Sieltähän se Sanna tupsahti taas pramille. Joko on ilmoittautunut ehdokkaaksi vaaleihin? Voipi jäädä Lindeman nuolemaan näppejään, kun demunaiset äänestävät Marinia. Mäkysestä tulee valtiovarainministeri ja Nurmisesta kulttuuriministeri?
Marin vai Lindeman
20
160
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mites tämä matami?
IL:
”Pääoppositiopuolue SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen jäi torstaina kiinni valehtelusta.
Tuppurainen sanoi Iltalehdelle tiistaina, ettei SDP ole missään vaiheessa hyväksynyt leikkauksia sote-järjestöjen työhön.”- Anonyymi00002
Nyt on alkanut kova peli SDP:ssä, kun alkaa hovin keräys, mäky/nasi/sannu?
Tuppu lentää kuin leppäkeihäs! - Anonyymi00014
Anonyymi00002 kirjoitti:
Nyt on alkanut kova peli SDP:ssä, kun alkaa hovin keräys, mäky/nasi/sannu?
Tuppu lentää kuin leppäkeihäs!Saattaa päästä suhteillaan työhän eduskunnan narikkaan.
- Anonyymi00017
Ei ole eka kerta, kun suurisuinen kiinni jää valehtelusta. Tai sitten hänellä on muistisairaus päällä. Kehotan menemään testeihin.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Saattaa päästä suhteillaan työhän eduskunnan narikkaan.
Ei koukkunokkaa mijinkään, selkäänpuukottaja
- Anonyymi00003
IL
”Orpon hallitus esitti 105 miljoonan euron leikkausta sote-järjestöjen avustuksiin. Siihen Tuppuraisen johtama SDP:n eduskuntaryhmä esitti 10 miljoonan euron lisäystä. Tämä tarkoittaa sitä, että SDP hyväksyi hallituksen pohjasta 95 miljoonan euron leikkaukset sote-järjestöjen budjettirahoitukseen.
Iltalehti ei tavoittanut Tuppuraista kommentoimaan asiaa perjantaina. Hän ei myöskään vastannut Iltalehden soittopyyntöön.”- Anonyymi00004
Pellejä koko SDP! Ei mitään talousosaamista edelleenkään!
T. VappuSatanen
- Anonyymi00005
Persuilla pelko peräreiässä Marinin mahdollisesta paluusta.
- Anonyymi00006
hhahhaah ei se sutttura tuu ei sekään niin pösilö sentään ole ,,kokaiinui virtaa ja piireihin päässyt ei kommit ebnää kelpaa kpitalisti pimulle.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
hhahhaah ei se sutttura tuu ei sekään niin pösilö sentään ole ,,kokaiinui virtaa ja piireihin päässyt ei kommit ebnää kelpaa kpitalisti pimulle.
Ota kolmannellekin jalalle!?
- Anonyymi00009
Popparit valmiia, jos mariini palaa maitojunalla Suomen politiikkaan! 🤣
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Popparit valmiia, jos mariini palaa maitojunalla Suomen politiikkaan! 🤣
Kyllä! Suomen tuholaispuolueen sampanjasosialisti, osti juuri miljoonakämpän! Siinä köyhille tavoitetta!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä! Suomen tuholaispuolueen sampanjasosialisti, osti juuri miljoonakämpän! Siinä köyhille tavoitetta!
Tehkää muut sosialistit perässä yhtämoinen kusetus!
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ota kolmannellekin jalalle!?
Lopeta sienien syönti!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lopeta sienien syönti!
Sienissä hyvät jalat - pörisee kummasti sosialisteilla?😁
- Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä! Suomen tuholaispuolueen sampanjasosialisti, osti juuri miljoonakämpän! Siinä köyhille tavoitetta!
Mistä rahat? Sama hlö tuhlasi 20 miljardia verorahoja. Ja minne ne menivät?
- Anonyymi00015
Jauhomarin on unohtanut huumepäissään, että ura on ohi.
- Anonyymi00016
Kaksi erittäin huonoja, tuhlareita
- Anonyymi00020
Kaksi pösilöä
- Anonyymi00021
Mikäs homma terroristin jälkeläiselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514