Faneilleni

Jos kukaan ei näkisi minua vihollisenaan, en olisi millään lailla tärkeä ja merkityksellinen. Jos kukaan ei yrittäisi hyödyntää kommenttejani omiin tarkoitusperiinsä, niillä ei olisi arvoa ja merkitystä. Komenttini aina fanieni yläpuolella, koska niitä yritetään ampua alas. Olen fanieni yläpuolella, koska viha tulee aina alapuolelta.

Kiitos rakkaat fanit, että todistatte minun ja sanojeni merkityksen.

☝️😉👌

30

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Palstaklovnina on kenties hyvä olla. Eikä kannata unohtaa Dalin sanoja: ainut ero hullun ja minun välilläni on, että minä en ole hullu. (?)

      • Anonyymi00013

        vai sanoiko ettei yhtä hullu?


    • Anonyymi00002

      Misteri ei ole tärkeä, eikä merkityksellinenkään, paitsi ehkä omasta mielestään. On vaan yks persu muiden persujen joukossa, ei mitään sen kummempaa. Tavallinen talliainen niinkuin muutkin, ei erotu muista, on osa harmaata massaa.

    • Anonyymi00003

      Öyhötyspersun katteeton omahyväisyys jaksaa kyllä naurattaa.

    • Anonyymi00004

      Mr täydellinen:
      On vain se kuka yrittää räävittää totuuden.

      Itse olen Empaattinen työeläkeläinen.
      Sinä olet kategoriani ulkopuolella.
      Mielipiteittesi hyväksyminen ei kuulu toimen kuvaasi.
      Kehumisesi ei ole tavoitteesi teesi.

    • Anonyymi00005

      Mitä vaan että saa hieman dopamiinia

    • Anonyymi00006

      Perussuomalaisten Trollitehdas toimii täysin ammattimaisesti

      Yli 1.900 trollauksen Persuttolli Mr. Perfect

      Trollaa myös nimimerkillä "OtaBanaaniJaRauhotu" yli 7.000 trollausta Perussuomalaisten trollitehtaan palveluksessa.

      https://keskustelu.suomi24.fi/profiili/25313609?page=1

      https://keskustelu.suomi24.fi/profiili/108990?page=1

      Sebastian Tynkkynen tunnusti Perussuomalaisten trollitehtaan olemassa olon.

      Persujen trollitehdas on nyt kokonaan valmis!

      Nyt voi huokaista helpotuksesta, kun tämä rakennusprojekti on maalissa ja kaikki palaset kohdillaan. Yhdeksän avustajaa Brysselissä ja yksi Helsingissä. Tämä on ollut työlästä, sillä olen halunnut täyttää paikat huolella, Tynkkynen kertoo X:ssä.

      Persujen trollitehdas toimii palstalla täysin ammattimaisesti.

      • Anonyymi00021

        Vassu trolli tuli toistamaan samaa. Miltä tuntuu kun päässä heittää?


    • Anonyymi00008

      Kaiiki aloitukset jossa Perfektin nimi mainitaan, on hyypiön itsensä aloittamia. Luulee saavanda näin huomiota. Tyypillistä trollaustakiikkaa.

    • Kiitos, että vahvistitte avaukseni.

      😉👌

      • Anonyymi00010

        Kyllä, kaikki voivat vahvistaa että olet hyypiö. Ja se ei ole lintulaji.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kyllä, kaikki voivat vahvistaa että olet hyypiö. Ja se ei ole lintulaji.

        Rekkaa itselles nimmari, vassu.


    • Anonyymi00009

      Tautisi nimi on narsismi.

      • Tautisi nimi on polarisaatioon liittyvä, tilanteesta ja persoonasta riippuen joko tahallinen tai tahaton tulkintahäiriö. Siinä häiriössä kaikki eriävät näkemykset, eri lokeroon kuuluminen, "väärän" puolueen kannattaminen jne., projisoidaan yksipuolistuneeksi negaatioksi, joka jalostuu haluksi, kiimaksi, vimmaksi yms. leimata ja väheksyä viholliseksi tulkittua kommunikointia ja keskustelijoita. Se on käytännössä itsensä aIentamista ja haIveksimista. Aina voi yrittää kehittyä.

        PS: Minulla on hyvin alhaiset narsismipisteet psykoanalyysissa.

        #onceyouseeityoucantunseeit

        ☝️😉


      • Anonyymi00018
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Tautisi nimi on polarisaatioon liittyvä, tilanteesta ja persoonasta riippuen joko tahallinen tai tahaton tulkintahäiriö. Siinä häiriössä kaikki eriävät näkemykset, eri lokeroon kuuluminen, "väärän" puolueen kannattaminen jne., projisoidaan yksipuolistuneeksi negaatioksi, joka jalostuu haluksi, kiimaksi, vimmaksi yms. leimata ja väheksyä viholliseksi tulkittua kommunikointia ja keskustelijoita. Se on käytännössä itsensä aIentamista ja haIveksimista. Aina voi yrittää kehittyä.

        PS: Minulla on hyvin alhaiset narsismipisteet psykoanalyysissa.

        #onceyouseeityoucantunseeit

        ☝️😉

        Persujen harha on se ett heidän mielestään KAIKKI persuja kritisoivat ovat vasemmistoon kuuluvia, mistä lie sekin harha johtuu. Mä en kuulu mihinkään puolueeseen, olen sitoutumaton.
        On varmaan jossain nettitestissä tulleet nuo alhaiset pisteet, rasti ruutuun jne.... Oikea psykologi voisi olla eri mieltä.


    • Voi sinua ressukkaa.

      Toivottavasti joku maksaa sinulle tuosta.

      • Miten niin toivottavasti maksaa? Miksi ihmeessä haluaisin maksun omasta mielipiteestäni, ja kuka ihme tilaisi minulta minun oman mielipiteeni? Mitä mieltä hoitajasi on ajatusmaailmastasi?

        ☝️😆


      • Mr.Perfect kirjoitti:

        Miten niin toivottavasti maksaa? Miksi ihmeessä haluaisin maksun omasta mielipiteestäni, ja kuka ihme tilaisi minulta minun oman mielipiteeni? Mitä mieltä hoitajasi on ajatusmaailmastasi?

        ☝️😆

        Tuotat tänne sen tason roskaa, että olet joko pihalla todellisuudesta, maksettu trolli tai varhaisteini. Toki voit olla myös luonnevikainen ja huomionkipeä reppana.

        Siinä vaihtoehdot.


      • Anonyymi00015
        TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Tuotat tänne sen tason roskaa, että olet joko pihalla todellisuudesta, maksettu trolli tai varhaisteini. Toki voit olla myös luonnevikainen ja huomionkipeä reppana.

        Siinä vaihtoehdot.

        Täytät itse myös nuo kriteerit.


      • TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Tuotat tänne sen tason roskaa, että olet joko pihalla todellisuudesta, maksettu trolli tai varhaisteini. Toki voit olla myös luonnevikainen ja huomionkipeä reppana.

        Siinä vaihtoehdot.

        Tietenkään se ei ole roskaa, koska reagoit odotetulla tavalla projisoimalla omia tuntemuksiasi minuun. Miten on mahdollista, ettet ymmärrä miten läpinäkyvä olet?? Irtisanoudu troIIaajan persoonasta, kateudesta ja katkeruudesta. Yritä nähdä elämän valoisakin puoli. Kun heräät, niin sitten ymmärrät.... jos heräät.

        ☝️🙄


      • Anonyymi00019
        TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Tuotat tänne sen tason roskaa, että olet joko pihalla todellisuudesta, maksettu trolli tai varhaisteini. Toki voit olla myös luonnevikainen ja huomionkipeä reppana.

        Siinä vaihtoehdot.

        Jospa misteri onkin joku persuedustajista " tirsk"


      • Anonyymi00020
        TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Tuotat tänne sen tason roskaa, että olet joko pihalla todellisuudesta, maksettu trolli tai varhaisteini. Toki voit olla myös luonnevikainen ja huomionkipeä reppana.

        Siinä vaihtoehdot.

        Maksettu trolli


      • Mr.Perfect kirjoitti:

        Tietenkään se ei ole roskaa, koska reagoit odotetulla tavalla projisoimalla omia tuntemuksiasi minuun. Miten on mahdollista, ettet ymmärrä miten läpinäkyvä olet?? Irtisanoudu troIIaajan persoonasta, kateudesta ja katkeruudesta. Yritä nähdä elämän valoisakin puoli. Kun heräät, niin sitten ymmärrät.... jos heräät.

        ☝️🙄

        Sinua varmaan mahtoi naurattaa, kun kirjoitit tuon tekstin. Eikö niin?

        Sovitaanpa näin: minä annan nyt sinulle yhden tilaisuuden kommentoida sitä ehdottamaani vetoa. Jos siis SDP ei voita vaaleja, minä lopetan kirjoittamiseni tänne. Jos voittaa, sinä lopetat. Yksinkertaista, vai mitä?

        Se, että kommentoit, riittää. Suostut tai et suostu. Perustella toki voit, mutta epäilen, ettet tee sitä. Reaktiosihan on tähänkin asti ollut vaieta tai laittaa anonyymit sivupersoonasi kommentoimaan puolestasi.

        Jos suostut, yllätät minut täysin. En enää palaa aiheeseen ennen vaaleja. Jos taas et suostu, siitä voi päätellä monia asioita. Kerron kyllä ne varmasti sitten, mikäli sinulla ei ole pokkaa tähän lähteä.

        Pallo on nyt täysin sinulla. Älä kuitenkaan viitsi leikkkiä niillä anonyymeillä tukijoukoilla. Se on jotenkin niin lapsellista.

        Jään odottamaan.


      • Anonyymi00023
        TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Tuotat tänne sen tason roskaa, että olet joko pihalla todellisuudesta, maksettu trolli tai varhaisteini. Toki voit olla myös luonnevikainen ja huomionkipeä reppana.

        Siinä vaihtoehdot.

        Todellista roskaa tuottaa tuo päästään sairas vassari trolli joka toistaa ja toistaa samat juttunsa, ketjussa näkyy ainakin yksi kommentti.


      • Anonyymi00023 kirjoitti:

        Todellista roskaa tuottaa tuo päästään sairas vassari trolli joka toistaa ja toistaa samat juttunsa, ketjussa näkyy ainakin yksi kommentti.

        Sinä sen sijaan ilmeisesti tuotat tasokasta keskustelua tänne joka päivä?


    • Anonyymi00011

      Olipa harvinaisen narsistinen avaus.

    • Anonyymi00012

      Persusta poiketen Perfekt lienee jossain määrin sivistynyt henkilö. Tämä viittaa selvästi trollaukseen, eli hän vastoin parempaa tietoaan persuilee. Motiivista on vaikeampi sanoa.

    • Anonyymi00014

      Dalí ei väittänyt olevansa täysin rationaalinen, vaan että hän tietää mitä tekee.

      Hän käytti “hulluutta” tietoisena menetelmänä, ei sairautena.

      Lause on sekä humoristinen että filosofinen kommentti luovuuden ja järjettömyyden rajasta.

      hulluus oli hänelle työkalu, ei tila.

      • Anonyymi00016

        Järjen ja järjettömyyden raja on häilyvä Perfektin kaikissa kirjoituksissa. Persuihin uppoaa, muihin ei.


      • Anonyymi00016 kirjoitti:

        Järjen ja järjettömyyden raja on häilyvä Perfektin kaikissa kirjoituksissa. Persuihin uppoaa, muihin ei.

        Mutta upposi kuitenkin suhunkin.

        ☝️😉


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe