Sinä keskituloisten

Anonyymi-ap

Joka äänestä kokoomusta
Asut rivitalossa ja luulet olevasi keskiluokkainen
Erehtyy olet myös köyhälistön kasvatti

Keskituloienmyienaa ainakin 3 oo OOO e vuodessa

Nauti nyt kokoomuspolitiikasta

Rahamies maniman

11

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi köyhien kasvatti ei saisi olla keskituloinen tai jopa suurituloinen? Onko jotenkin väärin kustantaa opiskelu kesätöillä, viikonlopputöillä ja opintolainalla, ja koulutuksen ansiosta saada hyvätuloinen työpaikka? Onko väärin kun edellämainittujen perusteella käyttää osaamistaan perustaa menestyvän yrityksen ja vaurastuu? Köyhien kasvateilla on yhtälainen oikeus omistusasuntoon, kesäpaikkaan ja autoon, vai pitäisikö heidät sosialisoida köyhiksi? Mutta rikas demari saa omistaa kolme asuntoa joiden rakentamista on tuettu verovaroilla, reilua ja oikeudenmukaista.

• Anonyymi00002

Aloittajalle, jokaisella on oikeus äänestää mitä puoluetta haluaa, olkoon kenen kasvatti tahansa. Sotien jälkeiset sukupolvet rakensivat Suomesta hyvinvointivaltion kovalla työllä, myös köyhien lapsilla oli oikeus opiskeluun ja sitäkautta vaurastumaan. Rohkenen väittää ettei vasemmistopuolueet kustantaneet yhdenkään köyhän kasvatin opiskelua, mutta katsotte oikeudeksi halveksia heitä köyhien vanhempien vuoksi. Köyhyyttä ei mikään hallitus ole pystynyt poistamaan, heitä kyllä on käytetty hyödyksi vuosikymmeniä vaalikampanjoissa.

• Anonyymi00003

Ostin ns. kovallarahalla tontin ja rakensin talon, ostin köyhille vanhemmilleni rivitaloasunnon, pääsivät aloittajan mainitsemaan keskituloisten joukkoon. Huolimatta etten koskaan ole koskaan äänestänyt mitään puoluetta.

• Anonyymi00004

Ette teole oikeasti keskitulosia vaan kokoomusken mukaan
      Olette oikeasti pienituloisia

Keskituloinen on kokoomusken hetki kusettaa teitä köyhiä jotka jaksatte veroissa ne rikkaiden suuritulosten loisimisnen

• Anonyymi00005

Ye muka kaåeksituliaete ette osaa edes uneksi kuinka paljon suuritulisetntienaa

Miten voitte olla keskituloisa

• Anonyymi00006

Saatte han Ye äänestää ja nauttikaa mutta mitä järkee on äänestää työläisen sutta joka syö. Kättäsi

• Tulojen määrällä ei ole suurta merkitystä jos vain oppii tulemaan hyvin toimeen sillä mitä kykenee ansaitsemaan. Sen olen oppinut, että se ammattiala kannattaa valita alalta joka kiinnostaa ja johon on valmis uhraamaan aikaansa. Kun olet hyvä alallasi niin mikään ei estä pääsemästä keskituloiseksi tai jopa siitäkin ylöspäin kunhan vain rahkeesi kestävät etkä anna periksi aina kun joku hanttiin laittaa!

• Anonyymi00008

Röh röh minä olen hyvä paskomaan vaippaan vaikka Lyyli yrittää lyödä hanttiin KVIIIIK !

• Anonyymi00009

Milloin kokoomus poistaa Es työlkörin eläkkeen kun se on sosiaalietuutta jota extyökärimvastustaa rajusti kaikkien itse yuenattava kaikki ja sovittava itse kaikki pomojen kanssa

Ikä,autuus

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Milloin kokoomus poistaa Es työlkörin eläkkeen kun se on sosiaalietuutta jota extyökärimvastustaa rajusti kaikkien itse yuenattava kaikki ja sovittava itse kaikki pomojen kanssa

Ikä,autuus

Työeläke jonka saan ei ole sosiaalietuus vaan ansaittu! Se on vakuutuspohjainen ja olen työnantajieni kanssa maksanut kaikki vakuutusmaksut joten olet Anaali tyystin väärässä! Tottakai työasiat pitää sopia työnantajan kanssa, koska silloin saadaan paras lopputulos. Jos et sitten pääse yhteisymmärrykseen niin pitää hakea uusi työ, jossa paremmin ymmärretään arvosi työntekijänä. Noin itsekin aikoinaan toimin ja olen parhaassa vaihdossa saanut lähes 50% lisää palkkaa. Tuossa hommassa olin sitten yli 10 vuotta eli koko 70 luvun ja vähän yli. Pitää kyetä myymään itsensä ja olla sen arvoinen mitä tuo esiin!

• Anonyymi00010

🐄🐄🐄🐄🐄

Miksi tyhmä kansa antaa äänensä eliitille

Ei se teen heistä eliittiin kuuluvaa eikä rikkaampaa, vaan köyhempää
      Azeezah Kabeera
      Vuohi paimen 💩💩💩💩💩
      Ex työkköri ei ei ymmärrä että eläke on sosiaalietuutta jonka SDP on hänelle järjestänyt

Ei kokoomus eläkettä haluu antaa , vaan poistaa ne.

Ex työkkäei ihannoi hallitusta joka haluu poistavat hänen Ainoan tulonsa.

Aika outo Lyyli

Äänestä💩💩💩💩💩
      Ex työkköri ei ei ymmärrä että eläke on sosiaalietuutta jonka SDP on hänelle järjestänyt

Aika outo Lyyli

Äänestä💩💩💩💩💩

Aika outo Lyyli

Äänestä💩💩💩💩💩

Aika outo Lyyli

Äänestä💩💩💩💩💩

Aika outo Lyyli

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      20
      1761
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      144
      1738
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      318
      1413
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1108
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1102
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      139
      1048
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      975
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      945
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      945
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      898
    Aihe