Joka äänestä kokoomusta
Asut rivitalossa ja luulet olevasi keskiluokkainen
Erehtyy olet myös köyhälistön kasvatti
Keskituloienmyienaa ainakin 3 oo OOO e vuodessa
Nauti nyt kokoomuspolitiikasta
Rahamies maniman
Sinä keskituloisten
11
123
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi köyhien kasvatti ei saisi olla keskituloinen tai jopa suurituloinen? Onko jotenkin väärin kustantaa opiskelu kesätöillä, viikonlopputöillä ja opintolainalla, ja koulutuksen ansiosta saada hyvätuloinen työpaikka? Onko väärin kun edellämainittujen perusteella käyttää osaamistaan perustaa menestyvän yrityksen ja vaurastuu? Köyhien kasvateilla on yhtälainen oikeus omistusasuntoon, kesäpaikkaan ja autoon, vai pitäisikö heidät sosialisoida köyhiksi? Mutta rikas demari saa omistaa kolme asuntoa joiden rakentamista on tuettu verovaroilla, reilua ja oikeudenmukaista.
- Anonyymi00002
Aloittajalle, jokaisella on oikeus äänestää mitä puoluetta haluaa, olkoon kenen kasvatti tahansa. Sotien jälkeiset sukupolvet rakensivat Suomesta hyvinvointivaltion kovalla työllä, myös köyhien lapsilla oli oikeus opiskeluun ja sitäkautta vaurastumaan. Rohkenen väittää ettei vasemmistopuolueet kustantaneet yhdenkään köyhän kasvatin opiskelua, mutta katsotte oikeudeksi halveksia heitä köyhien vanhempien vuoksi. Köyhyyttä ei mikään hallitus ole pystynyt poistamaan, heitä kyllä on käytetty hyödyksi vuosikymmeniä vaalikampanjoissa.
- Anonyymi00003
Ostin ns. kovallarahalla tontin ja rakensin talon, ostin köyhille vanhemmilleni rivitaloasunnon, pääsivät aloittajan mainitsemaan keskituloisten joukkoon. Huolimatta etten koskaan ole koskaan äänestänyt mitään puoluetta.
- Anonyymi00004
Ette teole oikeasti keskitulosia vaan kokoomusken mukaan
Olette oikeasti pienituloisia
Keskituloinen on kokoomusken hetki kusettaa teitä köyhiä jotka jaksatte veroissa ne rikkaiden suuritulosten loisimisnen - Anonyymi00005
Ye muka kaåeksituliaete ette osaa edes uneksi kuinka paljon suuritulisetntienaa
Miten voitte olla keskituloisa - Anonyymi00006
Saatte han Ye äänestää ja nauttikaa mutta mitä järkee on äänestää työläisen sutta joka syö. Kättäsi
Tulojen määrällä ei ole suurta merkitystä jos vain oppii tulemaan hyvin toimeen sillä mitä kykenee ansaitsemaan. Sen olen oppinut, että se ammattiala kannattaa valita alalta joka kiinnostaa ja johon on valmis uhraamaan aikaansa. Kun olet hyvä alallasi niin mikään ei estä pääsemästä keskituloiseksi tai jopa siitäkin ylöspäin kunhan vain rahkeesi kestävät etkä anna periksi aina kun joku hanttiin laittaa!
- Anonyymi00008
Röh röh minä olen hyvä paskomaan vaippaan vaikka Lyyli yrittää lyödä hanttiin KVIIIIK !
- Anonyymi00009
Milloin kokoomus poistaa Es työlkörin eläkkeen kun se on sosiaalietuutta jota extyökärimvastustaa rajusti kaikkien itse yuenattava kaikki ja sovittava itse kaikki pomojen kanssa
Ikä,autuus Anonyymi00009 kirjoitti:
Milloin kokoomus poistaa Es työlkörin eläkkeen kun se on sosiaalietuutta jota extyökärimvastustaa rajusti kaikkien itse yuenattava kaikki ja sovittava itse kaikki pomojen kanssa
Ikä,autuusTyöeläke jonka saan ei ole sosiaalietuus vaan ansaittu! Se on vakuutuspohjainen ja olen työnantajieni kanssa maksanut kaikki vakuutusmaksut joten olet Anaali tyystin väärässä! Tottakai työasiat pitää sopia työnantajan kanssa, koska silloin saadaan paras lopputulos. Jos et sitten pääse yhteisymmärrykseen niin pitää hakea uusi työ, jossa paremmin ymmärretään arvosi työntekijänä. Noin itsekin aikoinaan toimin ja olen parhaassa vaihdossa saanut lähes 50% lisää palkkaa. Tuossa hommassa olin sitten yli 10 vuotta eli koko 70 luvun ja vähän yli. Pitää kyetä myymään itsensä ja olla sen arvoinen mitä tuo esiin!
- Anonyymi00010
🐄🐄🐄🐄🐄
Miksi tyhmä kansa antaa äänensä eliitille
Ei se teen heistä eliittiin kuuluvaa eikä rikkaampaa, vaan köyhempää
Azeezah Kabeera
Vuohi paimen 💩💩💩💩💩
Ex työkköri ei ei ymmärrä että eläke on sosiaalietuutta jonka SDP on hänelle järjestänyt
Ei kokoomus eläkettä haluu antaa , vaan poistaa ne.
Ex työkkäei ihannoi hallitusta joka haluu poistavat hänen Ainoan tulonsa.
Aika outo Lyyli
Äänestä💩💩💩💩💩
Ex työkköri ei ei ymmärrä että eläke on sosiaalietuutta jonka SDP on hänelle järjestänyt
Aika outo Lyyli
Äänestä💩💩💩💩💩
Aika outo Lyyli
Äänestä💩💩💩💩💩
Aika outo Lyyli
Äänestä💩💩💩💩💩
Aika outo Lyyli
Äänestä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341952Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3801782Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921113
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665- 32664