Selvä sitten 😉
Okei nyt mä tajusin mitä tällä haet...
29
399
Vastaukset
- Anonyymi00002
En hae mitään. Annan pelkästään.
- Anonyymi00016
Mitä sä annat?
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitä sä annat?
Sen mitä kukin tarvitsee.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sen mitä kukin tarvitsee.
Ok.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ok.
Kom mit men den byxor.
- Anonyymi00004
Eli mitä mä haen?
- Anonyymi00008
Selviää kysymällä irl
- Anonyymi00028
Anonyymi00008 kirjoitti:
Selviää kysymällä irl
Keneltä pitäis kysyä? Ihan ku tunnistaisi jostain.
- Anonyymi00005
Poistoon.
- Anonyymi00006
En hae mitään. Haluan olla rauhassa. Lakkaa kuvittelemasta omiasi.
- Anonyymi00011
Vai kuvitteletko sä.......
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Vai kuvitteletko sä.......
Toivottavasti kuvittelen! Sen verran ahdistavaa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Toivottavasti kuvittelen! Sen verran ahdistavaa.
Omat ajatukset on ahdistavia jos ne käytännössä ei toteudu odotetusti, vaan haluaa kokea olevansa uhrimentaliteetillaan ahdistuksen kourissa.
Tuo on jossain määrin psykkaa 101, sekä trollausta. Tiedän kyllä mitä oikea ahdistus on eikä se ole sellaista mistä vingutaan pitkin keskustelupalstoja. - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Omat ajatukset on ahdistavia jos ne käytännössä ei toteudu odotetusti, vaan haluaa kokea olevansa uhrimentaliteetillaan ahdistuksen kourissa.
Tuo on jossain määrin psykkaa 101, sekä trollausta. Tiedän kyllä mitä oikea ahdistus on eikä se ole sellaista mistä vingutaan pitkin keskustelupalstoja.Mitä helvettiä selität tietämättä ihmisen tilanteesta mitään?
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mitä helvettiä selität tietämättä ihmisen tilanteesta mitään?
Selitin niillä tiedoilla mitä annoit, eli haluat "anonyymipalstalla" jonkun jättävän rauhaan koska ahdistaa.
Kaikkia vtuttaa ja ahdistaa ja joskus ihan oikeista syistä ilman kuvittelua. Sitä selitän. - Anonyymi00032
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tuo on jossain määrin psykkaa 101, sekä trollausta. Tiedän kyllä mitä oikea ahdistus on eikä se ole sellaista mistä vingutaan pitkin keskustelupalstoja.Sä et selvästikään tiedä kun noin sanot jollekin joka on ahdistunut. Ahdistuneelle on tärkeää voida sanoa siitä jollekin tai jonnekin.
- Anonyymi00010
Mä en jaksaisi enään pelata vaan olla yhdessä,onko liikaa vaadittu?
- Anonyymi00017
Ei tässä kukaan pelaa yhtään mitään..
- Anonyymi00029
Minä en halua olla yhdessä kenenkään kanssa!
- Anonyymi00012
En ole hakemassa enkä vaatimassa sulta mitään. Älä ymmärrä väärin nyt. Nyt juuri vain irrottelen pitkän henkisesti rankan jakson jälkeen. En edes ymmärtänyt miten hajalla olin ollut. Mieltä lämmittää toki kaikki mikä välillemme ehkä rakentuu.
- Anonyymi00014
Kukaan ei vaadi, odota, eikä edes elättele toiveita enää minkään suhteen. Kyse on jostain muusta..
- Anonyymi00031
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kukaan ei vaadi, odota, eikä edes elättele toiveita enää minkään suhteen. Kyse on jostain muusta..
Se on ollut jo kauan tiedossa. Miksi kerrot jatkuvasti itsestäänselvyyksistä!
- Anonyymi00023
Tsemppihali 🤗
- Anonyymi00027
Samoin ❤️
- Anonyymi00024
No mitä ja kuka
- Anonyymi00026
Hehe
- Anonyymi00030
jos minä olisin poliisina niin jos jotain riehuvia tyytyöjä, voisin sanoa eytty: voitrteko tulla vähän rauhoittumaan...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka932566Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww911506- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131218- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi17942Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39848Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112841- 54793
- 30726