Olen ollut sossussa työharjoittelussa ja silloin maksettiin sille ja tälle ties mitä taideleirejä ja hevostunteja. (Ei ihme että valtio vararikossa.) Onko Jasmin vähän valitellut "väsymystä" tms. mielenterveystoimistossa ja saanut siten sossun maksamaan salin? Siitäkö se peilin edessä virnottaminen ja jalkojen kuvaus johtuu kun pitää todistaa ettei rahat mene hukkaan?
Maksaako sossu Jasmin Vähäkankaan salikortin?
80
950
Vastaukset
- Anonyymi00001
maksaa koska lapsen isä on romaani
- Anonyymi00002
Marko?
- Anonyymi00006
Lapsen isä on romaani, siis kirja...?
Varmaan romani, ihminen... - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lapsen isä on romaani, siis kirja...?
Varmaan romani, ihminen...Oulusa sanotaan, että rommaani.
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oulusa sanotaan, että rommaani.
No ei Marko kyllä mikään romani ole. Jasminin isä on intialainen. Mies johon Jasmin ei pidä mitään yhteyttä niin kuin ei omiin sisaruspuoliinsakaan.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
No ei Marko kyllä mikään romani ole. Jasminin isä on intialainen. Mies johon Jasmin ei pidä mitään yhteyttä niin kuin ei omiin sisaruspuoliinsakaan.
Markon tausta on täysi mysteeri.
- Anonyymi00003
Sossu maksaakaiken tässä perheesä paitsi tupakat ja alkot.
- Anonyymi00004
Kysymys aloittajalle, vituttaako ?
- Anonyymi00008
Sinäpä se heti älähdit.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinäpä se heti älähdit.
Kysyin vain että vituttaako.😂
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se oli älähtämistä. Siitä sai sen vaikutelman, että reagoit henkilökohtaisesti.
- Anonyymi00020
Anonyymi00009 kirjoitti:
No vastaan että vituttaa ja kovasti. Tuollainen paska lokki, josta ei ole eläessään ollut mitään hyötyä, saa kaiken eteen passattuna.
- Anonyymi00068
Anonyymi00020 kirjoitti:
No vastaan että vituttaa ja kovasti. Tuollainen paska lokki, josta ei ole eläessään ollut mitään hyötyä, saa kaiken eteen passattuna.
Onhan hän sentään pieraissut ilmoille tulevan veronmaksajan, tähän lapsipulasta huutavaan maahan. Uroteko jo sinällään, vahingossa kylläkin.
- Anonyymi00005
Aikoinaan maksoi mutta tuskin enää koska kunnat joutuu karsimaan kaikesta. Eiköhän saane kortin ukkonsa tuttavuuksien perusteella, olihan se töissä jossain salilla.
- Anonyymi00010
Kateus vie kalatkin järvestä sanotaan. Mikä näitä oululaisia naiseläjiä vaivaa? Aina naama norsunvitulla tikusta asiaa tehden solvaamassa ja paskaa jauhamassa. Mistä puute?Auttaisiko isokikulinen engelsmanni pahimpaan hätään?
- Anonyymi00011
Kukaan ei ole kadehtinut yhtään mitään. Syystä, ettei ole mitään syytä kadehtia.
- Anonyymi00015
Eiks Dennis jo kuallu?
- Anonyymi00016
Mikäs sua nyt npin hermostutta?
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kukaan ei ole kadehtinut yhtään mitään. Syystä, ettei ole mitään syytä kadehtia.
Työttömistä, ulisottovelkaisistako pitäs olla kade? Tai kälysestä vuokrakämpästä, ikivanhasta auton röttelöstä?
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Työttömistä, ulisottovelkaisistako pitäs olla kade? Tai kälysestä vuokrakämpästä, ikivanhasta auton röttelöstä?
Sekin auto meni ulosotossa… Ei ole siis edes sitä röttelöä, josta voisi joku olla kateellinen.
- Anonyymi00024
Miksi juuri oululaiset? Miksei turkulaiset?
- Anonyymi00019
Kysy häneltä suoraan.
- Anonyymi00021
Sossu ja Jossu on erottamaton pari.
- Anonyymi00023
Se liitto kestää
- Anonyymi00025
Ettei vaan ole käynyt jotain ikävää, kun Jassu ei ole päivittänyt somea hetkeen. Onko Marko ottanut ritolat?
- Anonyymi00026
Jassu tykkää pitää draama-taukoja.
- Anonyymi00027
Ei varmaankaan lähde suhteesta, jos ei ole löytänyt toista naista.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ei varmaankaan lähde suhteesta, jos ei ole löytänyt toista naista.
Marko on ollut jo pidempään niin surkean ja onnettoman näköinen, ja nyt vissiin stressi ja väsymys on ollut liikaa, varsinkin jos ovat riidelleet, niin sai sen aivoinfarktin? Jospa se oli herätys hänelle, että on lähdettävä tästä suhteesta?
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Marko on ollut jo pidempään niin surkean ja onnettoman näköinen, ja nyt vissiin stressi ja väsymys on ollut liikaa, varsinkin jos ovat riidelleet, niin sai sen aivoinfarktin? Jospa se oli herätys hänelle, että on lähdettävä tästä suhteesta?
Onko ne riidelleet? Kerro! Milloin, mistä syystä, ja mitä tapahtui?
Onpas jännää!
- Anonyymi00030
Jasmin on puhunut terapiakäynneistään. Jos on maksajana itse, ei ole halpaa lystiä. Vanhempainraha, työttömyyskorvaus, edullinen vuokrakämppä eli kyllä niilläkin elää. Etenkin kun laittavat paljon kotiruokaa.
Mutta kauanko onni kestää, kun yhdessä ollaan 24/7.
Missä on sosiaalinen elämä. Ei oikein näy missään.
Ja: en ole kade.- Anonyymi00033
Ei asuminen tuossa kyseisessä M2 Kodissa ole erityisen halpaa. M2 Kodin virallisessa esittelyssä kerrotaan vuokrien olevan tuon kokoisissa huoneistoissa vajaat 900€ ja siihen päälle 20€ vesimaksua per/henkilö kuukaudessa. Pitäähän myös sähköstäkin maksaa. Vuokralla asuminen ei ole missään halpaa.
- Anonyymi00034
Eivät pahemmin tee itse ruokaa. Ne harvat kerran, kun tekevät kuvataan someen heti.
- Anonyymi00046
Ei heillä ole ystäviä eikä pahemmin sosiaalista elämää
- Anonyymi00047
Anonyymi00034 kirjoitti:
Eivät pahemmin tee itse ruokaa. Ne harvat kerran, kun tekevät kuvataan someen heti.
Kaupan valmisruokaa kuvataan
- Anonyymi00049
Ei ole missään maksajana itse
- Anonyymi00031
Se Jassun ”terapiahenkilö’’ taitaa olla AA:n tulihenkilö? Se on ilmaista.
- Anonyymi00032
Tukihenkilö
- Anonyymi00035
Olisko tajunnut jo, että tarvitsee apua? Huippua, jos näin on.
- Anonyymi00036
Asumistukeakin varmaan saavat eli otetaan kaikki irti, mitä saadaan (kuten kasakat aikoinaan).
- Anonyymi00038
Lopeta jo heidän haukkuminen, vai onko se ainoastaan ainut ilosi ja työsi haukkua heitä.?
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Lopeta jo heidän haukkuminen, vai onko se ainoastaan ainut ilosi ja työsi haukkua heitä.?
Ei ole haukkumista vaan toteamista.
- Anonyymi00037
tietääkö rouva/herra, missä on lähin alko
- Anonyymi00039
Sinulla ainoastaan on alko mielessäsi !
- Anonyymi00041
Kaasun somehiljaisuus tarkoittaa aina joko kahta asiaa: on käynyt jotain ikävää, eli kriisi parisuhteessa ja putkareissu tms TAI on tulossa tämän viikon Seiskaan ”raju tilitys” eli maksettu haastattelu Markon sairaalareissusta. Sanokaa mun sanoneen.
- Anonyymi00042
JASSUN
- Anonyymi00043
Älä nyt tommosilla itseäs stressaa!
- Anonyymi00052
Hänet valittiin Arinan edustajistoon. Siinä sulle ongelma uutisia.
- Anonyymi00044
Jasmin yrittää edelleen mainostaa Lunuurian hiustenhoitotuotteita. Ei ole saanut montaakaan tykkäystä instaansa. Jospa joku nimekkäämpi julkkis mainostaisi myös ko. tuotteita, niin ne saisivat enemmän näkyvyyttä.
- Anonyymi00045
Huono puoli on se, että tuotteet pitää tilata netin kautta ja päivystää kotona ja odottaa milloin paketti tuodaan tai meneekö se sitten postin automaattilokeroon? Helpompi tapa olisi ostaa tuotteet suoraan kaupasta. Mutta, sitä mahdollisuutta ei näytä olevan.
- Anonyymi00048
Jasminilla on surkean vähän seuraajia. Monella täydellä taviksella enemmän.
- Anonyymi00050
Kuka hullu ostaisi mitään, mitä Jassukka tollukka mainostaa.
- Anonyymi00051
Jasmin valittiin Arinan edustajistoon. Ääniä tuli varmaankin paljon kirkon piiristä. Ovat huomanneet kuinka hyvä ihminen hänestä on tullut.😇Kuka vielä väittää, etteikö hänellä olisi ystäviä, jotka uskovat häneen. Jasmin hoitaa varmasti hyvin tämän uuden tehtävänsä. Kuten kaikki muutkin entiset tehtävät on tullut hoidettua hyvin.
- Anonyymi00053
No niin. Nyt meni taas tuon hullun Jasminin mollaajan pasmat sekaisin.
- Anonyymi00054
Ai nekin työt, joista on viime vuosina saanut potkut? Mutta ehkä on lapsen kautta muuttunut ja hoitaa velvollisuutensa.
- Anonyymi00058
Peräkammarin pojat äänestänyt. Saanut ihan 317 ääntä. VAU.
- Anonyymi00059
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ai nekin työt, joista on viime vuosina saanut potkut? Mutta ehkä on lapsen kautta muuttunut ja hoitaa velvollisuutensa.
Niin monetko potkut Jasmin on saanut? Taitaa siellä nyt muisti hieman pettää, eikös vain?
- Anonyymi00055
Arina sai nyt fiksun ja osaavan keulakuvan edustajistoonsa.
Suuret onnittelut Arinalle ja Jasminille itselleen! 🌹🎉 - Anonyymi00056
Jasmin tuo varmasti uutta ja erilaista näkemystä Arinalle. Taitaa olla ainut kotiäiti tuossa porukassa. Hyvä, että kotiäidinkin ääni saadaan kuuluville.
- Anonyymi00060
Oulussa ja Oulun seudulla kotiäitiys ei ole mitenkään poikkeuksellista tai harvinaista. Tuskin Jasmin ainoa kotiäitiehdokas on ollut. Olisit katsonut kaikki ehdokkaat!
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Oulussa ja Oulun seudulla kotiäitiys ei ole mitenkään poikkeuksellista tai harvinaista. Tuskin Jasmin ainoa kotiäitiehdokas on ollut. Olisit katsonut kaikki ehdokkaat!
Keitä muita "päätoimisia" kotiäitejä tässä Oulun 1 vaalipiirissä? En huomannut sellaista nimikettä muiden kohdalla. Taisin sitten lukea huonosti ehdokkaiden tittelit jos noin oli.
- Anonyymi00064
Anonyymi00061 kirjoitti:
Keitä muita "päätoimisia" kotiäitejä tässä Oulun 1 vaalipiirissä? En huomannut sellaista nimikettä muiden kohdalla. Taisin sitten lukea huonosti ehdokkaiden tittelit jos noin oli.
Katsoitko kaikki ehdokkaat Arinan vaikutusalueella? Ai et vai.
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Katsoin vain 1 alueen, koska äänestin sillä alueella. En ole kiinnostunut muista alueista.
- Anonyymi00066
Anonyymi00064 kirjoitti:
Pääasia taitaa olla se, että joukkoon pääsi yksi päätoiminen kotiäiti. Eikö vaan?
T. sivusta seuraaja - Anonyymi00069
Anonyymi00060 kirjoitti:
Kerro ne Oulun 1 alueen muut kotiäidit. Siis ne, jotka ilmoittivat ainoaksi "ammatikseen" kotiäiti.
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Kerro ne Oulun 1 alueen muut kotiäidit. Siis ne, jotka ilmoittivat ainoaksi "ammatikseen" kotiäiti.
Arinan aluetta on muuallakin kuin tuo 1. Olisit tutkinut kaikki ehdokkaat kun olet niin kiinnostunut näistä äänestämisistä!
- Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Arinan aluetta on muuallakin kuin tuo 1. Olisit tutkinut kaikki ehdokkaat kun olet niin kiinnostunut näistä äänestämisistä!
Olen (olin) kiinnostunut ainoastaan Oulun 1 alueen ehdokkaista. Minua ei kiinnosta muiden alueiden ehdokkaat. Pääasia, että sinä tiedät ne kaikki muut, jotka ilmoittivat olevansa vain ja ainoastaan kotiäitejä. Minä äänestin, mutta en äänestänyt kotiäitiä, vaan koulutettua naista, joka on ollut aiemminkin ko. tehtävässä ja on myös erittäin pätevä talousasioissa ja tärkeässä ammatissaan.
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Olen (olin) kiinnostunut ainoastaan Oulun 1 alueen ehdokkaista. Minua ei kiinnosta muiden alueiden ehdokkaat. Pääasia, että sinä tiedät ne kaikki muut, jotka ilmoittivat olevansa vain ja ainoastaan kotiäitejä. Minä äänestin, mutta en äänestänyt kotiäitiä, vaan koulutettua naista, joka on ollut aiemminkin ko. tehtävässä ja on myös erittäin pätevä talousasioissa ja tärkeässä ammatissaan.
Eksä osaa ajatella ja hahmottaa asioita kokonaisuutena? Ne Arinan kaikki valitut edustajat muodostavat yhden kokonaisuuden.
- Anonyymi00073
Anonyymi00071 kirjoitti:
Jaahas! Ovatko siis kaikki kotiäidit kouluttamattomia ja epäpäteviä?
- Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Jaahas! Ovatko siis kaikki kotiäidit kouluttamattomia ja epäpäteviä?
En minä niin sanonut, että kaikki kotiäidit olisivat kouluttamattomia ja epäpäteviä.. Sanoin vain ketä minä äänestin ja minkä vuoksi. Ei kannata vääristellä asioita.
- Anonyymi00075
Anonyymi00072 kirjoitti:
Eksä osaa ajatella ja hahmottaa asioita kokonaisuutena? Ne Arinan kaikki valitut edustajat muodostavat yhden kokonaisuuden.
Niin tai näin. Minä olin kiinnostunat vain ja ainoastaan Oulun 1 alueen ehdokkaista. Miksi tuo tieto ei sinulle riitä?
- Anonyymi00078
Anonyymi00074 kirjoitti:
En minä niin sanonut, että kaikki kotiäidit olisivat kouluttamattomia ja epäpäteviä.. Sanoin vain ketä minä äänestin ja minkä vuoksi. Ei kannata vääristellä asioita.
Valitettavasti kirjoituksestasi saa sen käsityksen, että kuvittelet kotiäitien olevan kouluttamattomia ja epäpäteviä.
Moni koulutettu hyvässä asemassa oleva pitää hoitovapaata kotiäitinä ja palaa työelämään aikanaan. - Anonyymi00081
Anonyymi00078 kirjoitti:
Valitettavasti kirjoituksestasi saa sen käsityksen, että kuvittelet kotiäitien olevan kouluttamattomia ja epäpäteviä.
Moni koulutettu hyvässä asemassa oleva pitää hoitovapaata kotiäitinä ja palaa työelämään aikanaan.Valitettavasti sinä nyt väkisin haluat tulkita tuon asian ihan väärin. Jos joku koulutettu nainen jään hoitovapaalle, niin ei hän muuta "titteliään" kotiäidiksi. Minä esim. hoidin nuorimman lapseni kotona 3-vuotiaaksi asti. Mutta, en kirjoittanut mihinkään viralliseen paperiin, että olen kotiäiti. Kirjoitin virkanimikkeeni.
- Anonyymi00057
Ihmiset arvostavat Jasminia kun äänestivät hänet tuolle paikalle. Tiedä mihin kaikkeen hän vielä ehtii.
- Anonyymi00062
Ihmiset eivät ole unohtaneet Jasminia ja hänen yhteiskunnallisia taitojaan. Tässä se nähtiin. Vaikka hän on ollut viime vuodet poissa yhteiskunnallisista toimista, niin luottamus hänen taitoihinsa ei ole kadonnut mihinkään. Seurakuntakin on huomannut nuo taidot. Jasmin on päässyt seurakuntalehti Rauhan tervehdyksen kolumnistiksi. Muutoinkin Jasmin on huomioinut seurakunnan elämää. Osallistumalla perhe-, ja pannarikerhotoimintaan.
- Anonyymi00063
Sanna Marin nousi kaupan kassalta maamme ja maailman tietoisuuteen. Nyt Jasminilla olisi hyvä tilaisuus samaan. Toki hän onkin Suomessa tunnettu, mutta politiikan saralla kannattaisi ryhtyä pyrkimään tästäkin eteenpäin.
- Anonyymi00067
Maksattaako Jasmin nyt salikorttinsa Arinalla? Maksaako Arina ulosotot? Niin(kin) voisi olettaa Jasmin-puolustajan orgastisesta riekkumisesta kun rakkautensa kohde pääsi Arinan edustajistoon. Siihen samaan missä oli jo aiemmin ennenkuin otti hatkat.
- Anonyymi00076
Mitä ammattiryhmiä kotiäidit edustivat, muuta kuin vakituista kotiäitiyttä?
- Anonyymi00077
Jasmin taitaa olla tällä hetkellä Arinan tunnetuin edustaja. Seiska on pitänyt häntä esillä ihan kiitetävästi.
- Anonyymi00079
Kyllä, kiitetävästi.😂
- Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
Kyllä, kiitetävästi.😂
Seiska on huomioinut Jasminia vuosikausien ajan. Nyt seurakuntalehtikin on liittynyt mukaan. 😃👍🏼
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912541- 671475
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww861447EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81943
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19920Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105814Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe37814- 54793
- 30716