Tänä viikonloppunakin tehnyt jo 7 tuntia laskutettavaa. On tämä kuulkaas vassarit ihan kamalaa. Pitäisikö liittyä johonkin liittoon ja alkaa valittaa. Tuletteko tukemaan minua?
Töitä on enemmän kuin ehtii tehdä
15
121
Vastaukset
- Anonyymi00001
On pakko painaa pitkää päivää...
https://www.mtvuutiset.fi/_next/image?url=https://api.mtvuutiset.fi/graphql/caas/v1/media/350392/data/b8a9e57b288b8b26f74cccc380c1f9de/landscape16_9/1024/966128.jpg&w=1600&q=80
Avaaja voisi liittyä vaikka siihen läskien liittoon, mikä se on, painonhaltijat?- Anonyymi00002
Miestissit.
😂😂😂 - Anonyymi00003
Miten helvetissä joku päästää itsensä tuohon kuntoon?
Noilla läskeilla ei kyllä viikonlopun aikana tehdä edes seitsemää tuntia mitään laskutettavaa, vaikka olisi kuinka keveää duunia.
Avaaja, liike on lääke, pienestä se alkaa. Aloita laihduttaminen, liiku läski! - Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten helvetissä joku päästää itsensä tuohon kuntoon?
Noilla läskeilla ei kyllä viikonlopun aikana tehdä edes seitsemää tuntia mitään laskutettavaa, vaikka olisi kuinka keveää duunia.
Avaaja, liike on lääke, pienestä se alkaa. Aloita laihduttaminen, liiku läski!Ei kyllä avaajan sixback oikein erotu tuon läskikerroksen alta, saati ne syvemmät vatsalihakset.
Tuollaisia ne on. Ja yhteiskunta maksaa itseaiheutettujenkin sairauksien hoidon.
Avaajakin voisi maksaa hoitonsa sataprosenttisesti itse, kun on itse aiheuttanut sairautensakin. Tuosta kuvasta näkee maallikkokin, että avaaja on selkeästi itse aiheuttanut elintavoillaan tuon liikalihavuuden, se ei ole synnynnäinen ominaisuus, joita ei voi verrata itse aiheutettuihin sairauksiin.
Tuollaisten läskien hoitaminen tulee yhteiskunnalle kalliiksi.
Mä jokapäivä töitä teen. 🎼🎵🎶🎙🕺🎙🕺🎙🎸🎹🎸🥁🎺🎷🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵
Alottaja vaikuttaa hieman pökäleeltä.💩🪵
- Anonyymi00004
En minäkään valita kun sunnuntaina palkkani on nelinkertainen . Äänestän tietenkin demareita taas .
- Anonyymi00005
Kuka laskut maksaa, saako ne apurahaa?
- Anonyymi00007
Liity läskimaha siihen vanhaan liittoon, joka kertoo tupakoinninkin olevan terveellistä. Raimo Lintuniemikin lobbasi tupakkateollisuutta niin. Ja kuoli keuhkosyöpään.
https://www.hs.fi/radiotelevisio/art-2000004830786.html - Anonyymi00008
Kokoomuslainen on kateellinen, kun painat raskasta pitkääpäivää ja saat kolmetonnia puhtaana käteen kuukaudessa.
- Anonyymi00009
Tuollainen lihava paska mitään töitä jaksa tehdä. Koiraskin sua häpee eikä sulle kukaan mistään mitään maksa, paitsi sosiaalihuolto. Oot läski pummi.
- Anonyymi00010
Johto voi pahoittaa mielensä mutta ennen liukuhihnoja oli johtolankatyö.
- Anonyymi00011
Otan osaa, jos läskillä avaajalla on kamalaa. Mutta en voi auttaa, tee itse jotain.
- Anonyymi00012
Ootko ottanut lääkkeesi?
- Anonyymi00013
Joillekkin pysyä kokouksissaan istuma-asennossa toisten asioista päättäessään on raskainta kuntoilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658