Suomalaiset ovat tehneet arvokasta hyvää lähetystyön muodossa erityisesti Namibiassa. Paljon ihmisiä kastettiin kristinuskoon, ja lukutaitoa levitettiin sekä terveydestä huolehdittiin.
Lähetystyö Afrikassa
20
317
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jeesus sanoo:
-Menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni! - Anonyymi00002
Ehkäisykierukoita sinne pitäis viedä.
- Anonyymi00003
Raamattuja Afrikkaan.
- Anonyymi00004
Lähtisitkö lähetystyöhön?
- Anonyymi00005
Kaverin sisko meni lähettilääksi, koki ikäviä ja jäi vanhaksi piiaksi. Tuli kammo nee keripojista.
- Anonyymi00011
Mikä oli jos ei mela kelvannut, vai oliko reikä liika pieni?
- Anonyymi00006
Useimmilla on myönteiset kokemukset lähetystyön tekemisestä.
- Anonyymi00007
Postilaiset tekee lähetystyötä.
- Anonyymi00012
Ja lajittelua.
- Anonyymi00008
Vapun kohokohta on Jeesus-marssi.
- Anonyymi00009
Ei kannata, sut voidaan raiskkatta lähetys työssä, lähetys saarnaaja.
- Anonyymi00010
Eipä tarvitse enää lähteä mihinkään Afrikkaan. Lukutaidon levittämistä tarvitaan tältä porukalta ihan tänne Etelä-Pohjanmaalle. Liian moni ei osaa tai ymmärrä lukemaansa. Tällä hetkellä yläasteelta pääsee moni sellainen, joka ei omaa edes perustaitoja tai - tietoja. Vaatimuksia suunnitellaan lievennettävän, mutta parempi olisi, että luokalle jätettäisiin niin monta kertaa, että se viimeinenkin takarivin taavi varmasti on oppinut ja osaa. Ihan vaan oppilaan omaksi hyväksi.
- Anonyymi00013
Täyttä rahan haaskaamista kehitysapu ja lähetystyö.
- Anonyymi00014
Mutta ei lähetystyö.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mutta ei lähetystyö.
Seinäjoella noudatetaan Jeesuksen lähetyskäskyä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Seinäjoella noudatetaan Jeesuksen lähetyskäskyä.
Mitä Jeesus on käskenyt lähettää?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitä Jeesus on käskenyt lähettää?
Tehkää kaikki kansat Hänen opetuslapsikseen.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tehkää kaikki kansat Hänen opetuslapsikseen.
Miksi niin pitäisi tehdä?
Hieman asian sivusta, mutta miten voi olla mahdollista että vanhan testamentin mukaan moni eli 700-900 vuotta ja ylikin? Esim. Metusalem eli 969 vuotiaaksi. Nooan isä Lemek sai Nooan 182 vuotiaana ja eli 777 vuotiaaksi?
- Anonyymi00018
Siellä raiskataan lähetystyöntekijä joka päivä.!
- Anonyymi00021
Ikinä en oo lähetystyötä tehny
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512222
- 85864
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9775- 67713
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35711Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27620Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82517- 45513
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28489