Lapua on ihmisvarasto

Anonyymi-ap

Lapua on Seinäjoella työssäkäyvien ihmisvarasto. Lapualla ei ole työpaikkoja nuorille ja korkea työttömyysaste.

27

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Maaliskuun lopussa seinäjoen työttömyys oli 9,45% Lapualla vaan 9,0%

    • Anonyymi00002

      hyvin vähän Lapualta käydään töissä assjoella ,enemmän työssä käydään Lapualla

      • Anonyymi00003

        Mielenkiintoista, esitähän hyvä mies ihan tilastoja, sellaisia joilla kumoat Suomen virallisen tilastokeskuksen tilastot täysin vääriksi. Sinunlaisia vastavirtaan kulkijoita tarvitaan enemmän.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Mielenkiintoista, esitähän hyvä mies ihan tilastoja, sellaisia joilla kumoat Suomen virallisen tilastokeskuksen tilastot täysin vääriksi. Sinunlaisia vastavirtaan kulkijoita tarvitaan enemmän.

        Mitä Lapuan kaupunkijohto on tehnyt Lapuan työpaikkojen säilyttämiseksi ja uusien luomiseksi?
        Vastaus: Juonut kahvia.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Mitä Lapuan kaupunkijohto on tehnyt Lapuan työpaikkojen säilyttämiseksi ja uusien luomiseksi?
        Vastaus: Juonut kahvia.

        Osa Juo Kahvia!


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Mielenkiintoista, esitähän hyvä mies ihan tilastoja, sellaisia joilla kumoat Suomen virallisen tilastokeskuksen tilastot täysin vääriksi. Sinunlaisia vastavirtaan kulkijoita tarvitaan enemmän.

        väitän edelleenkin että Lapualla käy lapualaiset töissä enemmän kuin assjoella !


      • Anonyymi00018

        suuri osa käy ylihärmäs töissä


    • Anonyymi00005

      Kuinka monta lapualaista käy Seinäjoella työssä ja kuina monta seinäjokista Lapualla?
      Tähän odotan vastausta.

      • Anonyymi00008

        emme tarvitse assjokisia tänne emmekä me mene assjoelle


    • Anonyymi00009

      Aikamoinen trafiikki arkiaamuisin on lapualta Seinäjoelle, tusin vaan huviajelua on.

      • Anonyymi00010

        ai Lapualta seinäjoelle vai ?


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        ai Lapualta seinäjoelle vai ?

        Seinäjoki kirjoitetaan aina isolla kirjaimella!


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Seinäjoki kirjoitetaan aina isolla kirjaimella!

        aina pienellä


    • Anonyymi00012

      Ai, seinäjoki iso ass?

    • Anonyymi00013

      Lapualle on varastoitu parisataa ukroa viettämään luppoaikaa....

      • Anonyymi00014

        Ne ovat ukrainalaisia sotilaskarkureita 18-65 miehiä, jotka pitäisi kotiuttaa puolustamaan maataan.


    • Anonyymi00015

      Kuinka ne kehtaa naamaansa näyttää täällä ,päälle meinaavat kävellä ku vastaan tulevat....

      • Anonyymi00016

        Yleinen asevelvollisuus Ukrainassa on Neuvostoliiton ajoilta peräisin, ja pakollisuus lakkautettiin 2013.
        Seuraavana vuonna 2014 asevelvollisuus palautettiin kun Venäjä hyökkäsi Krimille Itä-Ukrainaan.
        Nykyisen lain mukaan itsenäisyyden ja alueellisen koskemattomuuden puolustaminen on jokaisen Ukrainan kansalaisen velvollisuus,
        ja miesten tulee osallistua asepalvelukseen.
        Kaikki fyysisesti kykenevät 18–60-vuotiaat miehet voidaan kutsua palvelukseen, naisille tämä on vapaaehtoista.
        'Armeija karkuruus' johtuu enimmäkseen kutsuntahenkilökunnan keskuudessa rehottavasta korruptiosta.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Yleinen asevelvollisuus Ukrainassa on Neuvostoliiton ajoilta peräisin, ja pakollisuus lakkautettiin 2013.
        Seuraavana vuonna 2014 asevelvollisuus palautettiin kun Venäjä hyökkäsi Krimille Itä-Ukrainaan.
        Nykyisen lain mukaan itsenäisyyden ja alueellisen koskemattomuuden puolustaminen on jokaisen Ukrainan kansalaisen velvollisuus,
        ja miesten tulee osallistua asepalvelukseen.
        Kaikki fyysisesti kykenevät 18–60-vuotiaat miehet voidaan kutsua palvelukseen, naisille tämä on vapaaehtoista.
        'Armeija karkuruus' johtuu enimmäkseen kutsuntahenkilökunnan keskuudessa rehottavasta korruptiosta.

        Ei ole mitään velvollisuutta tukea johtajien idioottimaisia munauksia, oman hengen uhalla...Tämähän on jokaiselle ajattelevalle ihmiselle itsestään selvää.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ei ole mitään velvollisuutta tukea johtajien idioottimaisia munauksia, oman hengen uhalla...Tämähän on jokaiselle ajattelevalle ihmiselle itsestään selvää.

        Isänmaata tulee suojella henkensä edestä. Sankarikuolema on hienoin kuolemat, muut ovat turhia.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Isänmaata tulee suojella henkensä edestä. Sankarikuolema on hienoin kuolemat, muut ovat turhia.

        Höpö höpö


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Isänmaata tulee suojella henkensä edestä. Sankarikuolema on hienoin kuolemat, muut ovat turhia.

        EUrostoliitto päättäjineen suojelee käpykaartilaisia kuin sankareita ikään.


    • Anonyymi00020

      Kovia poikia ne on asuulemaan noitten autojensa kanssa. Onko niillä kaikilla edes ajokorttia ,kovin on nuoren näköisiä kuskeja.

    • Anonyymi00022

      Suomen munapäät ovat jo antaneet Amerikan miehittää Suomea Trumpin pelossa.

    • Anonyymi00025

      Isänmaata tulee suojella henkensä edestä. Sankarikuolema on hienoin kuolemat, muut ovat turhia.
      ___________________
      Aja sitten Amerikkalaiset sotajoukot Suomesta, niin järjestän sulle sankarihautajaiset.

      • Anonyymi00026

        Ensin pitäisi päästä veteraanikuntoutukseen Kelan kustantamana.


    • Anonyymi00027

      Käpykaartilaisten oma suojeluskunta sijaitsee Brysselissä (EU-komission päättäjät)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1143
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1016
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      108
      797
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      224
      634
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe