Jos kukaan ei näkisi minua vihollisenaan, en olisi millään lailla tärkeä ja merkityksellinen. Jos kukaan ei yrittäisi hyödyntää kommenttejani omiin tarkoitusperiinsä, niillä ei olisi arvoa ja merkitystä. Komenttini aina fanieni yläpuolella, koska niitä yritetään ampua alas. Olen fanieni yläpuolella, koska viha tulee aina alapuolelta.
Kiitos rakkaat fanit, että todistatte minun ja sanojeni merkityksen.
☝️😉👌
Faneilleni
30
260
Vastaukset
- Anonyymi00001
Palstaklovnina on kenties hyvä olla. Eikä kannata unohtaa Dalin sanoja: ainut ero hullun ja minun välilläni on, että minä en ole hullu. (?)
- Anonyymi00013
vai sanoiko ettei yhtä hullu?
- Anonyymi00002
Misteri ei ole tärkeä, eikä merkityksellinenkään, paitsi ehkä omasta mielestään. On vaan yks persu muiden persujen joukossa, ei mitään sen kummempaa. Tavallinen talliainen niinkuin muutkin, ei erotu muista, on osa harmaata massaa.
- Anonyymi00003
Öyhötyspersun katteeton omahyväisyys jaksaa kyllä naurattaa.
- Anonyymi00004
Mr täydellinen:
On vain se kuka yrittää räävittää totuuden.
Itse olen Empaattinen työeläkeläinen.
Sinä olet kategoriani ulkopuolella.
Mielipiteittesi hyväksyminen ei kuulu toimen kuvaasi.
Kehumisesi ei ole tavoitteesi teesi. - Anonyymi00005
Mitä vaan että saa hieman dopamiinia
- Anonyymi00006
Perussuomalaisten Trollitehdas toimii täysin ammattimaisesti
Yli 1.900 trollauksen Persuttolli Mr. Perfect
Trollaa myös nimimerkillä "OtaBanaaniJaRauhotu" yli 7.000 trollausta Perussuomalaisten trollitehtaan palveluksessa.
https://keskustelu.suomi24.fi/profiili/25313609?page=1
https://keskustelu.suomi24.fi/profiili/108990?page=1
Sebastian Tynkkynen tunnusti Perussuomalaisten trollitehtaan olemassa olon.
Persujen trollitehdas on nyt kokonaan valmis!
Nyt voi huokaista helpotuksesta, kun tämä rakennusprojekti on maalissa ja kaikki palaset kohdillaan. Yhdeksän avustajaa Brysselissä ja yksi Helsingissä. Tämä on ollut työlästä, sillä olen halunnut täyttää paikat huolella, Tynkkynen kertoo X:ssä.
Persujen trollitehdas toimii palstalla täysin ammattimaisesti.- Anonyymi00021
Vassu trolli tuli toistamaan samaa. Miltä tuntuu kun päässä heittää?
- Anonyymi00008
Kaiiki aloitukset jossa Perfektin nimi mainitaan, on hyypiön itsensä aloittamia. Luulee saavanda näin huomiota. Tyypillistä trollaustakiikkaa.
Kiitos, että vahvistitte avaukseni.
😉👌- Anonyymi00010
Kyllä, kaikki voivat vahvistaa että olet hyypiö. Ja se ei ole lintulaji.
- Anonyymi00022
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä, kaikki voivat vahvistaa että olet hyypiö. Ja se ei ole lintulaji.
Rekkaa itselles nimmari, vassu.
- Anonyymi00009
Tautisi nimi on narsismi.
Tautisi nimi on polarisaatioon liittyvä, tilanteesta ja persoonasta riippuen joko tahallinen tai tahaton tulkintahäiriö. Siinä häiriössä kaikki eriävät näkemykset, eri lokeroon kuuluminen, "väärän" puolueen kannattaminen jne., projisoidaan yksipuolistuneeksi negaatioksi, joka jalostuu haluksi, kiimaksi, vimmaksi yms. leimata ja väheksyä viholliseksi tulkittua kommunikointia ja keskustelijoita. Se on käytännössä itsensä aIentamista ja haIveksimista. Aina voi yrittää kehittyä.
PS: Minulla on hyvin alhaiset narsismipisteet psykoanalyysissa.
#onceyouseeityoucantunseeit
☝️😉- Anonyymi00018
Mr.Perfect kirjoitti:
Tautisi nimi on polarisaatioon liittyvä, tilanteesta ja persoonasta riippuen joko tahallinen tai tahaton tulkintahäiriö. Siinä häiriössä kaikki eriävät näkemykset, eri lokeroon kuuluminen, "väärän" puolueen kannattaminen jne., projisoidaan yksipuolistuneeksi negaatioksi, joka jalostuu haluksi, kiimaksi, vimmaksi yms. leimata ja väheksyä viholliseksi tulkittua kommunikointia ja keskustelijoita. Se on käytännössä itsensä aIentamista ja haIveksimista. Aina voi yrittää kehittyä.
PS: Minulla on hyvin alhaiset narsismipisteet psykoanalyysissa.
#onceyouseeityoucantunseeit
☝️😉Persujen harha on se ett heidän mielestään KAIKKI persuja kritisoivat ovat vasemmistoon kuuluvia, mistä lie sekin harha johtuu. Mä en kuulu mihinkään puolueeseen, olen sitoutumaton.
On varmaan jossain nettitestissä tulleet nuo alhaiset pisteet, rasti ruutuun jne.... Oikea psykologi voisi olla eri mieltä.
Voi sinua ressukkaa.
Toivottavasti joku maksaa sinulle tuosta.Miten niin toivottavasti maksaa? Miksi ihmeessä haluaisin maksun omasta mielipiteestäni, ja kuka ihme tilaisi minulta minun oman mielipiteeni? Mitä mieltä hoitajasi on ajatusmaailmastasi?
☝️😆Mr.Perfect kirjoitti:
Miten niin toivottavasti maksaa? Miksi ihmeessä haluaisin maksun omasta mielipiteestäni, ja kuka ihme tilaisi minulta minun oman mielipiteeni? Mitä mieltä hoitajasi on ajatusmaailmastasi?
☝️😆Tuotat tänne sen tason roskaa, että olet joko pihalla todellisuudesta, maksettu trolli tai varhaisteini. Toki voit olla myös luonnevikainen ja huomionkipeä reppana.
Siinä vaihtoehdot.- Anonyymi00015
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Tuotat tänne sen tason roskaa, että olet joko pihalla todellisuudesta, maksettu trolli tai varhaisteini. Toki voit olla myös luonnevikainen ja huomionkipeä reppana.
Siinä vaihtoehdot.Täytät itse myös nuo kriteerit.
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Tuotat tänne sen tason roskaa, että olet joko pihalla todellisuudesta, maksettu trolli tai varhaisteini. Toki voit olla myös luonnevikainen ja huomionkipeä reppana.
Siinä vaihtoehdot.Tietenkään se ei ole roskaa, koska reagoit odotetulla tavalla projisoimalla omia tuntemuksiasi minuun. Miten on mahdollista, ettet ymmärrä miten läpinäkyvä olet?? Irtisanoudu troIIaajan persoonasta, kateudesta ja katkeruudesta. Yritä nähdä elämän valoisakin puoli. Kun heräät, niin sitten ymmärrät.... jos heräät.
☝️🙄- Anonyymi00019
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Tuotat tänne sen tason roskaa, että olet joko pihalla todellisuudesta, maksettu trolli tai varhaisteini. Toki voit olla myös luonnevikainen ja huomionkipeä reppana.
Siinä vaihtoehdot.Jospa misteri onkin joku persuedustajista " tirsk"
- Anonyymi00020
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Tuotat tänne sen tason roskaa, että olet joko pihalla todellisuudesta, maksettu trolli tai varhaisteini. Toki voit olla myös luonnevikainen ja huomionkipeä reppana.
Siinä vaihtoehdot.Maksettu trolli
Mr.Perfect kirjoitti:
Tietenkään se ei ole roskaa, koska reagoit odotetulla tavalla projisoimalla omia tuntemuksiasi minuun. Miten on mahdollista, ettet ymmärrä miten läpinäkyvä olet?? Irtisanoudu troIIaajan persoonasta, kateudesta ja katkeruudesta. Yritä nähdä elämän valoisakin puoli. Kun heräät, niin sitten ymmärrät.... jos heräät.
☝️🙄Sinua varmaan mahtoi naurattaa, kun kirjoitit tuon tekstin. Eikö niin?
Sovitaanpa näin: minä annan nyt sinulle yhden tilaisuuden kommentoida sitä ehdottamaani vetoa. Jos siis SDP ei voita vaaleja, minä lopetan kirjoittamiseni tänne. Jos voittaa, sinä lopetat. Yksinkertaista, vai mitä?
Se, että kommentoit, riittää. Suostut tai et suostu. Perustella toki voit, mutta epäilen, ettet tee sitä. Reaktiosihan on tähänkin asti ollut vaieta tai laittaa anonyymit sivupersoonasi kommentoimaan puolestasi.
Jos suostut, yllätät minut täysin. En enää palaa aiheeseen ennen vaaleja. Jos taas et suostu, siitä voi päätellä monia asioita. Kerron kyllä ne varmasti sitten, mikäli sinulla ei ole pokkaa tähän lähteä.
Pallo on nyt täysin sinulla. Älä kuitenkaan viitsi leikkkiä niillä anonyymeillä tukijoukoilla. Se on jotenkin niin lapsellista.
Jään odottamaan.- Anonyymi00023
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Tuotat tänne sen tason roskaa, että olet joko pihalla todellisuudesta, maksettu trolli tai varhaisteini. Toki voit olla myös luonnevikainen ja huomionkipeä reppana.
Siinä vaihtoehdot.Todellista roskaa tuottaa tuo päästään sairas vassari trolli joka toistaa ja toistaa samat juttunsa, ketjussa näkyy ainakin yksi kommentti.
Anonyymi00023 kirjoitti:
Todellista roskaa tuottaa tuo päästään sairas vassari trolli joka toistaa ja toistaa samat juttunsa, ketjussa näkyy ainakin yksi kommentti.
Sinä sen sijaan ilmeisesti tuotat tasokasta keskustelua tänne joka päivä?
- Anonyymi00011
Olipa harvinaisen narsistinen avaus.
- Anonyymi00012
Persusta poiketen Perfekt lienee jossain määrin sivistynyt henkilö. Tämä viittaa selvästi trollaukseen, eli hän vastoin parempaa tietoaan persuilee. Motiivista on vaikeampi sanoa.
- Anonyymi00014
Dalí ei väittänyt olevansa täysin rationaalinen, vaan että hän tietää mitä tekee.
Hän käytti “hulluutta” tietoisena menetelmänä, ei sairautena.
Lause on sekä humoristinen että filosofinen kommentti luovuuden ja järjettömyyden rajasta.
hulluus oli hänelle työkalu, ei tila.- Anonyymi00016
Järjen ja järjettömyyden raja on häilyvä Perfektin kaikissa kirjoituksissa. Persuihin uppoaa, muihin ei.
Anonyymi00016 kirjoitti:
Järjen ja järjettömyyden raja on häilyvä Perfektin kaikissa kirjoituksissa. Persuihin uppoaa, muihin ei.
Mutta upposi kuitenkin suhunkin.
☝️😉
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
