Yksin erämaajärven rannalla asustelen.
Olen mies jolle ei koskaan tapahdu mitään
29
322
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja sinnekö naista etsit! Minä en muuta tältä alueelta minnekään, enkä enää halua asua kenenkään muun kanssa kuin oman lapseni kanssa! En siivoa, en laita ruokaa, enkä tee mitään kotitöitä, kenenkään muun kodissa kuin missä nyt asun! Tämä alue ja lähialueet ovat minulle tuttuja paikkoja jo kaukaa vuosien takaa!
- Anonyymi00002
Tätäkö meinasit palstaäijä toimittaa jonnin joutavien maalailijoiden iloksi tai suruksi koko päivän?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tätäkö meinasit palstaäijä toimittaa jonnin joutavien maalailijoiden iloksi tai suruksi koko päivän?
Palstaäijä rakastaa sinuakin🥰
- Anonyymi00022
Anonyymi00004 kirjoitti:
Palstaäijä rakastaa sinuakin🥰
Sinä aloittaja siis myönnät olevasi tämä palstaäijä, josta ei saisi puhua? T yli-kyylä verkosta
- Anonyymi00024
Teit nais trolli aloituksen ja vastasit itsellesi!
- Anonyymi00003
Mutta sehän on elämänlaatua. Saa vain omassa rauhassa tutkailla luonnonilmiöitä.
- Anonyymi00005
Kai siinä järvessä kalaa on?
- Anonyymi00007
Monenlaista kalaa kyllä lähtee ihan helposti ja tarpeeksi, joskus liikaakin. Naapurille ylimääräiset. Helposti oppivat valmiille ja joskus sanovat että etkö ole vielä niitä perannut.
- Anonyymi00028
Anonyymi00007 kirjoitti:
Monenlaista kalaa kyllä lähtee ihan helposti ja tarpeeksi, joskus liikaakin. Naapurille ylimääräiset. Helposti oppivat valmiille ja joskus sanovat että etkö ole vielä niitä perannut.
Miksi haluat ylikalastaa järvesi tyhjäksi?
Miksi viet muille kalaa?
- Anonyymi00006
Mikä siitä enää paranisi. Älä ihmeessä ota sinne ketään haitaksesi.
- Anonyymi00008
Kai sulla on netti ja viihteet siellä
- Anonyymi00009
Ihan kaikki vehkeet ja pelit löytyy, netinkautta tässä kirjoittelen.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Syötköbpelkkää kalaa?Miten onnistuu kaupassa käynti?
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
🤣 tosiaan 😂
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onko kylän nopea 50 kbit / s laajakaista 🤔
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei oo, mutta pyörätuoli kulkee kymmentä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
200 on nopeus mistä laskutetaan, mutta taitaa kyllä kovastikin vajaaksi jäädä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00010 kirjoitti:
Syötköbpelkkää kalaa?Miten onnistuu kaupassa käynti?
Tie on auki ja onhan noita ajoneuvoja pihassa. Käyn maalikylissä ihan milloin päähän juolahtaa ja kaupassakin tämän tästä. Eihän tuosta kauppareissusta tule kuin toistasataa kilometriä ja bensa jatkuvasti tarjouksessa.
- Anonyymi00011
Erämaahan eksyin kerran. Vihertävän keitaan näin. Taisi olla, kangastusta näky tuo.
- Anonyymi00017
Oooh milla
- Anonyymi00013
Me too! Pannaanko järvet yhteen?
Suomessa onnoikeestaan vaan yks järvi, joka laskee kahteen eri vesistöön. Niin päijänteeseen kuin kokemäen vesistöön. Aiirä voi periaatteessa päätyä niin suomen kuin pohjanlahdellekin.
- Anonyymi00018
Olen piha ilman sadettajaa🎶😁
- Anonyymi00023
Olisi paljon parempi kun jatkuvat vastoinkäymiset. Mutta sehän sanotaan ettei asioita osaa arvostaa ennenkö ne otetaan ihmiseltä pois.
- Anonyymi00027
Näin se on.
Anonyymi00027 kirjoitti:
Näin se on.
Todellakin. Eihän me osattas kesääkää arvostaa, ellei meillä ois sitä ihan helvetillistä talvee. Käy vaan terveyden päälle tää vaihtelu, kun mittari heiluu 60 astetta ja tuuli puhaltaa hiukset päästä.
- Anonyymi00026
Älä hankitaan sinne rauhaan mitään ongelmatapauksia. Ole onnellinen. Tai ainakin tyytyväinen🙏
Ola rauha, oma järvi täynnä kalaa, mikä vois paremmin ollakaan.
Kala on terveellistä, mulla on ihan juntturissa toi maha lihan syönnistä. Vaikka suhteet on nykyään terveellisemmat, kun ennen oli yks peruna ja kauheesti lihaa. Nyt on kolme perunaa ja sama lihamäärä riittää kolmelle päivälle. Silti liha kannattas jättää kokonaan.Poistettiin, että kalanpurijat läskejä. No tosta mulla ei kyllä tietoo. Luulis lihan enempi lihottavan. Kasvista pitää olla mukana. Täysjyvää ja muuta kuitua. Suolistosyöpä kannattaa ihan tosissaan huomioida. Mulla on kuollu jo kaks mun ikästä työkaveria siihen. Se vie tosi nopeesti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san832002- 561220
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621157Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661117Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1851012Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122958Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153952- 93948