Lapua on Seinäjoella työssäkäyvien ihmisvarasto. Lapualla ei ole työpaikkoja nuorille ja korkea työttömyysaste.
Lapua on ihmisvarasto
27
507
Vastaukset
- Anonyymi00001
Maaliskuun lopussa seinäjoen työttömyys oli 9,45% Lapualla vaan 9,0%
- Anonyymi00002
hyvin vähän Lapualta käydään töissä assjoella ,enemmän työssä käydään Lapualla
- Anonyymi00003
Mielenkiintoista, esitähän hyvä mies ihan tilastoja, sellaisia joilla kumoat Suomen virallisen tilastokeskuksen tilastot täysin vääriksi. Sinunlaisia vastavirtaan kulkijoita tarvitaan enemmän.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mielenkiintoista, esitähän hyvä mies ihan tilastoja, sellaisia joilla kumoat Suomen virallisen tilastokeskuksen tilastot täysin vääriksi. Sinunlaisia vastavirtaan kulkijoita tarvitaan enemmän.
Mitä Lapuan kaupunkijohto on tehnyt Lapuan työpaikkojen säilyttämiseksi ja uusien luomiseksi?
Vastaus: Juonut kahvia. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä Lapuan kaupunkijohto on tehnyt Lapuan työpaikkojen säilyttämiseksi ja uusien luomiseksi?
Vastaus: Juonut kahvia.Osa Juo Kahvia!
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mielenkiintoista, esitähän hyvä mies ihan tilastoja, sellaisia joilla kumoat Suomen virallisen tilastokeskuksen tilastot täysin vääriksi. Sinunlaisia vastavirtaan kulkijoita tarvitaan enemmän.
väitän edelleenkin että Lapualla käy lapualaiset töissä enemmän kuin assjoella !
- Anonyymi00018
suuri osa käy ylihärmäs töissä
- Anonyymi00005
Kuinka monta lapualaista käy Seinäjoella työssä ja kuina monta seinäjokista Lapualla?
Tähän odotan vastausta.- Anonyymi00008
emme tarvitse assjokisia tänne emmekä me mene assjoelle
- Anonyymi00009
Aikamoinen trafiikki arkiaamuisin on lapualta Seinäjoelle, tusin vaan huviajelua on.
- Anonyymi00010
ai Lapualta seinäjoelle vai ?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
ai Lapualta seinäjoelle vai ?
Seinäjoki kirjoitetaan aina isolla kirjaimella!
- Anonyymi00024
Anonyymi00011 kirjoitti:
Seinäjoki kirjoitetaan aina isolla kirjaimella!
aina pienellä
- Anonyymi00012
Ai, seinäjoki iso ass?
- Anonyymi00013
Lapualle on varastoitu parisataa ukroa viettämään luppoaikaa....
- Anonyymi00014
Ne ovat ukrainalaisia sotilaskarkureita 18-65 miehiä, jotka pitäisi kotiuttaa puolustamaan maataan.
- Anonyymi00015
Kuinka ne kehtaa naamaansa näyttää täällä ,päälle meinaavat kävellä ku vastaan tulevat....
- Anonyymi00016
Yleinen asevelvollisuus Ukrainassa on Neuvostoliiton ajoilta peräisin, ja pakollisuus lakkautettiin 2013.
Seuraavana vuonna 2014 asevelvollisuus palautettiin kun Venäjä hyökkäsi Krimille Itä-Ukrainaan.
Nykyisen lain mukaan itsenäisyyden ja alueellisen koskemattomuuden puolustaminen on jokaisen Ukrainan kansalaisen velvollisuus,
ja miesten tulee osallistua asepalvelukseen.
Kaikki fyysisesti kykenevät 18–60-vuotiaat miehet voidaan kutsua palvelukseen, naisille tämä on vapaaehtoista.
'Armeija karkuruus' johtuu enimmäkseen kutsuntahenkilökunnan keskuudessa rehottavasta korruptiosta. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Yleinen asevelvollisuus Ukrainassa on Neuvostoliiton ajoilta peräisin, ja pakollisuus lakkautettiin 2013.
Seuraavana vuonna 2014 asevelvollisuus palautettiin kun Venäjä hyökkäsi Krimille Itä-Ukrainaan.
Nykyisen lain mukaan itsenäisyyden ja alueellisen koskemattomuuden puolustaminen on jokaisen Ukrainan kansalaisen velvollisuus,
ja miesten tulee osallistua asepalvelukseen.
Kaikki fyysisesti kykenevät 18–60-vuotiaat miehet voidaan kutsua palvelukseen, naisille tämä on vapaaehtoista.
'Armeija karkuruus' johtuu enimmäkseen kutsuntahenkilökunnan keskuudessa rehottavasta korruptiosta.Ei ole mitään velvollisuutta tukea johtajien idioottimaisia munauksia, oman hengen uhalla...Tämähän on jokaiselle ajattelevalle ihmiselle itsestään selvää.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei ole mitään velvollisuutta tukea johtajien idioottimaisia munauksia, oman hengen uhalla...Tämähän on jokaiselle ajattelevalle ihmiselle itsestään selvää.
Isänmaata tulee suojella henkensä edestä. Sankarikuolema on hienoin kuolemat, muut ovat turhia.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Isänmaata tulee suojella henkensä edestä. Sankarikuolema on hienoin kuolemat, muut ovat turhia.
Höpö höpö
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Isänmaata tulee suojella henkensä edestä. Sankarikuolema on hienoin kuolemat, muut ovat turhia.
EUrostoliitto päättäjineen suojelee käpykaartilaisia kuin sankareita ikään.
- Anonyymi00020
Kovia poikia ne on asuulemaan noitten autojensa kanssa. Onko niillä kaikilla edes ajokorttia ,kovin on nuoren näköisiä kuskeja.
- Anonyymi00022
Suomen munapäät ovat jo antaneet Amerikan miehittää Suomea Trumpin pelossa.
- Anonyymi00025
Isänmaata tulee suojella henkensä edestä. Sankarikuolema on hienoin kuolemat, muut ovat turhia.
___________________
Aja sitten Amerikkalaiset sotajoukot Suomesta, niin järjestän sulle sankarihautajaiset.- Anonyymi00026
Ensin pitäisi päästä veteraanikuntoutukseen Kelan kustantamana.
- Anonyymi00027
Käpykaartilaisten oma suojeluskunta sijaitsee Brysselissä (EU-komission päättäjät)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221143
- 1171016
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 108797
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa224634- 40569
- 49559
- 25525