Tunnen valtavaa myötähäpeää Oras Jynkkystä kohtaan.... yrittää valehtelemalla päteä eduskunnassa, mutta saakin huoleIIa kynsiIIeen.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011964115.html#Echobox=1776970203
Rydman servaa Oras Jynkkysen
13
200
Vastaukset
- Anonyymi00001
Perussuomalaisten Trollitehdas toimii täysin ammattimaisesti
Yli 1.900 trollauksen Persuttolli Mr. Perfect
Trollaa myös nimimerkillä "OtaBanaaniJaRauhotu" yli 7.000 trollausta Perussuomalaisten trollitehtaan palveluksessa.
https://keskustelu.suomi24.fi/profiili/108990?page=1
https://keskustelu.suomi24.fi/profiili/108990?page=1- Anonyymi00002
Perussuomalaisten Trollitehdas toimii täysin ammattimaisesti
Yli 1.900 trollauksen Persuttolli Mr. Perfect
Trollaa myös nimimerkillä "OtaBanaaniJaRauhotu" yli 7.000 trollausta Perussuomalaisten trollitehtaan palveluksessa.
https://keskustelu.suomi24.fi/profiili/25313609?page=1
https://keskustelu.suomi24.fi/profiili/108990?page=1
- Anonyymi00003
Perussuomalaisten trollitehdas toimii täydellä teholla myös tänään 👎
- Anonyymi00006
Rydman on älykäs kaveri ja aivan liian kova vastus jollekin Oras Tynkkyselle.
- Anonyymi00014
Orastavaa Tynkkynen on hyvä puhumaan ja puhuu asiaa.ja saa Wille Rydmanin näyttämään psyykehäiriöiseltä ja ilkeältä persulta, mikä hän oikeasti onkin. Kuka aikuinen m i e s käyttäytyy kuin Rydman, naureskellen vakavalle asialle ja osoittaa vallanhimoisena käytöksellään olevansa sittenkin se "pikkutyttöjäkin vikittelevä Wille".
- Anonyymi00007
Tottakai Oras valehtelee eduskunnassa.
Valehteleminen on poliitikoille normaali työkalu.
Ainakin Halla-ahon mukaan. - Anonyymi00009
Mr. Perfect täydellinen ammattilainen. Nyt trollataan täydellä teholla 💪
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.- Anonyymi00010
Yli 9.000 täydellistä trollausta Perussuomalaisten trollitehtaan palveluksessa. Nyt trollataan täydellä teholla 💪
https://keskustelu.suomi24.fi/profiili/25313609?page=1 - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Yli 9.000 täydellistä trollausta Perussuomalaisten trollitehtaan palveluksessa. Nyt trollataan täydellä teholla 💪
https://keskustelu.suomi24.fi/profiili/25313609?page=1Nyt trollataan täydellä teholla Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
- Anonyymi00013
Saako Mr Perfect palkkansa Sebu Tynkkysen avustajarahoista?
- Anonyymi00016
Saatko sinä palkkasi lanttuina Pietarista? 🤭🤣🤣🤣
- Anonyymi00017
Tää on taas hyvä esimerkki siitä, että kukaan re enää tiedä kumpi näistä huuhaa hihhuleista puhuu totta. Oras vaikuttaa minusta tässä suuremmalta valehtelijalta, mutta en tiefä. Rydman oli ihan pikeassa, järjestöillä on kyllä isoja varoja, joita on kerätty valtion tuilla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
