Monta vuosikymmentä meille kerrottiin tarinaa, että USA on jonkinlainen ratsuväki joka pelastaa. " We are the good guys".
NL hajoamisen jälkeen USA on sitten muuttunut ja ilmeisesti USAn apuun Naton muodossa ei enää luoteta.
Luotatko sinä?
Mitä ajattelet USAsta nykyään?
23
256
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole luottanut koskaan. Olisiko pitänyt? Edellisessä sodassakin olivat vihollisen puolella, niin varmaankin seuraavassakin, jos sellainen joskus tulee.
- Anonyymi00002
Viimeistään Vietnamin sota hävitti mielikuvan jenkkiarmeijan hyveellisyydestä.
Se, että USA olisi jokin yksi suuri monokulttuuri ei ole sen todempaa kuin että Eurooppaa pidettäisiin samana. Ainoa tapa jolla sitä voitaisiin katsoa yhdellä suurella nimittäjällä on sen hallitus.
Kysymys kuuluukin että heijastaako hallitus ja Trump vain eliittiä vain todellista kansan enemmistön mielipidettä tai sen muutosta. Sama Venäjän ja Putinin suhteen.- Anonyymi00003
jenkit eivät ole ikinä olleeet hyviä tyyppejä, tekaistu hymy edessä puukko takana ja kun tilaisuus tulee puukko on selässä, sitä ennen käytetään hyväksi, venäjä ainakin pitää sen puukon aina edessä ja suorasukaisempia, venäjä on myös arvattavissa ja helposti käsiteltävissä jos meillä olisi päättäjiä joiden älykkyysosamäärä olisi yli 100. jenkit ovat yhtä aitoja kuin heidän pepsodent hymy
- Anonyymi00004
Aikanaan oli hyvä valtio. Tai imago ainakin oli.
- Anonyymi00005
USA on maailman persereikä jota Suomen poliittinen eliitti sorkkii.
- Anonyymi00006
Trump on outo poikkeama USA:n presidenttien joukossa!
- Anonyymi00007
Suomen vasallipäättäjät saivat sellaisen isännän kuin ansaitsivat
- Anonyymi00008
Amerikkalaisille on yksi hailee mitä suomalaiset ajattelevat heistä, osa ei edes tiedä mitä sana Suomi tarkoittaa.
- Anonyymi00009
Yhdysvaltojen oli tämä Trumpinkin aika käytävä läpi, ennen kuin palaavat jälleen demokratian tielle. Kyllä Yhdysvalloista tulee vielä suunnannäyttäjä, ja Naton tukipilari, joka tulee tekemään Euroopan demokraattisten voimien kanssa hedelmällistä yhteistyötä.
Demokratian, ja sananvapauden pohja on maassa vahva, ja maa tarvitsee nuoren johtajan jolla on aiempien nuorien johtajien karisma takanaan. - Anonyymi00010
"Mitä ajattelet USAsta nykyään?" Aina pitänyt paskana maana.
- Anonyymi00011
Trumpin aikaa on enää 2,5 vuotta jäljellä! Jos tuo edes jaksaa sen loppuun!
- Anonyymi00012
Vance olisi hyvä mies ottamaan viestikapulan jo nyt käsiinsä.
- Anonyymi00013
Sinne suomalaisetkin ovat menneet kultaa vuolemaan, opiskelemaan, pelaamaa, asumaan, lomailenaan.....jne. Venäjälle ei niinkään, vaikka se on vieressä, ja iso maa.
30-luvulla ja sitä ennen menivät, ja pettyivät katkerasti. Yhdysvallat jos olisi Venäjän paikalla, niin Suomi olisi rikas, kuin Norja.- Anonyymi00015
Se oli silloin. Nyt on eri meininki. Vai mitä Grönlantilaiset?
- Anonyymi00014
”Sota hyödytti Irania ainakin yhdeltä kannalta. Ilmeinen huomio, jota Iran on saanut osakseen viimeisten 50 päivän aikana on täysin pirstonut sen kuvan, jota siionisteihin sidottu media on rakentanut Iranista vuosikymmeniä.
Useat ihmiset ovat nyt oivaltaneet että:
1) Irania eivät johda mitkään apokalyptiset mullahit. Kuva, jota länsimaat aina esittelevät. Useat iranilaiset virkamiehet ovat sofistikoituneita teknokraatteja, täynnänsä poliittista tiedettä, kirjallisuutta, matematiikkaa, kansainvälisiä suhteita ja filosofiaa. Heillä on tohtorintutkinto ja vahvat akateemiset valtakirjat tunnetuista yliopistoista; he ovat itseasiassa kirjoittaneet kirjoja Immanuel Kantista, neuvottelutaidoista ja hallinnosta. Tosiasiassa he ovat paljon hienostuneempia kuin virkaveljensä lännessä. Eikä yksikään heistä ole esiintynyt Epstein-listoilla. Juuri sen takia heidän ei tarvitse taipua eikä kumartaa Israelin tai sen lobbausverkoston edessä. - Anonyymi00016
Olisin hyvin tyytyväinen jos USA olisi venäjän paikalla saattaisin jopa asustaa siellä ainakin osan aikaa vuodesta.
- Anonyymi00017
Sitten tulee ICE tai kouluampuja ja ampuu sinut. Ole varovainen.
- Anonyymi00018
No ei tuo luottamus kovin korkeaala ole.
https://www.facebook.com/share/r/1CdMXDtN12/ - Anonyymi00019
Minäkin vaihtaisin USA:n tuo Venäjän tilalle. Siellä ainakin vaihtuu vaaleilla presidentti, ja Trumpin aika on poikkeus vuosisataisella demokratian tiellä.
Venäjä on samaa Neuvostoliittoa, eikä muutosta näy.- Anonyymi00020
Trump vain tuumaisi, et seuraavana listalla on Suomi.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Trump vain tuumaisi, et seuraavana listalla on Suomi.
Putin ei kyennyt ilmoittamaan kun Ukraina torbedoi heti alkuunsa myrkky tsaarin naivit kuvitelmat itsestään valloittaja tsaarina 🤣
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Trump vain tuumaisi, et seuraavana listalla on Suomi.
Niin. Ja mitä sitten. He saivat jo rahat F-35 hävittäjistä ja suunnitelman jäänmurtajista. Ja jätti Naton. Suomi käärmeissään.
Tyylillä meni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634