Ajattelin hommata sellaisen seurantalaitteen mitä pidän aina mukanani niin sinun ei tarvitse kokoajan sydän syrjällään miettiä missä minä sinun kaipaamasi mies milloinkin kuljen. 🫶
Minulta mieheltä
Hei sinulle rakas kaivattu nainen!
22
356
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä idea :D
Mä oon kyl aina huolissani, jos jotain pahaa "sieltä päin" kuuluu. - Anonyymi00002
Sähän voit asentaa sen vaikka naapurin koiralle🤣
- Anonyymi00003
Dääm! Hyvä yritys oli, mutta ei menny läpi. 🤣
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Dääm! Hyvä yritys oli, mutta ei menny läpi. 🤣
😁😁😁😁
- Anonyymi00004
Joo mä kans jätän aina puhelimen kotiin kun en halua seurantaa.
- Anonyymi00009
Koronarokotteilla saatiin asemnettua suurimmalle osalle ihonalaiset mikrosirut, joiden avulla ihmisiä voidaan seurata reaaliajassa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00009 kirjoitti:
Koronarokotteilla saatiin asemnettua suurimmalle osalle ihonalaiset mikrosirut, joiden avulla ihmisiä voidaan seurata reaaliajassa.
Se on se 6G 😁 suomi kärjessä, järkkäs sen lapland. Sweet finland❣️ siitä on puhuttu jenkkiläs jo kymmeniä vuosia sitten. Suomi vaan ei saa tietoa. Kukahan ne estää😉
Itsellä google ilmoitti yhteen uuteen avaamaani puhelimeen. Jos et laita henkilökortista kuvaa niin unohda meidät. Nyt ne väittää että olen alaikäinen minulle ei voi kaikkia asioita esim uutisia näyttää ulkomailta. Osa sovelluksista ei toimi. Että kyllä ne vaan rajottaa. Haluttiin tai ei. Suomen lapsilta ei kai vielä pitäs olla evätty mitään. Tik tokista en tiedä
2 g toimii meillä.👍 kaikilla.
- Anonyymi00006
Rakas kaivettuna mieheni. Asia on niin että jos sinä menet niin minäkin menen. Ei minunkaan tarvitse silloin selitellä mutta kuten nyt taas muistutan. Se ei sinulle sopinut.
- Anonyymi00007
Vaatteisiin saa myös kätevästi piilotettua air tageja.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vaatteisiin saa myös kätevästi piilotettua air tageja.
Kyllähän niitä saa autoonkin.
- Anonyymi00010
Rakas! Koita nyt ymmärtää että olemme sama sielu, et voi asialle mitään.
- Anonyymi00012
Sen naisen etu nimen kolmas kirjain?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sen naisen etu nimen kolmas kirjain?
Sama kun hänen viimeinen..
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ok. Ohi sitte
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ok. Ohi sitte
Ei se osaa edes laskea 😒 ei ihme että talous on kuralla 😔
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ok. Ohi sitte
Menikö
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jos kaipaat sun exää niin ohi 🫣 sivust
- Anonyymi00011
En halua seurata ketään. Toistaiseksi tämä maa on vielä suht turvallinen liikkua.
- Anonyymi00017
Ja vapaa maa. Mä lähden ulos kun noi kaksi kuhertajaa jotka ei ikinä tapaa toisiaan vaan tappelee en jaksa seurata. Ihana ilma. Yhtä myrskyisä kun mun mieli😁
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja vapaa maa. Mä lähden ulos kun noi kaksi kuhertajaa jotka ei ikinä tapaa toisiaan vaan tappelee en jaksa seurata. Ihana ilma. Yhtä myrskyisä kun mun mieli😁
Pyydä minut mukaan? jätetään se yks kuhertelemaan tänne yksinään.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Pyydä minut mukaan? jätetään se yks kuhertelemaan tänne yksinään.
Entäs minä? T.neljäs
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Entäs minä? T.neljäs
Mennään kolmistaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761210EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje51139- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 44693
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83682Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646