Tahtoisin seota karismaattiseen hulluuteen, mutta en pysty siihen.
Ongelmat:
1) En usko siihen. Tämä tarkoittaa: pidän sitä vääränä teologiana (ainakin osittain, riippuu hulluuden asteesta; minä kuitenkin tahoisin seota täyshulluuteen).
2) Sielullis-henkinen rakenteeni ei ole altis tämän lajin sekoamiseen.
3) Sekoaminen edellyttäisi ihmiskontakteja, joita minulla on ollut viimeksi vuonna 2012 ja joita kavahdan.
4) Herään joka aamu kello 4, minkä jälkeen juoksen peräjälkeen kaksi maratonia, molemmat alle kahteen tuntiin.
5) Aamulenkin jälkeen juon kissan ulosteesta valmistettua maailman kalleinta kahvia.
6) Aamulenkin ja kahvin jälkeen kirjoitan kaksi väitöskirjaa.
7) Iltapäivällä kirjoitan korkeatasoisen romaanin, jonka ymmärtäminen edellyttää älykkäimpään desiiliin kuulumista.
8) Illalla kirjoitan bestsellerin rahvaan makuun.
9) En muista mitä teen bestsellerin kirjoittamisen jälkeen.
10) Menen nukkumaan vähän puolenyön jälkeen.
Tahtoisin seota karismaattiseen hulluuteen
17
316
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näkisin kyllä suuriakin mahdollisuuksia karismaattiselle hulluudelle.
Kiitos palautteesta. Tutkijatiimimme on analysoinut mielipiteenne. Tulokset lyhyesti: teille ei suositella uraa näkijänä saati selvänäkijänä.
- Anonyymi00002
Ei aloittajan tarvitse enää seota mihinkään, sillä hänhän on jo seonnut omaan erinomaisuuteensa ja tyhymyyteensä.
Kiitos palautteesta. Tutkijatiimimme on analysoinut mielipiteenne ja todennut, että sen köntsäpitoisuus on 98,8 prosenttia. Loput 1,2 prosenttia koostuivat hölynpölystä, höpönpöpöstä sekä hitusesta liirumlaarumia. Näin suurta köntsäpitoisuutta ei ole ennen havaittu internetkommentissa, joten tiimimme olisi kiitollinen, jos lähettäisitte lisää näytteitä tutkittavaksi, jotta voisimme sulkea pois anomalian mahdollisuuden. Kiitos jo etukäteen.
- Anonyymi00003
herrens_tiggare kirjoitti:
Kiitos palautteesta. Tutkijatiimimme on analysoinut mielipiteenne ja todennut, että sen köntsäpitoisuus on 98,8 prosenttia. Loput 1,2 prosenttia koostuivat hölynpölystä, höpönpöpöstä sekä hitusesta liirumlaarumia. Näin suurta köntsäpitoisuutta ei ole ennen havaittu internetkommentissa, joten tiimimme olisi kiitollinen, jos lähettäisitte lisää näytteitä tutkittavaksi, jotta voisimme sulkea pois anomalian mahdollisuuden. Kiitos jo etukäteen.
Jos läpeensä arvioitaisiin palstan kirjoitukset, niin tulokset eivät mairittelisi ihmiskuntaa.
Edellyttäen ettei tutkijat itse kuulu samaan kastiin. - Anonyymi00004
herrens_tiggare kirjoitti:
Kiitos palautteesta. Tutkijatiimimme on analysoinut mielipiteenne ja todennut, että sen köntsäpitoisuus on 98,8 prosenttia. Loput 1,2 prosenttia koostuivat hölynpölystä, höpönpöpöstä sekä hitusesta liirumlaarumia. Näin suurta köntsäpitoisuutta ei ole ennen havaittu internetkommentissa, joten tiimimme olisi kiitollinen, jos lähettäisitte lisää näytteitä tutkittavaksi, jotta voisimme sulkea pois anomalian mahdollisuuden. Kiitos jo etukäteen.
Mitä kohteliaimmin voisin herrens tiggaren kohdattuani kyläkaupassamme ostaa hänelle hänen mieluisansa tikkarin, ja todeta hänelle, että tässä nyt on sinulle ilmatteeksi tikkari.
Joka on aito lahja, joten voit tehdä sen kanssa mitä tahdot. Joko säästää sen hyviin hetkiin tai nauttia sitä silloin, kun eniten jurppii.
En kuitenkaan epäile, että hän kerjäisi niitä lisää, ja vaikka kerjäisikin sanoisin ainoastaan, että yksi tikkari riittäköön, jota saat pitää herran lahjana.
Toivotan kuitenkin mitä kohteliaimmin sinulle hyvää päivänjatkoa, ja mitä armeliaimmin sanon: Älä hukkaa elämääsi. Vaikka karismaattiseksi joskus itsesi löytäisitkin. - Anonyymi00006
herrens_tiggare kirjoitti:
Kiitos palautteesta. Tutkijatiimimme on analysoinut mielipiteenne ja todennut, että sen köntsäpitoisuus on 98,8 prosenttia. Loput 1,2 prosenttia koostuivat hölynpölystä, höpönpöpöstä sekä hitusesta liirumlaarumia. Näin suurta köntsäpitoisuutta ei ole ennen havaittu internetkommentissa, joten tiimimme olisi kiitollinen, jos lähettäisitte lisää näytteitä tutkittavaksi, jotta voisimme sulkea pois anomalian mahdollisuuden. Kiitos jo etukäteen.
Onko tuo 1,2 % sitä, kun itse yrität sekoilla vastaustesi kanssa?
- Anonyymi00005
On olemassa oikeaa karismaattisuutta. https://www.youtube.com/watch?v=viVQx-3otc4
- Anonyymi00007
Tutkijatiimillä ei kyllä ole näytteistä pulaa.
Köntsää on enemmän kuin hatullinen tutkittavaksi mitä tämä oikein on.
Tulokset vain voivat olla sellaisia että on monenlaista housuissa. - Anonyymi00008
Tutkijatiimi jos haluaa itse välttyä hulluudelta, niin kiertää koko aineiston kaukaa, ei puutu siihen, vaan jättää sen omaan arvoonsa ja säilyttää oman arvokkuutensa.
- Anonyymi00009
Tutkijatiimin tulee olla todella asiantnteva ja rokoettu kaikkia mahdollisia hulluuksia vastaa, jos alkaa palstaa analysoimaan kokonaan.
Se voi tosiaan olla tehtävä joss voi haukata helposti hatullisen sitä itseään. - Anonyymi00010
Hyvä tutkijatiimi on Jumalasta, sen tinkimätön ja oikea tutkimus on kuin Jumalan sanaa.
Mieltä vailla oleva herjaamiset sekä jankuttamiset taasen ovat paholaisen leipälaji.- Anonyymi00013
Ongelma vain onkin se, kun se Paholainenkin tunnetaan vain Jumala nimisenä.
Hengen uudistus kirkossamme saattaisi olla ihan asiallista.
- Anonyymi00012
Peukutus. Tähän juuri pyrimme minun tiimini kanssa - he ovat jo muinoin tehneet tärkeää, perustavaa pohjatyötä onnistumiseen. Me selviämme!
- Anonyymi00011
Aloitus kuulosti hyvältä, ja päivärytmikin kuin omani.
- Anonyymi00014
Harvoin joku on hyvää ja hyvältä kuultavaa vaikka sitä tulisi tavoitella.
Yleensä on samat jankkaukset toistettuna eikä mitään Hengen eloa, ei mikään muistuta siitä elävän veren virrasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673