Ollako säädyllinen vai säädytön?

Anonyymi-ap

Vaikka minulla on aivan ihana, ystävällinen, kiltti ja kaikin puolin kunnollinen poikaystävä, kaipaisin vaihteeksi jotain täysin päin vastaista jossa joku ilkeä retku käyttäisi minua säälimättä hyväkseen, alistaisi minua ja osallistuttaisi minut kaikenlaiseen riettaaseen ja pervoon seksiin.
Tällaisten mielihalujeni vallassa häpeän itseäni ja tunnen itseni katalaksi ihanan poikaystäväni seurassa.
Olen vielä nuori, 19 vuotias enkä ehkä ole valmis vakavaan parisuhteeseen ja haluaisin nauttia vapaudesta ja kokea kaikenlaista uutta ja erikoista mahdollisimman paljon.
Mitä muut ikäiseni naiset ajattelevat tästä?
T. Camu 19v.

36

646

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

KANNATAA NUSSIA MUILEKKIN PILLUA ANTAA KUN VIELÄ NUORI IHANA CAMU

• Anonyymi00004

Erittäin vahvasti säädyttömyyden kannalla. Erittäin vahvasti 👌😁

• Anonyymi00005

Oot nainen minun makuuni Mies +50v

• Anonyymi00006

Siis säädyttömänä 😉

• Anonyymi00007
      • Anonyymi00008

Pakko sanoa että kiihottaisi paljonkin!
        Camu19v.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pakko sanoa että kiihottaisi paljonkin!
        Camu19v.

Tule kanssani Keltaiseen Ruusuun,gloryholeen
        Saat varmasti tarpeeksi irstasta naintia.

Mieshki

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tule kanssani Keltaiseen Ruusuun,gloryholeen
        Saat varmasti tarpeeksi irstasta naintia.

Mieshki

Mikä se tuollainen paikka on gloryhole?
        Camu19v.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Mikä se tuollainen paikka on gloryhole?
        Camu19v.

Koppi jonka ovessa on reikä.Siitä voi työntää kalun imettäväksi .
        Voisit ottaa suihin samalla kun nuolen pilluasi takaapäin.
        Tai voit työntää tissin siitä ulos jonkun imetäväksi
        Tai pyllistää perseen kourittavaksi,nussittavaksi
        Aika rietasta menoa,eikö?

Kampissa Hki.
        Mieshki

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Koppi jonka ovessa on reikä.Siitä voi työntää kalun imettäväksi .
        Voisit ottaa suihin samalla kun nuolen pilluasi takaapäin.
        Tai voit työntää tissin siitä ulos jonkun imetäväksi
        Tai pyllistää perseen kourittavaksi,nussittavaksi
        Aika rietasta menoa,eikö?

Kampissa Hki.
        Mieshki

On, todella rietasta ja kiihottava paikka!
        Camu19.v

• Anonyymi00038
        Anonyymi00027 kirjoitti:

On, todella rietasta ja kiihottava paikka!
        Camu19.v

Pääsetkö tulemaan sinne joskus?

• Anonyymi00044

Tuollainen ois minuu varten. N20

• Anonyymi00045

Haluun tuollaseen. N20

• Anonyymi00015

Ei sinun haave mitenkään poikkeuksellinen ole. Monilla tuo haave on vielä va he pankin ja jäänytkin haaveeksi. Niitä. Pääsee kokeilemaan sitten ensimmäisen avioerokierrosen yhteydessä jos silloinkaan.

Kokeile ehdottomasti. Sinun kehosi on nuori mutta se on tehty käytettäväksi. Sillä saa nussia ja se kestää kyrpää loputtomasti. Ota yksi tai kaksi miestä, tai nii. Monta kuin haluat, mutta pidä järki päässä.

Me viisikymppiset miehet, ja miksei nuoremmatkin ollaan sitten tosi tuhmia ja pervoja, joten kannattaa olla varovainen ja haaveilla etukäteen ne asiat ja tehdä selväksi, mikä sopii ja millä ei sovi.

Go girl!! Nauti nyt kun olet nuori. Ota vaikka vähän rahaa siitä.

• Anonyymi00020

Tässä nyt tullut vakuuttuneeksi että kun nyt vielä nuori, niin pitää nauttia ja kokea kaikkea mistä olen haaveillutkin.
        Camu19v.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tässä nyt tullut vakuuttuneeksi että kun nyt vielä nuori, niin pitää nauttia ja kokea kaikkea mistä olen haaveillutkin.
        Camu19v.

Itse tuossa iässä ei rohkeus riittänyt, eikä ollut mahdollisuuksiakaan. Nykyisen rajoittamattomien yhteyksien aikana löytyy tyttöjä ja naisia ja sinulle tietenkin mies, mikä tekee justiin ne haaveet todeksi. 90 luvulla naisten metsästämiseen rajoitti mopon tai auton tankin tilavuus. Ei siinä alettu pervoilemaan, kun siitä ei tiedetty edes mitä se tarkoittaa. Anaali seksikin oli tuttu lähinnä saksalaisista kopion kopion kopio VHS kaseteista.

Nykyään kaikki on mahdollista ja melkein kenen kanssa vaan.

Kiihottaisi, lähinnä ajatuksen tasolla ottaa sinut "koulutukseen" ja opettaa tosi tosi tuhmia asioita joilla nappaat miehen kuin miehen omaksesi. Miehet tykkää riettaista naisista. Myös ne kiltit miehet.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Itse tuossa iässä ei rohkeus riittänyt, eikä ollut mahdollisuuksiakaan. Nykyisen rajoittamattomien yhteyksien aikana löytyy tyttöjä ja naisia ja sinulle tietenkin mies, mikä tekee justiin ne haaveet todeksi. 90 luvulla naisten metsästämiseen rajoitti mopon tai auton tankin tilavuus. Ei siinä alettu pervoilemaan, kun siitä ei tiedetty edes mitä se tarkoittaa. Anaali seksikin oli tuttu lähinnä saksalaisista kopion kopion kopio VHS kaseteista.

Nykyään kaikki on mahdollista ja melkein kenen kanssa vaan.

Kiihottaisi, lähinnä ajatuksen tasolla ottaa sinut "koulutukseen" ja opettaa tosi tosi tuhmia asioita joilla nappaat miehen kuin miehen omaksesi. Miehet tykkää riettaista naisista. Myös ne kiltit miehet.

Mielelläni minä haluaisin oppia koulutuksessasi.
        Camu19v.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Mielelläni minä haluaisin oppia koulutuksessasi.
        Camu19v.

Ihan vaan tekstailu tasolla näin aluksi, jos kiihottaa tai kiinnostaa, koskea en uskalla ainakaan ensihätääm😅. Olisi melkeinpä kunnia

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ihan vaan tekstailu tasolla näin aluksi, jos kiihottaa tai kiinnostaa, koskea en uskalla ainakaan ensihätääm😅. Olisi melkeinpä kunnia

Käy sekin minulle.
        Camu19v.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Käy sekin minulle.
        Camu19v.

Onko sinulla KIK? Tai ensin joku meili? Laittaa tänne ja ilmoittaa sen niin admin poistaa että kaikki ei olisi heti tykittämässä viestiä

• Anonyymi00016

Kerro poikaystävälle että haluat roolileikkejä. Ei kannata pilata suhdetta meihin vanhoihin pervoihin

• Anonyymi00017

No se poika ehtii vaihtumaan vielä monen kertaan ja tarviiko tuon nyt kaikkea tietää. Onhan se pojallekin mukavaa kun vanha pervo opettaa tytön tavoille. Saa elämänsä parhaat kyydit.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

No se poika ehtii vaihtumaan vielä monen kertaan ja tarviiko tuon nyt kaikkea tietää. Onhan se pojallekin mukavaa kun vanha pervo opettaa tytön tavoille. Saa elämänsä parhaat kyydit.

Toisaalta niin, eihän kaikkea tarvitse poikakaverille kertoa.
        Camu19v.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Toisaalta niin, eihän kaikkea tarvitse poikakaverille kertoa.
        Camu19v.

Juurikin näin, ota ja nauti. Ja Tiedätkö mitä. Monille setämiehille voi antaa aivan paljaalla, niillä kun on usein piuhat katkottu.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Juurikin näin, ota ja nauti. Ja Tiedätkö mitä. Monille setämiehille voi antaa aivan paljaalla, niillä kun on usein piuhat katkottu.

No on minulla ehkäisy, e-pillerit.
        Camu19v.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Camu19v.

No se on tietenkin loistava juttu. Ihana laskea ja varmaan myös ottaa lastit sisään. Eihän ne aina pilluun mene toki

• Anonyymi00032
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Camu19v.

No minulle ihan sama, ensimmäinen oppikurssi sisältäisi lastien ottamista suuhun ja nielemistä. Sujuuhan se jo hyvin? Ellei, niin opetellaan.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

No minulle ihan sama, ensimmäinen oppikurssi sisältäisi lastien ottamista suuhun ja nielemistä. Sujuuhan se jo hyvin? Ellei, niin opetellaan.

Suoraan sanoen olen kyllä melko kokematon kaikessa.
        Camu19v.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Suoraan sanoen olen kyllä melko kokematon kaikessa.
        Camu19v.

No sulla on tosi paljon aikaa oppia kaikkea. Ei ole kuule kiire

• Anonyymi00037
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Niin mutta ei kannata, ties mitä tauteja kun tunkevat pippelinsä joka paikkaan.

• Anonyymi00035

Joku homo vedättää nyt täysillä, ellei tämä ole piilo-biseksuaalien esileikkiä.

• Anonyymi00041

Nii, tai sitten sulla on dildo perseessä ja hourailet ihan homona!

• Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Nii, tai sitten sulla on dildo perseessä ja hourailet ihan homona!

Sinähän sen tiedät mitä tapahtuu tuossa tilanteessa itsellesi.

• Anonyymi00039

Oon 20 v ja rivo seksi alkoi kans kiinnostaan.oon saanut houkuteltua isäni panemaan mua.on tosi kiimaine ja rivo tunne kun kyrpää tulee takaspäin.suosittelen❤️❤️

• Anonyymi00042

KIIHOTUIN KUN ANOIT ISKÄLLE PANI SUA VARMAAN KUNNOLLA LÄISKE KÄVI😍

• Anonyymi00040

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      131
      3764
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      64
      2649
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      34
      2602
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      76
      2432
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      25
      2291
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      105
      1408
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      630
      1278
    8. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      76
      1104
    9. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      146
      1070
    10. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      1056
    Aihe