Raamatun vastainen käytös ei ole Jumalasta

Anonyymi-ap

Lahkolaiset tunnistaa sapatti ja kastekiistoista.

Raamattu kieltää tälläisen epäkristillisen Raamatun vastaisen käyttäytymisen.

58

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ihan kuin uskonnon uhrit olisivat aivopestyjä.

• Anonyymi00002

Kasteasiassa ei pitäisi olla mitään epäselvää. Tässä jakeessa se on kerrottu todella lyhyesti ja yksinkertaisesti:

Ap. t. 18:8 Mutta synagoogan esimies Krispus ja koko hänen perhekuntansa uskoivat Herraan; ja myöskin monet korinttolaiset, jotka olivat kuulemassa, uskoivat,
      ja heidät kastettiin.

• Anonyymi00005

Todista että olet uskossa.
        Tunteet eivät riitä todistukseksi.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Aivan pieni lapsi ja lahkolainen ei kykene edes puhumaan, saatikka todistamaan millään tavoin uskostaan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Nämä on perusasioita.

Room. 10:
        9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
        10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Nämä on perusasioita.

Room. 10:
        9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
        10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

Usko on henkilökohtainen eikä mikään irtojae Raamatusta.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Usko on henkilökohtainen eikä mikään irtojae Raamatusta.

Uskova todistaa mielellään omasta uskostaan.

• Anonyymi00022

>>>>>Ap. t. 18:8 Mutta synagoogan esimies Krispus ja koko hänen perhekuntansa uskoivat Herraan; ja myöskin monet korinttolaiset, jotka olivat kuulemassa, uskoivat,
        ja heidät kastettiin.<<<<

Siis ne jotka uskoivat heidät kastettiin.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Uskova todistaa mielellään omasta uskostaan.

>>>Uskova todistaa mielellään omasta uskostaan<<<

Teot todistaa elävästä uskosta. Suu puhuu sydämen kyllyydestä.

”Mitä hyötyä, veljeni, siitä on, jos joku sanoo itsellään olevan uskon, mutta hänellä ei ole tekoja? Ei kaiketi usko voi häntä pelastaa? Jos veli tai sisar on alaston ja jokapäiväistä ravintoa vailla ja joku teistä sanoo heille: "Menkää rauhassa, lämmitelkää ja ravitkaa itsenne", mutta ette anna heille ruumiin tarpeita, niin mitä hyötyä siitä on? Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut. Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon. Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat. Mutta tahdotko tietää, sinä turha ihminen, että usko ilman tekoja on voimaton?”
        ‭‭Jaakobin kirje‬ ‭2‬:‭14‬-‭20‬ ‭FB38‬‬
        ------
        Jeesus sanoi aikansa fariseuksille.

”Joko tehkää puu hyväksi ja sen hedelmä hyväksi, tahi tehkää puu huonoksi ja sen hedelmä huonoksi; sillä hedelmästä puu tunnetaan. Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.

Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa. Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä. Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."”
        ‭‭Matteus‬ ‭12‬:‭33‬-‭37‬ ‭FB38‬‬

Eiköhän tuo ole sovellettavissa myös nyky aikaan ?

”Kielellä me kiitämme Herraa ja Isää, ja sillä me kiroamme ihmisiä, Jumalan kaltaisiksi luotuja; samasta suusta lähtee kiitos ja kirous. Näin ei saa olla, veljeni. Uhkuuko lähde samasta silmästä makeaa ja karvasta vettä?

Eihän, veljeni, viikunapuu voi tuottaa öljymarjoja eikä viinipuu viikunoita? Eikä myöskään suolainen lähde voi antaa makeata vettä. Kuka on viisas ja ymmärtäväinen teidän joukossanne? Tuokoon hän näkyviin tekonsa hyvällä vaelluksellaan viisauden sävyisyydessä.

Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan. Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta. Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.

Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele. Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.”
        ‭‭Jaakobin kirje‬ ‭3‬:‭9‬-‭18‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi00030
        Anonyymi00005 kirjoitti:

ETkö sinä tunnekaan olevasi uskossa? Eikö sijaisuhri- Golgatan sovintoveri- sinulle merkitse mitään, että hyvän ja pahanvälinen taistelu käytiin Vapahtajan kohdalla,
        Eikö yhtään jubileeraa. vaan ilmeisesti se sinulla vesipesee oppi on tärkeämpi, kuin katsellla sijaisen taistelua ristillä.

• Anonyymi00003

2Tim 3:7:

"jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen."

• Anonyymi00004

Se hulluus uskoa että kaikki seurakunnassa on Pyhästä Hengestä.
      Lustetta
      Vierasta tulta
      Henkivaltoja
      Sielullista uskoa

• Anonyymi00023

>>>>Se hulluus uskoa että kaikki seurakunnassa on Pyhästä Hengestä.
        Lustetta
        Vierasta tulta
        Henkivaltoja
        Sielullista uskoa<<<<
        ----
        Sanaa ja Henkeä ei voi erottaa toisistaan . Jumala ei ole ihmisen paloiteltavisssa. Jumala on yksi. Isä ,Poika ( Sana) ,Pyhä Henki.
        ---------
        Jumala ei ole tunne. Jumala on Henki. Jumslan Sana on Hengen ilmoitus.
        Jumala ei ole " minä koen", tunne kokemuksia. Ellet tunne ja ymmärrä Jumalan sanaa ja ojentaudu sen mukaan olet eksyksissä,kuljet ilman valoa.

”Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.”
        ‭‭Psalmit‬ ‭119‬:‭105‬ ‭FB38‬‬

Lihassa ilmestynyt Jumalan Sana sanoi : ”Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".” ‭‭Johannes‬ ‭8‬:‭12‬ ‭FB38‬‬
        -------
        "...Me tiedämme... antanut meille ymmärryksen.."
        Siis Jumalan Sanan ilmoituksen perustalla pysymisen.

”Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha. Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.

Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä. Lapsukaiset, kavahtakaa epäjumalia.”
        ‭‭1. Johanneksen kirje‬ ‭5‬:‭18‬-‭21‬ ‭FB38‬‬

Joka ei pysy Jumalan Sanan ilmotuksen perustalla ja ojentaudu sen mukaan.

”Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan.”
        ‭‭1. Johanneksen kirje‬ ‭2‬:‭28‬ ‭FB38‬‬
        ---------
        Milloin Jeesus tulee, sen Hän on itse sanonut.

"...Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; .."

------
        Johanneksen evankeliumin luvussa 6 on ilmoitettu neljä kertaa milloin Jeesus Kristus tulee takaisin ja herättää Häneen uskovat.Eli " viimeisenä päivänä"Jakeet 39,40,44 54.
        ------
        ”Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭39‬ ‭FB38‬‬
        ------
        ”Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭40‬ ‭FB38‬‬
        -----
        ”Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭44‬ ‭FB38‬‬
        -------
        ”Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭54‬ ‭FB38‬‬
        --------
        Silloin kun Jeesus Kristus viimeisenä päivänä tulemuksessaan herättää Kristuksessa kuolleet, silloin myös Kristuksen omat temmataan Herraa vastaan.Ei löydy UT:ssa mitään Kristuksen omien " tempauksia" sitä ennen.
        -----
        ”Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.

Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin;

ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.”
        ‭‭1. Tessalonikalaiskirje‬ ‭4‬:‭15‬-‭18‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi00006

Lahkolaisten käytös ei ole Pyhästä Hengestä.

• Anonyymi00009

Aiheena on lahkolaisten käytös.

• Anonyymi00031

No, pysy sitten tuvassasi- äläkä tule tuputtamaan kidustusjumalan vesipesee kasteita ja roiku kirkon ovissa. Sinullahan se ongelma on.

oma käytöksesi.

• Anonyymi00010

Raamatun vastainen käytös ei ole Jumalasta.

Eihän tätä uskonnon uhri edes ymmärrä.

• Anonyymi00012

Miksi helluntailaiset Jumalan tahdon vastaisesti kiistelevät laista ?

Tit 3:9:

"Mutta vältä mielettömiä riitakysymyksiä ja sukuluetteloita ja kinastelua ja kiistoja laista, sillä ne ovat hyödyttömiä ja turhia."

Helluntaipuhujat ne känkkäränkkä hengen luovat.
      Valehtelevat että se on Pyhästä Hengestä.

• Anonyymi00032

taidat vain omanpääsi- jaeselityksillä taas edetä.
        jos Ellenin sapatti asia on mielestäsi- että helluntalaisuus, kuin muukaan ei sennäköisesti sitä allekirjoita- kuin sinä aattelet- koet kinasteluksi.

esittelet jumalallista- käsityksesi mukaan käskyteoriaa etiikasta.
        Väiteesi juontaa sanoituksessasi jurensa Jumala käskee, on mielivaltaista.

Jumalan käskyn teoria- siitähän on sulla puhetta.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

taidat vain omanpääsi- jaeselityksillä taas edetä.
        jos Ellenin sapatti asia on mielestäsi- että helluntalaisuus, kuin muukaan ei sennäköisesti sitä allekirjoita- kuin sinä aattelet- koet kinasteluksi.

esittelet jumalallista- käsityksesi mukaan käskyteoriaa etiikasta.
        Väiteesi juontaa sanoituksessasi jurensa Jumala käskee, on mielivaltaista.

Jumalan käskyn teoria- siitähän on sulla puhetta.

lisään vielä, että kun Sana sanoo- että tietomme on vajavaista- siis suhteellista, --yksilöön--
        niin ei ole absoluuttista uskonollista - sellaista moraalia, joka on ihmisten käsityskyvyllä sanoitettu, olosuhteissa ja ihmisissä kiinni.

Ennemmin mietitään se, sana PYHIÄ- Olkaa- pyhiä, sillä minä teidän Jumalanne, olen pyhä.

Tänään tv7... vai olisko ollut RadioDei- kirkon - puhun luteri- kirkon opettajasta, jolle haastattelijalle vastasi- tähän. En minä ole pyhä.
        Siis mahdottomuus. ja siksi se sapattikin- PYHITYS- Raamatullisesti- ei onnistu absoluuttisesti ja näin ollen rikkoo jopa sen yhden käskyn, millä palstalla pakkaa toisia sinuttelemaan.

• Anonyymi00013

Hepr 6:6:

Sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.

• Anonyymi00034

älä hyvä ihminen revi tuomioksesi Raamattua. Revit aivan vääriin kohtiin - ikäänkuin leikkijuamla olisi hyvän ja pahantiedonpuulla tuomassa etiikan standardeja - että näin ja näin.

Ei se homma niin etene- älä luulekaan.

Väittänet, että joka on uskovien kasteella käynyt ja sinun päätelmäsi- uudestikaste- on Jeesuksen ristiinnaulitsemista- Loogisen johtopäätöksesi jaelainaus ei ole oikeassakohdin olevaa etiikkaa lainkaan. Miksi??? koska väittely on henkesi tarpeen kentän julistusta-
        Siinä se sinun ainainen harha- ongelmsi olemassa.

• Anonyymi00014

Pakkovauvakastettujen on pakko tulla tänne herjaamaan helluntailaisia 24/7!
      He ovat riivattuja! Sitten tekopyhänä kysellään miksi helluntailaiset eivät hyväksy heidän valehtelujaan?

• Anonyymi00016

Helluntailaiset herjaavat pakkovauvakastetuiksi, riivatuiksi, tekopyhiksi ja valehtelijoiksi.

Itse ovat todistaneet olevansa uskonnon uhreja käärmeen hengessä.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Helluntailaiset herjaavat pakkovauvakastetuiksi, riivatuiksi, tekopyhiksi ja valehtelijoiksi.

Miksi notkut tällä palstalla 24/7?
        Mitä hyötyä siitä on sinun uskonelämälle?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00016 kirjoitti:

luehan vähäkatekismusta- ja mieti pakkokastetta... että ymmärrät- mitä se moraalisesti oikein tarkoittaa.
        Onko moraalisesti oikein ymmärtämätön kastaa, kun hänen Henegellistä tilaa ei tarvitse sillä sakramenteilla kuormitttaa- se ei ole Raamatullsita.
        ja lue itse katekismuksesta- kuinka se kirkon itsensä viestissä- jota olen tänne linkitettynä lainannut- niin papit itse ajavat vauvasta riivaajia ulos.
        Eikös se ole sitä tekopyhyyttä ja valhetta.
        ortodoksitkin- kerrataan edelleen sanoo, siinä, että te pilkkaatte Jumalaa.

Eikö se mene kaaliin?

• Anonyymi00015

Helluntailaiset kiisteelleet ja olleet eriseuraisia jo yli 100 vuotta.
      Perinteessä vaikuttaa antikristillinen henki.

• Anonyymi00036

sokea siinä sokeana puhuu- koska ei ynmmärrä edes- mitä on kerrottu, eikä osaa edes lukea, että saisi sielulleen valkeutta.
        Se on sitä antikristillistä henkeä se.

Pidä vain pallo itselläsi- äläkä tapojasi tuputa toisille.

• Anonyymi00017

Ethän sinä halua olla helluntaiuskonnon uhri ?
      Omapahan on asia.

• Anonyymi00020

Yllä olevat oudot väitteet, ovat selvästi kristittyä matkivan ateistin provosoivia jaaritteluja. Pyrkimyksenä saada riitaa eri asioita korostavien kristittyjen välille. Normaali elämässä kristityt ovat sulassa sovussa, kunnioittaen muittenkin näkemyksiä ja ymmärtäen, että kaikki kuulumme saman Herramme Jeesuksen laajaan tarhaan, täydentäen toisiamme, Jeesuksen kaltaisuuteen kasvaessamme.

• Anonyymi00021

”Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset. Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
      ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭8‬:‭8‬-‭9‬ ‭FB38‬‬

”Mutta haureutta ja minkäänlaista saastaisuutta tai ahneutta älköön edes mainittako teidän keskuudessanne — niinkuin pyhien sopii — älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta.

Sillä sen te tiedätte ja tunnette, ettei yhdelläkään haureellisella eikä saastaisella eikä ahneella — sillä hän on epäjumalanpalvelija — ole perintöosaa Kristuksen ja Jumalan valtakunnassa.

Älköön kukaan pettäkö teitä tyhjillä puheilla, sillä semmoisten tähden kohtaa Jumalan viha tottelemattomuuden lapsia; älkää siis olko niihin osallisia heidän kanssaan.

Ennen te olitte pimeys, mutta nyt te olette valkeus Herrassa. Vaeltakaa valkeuden lapsina — sillä kaikkinainen hyvyys ja vanhurskaus ja totuus on valkeuden hedelmä — ja tutkikaa, mikä on otollista Herralle;

älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä. Sillä häpeällistä on jo sanoakin, mitä he salassa tekevät; mutta tämä kaikki tulee ilmi, kun valkeus sen paljastaa, sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valkeutta.

Sentähden sanotaan: "Heräjä sinä, joka nukut, ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee!" Katsokaa siis tarkoin, kuinka vaellatte: ei niinkuin tyhmät, vaan niinkuin viisaat, ja ottakaa vaari oikeasta hetkestä, sillä aika on paha.”
      ‭‭Efesolaiskirje‬ ‭5‬:‭3‬-‭16‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi00025

Mikä henki se laittaa helluntailaisen kiistelemään kasteista ja sapatista ?
      - röyhähenki

• Anonyymi00037

Kuka ja ketkä täällä räyhäävät-- eikös tämä ole helluntalaisuuden paikka ja
        helvettikidutushätäkasteelliset siiten roikkuvat ovella ja räyhäävät ajasta toiseen.

Pidä vain se pallo itselläsi ja mieti

• Anonyymi00026

Raamatussa ei puhuta kahdesta kasteesta joka on helluntailaisuutta ja lahko-oppia.

Raamattu >>> Yksi kaste.

- mehukatti pappi -

• Anonyymi00038

Johanneksen kaste- jonka jälkeen kastettiin Kristukseen.
        Samaa- kuin päänkastelu viedään loppuun asti- kasteen haudassa ---

Eli luterilaisen uskoon tulo- hän saa kasteensa kokonaisena...

• Anonyymi00028

Lahkolaisten herjaaminen täytyy vain ymmärtää. Se että eivät he sille mitään voi, he ovat siinä tavallaan uskonnon uhreja ja ovat orjetautuneet herjaamiseen niin että eivät voi käytökselleen mitään. Täytyy vain ymmärtää että heidän tulee toista ja toistaa samat herjat mielensä turhuudessa ja se pitää vain myötäelää heidän kanssaan, että juu juu, niin se menee, hyvä siitä tulee eikä tyhmänä alistua samalla lahkolaisuuden tasolle.

• Anonyymi00029

ja aloittajan leikkijumala käskytys- ymmärtämättä-ja mikä sapatti on, myös kaste--- asia.
      aloittajalla ei ole käsityksiä, vaan pitäisi leikkijumalan- kidutusopin lippu olla salolla ja silloin se aloittajan mielestä on IN.

Siis mikä on epäjumalanpalvontaa- --- se on pakanuutta. ja ME olemme pakanoita- epäjumalanpalvojia- ts. kirkkokäsikirjat, kuten'

Kouvolan Sanomat kirjoitti kirkkoherran sanat- jotka luin- että me emme tarvitse Raamattua, mielle riittää kirkkokäsikirjat.... ja näinhän se on.

Siinä se Raamatunvastainen käyttäytyminen on sinuteltu ääneen.

• Anonyymi00039

Se tarkooittaa sitä että rahvas ei tarvitse Raamattua. Kirkkoisät miettivät kaiken valmiiksi heidän puolestaan miten tulee uskoa. Ja heillä pitäisi olla pitkä koulutus siihen miten Raamattua tutkaillaan siten miten nähdään siitä mitä kirjoitettu on ettei se näytä siltä miten kirjoitettu on. Tätä rahvas ei ymmärrä.

• Anonyymi00040

Väärä herra, väärä usko, väärä kaste.

Luther on väärä herra.

• Anonyymi00041

Pelkkä Raamattu ei riitä kenellekään. Oikea uskovainen tarvitsee elävän Jumalan, jonka kanssa keskustella.

• Anonyymi00045

Mitä järkevää Jumala on sinulle sanonut? Raamatun jakeita?

• Anonyymi00042

Jos lahkolaiset kerran tunnistaa sapatti ja kastekiistoista, niin oletko Sinä itse myös lahkolainen, vai miksi Sinä itse riitautat kasteasian?

• Anonyymi00043

Kysymys on keskustelun aloittajalle.

• Anonyymi00044

Luterilaisuus on alusta loppuun täyttä valehtelua. Joka ikinen kerta kun vain luterilainen tuo esille jotain oppinsa koskevaa tai kirkkoonsa liittyvää, luterilainen valehtelee päin silmiä, sillä luterilaisuus perustuu valehteluun ja samojen valheiden toistamiseen päivästä toiseen ja vuodesta toiseen ja vuosisadasta toiseen.
      Luterilaiset ovat tehneet lähes kaikki helluntaipalstan kastetta käsittelevät aloitukset. vaikka "Raamattu kieltää tälläisen epäkristillisen Raamatun vastaisen käyttäytymisen".
      LUTERILAISET OVAT ÄÄRIÄÄN MYÖTEN TÄYNNÄ HEIDÄN OMAA ISÄÄNSÄ, VALHEEN ISÄÄ!
      EI OLE OLEMASSA LUTERILAISUUTTA ILMAN TIETOISTA JA TOISTUVAA VALEHTELUA.

• Anonyymi00048

Olet vahvassa helluntaiuskossa.
        SÄÄLITTÄVÄÄ!

• Anonyymi00049

Saattaa olla, että luterilaiset suoltavat valheitaan tietämättömyyttään. Kun luterilaiset papit opettavat luterilaisia oman ideologinsa perusteella, eikä Raamatun Kirjoitusten perusteella, niin eipä siinä ole jakoa hyvään tai pahaan eli oikeaan tai väärään, vaan kaikki on yhtä sumua ja humua kaikenaikaa. Kasva siinä sitten opetuksen kautta Jumalalle kuuliaiseksi Jeesuksen uskovaksi.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Saattaa olla, että luterilaiset suoltavat valheitaan tietämättömyyttään. Kun luterilaiset papit opettavat luterilaisia oman ideologinsa perusteella, eikä Raamatun Kirjoitusten perusteella, niin eipä siinä ole jakoa hyvään tai pahaan eli oikeaan tai väärään, vaan kaikki on yhtä sumua ja humua kaikenaikaa. Kasva siinä sitten opetuksen kautta Jumalalle kuuliaiseksi Jeesuksen uskovaksi.

Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.

• Anonyymi00046

Tyhmempikin sen tajuaa!
      Kirkon toimintatapa tulee pyhästä Raamatusta ja homous ei sovi siihen. Se on sanan häpäisemistä, jos ruvetaan toimimaan toisin.

Matt. 12:30 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.

Siis rakenna!

• Anonyymi00047

Homomiehet eivät perusta Jumalan seurakuntia.
      Saastainen liha ja vieraat henget imitoivat Jumalan henkeä.

• Anonyymi00050

Oikein!

Seurakunta tosiaankin perustetaan Jumalan Pyhän Hengen johtamana, jota rukoilevat Jeesuksen niemessä ja veressä syntinsä anteeksi saaneet siihen uskovat heteromiehet ja naiset, joita veljiksi ja sisariksi nimitetään.

• Anonyymi00052

Aloitus:

>> Raamatun vastainen käytös ei ole Jumalasta

Anonyymi-ap 2026-04-25 18:30:55

Lahkolaiset tunnistaa sapatti ja kastekiistoista.

Raamattu kieltää tälläisen epäkristillisen Raamatun vastaisen käyttäytymisen. >>

Voisitko aloituksen tehnyt "anonyymi-ap" laittaa esille Raamatun tekstikohdat joihin viittaat.

Mitkä kohdat Raamatun ilmoituksessa ovat sellaisia?

Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

Usko Toivonen

• Anonyymi00059

Kiitos veli hyvästä kirjoituksesta !

Siunausta sinulle veli Usko Toivonen
        toivoo yks,advari,veli

• Anonyymi00053

Pastorin pulinat muuttuu paistopisteeksi kun helluntai ja vapaakirkko väittelee naispappeudesta ja Ida Bois seisoo keskellä kaikkea kommentoimassa miehiä jotka liukuu kastemaljaan kuin lohifilee ja minä olen jo syöny ny mutta jatkan silti koska lihan himot ja suullikkuuveksikkujes vaatii lisää ja lampaat grillaa susia nam nam ja jakaa annokset perhekunnittain niin että jokainen saa oman eksytyksensä lisukkeellistoineen ja Charles Fox Parham yrittää ottaa tilanteen haltuun mutta mikrofoni on voideltu voilla ja putoaa ja Ida vastaa siihenkin ja yhtäkkiä kermavaahto nousee pilvenhattaraiseks ylösnousemusteemaisuuves ja joku kastaa jäätelöveneen varmuuden vuoksi

• Anonyymi00054

Ilman Jeesusta ei rakenneta yhtään mitään:
      Matt. 12:30 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.

Jeesuksessa ei ole lahkoja.

• Anonyymi00055

Käykää rakentavaa, kunnioittavaa keskustelua faktojen pohjalta ja etsikää yhteistä parasta. Palvelu köyhille ja kärsiville sitoo enemmän kuin teoreettiset kiistat, ja kasvattakaa hedelmiä — rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, lempeys, uskollisuus ja itsensä hillitseminen. Pitkäjänteisyys, kärsivällisyys, rukous ja sovinto rakentavat yhtenäisyyttä vuodesta toiseen, niin että Jeesus pysyy todellisena keskuksena eikä hajaannus kykene sitä murtamaan

• Anonyymi00056

Sapatismi on diagnosoitu henkisen puolen parantumattomaksi sairaudeksi.
      Lohtua tuo luterilaisten käännyttäminen sapatisteiksi.
      Sama henki kuin helluntailaisilla.

• Anonyymi00057

Helluntailaisuuspalstalla on pohjimmiltaan vain yksi tarkoitus ja päämäärä; saattaa helluntailaiset huonoon valoon ja levittää helluntailaisista niin paljon valheita kuin vain mielessään ikinä keksii, tai minkä pastorit opettavat valhettellen helluntailaisista. Helluntailaisten solvaaminen ja vainoaminen on ylhäältä johdettua!

• Anonyymi00058

Oman määritelmän mukaan ne ei ole lahkolaisia, jotka ei herjaa eiä kiistele

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      87
      1504
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1400
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      53
      1211
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      28
      1104
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      952
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      908
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      872
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      797
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      723
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      76
      715
    Aihe