Antti ei ole uskaltautunut studioon Riikan kanssa keskustelemaan taloudesta, eikä se yllätä, sillä Riikka servaisi Antin mennen tullen. Useita kertoja eri mediat on pyytäneet heitä keskusteluun, mutta Antti on kieltäynyt häntä koipien välissä.
NoIo, nolompi, demari.
☝️😆
✅Checkmate
Antti pelkää Riikkaa XD
28
176
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eipä tästä ole kuin n. reilu viikko kun Ylellä olivat kaikkien puolueiden puheenjohtajat keskustelemassa. Paitsi persuilta ei ollut puheenjohtajaa, vaan Vigelius.
- Anonyymi00004
Ja yhtä onneton se olikin kuin purra.
- Anonyymi00002
Kuvitteletko sinä että nuo jatkuvasti kylvämäsi teinimäiset hymiöt tekevät horinoistasi jotenkin uskottavampia?
- Anonyymi00003
"XD". Oletko 16-vuotias?
- Anonyymi00005
Anttisetä ei uskalla ottaa duelia Riikan kanssa kun tietää saavansa nenuun. Sossu pettää aina
- Anonyymi00006
Riikka Purra: ”Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista – Se ei meille käy”
- Anonyymi00007
Antti loisii.
Ihan niinkuin sinäkään et uskalla lyödä vetoa kanssani - perustuen omiin väitteisiisi.
Teitä munattomia luusereita riittää.- Anonyymi00008
Joko sun Corollassa on karvanopat? 🤭🤣🤣🤣
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joko sun Corollassa on karvanopat? 🤭🤣🤣🤣
Tuo kommenttisi kertoo koko ajan asioita vain sinusta. Toivottavasti ymmärrät sen.
Kyllähän se tietenkin koville ottaa, kun oma munattomuus paljastuu. Ymmärrän sinua.- Anonyymi00015
Yrittäisit edes pysyä aiheessa.
Anonyymi00015 kirjoitti:
Yrittäisit edes pysyä aiheessa.
Ok. Ymmärrän kritiikkisi. Palataan asiaan: joko olet valmis siihen vetoon?
- Anonyymi00016
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Ok. Ymmärrän kritiikkisi. Palataan asiaan: joko olet valmis siihen vetoon?
Älä viitsi ylentää itseäsi surkeilla vihjailuillasi.
En ole haaveilemasi henkilö, olen se joka haluaa sinun edes yrittävän pysyä aiheessa. Anonyymi00016 kirjoitti:
Älä viitsi ylentää itseäsi surkeilla vihjailuillasi.
En ole haaveilemasi henkilö, olen se joka haluaa sinun edes yrittävän pysyä aiheessa.Älä puhu pötyä. Olet Mr. Perfect. Se on päivänselvää.
- Anonyymi00017
Älä puhu pötyä. Olet Mr. Perfect. Se on päivänselvää.
Todista.
Anonyymi00017 kirjoitti:
Todista.
Todista itse ettet ole. Niin kauan kuin et pysty todistamaan ettet ole, olet lähtökohtaisesti hän. Kukaan muu ei kyseistä trollia - eli sinua - puolusta.
- Anonyymi00018
Todista itse ettet ole. Niin kauan kuin et pysty todistamaan ettet ole, olet lähtökohtaisesti hän. Kukaan muu ei kyseistä trollia - eli sinua - puolusta.
Väität jotain, joten todista väitteesu.
Ai niin, et voi koska en ole väittämäsi henkilö. Anonyymi00018 kirjoitti:
Väität jotain, joten todista väitteesu.
Ai niin, et voi koska en ole väittämäsi henkilö.Ei minulla ole mitään tarvetta todistaa mitään. Siinäpähän riekut. Minun näkökulmastani olet hän ja se siitä.
- Anonyymi00009
Vaiklei Antti uskaltaisikaan niin ei se sitä tarkota etteikö SDP:tä voisi äänestää.Se on ihan mahdollista, ettei Antti ole pääministeriainesta.Joku muu ministerin paikka voi olla sopivampi. Sdp toisaalta ei ole kiinnostunut kansan turvallisuudesta, koska äänesti vastaan sitä, että rikolliset lähetetään maasta nopeammin pois, joten Keskustaa tässä joutuu äänestämään kai
- Anonyymi00010
En kyllä tiedä mitä niin vaikeaa on väitellä Purran kanssa, ei hän ole mikään superäly, vaan valmistautunut.Valmistautuminen ei ole vaikeaa.Kansanedustaja, joka ei jaksa valmistautua väittelyihin ei pitäisi päästä pääministeriksi
- Anonyymi00011
Tytistä parempi pääministeri.Antti ottaa jonkun muun paikan sellaisen paikan missa ei katkeile verisuonet ja ei tartte luoda zoomer-katsetta otsalle
- Anonyymi00012
Antti pelkää myös 20 vuotta vanhempaa puolisoaan, Antti on hyvin outo.
- Anonyymi00013
Antin puoliso on sentään Naaaras.
Tynkksellä ja Vigeliuksella se on Uros.
- Anonyymi00014
Antti sucks
Antti on kuulemma tälläkin hetkellä perunakellarissa piileskelemässä.
- Anonyymi00019
Unohdit nyt hymiöt, tirskit ja XDt.
- Anonyymi00020
Demu kieltää jo kompostitarkastajat..itse keksimät pöljyydet.
https://yle.fi/a/74-20164108
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648