauksesta, ja selvästikin poikkeus, tämä lapsi ei ole ihan tavallisesta perheestä kotoisin, ilmeisesti romani, eikä yhteiskunta voi asialle mitään, jos kotonakaan ei asialle haluta mitään tehdä.

• Anonyymi00139
    • Anonyymi00140

Mielummin minä annan lasten hallita maailmaa kuin hullujen sotia käyvien papparaisten.

• Anonyymi00143

No ei tuollainen lapsi olisi sen parempi. Ei menisi kauan, kun ne alkaisi kokeilla pommeja ja kohta ydinaseetkin olisi käytössä.

• Anonyymi00147

Onks tää 11v. kunniakansalainen ?

• Anonyymi00148

Trumpin inkarnaatiolta vaikuttaa. Oli nuorena samanlainen.

• Anonyymi00149

Vanhemmat ovat aina ensisijaisesti vastuussa 11-vuotiaasta, vai onko tämä orpolapsi?

Ihmeellistä pelleilyä, että jotain pikkupentua ei saada kuriin, yhteiskuntamme on säälittävässä tilassa, tämä on suorastaan farssi, miten heikkoja lampaita täällä päättäjät, ja viranomaiset oikein ovat?

• Anonyymi00150

Minulla on huomenna 12-vuotias Chivas Regal.

• Anonyymi00151

Hirveää valitusta. Pistäkää nyrkkiä naamaan väkivaltaiselle nuorisolle. Aina kun esiintyy niin nyrkkiä naamaan. Ei mitään sääliä väkivaltaisille kakaroille.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      178
      2638
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      103
      1090
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      911
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      869
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      770
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      761
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      276
      747
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      87
      734
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe