https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011958221.html
Tuloni putosi hurjasti mutta kulut on olemattomat. Talon lämmitys pääasiassa puulla jota täällä maalla saa jopa ilmaiseksi kun vaan viitsii nähdä vaivaa. Naapuri toi puut traktorilla pihalle kun itse kävin niitä kasaamassa hakkuuaukealla.
Perunat, porkkanat, sipulit, lantut ym kasvatan itse. Järvestä saan koko talven kalat pakastimeen, vieläkin muutama hauki ja ahven pakastimessa, tuoretta kalaa jo saa kun jäät lähteneet ja kyläläiset tuo välillä kalaa ilmaiseksi kun saaneet niin paljon.
Talo maksoi 17 000 euroa ja tungin sen 15 000 euroon. Oma porakaivo eli ei vesimaksuja. Viemärin sakokaivon tyhjennys kerran vuodessa.
Talon tärkeimmät valaistukset aurinkokennolla/akulla.
Näin eletään nyt Pohjois-Savossa, tätä ennen Vantaalla.
Minä kaikkein parasta...ei mihinkään kiire vaikka töihin lähtee. Tuntui Vantaalla että kiireen tunnun teki se melu ympärillä. Täällä hiljaista aahh..
Mä tein tän jo kolme vuotta sitten
Anonyymi-ap
3
125
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten liittyy aiheeseen Vantaa
- Anonyymi00002
Liittyy siten kun muutin Vantaalta, asuin siellä 13 vuotta.
- Anonyymi00003
Tottakai liittyy huonomaineeseen Vantaaseen, kun on vertailukohde elävästä elämästä. Muuta nyt sinäkin Vantaalta niin näet päivänvalon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691