Sais kaikki mennä saman pöydän ääreen.Mistä tuo kateus ,kauna,ym johtuu. Yksikään teistä ei ole toistaan huonompi tai parempi .Aikuiset ihmiset .Hävetkää .
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Tuollaista siitä seuraa, kun on pienet piirit ja pienet ympyrät. Ilma ummehtuu ihmisten ympärillä samoja kuusikoita katsellessa, samoja polkuja tallatessa. Katoaa taju miten normaalit ihmiset toistensa kanssa elää.
- Anonyymi00002
Ainakin tämä juvonen on mielenvikainen...
- Anonyymi00003
Samaa mieltä .Vaimo käski perua kanavan ja näin teimme. Nykyään seurataan ForestFinn kanavaa 👍
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Samaa mieltä .Vaimo käski perua kanavan ja näin teimme. Nykyään seurataan ForestFinn kanavaa 👍
Ihanko vaimo käski ja sinä tottelit..ja sitten aloitit tämän ketjun.
- Anonyymi00006
Savolaiset on just tuollasia. Kateellisia,katkeroituneita ja kieroja. Eipä ole juurikaan positiivista sanottavaa. Siirtykää kattomaan ei savolaisten kanavia, ihan eri meininki. Enemmän terveemmällä pohjalla.
- Anonyymi00007
Siirtykää jollekin hämäläiselle kanavalle, kuten helkah. Siellä on ihan "eri meininki", on niin pitkäveteistä ja hidasta puhetta, ettei missään muualla.😉
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Siirtykää jollekin hämäläiselle kanavalle, kuten helkah. Siellä on ihan "eri meininki", on niin pitkäveteistä ja hidasta puhetta, ettei missään muualla.😉
Hmmm
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921682
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601226- 861140
- 691049
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861033- 93897
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.35807- 65675
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172661Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652