Demarit Kremlin linjalla

Anonyymi-ap

Demareiden olisi vaihteeksi ajamaan Suomen etua Kremlin edun sijaan. Martinin hallitus laittoi Suomen talouden suohon suohon ottamalla velkaa ja vasemmistoliiton suulla huudettiin, että velkoja ei tarvitse maksaa takaisin. Tämän Marin hyväksyi pääministerin ominaisuudessa. Demarien Halosen ja Tuomiojan Kreml ensin politiikka pitäisi olla äänestäjien mielessä, minulla ainakin on.

33

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tytti Kremlin tuholainen on yhä vapaana. Vankilaan?

      • Anonyymi00003

        Persu ei hyväksy Kremlin tuhoamista, siksi vaatii Tyttiä vankilaan.


    • Anonyymi00002

      Martinin? Kuka se on?

      Perskakkakokkareet tuhosivat Suomen lyhyessä ajassa!

      Valehdeltiin vaaleissa! Saatiin massatyöttömyys! Velkaa enemmän kuin ikinä!

      Konkurssien ennätys!

      Lapsiköyhyys 31 tuhatta lasta!

      Perseeseen menee koko ajan. Joka kuukausi 30 tuhatta työtöntä!

      Jää historiaan Suomen huonoimpana hallituksena ikinä!

      • Anonyymi00014

        Martinin? Kuka se on?
        Nimensä turvallisuussyistä vaihtanut entinen PM!?

        SEURAAVANA HAUSKOJA VITSEJÄ, JOISTA YHTÄKÄÄN KIRJOITTAJA EI PYSTYNYT TODEKSI OSOITTAMAAN!!!!
        "Perskakkakokkareet tuhosivat Suomen lyhyessä ajassa!
        Valehdeltiin vaaleissa! Saatiin massatyöttömyys! Velkaa enemmän kuin ikinä!
        Konkurssien ennätys!
        Lapsiköyhyys 31 tuhatta lasta!
        Perseeseen menee koko ajan. Joka kuukausi 30 tuhatta työtöntä!"

        SSDP johtoinen 2019-2023 kauhukabinetti jää historiaan Suomen huonoimpana hallituksena ikinä!


    • Anonyymi00004

      Tämä nykyinen "Suomen" hallitus se vasta onkin suomen tuhooja. Yritetäänkö nyt otsikonkaltaisilla "ulostuloilla" syyttää muita, tämän nykyisen hallituksen tuhoista?

      • Anonyymi00005

        Kyllä, sitä he nimenomaan yrittävät.


      • Anonyymi00012

        "Tämä nykyinen "Suomen" hallitus se vasta onkin suomen tuhooja."

        LAITA NYT EDES YKSI LINKKI VALHEESI TUEKSI!!! YKSI RIITTÄÄ!!??? Se, että moisia satuja täällä kirjoitat, ei taida tepsiä, kuin demareihin, jotka yrittävät EPÄTOIVOISESTI unohtaa sen, mitä 2019-2023 tapahtui!!!!!


      • Anonyymi00015

        "Yritetäänkö nyt otsikonkaltaisilla "ulostuloilla" syyttää muita, "

        Ei YRITETÄ, kyllä TILASTOT sen kertovat, että 2019-2023 kauhukabinetin teot ovat aiheuttaneet Suomeen taas ihan oman TAANTUMAN!!!!! Aivan uskomattoman holtitonta talouden hoitoa!!! RAHAA OLI!!! NYT ON LASKUNMAKSUN AIKA!!


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        "Yritetäänkö nyt otsikonkaltaisilla "ulostuloilla" syyttää muita, "

        Ei YRITETÄ, kyllä TILASTOT sen kertovat, että 2019-2023 kauhukabinetin teot ovat aiheuttaneet Suomeen taas ihan oman TAANTUMAN!!!!! Aivan uskomattoman holtitonta talouden hoitoa!!! RAHAA OLI!!! NYT ON LASKUNMAKSUN AIKA!!

        Silti tulotaso lähti kovaan nousuun 2023.


      • Anonyymi00033

        Tämä nykyinen "Suomen" hallitus se vasta onkin suomen tuhooja.

        Laitahan VALHEESI TUEKSI edes YKSI tilasto, mikä olisi kääntynyt Orpon hallituskaudella HUONOMPAAN SUUNTAAN vrt. 2019-2023!! YKSI RIITTÄÄ!!!!


    • Anonyymi00006

      Halonen taisi olla estolistalla Valkoiseen taloon ja syy tosi olla Kremlin kanssa veljeily.

      • Anonyymi00007

        Se oli silloin ja demarit ovat noista ajoista viisastuneet, persut sen sijaan jatkavat persumaiseen tyyliinsä järkähtämättömällä linjallaan tehdä Suomesta osa Venäjää.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Se oli silloin ja demarit ovat noista ajoista viisastuneet, persut sen sijaan jatkavat persumaiseen tyyliinsä järkähtämättömällä linjallaan tehdä Suomesta osa Venäjää.

        "Se oli silloin ja demarit ovat noista ajoista viisastuneet..."

        Mitähän IHMETTÄ sie höpäjät "noista ajoista"!!?? Siellähän opposition mepit Rysselissä tekevät PARHAILLAANKIN tiivistä yhteistyötä Orpanin kanssa, jolla tunnetusti on SUORA KUUMALINJA Putlerille!!!!


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        "Se oli silloin ja demarit ovat noista ajoista viisastuneet..."

        Mitähän IHMETTÄ sie höpäjät "noista ajoista"!!?? Siellähän opposition mepit Rysselissä tekevät PARHAILLAANKIN tiivistä yhteistyötä Orpanin kanssa, jolla tunnetusti on SUORA KUUMALINJA Putlerille!!!!

        Hah, persu on todella ulkona, suorastaan Venäjällä kaikesta.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Se oli silloin ja demarit ovat noista ajoista viisastuneet, persut sen sijaan jatkavat persumaiseen tyyliinsä järkähtämättömällä linjallaan tehdä Suomesta osa Venäjää.

        Nyt Valkoiseen taloon pääsee Kremlin ystävät.


    • Anonyymi00009

      Itseppä vastustat ukrainan tukemista ja natoa raivona täällä joka päivä. Sitten syyttelee ukrainaa kaikinvoimin tukevia venäjä mielisiksi hehe

      • Anonyymi00018

        Sellaisia persut ovat.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sellaisia persut ovat.

        "Sellaisia persut ovat."

        KYLLÄ, SUOMEN JA SUOMALAISTEN AINOA TOIVO!!!!


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        "Sellaisia persut ovat."

        KYLLÄ, SUOMEN JA SUOMALAISTEN AINOA TOIVO!!!!

        Tuo vitsi ei edes naurata enään.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Tuo vitsi ei edes naurata enään.

        "Tuo vitsi ei edes naurata enään."

        EI naurata ei, koska ei ollut vitsiksi tarkoitettu....


    • Anonyymi00010

      Demarit vastustaa uutta ydinase "asetusta" Kremlin tahdon mukaisesti. Voidaan kysyä perustellusti, miksi demarit on Kremlin linjalla.

      • Anonyymi00019

        Ei se ole suomalaisten etu jos täällä on ydinase joka on jonkin muun vallan hallinnassa, eli ydinsodan tullessa uhrataan Suomi ensin jotta tuo muu valta voi suojella itseään.

        Suomessa olevien ydinaseiden tulee olla täysin suomalaisten hallussa ja määräysvallan alla, mutta näin ei tule olemaan nykyisellä menolla, eli olisimme vain maalitaulu vailla määräämisoikeutta.

        Suomella pitää olla oma ydinase, tai ei ydinasetta ollenkaan.


    • Anonyymi00011

      Miinoja, rajalakia vastaan on vieläkin melkoinen vasuri joukko vieläkin. Elikkä putin kiinnostaa.

      • Anonyymi00020

        Sääliksi käy persuja, jotka ovat jääneet Suomeen jumiin, he eivät pääse kotiinsa elpymää, sekoilu alkaa jo näkyä pahasti. Kauankohan Tynkkysen Putin-leirillä saama eheytys kestää, joko alkaa olla aika uudelle toimenpiteelle? Onneksi sentään Ano pääsi kotiin paranemaan.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Sääliksi käy persuja, jotka ovat jääneet Suomeen jumiin, he eivät pääse kotiinsa elpymää, sekoilu alkaa jo näkyä pahasti. Kauankohan Tynkkysen Putin-leirillä saama eheytys kestää, joko alkaa olla aika uudelle toimenpiteelle? Onneksi sentään Ano pääsi kotiin paranemaan.

        Kuka Ano!? En löytänyt ainakaan Perussuomalaisten 2023- listoilta ketään sen nimistä....


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Kuka Ano!? En löytänyt ainakaan Perussuomalaisten 2023- listoilta ketään sen nimistä....

        Matto ja harja, siten Turtiainen katoaa.


    • Anonyymi00021

      Halosen miinakielto sopimus kertoo jo demarien kytkökset.
      Demarit ajaa Kremlin etua.

    • Anonyymi00025

      Eihän vaseliini vassareilla muutenkaan ole kuupassa kuin sammakon kutua. Nytkin syyttelevät hoitomaksuista hallitusta. Mutta ei ollenkaan muistu mieleen ketkä ne hoitajien jne. Palkat nosti taivaisiin. Eikä muistu mieleen ketkä teki huippu kalliin soten.hohhehhik

    • Anonyymi00026

      Suomessa kolme venäjämielisintä puoluetta mielestäni on.
      1.vasemmistoliitto
      2. persut
      2. demarit
      Persut ja demarit jakavat kakkostilan.

      • Anonyymi00031

        Persut ovat ykkönen, kakkonen ja kolmonen, eikä listalla enään muita ole edes.


    • Anonyymi00028

      Persut ja Kokoomus👎

    • Anonyymi00032

      Perut ja demarit, sekä vasemmistoliitto ovat venäjämielisiä.

    • Anonyymi00035

      Edellinen On OIKEASSA.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe