Viimeisen kerran TV:ssä Purra vääntää naamaansa ja kertoo miten köyhiltä viedään vielä lisää.
Ei enää jatkossa tarvitse tuota nähdä/kuulla.
Persujen hallitustaival loppuu ja ikuinen oppositiossa oleminen odottaa. Pienellä ryhmällä.
Viimeinen kerta
11
163
Vastaukset
- Anonyymi00001
viimeinen kerta on se kun kuolee , ei muuten
minäkin olen niin kauan riesana , kun elän 🤣 - Anonyymi00002
Kun tehdään päätöksiä ,tulisi muistaa se että olemme maksaneet hinnan siitä että voimme tehdä niitä omaksi parhaaksemme ja se hinta ei ole pieni. Lapsuusvuosiltani nousee vieläkin kuva siitä kuinka itsenäisyys oli arvossaan ja veljiä jotka hinnan maksoivat muisteltiin lauluhengessä siten kuin sen olivat kokenet ne jotka olivat ottaneet osaa itsenäisyytemme säilymiseen:
https://www.youtube.com/watch?v=DY2bX14NQkg&list=RDDY2bX14NQkg&start_radio=1
Tuo henki päätösenteossa olisi myös kunniaksi poliitisessa päätösenteossa ja myös syytä muistaa kenen vuoksi ja keiden etua ollaan valvomassa kansan edustajina, sillä nuo jotka tuon oikeuden hankkivat maksoivat siitä kovan hinnan jotta tuo oikeus meillä on. - Anonyymi00003
En enää Purraa.
- Anonyymi00004
onko purra kuollut ?
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
onko purra kuollut ?
Ei, eikä toivottavasti kuolekaan, koska haluamme kaikki nähdä hänen ilmeensä 18.4.2027 klo 20.00, kun ennakkoäänten tulokset lävähtävät ruutuun.
- Anonyymi00005
Purra on sanonut vääntäytyvänsä vielä tämän maan pääministeriksi.
Euroopan mestaruudet työttömyydessä, velkaantumisessa, olemattomassa talouskasvussa, .. ovat kieltämättä ylivoimaisia meriittejä pm-kisassa. - Anonyymi00006
Eipä hätiä mitiä, vuoden päästä tulee Tuppurainen ja Lindtman puikkoihin, tulee kaikille kultaa, mirhamia ja reput täyteen rahaa, myös joulupukki tulee.
- Anonyymi00008
Meillä käy joulupukki joka joulu 😊
- Anonyymi00007
Perussuomalaiset ja kokoomus ajaneet vain ökyrikkaiden etuja ja asioita koko hallituskauden.
Niin tekevät aina jatkossakin. Tyhmät kansalaiset ja ökyrikkaat näitä äänestäneet. Tulos nähtävillä. - Anonyymi00011
Purra sai eduskunnan kyselytunnilla takkiinsa 100-0.
- Anonyymi00012
Toivotaan parasta. Tämä Orpon-Purran hallituksen kausi on kuin pahaa painajaisunta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483