Meni nyt fiilikset ihan kokonaan

Anonyymi-ap

Ihan sama kaikelle.

16

310

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitä tein väärin, taas?

• Anonyymi00003

Minä olen sinisilmäinen naiivi pska joka luottaa liian helposti. Ja lisäksi olen idiootti. Minä tein väärin. Ap

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Minä olen sinisilmäinen naiivi pska joka luottaa liian helposti. Ja lisäksi olen idiootti. Minä tein väärin. Ap

😁 Nyt sinulla on aikaa rakentaa sitä luottamusta, vaikka maailman tappiin asti.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ole ylpeästi idiootti, tajusit sen ja nyt voit ottaa opiksi. Moni ei edes tajua olevansa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Eikö aloittajaäijä se Sara Sieppi tmv somekissa sitten ollutkaan kiinnostunut?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ole ylpeästi idiootti, tajusit sen ja nyt voit ottaa opiksi. Moni ei edes tajua olevansa.

Sama koskee ehdottomasti sinua, joka nostelet olematonta itsetuntoasi känisemällä tälle provokaatioäijälle, jotta kokisit olevasi jonkun yläpuolella. T

• Anonyymi00002

Fiilikset mistä? Kuvitteletko turhaan jotain tai kuulopuheita? Puhu sille oikealle ihmiselle?

• Anonyymi00011

Täällä tämä muihin lukekaa yhteen naisyksilöön alentuvasti ja patologisesti suhtautuva taas paasaa palstaäijän provossa hätääntyneen oloisesti

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Täällä tämä muihin lukekaa yhteen naisyksilöön alentuvasti ja patologisesti suhtautuva taas paasaa palstaäijän provossa hätääntyneen oloisesti

Ainoa hätääntynyt taidat olla sinä. Sivusta tämä

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ainoa hätääntynyt taidat olla sinä. Sivusta tämä

Jaa että ”sivusta” no saattajan sinä ollakin. Jos satut olemaan nainen ja julkikuvaa feminististä ylläpitävä niin kas kun et näe asenteessa palstaäijän luomaa oletusarvoista hologrammia kohtaan mitään vääristynyttä. Etpä tietenkään kun projisoit lapsellisesti tätä hommaa nk miesmenekkikehyksen kautta, haluaisit sisämmässäsi olla se cheerleader jota miehet ihailee ja siitä johtuu tämä vuosikausia jatkunut toksinen projisoiminen ja maalitus. T

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jaa että ”sivusta” no saattajan sinä ollakin. Jos satut olemaan nainen ja julkikuvaa feminististä ylläpitävä niin kas kun et näe asenteessa palstaäijän luomaa oletusarvoista hologrammia kohtaan mitään vääristynyttä. Etpä tietenkään kun projisoit lapsellisesti tätä hommaa nk miesmenekkikehyksen kautta, haluaisit sisämmässäsi olla se cheerleader jota miehet ihailee ja siitä johtuu tämä vuosikausia jatkunut toksinen projisoiminen ja maalitus. T

Taitaa, kuule, olla ihan ekoja kertoja, kun sulle oon mitään sanonu, että revi siitä 😊

• Anonyymi00006

Menikö Adler kommentit tunteisiin ja eikai vaan Eetu Koivunen oo kiikarissa 🔭

• Anonyymi00007

Meni fiilis ja tuli sy-fiilis!!!

• Anonyymi00012

No niin, hienoa palstaäijän aloituksiin sutkautteleva eli lainkaan katkeran oloinen, nyt sinulla on siis toriste, että kerran sait reissullas, mutta njet.

• Anonyymi00008

ehdottainki jotain Niina-nimistä pääersikunnasta piristgämään

• Anonyymi00015

Mulla ollut sellainen olo jo pari viikkoa 🫩

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      74
      1185
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      835
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      678
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      636
    Aihe