Sanooko Jumala juovu hengistä ja kaadu ?
Puhu vääriä profetioita.
Kiistele ja todista helluntaikasteesta.
Oletko sinä kuullut saatanan puhuvan korvasyyhyä ?
- saatana vai Jumala puhuu -
6
90
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saatana tekee jopa ihmeitä.
- Anonyymi00002
Saatana antaa omilleen vieraita henkivaltoja ja susia lampaiden vaatteissa.
- Anonyymi00003
Niin. Sinäpä ne saatananpalvojana tiedät.
- Anonyymi00004
Miten sä saat korvasyyhystä saatanan. Sehän on vain vaiva jonka voi hoitaa lääkkeillä? 😊
- Anonyymi00005
Helluntaikasteesta kiisteltiin niin kauan että kaste kastoi itse itsensä kahdesti.
• Parhami selitti alun
• Olseni selitti lopun
• Keskikohta katosi
• Lampaat söi sudet ja julisti tasapelin - Anonyymi00006
Paljon näissä aloituksissa kehutaan paholaista, siitä se nauttii.
Mutta missä ovat aloitukset Jumalan suuresta pelastuksesta Jeesuksessa Kristuksessa?
Paljon on vain pahaa ja lihallista, pimeydestä kumpuavaa.
Hengen hedelmä tulee ilmi opetuslasten välisestä rakkaudesta, minkä Jumala on vuodattunut uskon kautta Jeesukseen Kristukseen.
1 Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
2 jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo.
3 Eikä ainoastaan se, vaan meidän kerskauksenamme ovat myös ahdistukset, sillä me tiedämme, että ahdistus saa aikaan kärsivällisyyttä,
4 mutta kärsivällisyys koettelemuksen kestämistä, ja koettelemuksen kestäminen toivoa;
5 mutta toivo ei saata häpeään; sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu.
( Room 5)
34 Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut-että tekin niin rakastatte toisianne.
35 Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus." ( Joh 13)
Mitä hedelmää aloitus vaikuttaa?
Ketä sinä rakastat?
Pelastuksen evankeliumin, totuuden sanan ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4203134SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis842436Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj792046Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1251768- 1431657
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi71321- 731289
Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2951108Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li161097Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021049