NOUSUA ON NYT GALLUPIN MUKAAN YLI 25 PROSENTTIA
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
KOKOOMUKSEN KANNATUS ON SAMASSA AJASSA KUIHTUNUNNA VIITISENTOISTA PROSENTTIA
- Anonyymi00012
SDP:N KASVU JATKUU JA YLITTÄÄ PIAN 30 PINNAN RAJAN!
- Anonyymi00016
KOKOMUS LÄHENÖÖ 10 PINNAA!
- Anonyymi00017
UUSI NORMAALI
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
MAHTAVAA SDP
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
NOUSU JATKUU
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
MAHTAVAA SDP
HIENOA , ETTÄ ON SDP
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
UUSI NORMAALI
HYVÄ SDP
- Anonyymi00023
Anonyymi00012 kirjoitti:
HUIKEA NOUSU!
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
MAHTAVAA SDP
HUIKEA NOUSU!
- Anonyymi00002
PS:N KANNATUS TAAS ROMAHTANUT: LASKUA NELISENKYMMENTÄ PROSENTTIA
- Anonyymi00003
KOKOOMUS SAA VIELÄ KUITENKIN YLI 10 PROSENTIN KANNATUKSEN GALLUPEISSA
- Anonyymi00004
SDP:N KASVU JATKUU
- Anonyymi00005
Kerropas nyt tänne päin mitä olette luvanneet etukäteen jälleen?? Uutta vappusatasta?? Ja viimex sitten ette toteuttaneet mitä lupasitte. Mitä tällä kertaa??
- Anonyymi00006
Veitte pois eläkeindeksin köyhiltä ja duunareilta ja eläkeläisiltä pois. Jonka kokoomus palautti... jos tuutte valtaan niin viettekö pois eläkeindeksin köyhiltä ja duunareilta ja eläkeläisiltä pois jälleen. Jääkö se voimaan vai poistatteko sen jälleen??
- Anonyymi00007
Kertookaan SDP mixi lupasitte duunareille vappusatanen kaikille. Eikö se ole huijausta ja valehtelua meille duunareille. Hävetkää.. vastaileppas nyt tänne SDP
- Anonyymi00009
Mixi vihaatte meitä duunareita ja köyhiä ja eläkeläisiä ?? Veitte pois meidän hyvin ansaitsemamme eläkeindeksin. Kertkaas se SDP nyt tänne. On vapaa sana odottelen vastausta
- Anonyymi00010
Eli tarkoittaako sitä että, 25% kansasta on sateenkaarisosialistipummeja?
- Anonyymi00011
KOHTUULLISTA
- Anonyymi00013
SUUNTA ON UUSI NORMAALI
- Anonyymi00015
TARKOITTAAKO SITÄ ETTÄ, SUOMEEN MUODOSTUNUT 25% UUTTA KUONAA?
- Anonyymi00021
Kyllä surulliseksi vetää, sillä meillä ei todellakaan ole varaa vasemmiston valtaan. Unohtakaa sosialistit hyvinvointivaltio, sitä ei vaan yksinkertaisesti pystytä ylläpitämään tällä väestörakenteella ja jonka vääristymää te vaan yritätte vahvistaa sallimalla maahantulon ihmisille, joista ei koskaan tule olemaan meille muuta kuin haittaa. Korostan, että suurin osa tänne muuttaneita ei-muslimeja ei kuulu em.ryhmään. He ovat enemmän kuin tervetulleita, muslimit eivät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.178994Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48672- 76670
- 81581
- 39549
- 46530
- 106520
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä37513Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499- 21488
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja273482Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47474Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan34455Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37431Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91428- 21422
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26420Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80415Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24406Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain67398