Esirukous 6 lapsen yksinhuoltajan perheen puolesta.

Anonyymi-ap

Heillä on monia asioita, joihin he tarvitsevat apua ja johdatusta. Äiti rukoilee ja etsii Jumalaa, hän on Jumalan lapsi, mutta voimavarat ovat vähissä.

Kiitos teille rukoilijat, että muistatte rukouksin tätä perhettä.

Kiitos että muistatte niitä kymmeniätuhansia vastaavissa tilanteissa olevia perheitä rukouksin. On paljon hätää ja puutetta perheissä tämän päivän Suomessa.

Kiitos Herra, että autat, anna viisautta ja johdatusta kaikkeen.

20

350

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Rukoilitko sinä. Kiitos, jos rukoilit.

• Anonyymi00002

Muistan

• Anonyymi00003

Kiitos kaikille rukoilijoille.

Taakka on liian raskas.

Lasten isä viettää Thaimaassa lomaa uuden vaimon kanssa. Ollut siellä koko talven. Ei ole isällä lapsia ikävä.

• Anonyymi00004

👁️⚓👂🏼.

• Anonyymi00005

Ero ei johtunut uskottomuudesta kuitenkaan. Isä alkoi vasta eron jälkeen etsiä uutta vaimoa. Löysi uuden vaimon Thaimaasta. Tokihan tuo uusi rakkaus tuntuu ihanalta.

Tuo uusi vaimo ei ole vain vielä saanut Suomeen pysyvää oleskelulupaa.

• Anonyymi00006

Ajattelen ihminen hädässä rukoilee Jumalan puoleen Hän tietää kaiken meidän koettelemukset mutta silti rehellisesti kertoo kaiken Kiittäen pyytää apua
      ja jättää kaiken Jeesuksen Kristuksen ristin juurelle antaa Hänen auttaa.
      Jeesus auttaa Kiitos Rakas Jumala sinä kuulet kaiken aina, muista jaksa odottaa
      Hän vastaa ajallaan.

• Mutta eikös tuo isännän lähtö ollut epäjumalanne tahto, koska partakarvakaan ei katkea hänen tietämättään.

Nyt vain kiitoksia osoitatte epäjumalallenne hyvistä päätöksistä.

• Anonyymi00007

Kiitos teille rukoilijat.

Herra, siunaa tuota perhettä tänäänkin. Anna heidätn kokea tänään, että sinä olet heidän kanssaan.

• Anonyymi00008

Etkö edes häpeä pilkkaamistasi?

Mitä iloa sinä pilkkaamisestasi saat?

Maksakoon Jumala sinulle tekojesi mukaan!

Vai uskotko taikauskoisesti, että kaikki on itsekseen syntynyt? Itsekseen ei synny edes tilaakaan, minne olisi voinut mitään syntyä. Sinä olet taikauskoinen ystäväni, joka pilkkaat Jumalaa ja Jeesusta ja Pyhää Henkeä.

Itseppä joudut elämästäsi kerran vastaamaan, sen Jumalan edessä, jonka nyt kiellät.

• Arvaa jännittääkö? Saat neljä yritystä älysi hitauden vuoksi.

• Anonyymi00009

Herra, siunaa tuota nimimerkki he-ma: a.

Hän pilkkaa sinua ymmärtämättömyyttään.

Anna hänelle hänen pilkkaamisensa anteeksi ja johdata hänet Jeesuksen luokse.

Joh :
      10 Jeesus kohotti päänsä ja kysyi: "Nainen, missä ne kaikki ovat? Eikö kukaan tuominnut sinua?"
      11 "Ei, herra", nainen vastasi. Jeesus sanoi: "En tuomitse minäkään. Mene, äläkä enää tee syntiä."] [Joh. 5:14]
      Maailman valo
      12 Jeesus puhui taas kansalle ja sanoi: "Minä olen maailman valo. Se, joka seuraa minua, ei kulje pimeässä, vaan hänellä on elämän valo."

• Pilkkaan epäjumalaa ja muitahan ei ole olemassakaan.

Pilkasta ei asianomainen pahastu, mutta epäjumalanpalvojia selvästi riepoo kun heidän epäjumalansa ei pysty minua hiljentämään.

• Anonyymi00010
        he-ma kirjoitti:

Pilkkaan epäjumalaa ja muitahan ei ole olemassakaan.

Pilkasta ei asianomainen pahastu, mutta epäjumalanpalvojia selvästi riepoo kun heidän epäjumalansa ei pysty minua hiljentämään.

Ole huoleti; kyllä hän sinut hiljentää kerran, kun sen aika on.

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Ole huoleti; kyllä hän sinut hiljentää kerran, kun sen aika on.

Halpaa on puhe, manaa esiin epäjumalasi!

• Anonyymi00012
        he-ma kirjoitti:

Halpaa on puhe, manaa esiin epäjumalasi!

he-ma
        Minä varoitan sinua vakavasti. Etkö tiedä, että kun palvelet sielunvihollista ja tottelet häntä; hän haluaa surmata sinut.
        JOh 10:
        9 Minä olen ovi; jos joku minun (Jeesus) kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
        10 Varas (sielunvihollinen) ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys

• Anonyymi00012 kirjoitti:

he-ma
        Minä varoitan sinua vakavasti. Etkö tiedä, että kun palvelet sielunvihollista ja tottelet häntä; hän haluaa surmata sinut.
        JOh 10:
        9 Minä olen ovi; jos joku minun (Jeesus) kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
        10 Varas (sielunvihollinen) ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys

Paskapuheita kannattaa harjoittaa pelloilla niin ei mene lannoite hukkaan. Isolla pellolla voi puhua paskaa loputtomasti jeesuksista, varajeesuksista ja sielunvihollisista. Jos pelto on tyhjä ei kukaan pysähdy edes halveksuvasti naureskelemaan,

• Anonyymi00011

Siulunvihollinen on lähettänyt pilkkaajan tälle rukouspalstalle, koska sielunvihollinen vihaa rukousta, sitä että ihmiset kääntyvät elävän Jumalan puoleen.

Kiitos sinulle rukoilija, uskollinen rukoilija, joka vieläkin jaksat rukoilla tämän äidin puolesta ja hänen lastensa puolesta. Hänellä on nytkin monia, monia ongelmia lastensa kanssa, jotka ikävöivät isää, joka viettää aikaa Thaimaassa uuden vaimon kanssa, ei hän edes tiedä sanoa, koska tulee Suomeen lapsiaan katsomaan.

Herra, Jeesus Kristus, auta sinä tuota äitiä, joka kamppailee yksin noiden lasten kanssa; hän rukoilee sinulta apua tilanteeseensa; anna Jeesus hänelle apu kaikkeen elämään. Johdata kaikki tuon perheen parhaaksi.

• Osoitat vain halveksuvasi epäjumalaasi joka selvästi näki perheen parhaaksi osoittaa isännälle nuoremman, kireämmän ja paremman panopuun. Kiitos Herralle!

Olisihan voinut käydä niin, että kaakattava vaimoihminen olisi kaakattanut eräänä iltana viimeisen kerran.... parempi näin. Kiitos Herralle!

• Anonyymi00013

Herra, sinun apuasi me pyydämme tuolle yksinhuoltaja äidille ja kaikille muillekin yksinhuoltajille; heitä on paljon tässä maassa - liian paljon.

Herra, sinun apuasi me pyydämme myös noille pilkkaajille, että he kääntyisivät synnin ja turmion tieltä oikealle tielle Jeesuksen kanssa kulkemaan. Sinä et halua heidänkään joutuvan kadotukseen.

• Pilkkaan aiheesta, mutta olen täysin synnitön koska minä en pidä epäjumalia joiden tahtoa vastaan voisin rikkoa.

Muista siis sinä syntisäkki ottaa lakki päästä, luo katseesi häpeästä maahan ja osoita kunnioitusta minua täysin synnitöntä kohtaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      351
      1477
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1196
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      115
      1065
    4. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      837
    5. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      116
      831
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      822
    7. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      460
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      38
      444
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      91
      423
    10. Nainen, tää meidän juttu ei ole ohitse

Ennen kuin lihava nainen on laulanut.
      Ikävä
      36
      423
    Aihe